Anti-rookmassage?

Dit forum biedt de gelegenheid voor discussie over pseudo-wetenschappelijke feiten of 'gebakken lucht' op Nederlandstalige websites. Vul zelf aan... Reacties die valse verdachtmakingen bevatten of argumentloos zijn worden verwijderd.

Anti-rookmassage?

Berichtdoor Renate » 16 jul 2014, 10:37

Op de website van de VtdK vond ik dit artikel:
http://www.kwakzalverij.nl/1671/Anti_ro ... _te_lachen
Enig doorklikwerk brengt ons hier:
http://www.qtouch.nl/QTOverviewReport.php
Het zal wel aan mij liggen, maar sprookjes hebben volgens mij een hoger waarheidsgehalte, dan het geleuter op deze website.
Renate

Re: Anti-rookmassage?

Berichtdoor Oude Belg » 16 jul 2014, 11:23

Het is wel een erg korte opleiding (tweede link), en dat maakt het interessant. Normaal gezien moet je iets meer dan twee dagen studeren voor je diagnoses mag stellen en mensen mag genezen. :lol:

Wat die rookstop betreft : stoppen met roken blijkt een zeer complex iets te zijn. Ik heb tientallen stoppogingen ondernomen, met alle mogelijke hulpmiddelen. Telkens weer begonnen; het bleek te moeilijk. Mer dan acht jaar geleden gooide ik m'n sigaretten dan maar gewoon in de vuilnisbak. En dan ging het stoppen zonder enige moeite. Aangezien het blijkbaar "tussen de oren" zit, kan elke methode succes hebben : het lijkt me zelfs moeilijk voorspelbaar wat werkt en wat niet.
Oude Belg

Berichtdoor Renaat » 16 jul 2014, 11:38

Blijkbaar kan men er ook aambeien met behandelen. Ik wil niet weten waar er dan 'getouched' moet worden :lol:

Je gaat je wel telkens afvragen waarom mensen in godsnaam minstens 8 jaar studeren om arts te worden.
En zouden die mensen ook allergie tegen kwakzalvers kunnen genezen? Ik heb de indruk dat die alleen maar erger wordt van zulke methodes :wink:
Renaat

Berichtdoor Jinny » 16 jul 2014, 13:05

Sterker, ik heb de tabak gewoon op de tafel laten liggen en heb er gewoon niks meer van opgestoken.
De visite heeft uiteindelijk de tabak opgemaakt....
Mis er niks van, en zonder massage of verder geleuter.
Glaube heißt nicht wissen wollen, was wahr ist.

Future World

73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put amsat dot org behind the call
Jinny

Berichtdoor Renate » 16 jul 2014, 13:25

Oude Belg schreef:Het is wel een erg korte opleiding (tweede link), en dat maakt het interessant. Normaal gezien moet je iets meer dan twee dagen studeren voor je diagnoses mag stellen en mensen mag genezen. :lol:

Wat die rookstop betreft : stoppen met roken blijkt een zeer complex iets te zijn. Ik heb tientallen stoppogingen ondernomen, met alle mogelijke hulpmiddelen. Telkens weer begonnen; het bleek te moeilijk. Mer dan acht jaar geleden gooide ik m'n sigaretten dan maar gewoon in de vuilnisbak. En dan ging het stoppen zonder enige moeite. Aangezien het blijkbaar "tussen de oren" zit, kan elke methode succes hebben : het lijkt me zelfs moeilijk voorspelbaar wat werkt en wat niet.

Het zit tussen de oren en door aan de oren te zitten, kom je er van af.
Renate

Berichtdoor Nederlander » 19 jul 2014, 08:57

Want in de oren zijn alle organen vertegenwoordigd. LOL! Wat een grappenmaakster! :lol: :lol:
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Nederlander » 19 jul 2014, 08:59

Deed me denken aan dit:

Afbeelding
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Keer terug naar Kwak-sites