Duitse kaarten van de binnenwereld

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Duitse kaarten van de binnenwereld

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 15:45

Dan kom ik maar met wat grotere bewijslast...

Op 19 april 1943 werd het SMERSJ (of SMERSH) opgericht. Het is een acroniem van SMERtj
SJpionam wat wil zeggen 'Dood aan Spionnen'.
Het was de naam van het contraspionagedepartement in de Sovjet-Unie gevormd gedurende de
Tweede Wereldoorlog, om de achterhoede van het Rode Leger te beveiligen, maar ook vlak achter
het front om verraders, deserteurs, spionnen en andere criminele elementen te arresteren en te
liquideren. SMERSJ hield zich bezig met contraspionage en terreur waarbij niet werd geschuwd om
vijanden van de Sovjet-Unie in het buitenland te liquideren. Deze dienst werd geleid door
luitenant-generaal Abakumov die persoonlijk aan Stalin rapporteerde.
Op 28 juni 1945 schrijft die Abakumov een brief waarin staatt dat de SMERSJ op 11 juni 1945
een kaart gevonden hebben in een hoofdkwartier van de Duitse marine gelegen in Berlijn-Tiergarten,
Tirpittszufer 38-42. In een bureau vond men een "Karte für das passieren der Meerestiefen"
of "Kaart met de diepzee passages". Het is een "Aanwijzing over hoe je Agartha bereikt met duikboten".
In de brief stond nog dat de kaart bestemd was voor kapiteinen van A-klasse duikboten van het zonder-Führer
convooi die bestond uit 38 onderzeëers. Abakumov schreef de brief naar zijn vriend Merkulov van het commissariaat van de
veiligheid, werd in 1951 gearresteerd in de Zionist-conspiracy zaak en later geëxecuteerd. Merkulov
werd geëxecuteerd in 1953. Vele duikboten werden na WOII als vermist opgegeven
Twee U-boten die zich overgaven in Argentinië na de oorlog werden volgens sommigen gebruikt
om goederen en hoge SS-officieren naar Base 211 te transporteren. Beide boten waren leeg bij
overgave maar de bemanning weigerde hun bestemming en goederen bekend te maken.
Het waren dus deze onderzeëers die beschikten over de zeer zeldzame kaart die door de Russen
teruggevonden werd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De Duitsers beheersten het calligrafisch geschrift perfect. Ik heb de kaart onderzocht, het is geen pc lettertype.
Als het een hoax is, is het zeeer goed gedaan.
Ik heb de verschillen in de letters aangeduid:
Afbeelding

Pitcher
Pitcher

Re: Duitse kaarten van de binnenwereld

Berichtdoor kil » 24 jul 2014, 15:50

Heb je ook de kaarten van de Duitse basis op de achterzijde van de maan?
kil

Berichtdoor Digit » 24 jul 2014, 15:55

kil schreef:Heb je ook de kaarten van de Duitse basis op de achterzijde van de maan?

Maak je geen illusies, in Pitcher's zieke geest bestaat die immers óók. Als het maar zot genoeg is, dan bestáát het. Alleen de realiteit is een complot.

Groetjes,

Digit
Laatst bijgewerkt door Digit op 24 jul 2014, 15:55, in totaal 1 keer bewerkt.
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 15:55

kil schreef:Heb je ook de kaarten van de Duitse basis op de achterzijde van de maan?

Nee
Pitcher

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 15:56

Digit schreef:

Maak je geen illusies, in Pitcher's zieke geest bestaat die immers óók. Als het maar zot genoeg is, dan bestáát het. Alleen de realiteit is een complot.

Groetjes,

Digit

Heb je het al wat bekeken? Of ken je geen Duits?
Pitcher

Berichtdoor Digit » 24 jul 2014, 15:57

Pitcher schreef:

Nee

Wát, heeft Adamski jou zijn kaarten niet doorgespeeld? Da's bijna majesteitsschennis!

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 15:57

Scheire en De beule zaten er niet ver naast: https://www.youtube.com/watch?v=fZDzy3rWMzQ
Check het

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Digit » 24 jul 2014, 16:00

Pitcher schreef:
Digit schreef:

Groetjes,

Digit

Waarom zou ik? Ik heb trouwens geen tijd, ik ben mijn Haunebu aan het poetsen voor het weekend!

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 16:00

Digit schreef:
Pitcher schreef:

Nee

Wát, heeft Adamski jou zijn kaarten niet doorgespeeld? Da's bijna majesteitsschennis!
Digit

Jij hebt jouw profielfoto niet gestolen hé
Pitcher

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 16:02

Digit schreef:
Pitcher schreef:
Digit schreef:

Groetjes,

Digit

Waarom zou ik? Ik heb trouwens geen tijd, ik ben mijn Haunebu aan het poetsen voor het weekend!

Digit

Meneer kent er iets van. Ik kuis mijn Vril... Let op de Boeddhistische namen. Waarom expeditie in Tibet? Ze kenden zeker de mythe van Agartha, zij maar gerust;

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Digit » 24 jul 2014, 16:09

Pitcher schreef:Meneer kent er iets van. Ik kuis mijn Vril... Let op de Boeddhistische namen. Waarom expeditie in Tibet? Ze kenden zeker de mythe van Agartha, zij maar gerust;

Nazi's en vooral SS-ers waren dol op mythes. Vandaar de expeditie naar Tibet op zoek naar de originele ariërs. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Duitse_exp ... naar_Tibet .

Enfin, ze hebben volgelingen in de dwaasheid. Wanneer vertrek jij?

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 17:22

Digit schreef:
Pitcher schreef:Meneer kent er iets van. Ik kuis mijn Vril... Let op de Boeddhistische namen. Waarom expeditie in Tibet? Ze kenden zeker de mythe van Agartha, zij maar gerust;

Nazi's en vooral SS-ers waren dol op mythes. Vandaar de expeditie naar Tibet op zoek naar de originele ariërs. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Duitse_exp ... naar_Tibet .

Enfin, ze hebben volgelingen in de dwaasheid. Wanneer vertrek jij?

Digit

Ik citeer:
"- Het meten van de schedels van Tibetanen om te bepalen of ze verwant waren aan het oorspronkelijke arische ras dat volgens de nazi's afkomstig was van Atlantis
- Het leggen van contact met het mythische koninkrijk Shambhala;
"
Pitcher

Berichtdoor Digit » 24 jul 2014, 17:43

Pitcher schreef:Ik citeer:
"- Het meten van de schedels van Tibetanen om te bepalen of ze verwant waren aan het oorspronkelijke arische ras dat volgens de nazi's afkomstig was van Atlantis
- Het leggen van contact met het mythische koninkrijk Shambhala;
"

Volledig citeren a. u. b.:
Wikipedia schreef:In veel ook nog hedendaagse populaire lectuur over dit onderwerp wordt een sterk gedeformeerd beeld beschreven van de doelen van de expeditie. Vele publicaties over de expeditie hebben een beeld geschetst, al zou deze geworteld zijn in de nazi-ideologie. Dit soort opvattingen werd en wordt naar voren gebracht door extremen aan het politieke spectrum. De eerste extreme kant is de opvatting, dat er occulte betrekkingen tussen nazi-Duitsland en Tibet zijn geweest, die hebben geleid tot sympathie van een deel van de Tibetaanse elite voor het nazisme. De tweede kant houdt de opvattingen in dat de expeditie zou zijn uitgevoerd omdat de ideologie van het nazisme in vormen van occultisme zou zijn geworteld. Met name Himmler zou om die reden aan de expeditie bepaalde "geheime opdrachten" hebben meegegeven. Enkele van de geheime doelen van de nazi-elite zouden bijvoorbeeld zijn geweest:

Het bemachtigen van documenten en teksten over het Vajrayana-boeddhisme en de kennis van paranormale krachten;
Het meten van de schedels van Tibetanen om te bepalen of ze verwant waren aan het oorspronkelijke arische ras dat volgens de nazi's afkomstig was van Atlantis
Het leggen van contact met het mythische koninkrijk Shambhala;
Het leggen van contact met aanhangers van de bön-religie en de drugpa kagyü-traditie;
Het leggen van contact met een gereïncarneerde Tibetaanse tulku om Hitler te helpen in zijn speciale functie als spiritueel leider van de arische zaak.
Dit soort desinformatie is een eigen leven gaan leiden en wordt verder verspreid door auteurs, onbewust van hun fout of in functie van een eigen agenda. Voor deze opvattingen en in het bijzonder dat de doeleinden van de expeditie hier verband mee hielden ontbreekt elk spoor van wetenschappelijk en historisch bewijs

Trouwens, ook al waren sommige nazi's ongetwijfeld zot genoeg om in die onzin te geloven, dan maakt dat er nog geen realiteit van.

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor outremer » 24 jul 2014, 19:26

Echt Blue,
heeft het nu niet lang genoeg geduurd ?
Wordt het geen tijd om deze pipo eruit te gooien ?
Het is de eerste (en hopelijk enige) keer dat ik zoiets vraag maar den deze is dan ook van een zeer hoog gehalte zelle.
Wat voor zin hebben deze discussies (???) eigenlijk nog ?
Deus Vult
outremer

Berichtdoor Renate » 24 jul 2014, 19:38

outremer schreef:Echt Blue,
heeft het nu niet lang genoeg geduurd ?
Wordt het geen tijd om deze pipo eruit te gooien ?
Het is de eerste (en hopelijk enige) keer dat ik zoiets vraag maar den deze is dan ook van een zeer hoog gehalte zelle.
Wat voor zin hebben deze discussies (???) eigenlijk nog ?

Tja, eerlijk gezegd zie ik het nut van discussiëren met Pitcher ook niet echt. Hij gelooft liever allerhande onzin die hij van vage websites of van youtubefilmpjes haalt, dan dat hij naar gedegen wetenschappelijke weerleggingen van z'n onzin kijkt.

Ik ben niet zo'n voorstander van het bannen van personen, die dan vervolgens kunnen gaan roepen dat ze gecensureerd worden.
Hij mag wat mij betreft de huisnar blijven, maar ik laat een oordeel graag aan de beheerders van dit forum over.
Renate

Berichtdoor Digit » 24 jul 2014, 19:41

Blue,

Wat met het lulhoekje + beperking van topics en postings? Dit is écht niet bij te houden.

Tenzij je een kwakblog wil i. p. v. een discussieforum.

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Renate » 24 jul 2014, 20:27

Dat lijkt mij niet zo'n slecht idee. Misschien dat Pitcher zich uiteindelijk tot Niburu of Want To Know kan wenden. Waarschijnlijk zijn ze daar wel zo 'openminded', dat ze zijn hersenspinsels willen accepteren.
Renate

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 20:47

Het gaat hier over die kaarten mensen...
Als het niet strookt met jouw wereldbeeld, even negeren zeker

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Renate » 24 jul 2014, 20:49

Pitcher schreef:Het gaat hier over die kaarten mensen...

Pitcher

Ik geloof dat Digit al een adequaat antwoord heeft gegeven.
Renate

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 20:57

Renate schreef:
Pitcher schreef:Het gaat hier over die kaarten mensen...

Pitcher

Ik geloof dat Digit al een adequaat antwoord heeft gegeven.

Wat heeft dat in godsnaam te maken met de kaarten?

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 21:02

Graag enkel nog reageren op de kaarten. Als ze echt zijn, is dit een rechtstreeks bewijs dat de Aarde hol is en leefbaar.
Als het een hoax is, bewijs dan maar eens dat een Rus deze kaart met opzet de wereld instuurde..
Ze zijn trouwens ZEER moeilijk te vinden op het web.. Een hoax verspreid je toch massaal? En dan is de reden nog onbekend..
Geld zal deze persoon er niet aan verdiend hebben. Bekendheid ook niet.

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 21:07

Nog kaarten van de binnenkant van de Aarde :

Afbeelding
Links binnenkant, rechts buitenkant (is het de Aarde wel? Misschien andere planeet)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Kijk heel goed! Buitenkant gewone dieren, mensen
Binnenkant DINO's

Dit is het volk:
Afbeelding
Zeer geavanceerde beschaving want:
1) Ze brachten de wereld in kaart, dus waren waarschijnlijk in bezit van vliegtuigen
2) Ze konden ingewikkelde operaties uitvoeren, waaronder hersenoperaties
3) Ze waren astronomen

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 21:13

Nog bewijzen van mij stellingen over dit volk:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor outremer » 24 jul 2014, 21:14

Echt, aub stop dit !!!
Hij bevuilt dit forum tegen warp-speed.
Deus Vult
outremer

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 21:15

Nogmaals op voorhand! Ik wil geen geleuter meer of andere conspiracybullshit.
To the point, niet meer rond de pot

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 21:16

outremer schreef:Echt, aub stop dit !!!
Hij bevuilt dit forum tegen warp-speed.

Then get out, outremer
Pitcher

Berichtdoor Renate » 24 jul 2014, 21:22

Heeft u misschien ook nog een goede bronvermelding voor al deze fraaie plaatjes? Ik geloof niet alle nazi-fantasieën en ook verhalen van oeroude volken vind ik niet echt bijzonder betrouwbaar. Want hoe zouden die primitieve volkeren dan aan hun kennis komen en hoe zou die 'kennis' dan verloren zijn gegaan, als ze volgens u vast is gelegd?

Vooralsnog plaats ik u in dezelfde categorie als Erich von Dänicken.

Misschien eens wat boeken van Hubert Lampo lezen, die van dit soort sprookjes in ieder geval nog literatuur wist te maken.
Renate

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 21:37

Renate schreef:Heeft u misschien ook nog een goede bronvermelding voor al deze fraaie plaatjes? Ik geloof niet alle nazi-fantasieën en ook verhalen van oeroude volken vind ik niet echt bijzonder betrouwbaar. Want hoe zouden die primitieve volkeren dan aan hun kennis komen en hoe zou die 'kennis' dan verloren zijn gegaan, als ze volgens u vast is gelegd?
.

Bron duitse kaarten: russische spionagedienst
Afbeelding
Die stenen heten de Ica Stenen. Een boer heeft ze ontdekt en verkocht de artefacten, wat verboden is in Peru.
Om zijn gevangenisstraf te ontlopen (is bijna doodstraf) heeft hij verklaard dat hij ze zelf maakte.
Dus ja, waarschijnlijk zijn er ook enkele valse in de omloop, maar er zijn 10.000 Ica stones gevonden.. Dit kan hij zeker niet allemaal gemaakt hebben.

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Renate » 25 jul 2014, 06:58

Pitcher schreef:
Renate schreef:Heeft u misschien ook nog een goede bronvermelding voor al deze fraaie plaatjes? Ik geloof niet alle nazi-fantasieën en ook verhalen van oeroude volken vind ik niet echt bijzonder betrouwbaar. Want hoe zouden die primitieve volkeren dan aan hun kennis komen en hoe zou die 'kennis' dan verloren zijn gegaan, als ze volgens u vast is gelegd?
.

Bron duitse kaarten: russische spionagedienst
Afbeelding
Die stenen heten de Ica Stenen. Een boer heeft ze ontdekt en verkocht de artefacten, wat verboden is in Peru.
Om zijn gevangenisstraf te ontlopen (is bijna doodstraf) heeft hij verklaard dat hij ze zelf maakte.
Dus ja, waarschijnlijk zijn er ook enkele valse in de omloop, maar er zijn 10.000 Ica stones gevonden.. Dit kan hij zeker niet allemaal gemaakt hebben.

Pitcher

O ja, zo als Digit u al uit heeft gelegd waren de Duitsers erg goed in het verzinnen van allerlei mythes, als die in hun kraam te pas kwamen. En ik vind het vreemd dat u bij 9/11 allerlei complotten van de CIA of zo ziet, maar dat een Russische spionagedienst ineens het toppunt van betrouwbaarheid is.
En wat ica stenen betreft, daar kun je van alles in zien en het gaat niet om de vraag of de boer ze allemaal gemaakt heeft, maar of ze laten zien wat u wilt dat ze laten zien. U fantaseert er net zo vrolijk op los als Erich von Dänicken.
Renate

Berichtdoor Heeck » 25 jul 2014, 13:31

Pitcher,

Bronnen vermelden zonder een url bij te geven is zinloos.
Je verzekert je er wel van dat ik dan gelijk je hele bericht oversla.

R.
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor outremer » 30 jul 2014, 11:36

Mysterie-wordt-groter-twee-nieuwe-megakraters-ontdekt
http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetenschap/article/detail/1976102/2014/07/30/Mysterie-wordt-groter-twee-nieuwe-megakraters-ontdekt.dhtml

Shit, de bewoners van de holle aarde zijn naar buiten aan het komen.
Pitcher had toch gelijk :-)

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn ?
Deus Vult
outremer

Berichtdoor Jinny » 30 jul 2014, 11:57

Dat was toch een kwestie van druk onder een ontdooiende permafrost?
Dat had ik ervan begrepen iig.
Glaube heißt nicht wissen wollen, was wahr ist.

Future World

73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put amsat dot org behind the call
Jinny

Berichtdoor Blueflame » 30 jul 2014, 12:09

Laat de aardmannetjes er maar buiten .... .

Een pingo misschien? Of iets zeer gelijkaardigs?
Pingo: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pingo

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor kil » 30 jul 2014, 13:53

Pitcher schreef:

Nee
Wat denk jij dan van deze sites/links/filmpjes?

http://moonconspiracy.wordpress.com/the-nazis-had-a-base-on-the-moon/
http://secretnazimoonbase.blogspot.be/2010/09/strange-structure-on-dark-side-of-moon.html
http://www.bibliotecapleyades.net/luna/esp_luna_46.htm

Geloof je dit of doe je dat niet?
Waarom wel/niet?

Ik krijg de indruk dat jij alles gelooft wat ingaat tegen wat de grote meerderheid denkt, dat overal een complot zit om weet-ik-veel-wat te verbergen,... Of je bent een zéér hardnekkige trol.

Mvg,

kil
kil

Berichtdoor Renaat » 01 aug 2014, 00:18

kil schreef:Ik krijg de indruk dat jij alles gelooft wat ingaat tegen wat de grote meerderheid denkt, dat overal een complot zit om weet-ik-veel-wat te verbergen,... Of je bent een zéér hardnekkige trol.

Hij gelooft niet in de platte aarde (http://nl.wikipedia.org/wiki/Flat_Earth ... nisatie%29) of de jonge aarde: http://en.wikipedia.org/wiki/Young_Earth_creationism, dus het valt wel mee :wink:

Renaat
Renaat

Berichtdoor Pitcher » 03 aug 2014, 00:08

kil schreef:
Pitcher schreef:

Nee
Wat denk jij dan van deze sites/links/filmpjes?

http://moonconspiracy.wordpress.com/the-nazis-had-a-base-on-the-moon/
http://secretnazimoonbase.blogspot.be/2010/09/strange-structure-on-dark-side-of-moon.html
http://www.bibliotecapleyades.net/luna/esp_luna_46.htm

Geloof je dit of doe je dat niet?
Waarom wel/niet?

Ik krijg de indruk dat jij alles gelooft wat ingaat tegen wat de grote meerderheid denkt, dat overal een complot zit om weet-ik-veel-wat te verbergen,... Of je bent een zéér hardnekkige trol.

Mvg,

kil

Kzou dit eens moeten onderzoeken, maar geloof momenteel niet in Nazi-basissen op de maan.
Maar : 'The sky is the limit' . Als er nu 1 ondernemer denkt Helium-3 te ontginnen op de Maan, hoeveel denk je dat er hem al voor waren (ondernemers van 'hogere machten')? Ze zijn mss al 10jaar bezig op de maan met ontginnen.
Ik hecht totaal geen belang aan wat de grote meerderheid denkt. Als het correct is, dan ga ik uiteraard akkoord. En ik wist echt niet wat een 'Trol' was. Ik heb het moeten opzoeken. Ik ben zeker GEEN trol.
De media en 'duistere' overheden bespelen de mensen zo érg en ik werd dit beu. De waarheid mag ook eens aan het licht komen, hoe sterk de poppenbespelers dit ook trachten te verdoezelen.
Complotten? Sja. Denk je nu echt dat er géén bestaan? Hoe hoger men op de ladder staat, hoe meer vriendjespolitiek en afspraken er gemaakt worden.. Dit weet nu toch iederéén?

Ik trol? Nee. Waarheidzoeker. Ja

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Pitcher » 03 aug 2014, 00:17

outremer schreef:Mysterie-wordt-groter-twee-nieuwe-megakraters-ontdekt
http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetenschap/article/detail/1976102/2014/07/30/Mysterie-wordt-groter-twee-nieuwe-megakraters-ontdekt.dhtml

Shit, de bewoners van de holle aarde zijn naar buiten aan het komen.
Pitcher had toch gelijk :-)

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn ?

Een explosie lijkt me wat onmogelijk. Een bijna perfecte cilinder van 100m diep en veel te weinig aarde aan het oppervlak.
Zou een puinhoopje zijn niet?
1 ding staat vast: ze gaan het ons zeker niet zeggen wat het juist is. Als ook maar één wetenschapper het 'permafrost explosie' verhaal bevestigt, is het volk ermee weg.

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor willem_betz » 03 aug 2014, 01:03

Pitcher schreef:1 ding staat vast: ze gaan het ons zeker niet zeggen wat het juist is. Als ook maar één wetenschapper het 'permafrost explosie' verhaal bevestigt, is het volk ermee weg.

een zeer aannemelijke verklaring uit de wetenschap:
http://scitation.aip.org/content/aip/magazine/physicstoday/news/news-picks/release-of-methane-gas-could-explain-mysterious-siberian-crater-a-news-pick-post

Maar een verschrikkelijk complot zal voor P wel meer geloofwaardig zijn. Trouwens, wie is "ze" ?
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Pitcher » 03 aug 2014, 01:21

willem_betz schreef:
Pitcher schreef:1 ding staat vast: ze gaan het ons zeker niet zeggen wat het juist is. Als ook maar één wetenschapper het 'permafrost explosie' verhaal bevestigt, is het volk ermee weg.

een zeer aannemelijke verklaring uit de wetenschap:
http://scitation.aip.org/content/aip/magazine/physicstoday/news/news-picks/release-of-methane-gas-could-explain-mysterious-siberian-crater-a-news-pick-post

Maar een verschrikkelijk complot zal voor P wel meer geloofwaardig zijn. Trouwens, wie is "ze" ?

Tis al van dat! Eerste indruk is belangrijk, dus dit is wel even in jouw hoofd gedrukt. Als je een tweede opinie zal lezen, probeer die eerste maar eens uit jouw hoofd te halen. Is niets erg hoor, is menselijk.
Verhoogde temperatuur? Vanwaar komt ze? Ze moet die hele cilinder permafrost ontdooid hebben dan.. 100m hoog, tmoet nogal een druk geweest zijn.. Ik zeg niet onmogelijk, maar
ik blijf voorlopig bij mijn mening: 'onbekende reden'.
Ik zie niet direct een complot in dit, waar haal jij dit in godsnaam?
En met 'ze' bedoel ik 'diegene die de waarheid willen verdoezelen'. Tenzij het een natuurlijk fenomeen is natuurlijk.
Maar als die zogezegde wetenschappers met een theorie afkomen, mogen ze het wel eens duidelijk aantonen en bewijzen dat het werkelijk kan, liefst met prentjes en foto's van krater

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor willem_betz » 03 aug 2014, 01:39

meer uitgebreide uitleg, met prentjes:
http://www.independent.co.uk/news/science/mystery-of-the-siberian-holes-at-the-end-of-the-world-solved-scientists-offer-explanation-9642988.html
Ik ben toch een beetje ongerust, zullen "ze" nu kwaad zijn ? :?
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Volgende

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?