Agile scrum Teamcoach diplomas

Dit forum biedt de gelegenheid voor discussie over pseudo-wetenschappelijke feiten of 'gebakken lucht' op Nederlandstalige websites. Vul zelf aan... Reacties die valse verdachtmakingen bevatten of argumentloos zijn worden verwijderd.

Agile scrum Teamcoach diplomas

Berichtdoor moonlight » 08 aug 2017, 12:34

Hoe komt dat mensen zonder enige opleiding na een cursus Agile teamcouching plots hoge functies kunnen bekleden bij top bedrijven

Ik ken er enkele die Team coach geworden zijn en dan prompt hun sektarische websites offline haalden.

Kan dat zomaar dat gevaarlijke Gurus en kwakzalvers plots in topbedrijven aan de slag kunnnen.

Zelfs nadat hun uitzend bedrijf door een erkende anticult organisatie op de hoogte gebracht was van de feiten ?

Gèèn gelul, bewijzen genoegn !

Die kunnen dat met hen smerige trukjes nog meer mensen besmetten !

Schande Belgie
moonlight

Re: Agile scrum Teamcoach diplomas

Berichtdoor Kristof » 08 aug 2017, 14:14

Hoe komt dat mensen zonder enige opleiding na een cursus Agile teamcouching plots hoge functies kunnen bekleden bij top bedrijven
Ik ken er enkele die Team coach geworden zijn en dan prompt hun sektarische websites offline haalden.

Welke mensen en welke sektarische websites?

Zelfs nadat hun uitzend bedrijf door een erkende anticult organisatie op de hoogte gebracht was van de feiten ?

Welk uitzendbedrijf en welke erkende anticult (?) organisatie?
For me, it is far better to grasp the Universe as it really is than to persist in delusion, however satisfying and reassuring.
Carl Sagan - RIP
http://www.carlsagan.com/
Kristof

Berichtdoor moonlight » 08 aug 2017, 15:48

IK heb daar mijn eigen bewijzen van en ga dzeze zeker niet aan Uw neus hangen Kristof

Mijn vraag is hoe het mogelijk is dat zulke dingen gebeuren

en zeker niet welke uw openie u als muggenzifter hierover hebt !
moonlight

Berichtdoor Kristof » 08 aug 2017, 16:38

moonlight schreef:IK heb daar mijn eigen bewijzen van en ga dzeze zeker niet aan Uw neus hangen Kristof

Mijn vraag is hoe het mogelijk is dat zulke dingen gebeuren

en zeker niet welke uw openie u als muggenzifter hierover hebt !

Moonlight,

Je plaatst hier een bericht met zeer vage feiten en zonder naam of toenaam.
Hoe kan men op dit forum daar dan op reageren?
Waarom zou ik een muggenzifter zijn als ik je vraag waarover en over wie dit in hemelsnaam gaat?
Indien je die "bewijzen" hier plaatst hang je die niet aan mijn neus maar dan wordt het ook voor andere forumleden duidelijk.
Jouw manier van posten is niet de doelstelling van dit forum: discussies kunnen voeren over de aangebrachte onderwerpen.
Ik vraag je die "bewijzen" niet voor mezelf, hoor!
For me, it is far better to grasp the Universe as it really is than to persist in delusion, however satisfying and reassuring.
Carl Sagan - RIP
http://www.carlsagan.com/
Kristof

Keer terug naar Kwak-sites