Opgeruimd staat netjes.

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Berichtdoor wolkenstein » 23 okt 2007, 01:56

Digit schreef:Die echo zal dan vooral luid en duidelijk zijn in de ruimte tussen je eigen oren, Mistbankenstein.

Ieder lezer met een grein nuchter inzicht zal de waarheid in Axxy's uitspraak zonder probleem inzien.

En, oh ja, er zal resonantie optreden tussen de oren van Sirius. Je ben dus in eminent gezelschap !

Digit

Ach Digit, men hoeft zich voorwaar niet verheugen op diepgravende inzichten in de menselijke psyche om je tekstjes in een herkenbaar en voor iedere leek toegankelijk kader te duiden. Slechts het hanteren van enkele basale vuistregels uit de hondenpsychologie volstaan voor een goed begrip: 'Verdedig je erf met het elan van een kettinghond en bevestig de band met roedelgenoten'.

Je aanschurken tegen Axxyanus was dan ook zeer voorspelbaar en ver tevoren door mij ingecalculeerd.

Tip: 'Onthoudt je liever van onledige repliek zo je daar op mocht zinnen, ik hecht namelijk weinig waarde aan communicatie op dit nivo'.

wolkenstein

Berichtdoor Digit » 23 okt 2007, 09:30

Mistbankenstein schreef:Tip: 'Onthoudt je liever van onledige repliek zo je daar op mocht zinnen, ik hecht namelijk weinig waarde aan communicatie op dit nivo'.

Merkwaardig dat je ze dan zelf voortdurend bedrijft. Maar dat zal je zelf hetzij niet merken, hetzij niet erg vinden. De anderen daarentegen wél !

En Axxy's opmerking was volkomen terecht. Mijn ondersteunen daarvan dus óók !

Digit
Wat is, IS !
Digit

Vorige

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?