Daar is het armbandje weer...

Dit forum biedt de gelegenheid voor discussie over pseudo-wetenschappelijke feiten of 'gebakken lucht' op Nederlandstalige websites. Vul zelf aan... Reacties die valse verdachtmakingen bevatten of argumentloos zijn worden verwijderd.

Daar is het armbandje weer...

Berichtdoor Nederlander » 26 nov 2014, 09:01

Yep, er is weer een nieuw kwakarmbandje op de markt, of zoals iemand het op ninefornews omschrijft:

e kunt een armband kopen met een die jezelf overtuigd .

Heb de armband in de ene hand gehouden met i Phone en men duwt op de andere arm die je horizontaal naast je lichaam houd .
Wissel dit af met en zonder armband .

Nou, je kan het dus al raden: zo belachelijk als het maar zijn kan!

Ook op de site een zooi geleuter over iets als biofields ofzo... anyways, kijk maar op http://www.powerfxstore.com/Articles.asp?ID=244

Afbeelding
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Re: Daar is het armbandje weer...

Berichtdoor Renate » 26 nov 2014, 09:34

Nederlander schreef:Yep, er is weer een nieuw kwakarmbandje op de markt, of zoals iemand het op ninefornews omschrijft:

e kunt een armband kopen met een die jezelf overtuigd .

Heb de armband in de ene hand gehouden met i Phone en men duwt op de andere arm die je horizontaal naast je lichaam houd .
Wissel dit af met en zonder armband .

En dan?

Doet me denken aan iemand die mij probeerde wijs te maken dat zwart een negatieve invloed had en dit probeerde aan te tonen door me in een hand iets zwarts vast te laten houden. Natuurlijk merkte ik geen enkel verschil. Allemaal suggestie.
Renate

Berichtdoor Oude Belg » 04 dec 2014, 01:20

*Our products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. If you have any concerns about this product consult your physician first. All product claims are based on real user testimonials.

Zegt genoeg.
Oude Belg

Berichtdoor TheSurvivor » 12 dec 2014, 16:43

All product claims are based on real user testimonials.

Hahahaha. Dat is zo eentje als "real fake rolexes for sale" :D
TheSurvivor

Keer terug naar Kwak-sites