Hoesje tegen GSM straling... DE ZOVEELSTE!

Dit forum biedt de gelegenheid voor discussie over pseudo-wetenschappelijke feiten of 'gebakken lucht' op Nederlandstalige websites. Vul zelf aan... Reacties die valse verdachtmakingen bevatten of argumentloos zijn worden verwijderd.

Hoesje tegen GSM straling... DE ZOVEELSTE!

Berichtdoor Nederlander » 04 maart 2014, 20:47

En ja hoor, iemand doet weer eng over GSM straling, het is weer eens zo laat!

https://www.facebook.com/radygoeurope
http://www.radygo.com/nl/?gclid=CIDm19z ... wgodaTYAoQ

https://www.youtube.com/watch?v=ZI9klh2ad4E#t=92

Wat een bak met nonsense op die site! ALSOF EEN SIMPEL PLASTIEK HOESJE STRALING TEGENHOUDT..........

Afbeelding
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Re: Hoesje tegen GSM straling... DE ZOVEELSTE!

Berichtdoor willem_betz » 05 maart 2014, 01:46

ik heb twijfels of die hoesjes wel werken. Een probaat eeuwenoud Ayurvedisch middel tegen straling door smartfoons is: het toestel gedurende een half uur onderdompelen in verse geitenurine.
Weg straling !
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Mees » 05 maart 2014, 11:32

willem_betz schreef:ik heb twijfels of die hoesjes wel werken. Een probaat eeuwenoud Ayurvedisch middel tegen straling door smartfoons is: het toestel gedurende een half uur onderdompelen in verse geitenurine.
Weg straling !

Net geprobeerd ... en het toestel werkt niet meer. Dus inderdaad wel effectief, weg straling !!!
Irreverence is the champion of liberty and its only true defence (Mark Twain)
Mees

Berichtdoor Renate » 05 maart 2014, 12:57

Mees schreef:
willem_betz schreef:ik heb twijfels of die hoesjes wel werken. Een probaat eeuwenoud Ayurvedisch middel tegen straling door smartfoons is: het toestel gedurende een half uur onderdompelen in verse geitenurine.
Weg straling !

Net geprobeerd ... en het toestel werkt niet meer. Dus inderdaad wel effectief, weg straling !!!

Onderdompelen in een sterk werkend zuur werkt natuurlijk ook heel goed. Niet alleen weg straling, maar ook weg telefoon.
Renate

Berichtdoor Nederlander » 08 maart 2014, 10:47

Nounou... ik koop gelijk geen mobieltje meer...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Afbeelding
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Nederlander » 08 maart 2014, 10:58

http://www.bol.com/nl/p/radygo-regular- ... 025091522/

Zo, gemeldt bij BOL.COM als OPLICHTER! Die zie je later niet meer terug!

http://www.bol.com/nl/p/radygo-regular- ... 025091522/
Nou, meneertje valt zoooooooo door de mand heen!

EAN code bestaat niet (gechecked!)
Heeft geen TÜV certificaat (terwijl het in de text wel staat, gewoon dus één grote LEUGEN!) (ook gechecked op de TÜV site)
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Nederlander » 09 maart 2014, 14:13

Weg straling !

Tuurlijk werken die dingen van stof en plastic natuurlijk niet. Al wat de maker wil is flinke aandacht en jouw geld!
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Renate » 09 maart 2014, 16:43

Leuk zo'n stukje over telefoonhoesjes. Nu krijg ik iedere keer reclame voor dat product. En dat terwijl mijn mobieltje vaak niet eens opgeladen is.
Renate

Berichtdoor pjvanerp » 09 maart 2014, 20:57

Nederlander schreef:
Heeft geen TÜV certificaat (terwijl het in de text wel staat, gewoon dus één grote LEUGEN!) (ook gechecked op de TÜV site)

Ik heb vorige week gemaild met de eigenaar van het bedrijf, omdat ik ook nieuwsgierig was hoe het zat met die certificering die ik niet kon terugvinden. Ik kreeg een testrapport terug van TüV Rheinland Japan, die het hoesje (van de firma Souyi) aan een test hebben onderworpen. Souyi komt ook niet voor in de TüV database. Toen ik terugmailde dat zo'n testrapport echt niet hetzelfde was als een certificaat, reageerde meneer nogal geschrokken. Hij gaat het uitzoeken bij zijn Japanse leverancier.
Die test zei overigens niet zoveel over het al dan niet beschermen tegen elektromagnetische velden van een telefoon, die gaat alleen maar harder 'stralen' als de verbinding door zo'n hoesje wordt belemmerd. Ook het andere testje (van NoiseKen) was niet meer dan een paar A4-tjes waar ik niet uit kon opmaken wat er nu gemeten was en wat er op de plaatjes stond, ik vermoed een warmtebeeld van iemand die aan het bellen is.
Ik zou van hem terughoren als hij informatie van de Japanners terug krijgt, ben benieuwd :)
pjvanerp

Berichtdoor Astrosmurf » 09 maart 2014, 22:29

Nederlander schreef:

EAn code bestaat wel degelijk, maar is totaal iets anders. In België gebruiken ze een eancode om leveringspunten van gas en elektriciteit aan te duiden.
http://www.energids.be/nl/vraag-antwoor ... t-ervan/41
Astrosmurf

Berichtdoor Nederlander » 22 maart 2014, 18:40

Astrosmurf schreef:
Nederlander schreef:

EAn code bestaat wel degelijk, maar is totaal iets anders. In België gebruiken ze een eancode om leveringspunten van gas en elektriciteit aan te duiden.
http://www.energids.be/nl/vraag-antwoor ... t-ervan/41

Weer wat geleerd! :D
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Nederlander » 04 maart 2017, 10:48

Volgens mij hebben ze er van geleerd... op Bol zijn ze niet meer leverbaar. YES!
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Keer terug naar Kwak-sites