Voelgels...

Dit forum biedt de gelegenheid voor discussie over pseudo-wetenschappelijke feiten of 'gebakken lucht' op Nederlandstalige websites. Vul zelf aan... Reacties die valse verdachtmakingen bevatten of argumentloos zijn worden verwijderd.

Voelgels...

Berichtdoor Nederlander » 20 feb 2014, 23:39

Wat een complete idioterie op die site...

Effe een paar stukkies...

De werking van de voel-gels gaat door middel van de fijnstoffelijke energieën van de bloemenextracten en essentiële oliën en gaat door het glas heen. Je hoeft de gel dus niet te smeren of in te nemen.

Uuuuh, hoe werkt het DAN?

De mens heeft disharmonie geïntroduceerd en bloemen kunnen ons de weg wijzen terug naar de oorspronkelijke harmonie van leven. De essentie, de waarden van de bloem, het wezen van de bloem is super geconcentreerd aanwezig in de bloemen extracten en absoluuts en de essentiële oliën in onze voel-gels. Het is een van de eerste Nieuwe Tijd producten. Een Nieuwe Tijd product wordt gekenmerkt door zijn positiviteit en het ontbreken van een negatieve kant. De voel-gels zijn een duurzaam positief product van louter harmonie en perfectie dat echte oplossingen biedt en geen negatieve kant kent. Het is een ideaal product voor de bewuste en zelfredzame mens.

**KOTS!**

Voor een goede werking draag je het buisje het liefst om je hals. De voel-gel werkt zoals een magneet: hoe dichter bij hoe sterker de werking. Een potje kun je ‘s nachts ook open naast je kussen zetten (de werking wordt nauwelijks minder, ook al laat je het potje een jaar openstaan).
Complete waanzin dit, want door de inwerking van lucht zal de geur natuurlijk steeds minder en minder worden. Wat een PLACEBO gedoe! Ik zie me daar al voor L*L lopen met een potje om me strot heen...

De behandeling

Je gaat languit liggen. Kia kiest intuïtief voel-gels die zij in je auraveld plaatst. Tijdens de behandeling vertelt Kia wat ze ziet en ervaart. Zij kan in het behandelingsproces voel-gels verplaatsen en nieuwe toevoegen in je auraveld.

De voel-gels in je auraveld kunnen een scala van dingen teweegbrengen. Een blokkade kan naar voren komen, een complexen kan zich laten zien of een trauma kan zichtbaar worden.
De voel-gels zorgen ervoor dat de blokkade opgelost wordt, een complex meer handelbaar wordt of opgelost en een trauma verzacht of weggenomen.
Er kunnen ook nieuwe inzichten ontstaan, nieuwe vrijheden en nieuwe mogelijkheden gevoeld.
Kia vertelt ondertussen wat ze ziet. Dat kunnen vormen en symbolen zijn, kleuren, energieën. Ze kan samen met jou onderzoeken wat dit kan betekenen voor jou en je toekomst.
Door de combinatie van de plaatsing van de voel-gels en de interactie met Kia kunnen er innerlijke verschuivingen plaatsvinden die zorgen voor een herstel van harmonieën in je leven.
Na een behandeling kun je mogelijk genieten van nieuwe inzichten, vernieuwend handelen, een frisse levenskijk en een heerlijke ontspanning.

De duur van een sessie varieert van 45 tot 60 minuten.

De kosten van een sessie zijn € 50,=. Bij aankoop van voel-gels krijgt u korting.
Mjajaja... soort instant-problemsolver in de vorm van een GEL...... Geloof je het zelf?!

Dit en nog meer complete waanzin op http://www.gels4.me/
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Re: Voelgels...

Berichtdoor Renate » 21 feb 2014, 13:00

Aspirant Ware Vrouwen?
Wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen?
En wat is een Ware Vrouw dan eigenlijk?

Eens even verder gekeken en het lijkt er op dat de Ware Vrouw, de vrouw is die vooral in spirituele kletskoek en dergelijke gelooft. Nou, geef mijn portie maar aan de kat.
Renate

Berichtdoor Oude Belg » 22 feb 2014, 17:15

Renate schreef:Nou, geef mijn portie maar aan de kat.

Aan een ware kat dan wel. Niet aan mijn katten : die geloven alleen in slapen, spelen, gestreeld worden en in kattenbrokjes.
Oude Belg

Berichtdoor Renate » 22 feb 2014, 17:45

Oude Belg schreef:

Aan een ware kat dan wel. Niet aan mijn katten : die geloven alleen in slapen, spelen, gestreeld worden en in kattenbrokjes.

Waar moeten ze dan in geloven?
Renate

Berichtdoor Nederlander » 22 feb 2014, 17:54

Renate schreef:
Oude Belg schreef:

Muizen en vogeltjes?
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Renate » 22 feb 2014, 20:28

Nederlander schreef:
Renate schreef:
Oude Belg schreef:

Muizen en vogeltjes?

Dat zou kunnen, maar dan moet je buitenkatten hebben. M'n ouders hadden vroeger wel een kat die vliegen ving en op at.
Renate

Berichtdoor Nederlander » 22 feb 2014, 22:10

Maar back on topic, lui echt serieus: voelgels, dat is toch je reinste onzin? Gel is voor je haar en niet.... eeeewww... durf er haast niet aan te denken!
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Renate » 23 feb 2014, 11:05

Nederlander schreef:Maar back on topic, lui echt serieus: voelgels, dat is toch je reinste onzin? Gel is voor je haar en niet.... eeeewww... durf er haast niet aan te denken!

Over wat de kwakkers allemaal verzinnen, verbaas ik me al lang niet meer. De ene kolder is nog erger dan de andere. Gel hoeft niet voor je haar te zijn. Je hebt ook scheergel, reinigingsgel, gel voor de open haard en zo. Maar voelgels? Ik vind het ook een merkwaardig idee om zaken te doen. Een keer gel verkopen en het blijft werken. Aan de andere kant kun je het dan natuurlijk wel weer extra duur maken.
Renate

Berichtdoor Nederlander » 23 feb 2014, 11:19

Renate schreef:
Nederlander schreef:Maar back on topic, lui echt serieus: voelgels, dat is toch je reinste onzin? Gel is voor je haar en niet.... eeeewww... durf er haast niet aan te denken!

Over wat de kwakkers allemaal verzinnen, verbaas ik me al lang niet meer. De ene kolder is nog erger dan de andere. Gel hoeft niet voor je haar te zijn. Je hebt ook scheergel, reinigingsgel, gel voor de open haard en zo. Maar voelgels? Ik vind het ook een merkwaardig idee om zaken te doen. Een keer gel verkopen en het blijft werken. Aan de andere kant kun je het dan natuurlijk wel weer extra duur maken.

BIG question remains: wérkt het überhaupt wel? Don't think so!

*gaat terug paarden voeren*
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor willem_betz » 23 feb 2014, 13:05

De werking van de voel-gels gaat door middel van de fijnstoffelijke energieën van de bloemenextracten en essentiële oliën en gaat door het glas heen.

Oei oei ! is dat niet gevaarlijk dat fijn stof ? :D :D :D
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Renate » 23 feb 2014, 15:09

Nederlander schreef:
Renate schreef:

BIG question remains: wérkt het überhaupt wel? Don't think so!

*gaat terug paarden voeren*

Ik had dat werken natuurlijk tussen aanhalingstekens moeten zetten. Je hebt ook luchtverfrissers in gelvorm, maar die blijven niet eeuwig werken.
Renate

Berichtdoor Tom M » 24 feb 2014, 23:09

Ik heb die website even doorbladerd.
Dat is ongelofelijke waanzin.
Ze hebben een potje met Ref:"Walvis Bewustzijn".
bla bla bla
Walvissen zijn familiedieren en zeer kindvriendelijk. Walvis bewustzijn geeft daarom bescherming aan kinderen die zich ’s nachts onveilig voelen.

Mogen die samen in hetzelfde bedje? :lol:
"Moraal is het juiste doen, ongeacht wat je gezegd wordt. Religie is doen wat je gezegd wordt, ongeacht wat juist is." H.L. Mencken
Tom M

Berichtdoor Renate » 25 feb 2014, 09:16

Tom M schreef:Ik heb die website even doorbladerd.
Dat is ongelofelijke waanzin.
Ze hebben een potje met Ref:"Walvis Bewustzijn".
bla bla bla
Walvissen zijn familiedieren en zeer kindvriendelijk. Walvis bewustzijn geeft daarom bescherming aan kinderen die zich ’s nachts onveilig voelen.

Mogen die samen in hetzelfde bedje? :lol:

Krokodillen beschermen hun kinderen ook erg goed, maar ik vrees dat een potje met krokodil bewustzijn niet zo goed zal verkopen.
Wat is er eigenlijk met de dolfijnen gebeurd? Hebben we ook potjes dolfijn bewustzijn? Of is men er achter gekomen dat dolfijnen op vis jagen en dat het daarom niet zo goed is voor de onbespoten veganistische kinderjes? Het krill dat de walvissen eten is natuurlijk ook niet veganistisch, dus zou dat dan wel goed zijn voor de kindertjes? En hoe wint men dat walvis bewustzijn?
En ja hoor, natuurlijk heeft men dolfijn bewustzijn. En als je dan alle positieve verhalen leest, dan denk je toch dat deze mensen behoorlijk de weg kwijt zijn?
Renate

Keer terug naar Kwak-sites