Aqua-kwak

Dit forum biedt de gelegenheid voor discussie over pseudo-wetenschappelijke feiten of 'gebakken lucht' op Nederlandstalige websites. Vul zelf aan... Reacties die valse verdachtmakingen bevatten of argumentloos zijn worden verwijderd.

Aqua-kwak

Berichtdoor Nederlander » 15 jan 2015, 17:41

http://www.trillingsfrequenties4all.nl/ ... sters.html

Hoop blabla en hééééél erg hoog zweefnivo... en ook nog eens van de bedriegerij!

AANVRAAG AQUABOOSTER

Met het aanvragen van de Aquabooster krijgt u "geen product" thuis toegestuurd. De unieke lading van de Booster wordt namelijk op afstand geactiveerd en u toegestuurd.

* Aanvraag Aquabooster 3 maanden: € 50.00

* Aanvraag Aquabooster 6 maanden: € 100.00

* Aanvraag Aquabooster 12 maanden: € 150.00

Uuuuuuuuuuuuhhhhhh............ op afstand??? Iemand is overduidelijk op uw geld uit! KLINKT ALS ZUIVER BEDROG!!!!!

KIJK UIT ZWARE ZWEEFSITE!!!

Aha, ik zie het al: men koopt een simpel 'plaatje' op de site, die krijgt men thuisgestuurd en de heertjes en dametjes die STRALEN VAN VANAF VER in.....
Men andere woorden, complete oplichterij / tillerij. Geld verdienen over de rug van andere mensen dus! Men wil trouwens ook beweren dat via een SIMPEL PLAATJE de boviswaarde van water kan laten stijgen... :lol: :lol:

Ja mensen, je lacht je rot!
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Re: Aqua-kwak

Berichtdoor Nederlander » 15 jan 2015, 17:54

Hoe knetter is Matthijs? Nou, ZÓ dus: http://www.trillingsfrequenties4all.nl/ ... 0sites.pdf
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Renate » 15 jan 2015, 20:33

Is het minder oplichterij als men een mooi plaatje opstuurt?
Renate

Berichtdoor Nederlander » 15 jan 2015, 20:57

Renate schreef:Is het minder oplichterij als men een mooi plaatje opstuurt?

Nou nee :)
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Renate » 15 jan 2015, 21:20

Uiteindelijk zijn alle kwaksites bedrog. Hooguit kun je misschien denken dat men bij de verkoop van bepaalde producten om de een of andere reden er zelf in gelooft. Als mensen energie door denken gaan versturen, dan kun je daar meer vraagtekens bij hebben. Maar ach, Jomanda deed dat ook al met haar via de radio ingestraalde water. Of ze daar zelf nu echt in geloofde? Als ze er in geloofde, dan kun je dat als naïef beschouwen. Maar ja, wat dan met wijwater en dergelijke?
Renate

Berichtdoor Nederlander » 15 jan 2015, 21:51

Ja maar om met een simpel plaatje alle nucleare testsites te laten stoppen? Dan is die knul toch BEHEURLIJK van het paadje af!

Oh come on!
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Renate » 15 jan 2015, 21:58

Inderdaad, maar je moet er ook de muziek nog bij draaien.

Is het veel vreemder dan het hele meditatiegedoe om de criminaliteit te bestrijden, of om de wereldvrede te bereiken?
En toch lopen daar heel wat mensen achteraan. In Vlodrop mag men zelfs een rijksmonument slopen, omdat de deur op de verkeerde plaats zit. Dat mensen iets willen geloven, is tot daar aan toe, maar dat een rechtbank dergelijke onzin wil faciliteren en daarom de beschermde status van een gebouw maar opheft, dat vind ik toch echt van de zotte.
http://www.l1.nl/nieuws/266607-rechter- ... g-gesloopt
Renate

Berichtdoor Vegamobiel » 16 jan 2015, 18:28

Zou ik met zo'n abonnement het water in mijn aquarium niet meer hoeven te vervangen, om de schadelijke stoffen er uit te halen?
Of moet ik daarvoor op een andere plaats zijn?

Vegamobiel
Spelfouten worden niet gemaakt, maar door mensen uitgevonden!
Vegamobiel

Berichtdoor Nederlander » 19 jan 2015, 10:32

Vegamobiel schreef:Zou ik met zo'n abonnement het water in mijn aquarium niet meer hoeven te vervangen, om de schadelijke stoffen er uit te halen?
Of moet ik daarvoor op een andere plaats zijn?

Vegamobiel

Nou, als je gauw van je geld afwil... :lol: :lol:
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Vegamobiel » 19 jan 2015, 13:15

Mag ik mijn betaling niet magisch doorstralen?

Vegamobiel 8)
Spelfouten worden niet gemaakt, maar door mensen uitgevonden!
Vegamobiel

Berichtdoor Renate » 19 jan 2015, 13:55

Vegamobiel schreef:Mag ik mijn betaling niet magisch doorstralen?

Vegamobiel 8)

Natuurlijk. Dat is de oplossing.
Doet denken aan het mopje over de huisbaas die de huur wilde verhogen, omdat er onder de woning een restaurant was gevestigd en de huurder zich laafde aan de etensgeuren. De rechter vond dat hij met de klank van geld voldoende betaald was.
Renate

Keer terug naar Kwak-sites