Kwak-equip FDA-actie

Dit forum biedt de gelegenheid voor discussie over pseudo-wetenschappelijke feiten of 'gebakken lucht' op Nederlandstalige websites. Vul zelf aan... Reacties die valse verdachtmakingen bevatten of argumentloos zijn worden verwijderd.

Kwak-equip FDA-actie

Berichtdoor Heeck » 04 apr 2008, 13:36

Via E-mail-abonnementen kwam ik op één dag te weten hoe je constant tegen de stroom van bedrog in moet roeien.
De eerste maakt reklame met een boek dat je zal befoefelen over scherts-apparatuur en methoden en de volgende beoogt krachtiger bestrijden ervan:

What Doctors Don't Tell You schreef:The new ‘Living The Field’ download ‘Energy Therapies’ explains why and how healers and healing systems work.  This fascinating e-book is available for instant download by clicking here.

‘Energy Therapies’ begins by explaining the science of who we are, and why the energy healing systems work.  It covers established healing therapies such as homeopathy and acupuncture, but also some of the more recent ones, too, such as radionics and light therapy.

ConsumerHealth-Digest- 08-14 schreef:Washington Attorney General Rob McKenna and State Department of Health Secretary Mary Selecky have asked the FDA to block the sale and distribution of unproven and dangerous "energy medicine" devices. http://www.devicewatch.org/eav/letter_to-fda.shtml
The devices included
EPFX: NES, E-Lybra, LSA Biofeedback, QXCI/SCIO, Life System, CoRe, Oberon, Mars, Quantec, Metascan, Etascan, SCENAR, ACUSEN, Interx: VEGA, Prognos, Biomeridian, Rife, Bicom, BioPuslar, Mitosan Therapy, Bodyscan, Zappers, F-Scan, Q2, Syncrometer, Magnagraph, Merid, NES, Acusense, Listen, EQ4, Orion, Explorer, Computron, Elision, Interro, Interactive Query System, MORA, Matrix Physique System, Propylene, Punts III, and Vitel. An FDA official replied that the agency has increased its surveillance of Internet promotion and advertising.

Dezer dagen werk ik, waar nodig, mijn lijst van kwak-apparatuur bij.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Keer terug naar Kwak-sites