Duitse kaarten van de binnenwereld

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Re: Duitse kaarten van de binnenwereld

Berichtdoor Renate » 03 aug 2014, 07:32

willem_betz schreef:meer uitgebreide uitleg, met prentjes:
http://www.independent.co.uk/news/science/mystery-of-the-siberian-holes-at-the-end-of-the-world-solved-scientists-offer-explanation-9642988.html
Ik ben toch een beetje ongerust, zullen "ze" nu kwaad zijn ? :?

Ja, maar deze verklaring klopt natuurlijk niet. Voor Pitchers fantasie is de 'sky the limit' enwat Pitcher geloofd is natuurlijk veel geloofwaardiger dan de verklaringen van wetenschappers. Wetenschappers weten niets, of proberen alleen maar de waarheid te verdoezelen, maar Pitcher 'denkt echt na' en gelooft alleen wat hij zelf logisch vind en wat hij op allerlei vage sites ziet.
Renate

Berichtdoor Pitcher » 03 aug 2014, 12:18

Renate schreef:
willem_betz schreef:meer uitgebreide uitleg, met prentjes:
http://www.independent.co.uk/news/science/mystery-of-the-siberian-holes-at-the-end-of-the-world-solved-scientists-offer-explanation-9642988.html
Ik ben toch een beetje ongerust, zullen "ze" nu kwaad zijn ? :?

Ja, maar deze verklaring klopt natuurlijk niet. Voor Pitchers fantasie is de 'sky the limit' enwat Pitcher geloofd is natuurlijk veel geloofwaardiger dan de verklaringen van wetenschappers. Wetenschappers weten niets, of proberen alleen maar de waarheid te verdoezelen, maar Pitcher 'denkt echt na' en gelooft alleen wat hij zelf logisch vind en wat hij op allerlei vage sites ziet.

Ik zeg niet dat ze niet klopt he, aleen begrijp ik het nog niet goed. Heb doorsnede nodig van gat, waar is al de rest van het materiaal gebleven?
Grote kans dat dit een natuurverschijnsel is, maar de rest uitsluiten is jezelf echt wel voor de gek houden.

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Jinny » 03 aug 2014, 12:37

Het is niet omdat jij het niet begrijpen kan, dat anderen het ook niet begrijpen.
Glaube heißt nicht wissen wollen, was wahr ist.

Future World

73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put amsat dot org behind the call
Jinny

Berichtdoor Pitcher » 03 aug 2014, 22:38

Jinny schreef:Het is niet omdat jij het niet begrijpen kan, dat anderen het ook niet begrijpen.

Ik heb een nieuwe topic gemaakt waarin ik een alternatieve verklaring geef

Pitcher
Pitcher

Vorige

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?