buitenaards bezoek

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Berichtdoor Digit » 08 aug 2008, 16:28

Iets te veel aan die Australische pilletjes gezeten ?

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor kil » 08 aug 2008, 16:31

Misschien is er verwarring ontstaan met die bol die daarstraks in de openingsceremonie van de olympische spelen zat.
kil

Berichtdoor wolkenstein » 08 aug 2008, 16:40

Jij hebt gezocht op de BBC heh? Je bleef zolang weg! 15 minuten om precies te zijn! Tegen voorafgaande reactieintervallen van respectievelijk 2 en 4 minuten!

HOHOHOHAHAHA! :lol: :lol: :lol: HOHOHOHAHAHA! :lol: :lol: :lol:
wolkenstein

Berichtdoor wolkenstein » 08 aug 2008, 16:43

kil schreef:Misschien is er verwarring ontstaan met die bol die daarstraks in de openingsceremonie van de olympische spelen zat.

Ook gekeken Kil? :wink:
wolkenstein

moet onze lieven Heer het weer allemaal alleen doen

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 08 aug 2008, 20:09

Die geesten die gaan vanhier naar de zon op enkele seconden met dat licht enzo.
Ik vind het best leuk dit op het skepp forum te kunnen verspreiden.Hier maal ik er niet om als er eens iemand zegt dat ik een leugenaar ben.Bij de pastoor had ik dit echter niet verwacht.
Ik vertel ook dat die geesten menselijke gedachten beïnvloeden,hoe kan mijn moeder anders Godelieve genoemd hebben.Een andere naam was niet mogelijk om psychologisch niet te stoppen te zijn.
Dat mijn moeder Godelieve ging noemen wisten die geesten al duizend jaar geleden.STRAF Hé!Die geesten kunnen door muren en plafond.Dus tegen een in dienst zijnde van meer dan 20 jaar bij het SIE of bij Dokter Beaucourt of bij de Proffessor van de VUB zeg ik dat ik al meer meegemaakt !Dat is geestelijke ontwikkeling met voorbedachte raade van GOD.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Digit » 08 aug 2008, 20:15

Wolk,

Je bent een klein beetje in mijn achting gestegen : ik kan nl. beter om met flauwe grappenmakers dan met waaspraatverkopers. Goed geprobeerd !

Groetjes,

Digit

P. S. Je zal wel gemerkt hebben dat ik er niet al te veel van geloofde, maar, hoe hoogst onwaarschijnlijk ook, dit kan je niet met zekerheid uitsluiten, en dan is BBC toch een waarschijnlijke bron. Vandaar toch maar gecheckt !
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Thomas » 10 aug 2008, 14:41

Eigenlijk zou die buitenaardse intelligentie iets cruciaals met ons gemeenschappelijk moeten hebben, wat geen enkele andere diersoort met ons deelt. Wil deze buitenaardse intelligentie op z'n minst in staat zijn radiosignalen te kunnen interpreteren.

Die buitenaardse intellegentie zou 'instinctief' moeten kunnen immiteren van jongsaf aan en zo gecummuleerde kennis van generatie op generatie kunnen verkrijgen, waarop het als generatie verderbouwt. Het zouden eveneens na-apers moeten zijn.
(wij kunnen beter immiteren dan apen en hebben dat voor op het louter trial and error-leren, waardoor we verder bouwen op vroegere kennis als volgende generatie).

Als zo'n buitenaardse 'intelligentie' kan bestaan, nl. één die ook kan immiteren en enkel op die manier in staat is voort te bouwen op eerder verworven kennis, dan hebben we quasi met 'menselijke inteligentie' te maken... Of met wezens die 'intelligent' genoeg zijn om zich te ontwikkelen tot hoogtechnologische beschavingen, die in staat zijn op een gegeven moment in hun bestaan radiosignalen op te vangen.
Laatst bijgewerkt door Thomas op 10 aug 2008, 20:43, in totaal 1 keer bewerkt.
Thomas

Berichtdoor wolkenstein » 10 aug 2008, 18:10

OK dan, gesp de bretels maar aan, want wat zegt de man die op de maan stond? :

http://www.reuters.com/news/video?video ... =1&sp=true

http://dsc.discovery.com/space/qa/alien ... chell.html

IK: So you're saying the incidences are becoming more prevalent among the general public? People are having their own sightings?

EM: Just several weeks ago, this so-called incident at Stephenville, in Stephenville, Texas. Another one. And naturally a lot of discounting and unfortunately the press, the giggle factor got up and the press tended to ignore it, but the fact of the matter is this is the real stuff we're dealing with. We're not alone in the universe. And it has nothing to do with NASA. As far as I know it has to do with what's going on and has been going on for a long time.

IK: As a man of science and engineering, how did you make this leap from doing what you needed to do to be an astronaut to what you're doing today?

EM: Because I was told by people who were utterly sworn to secrecy under severe penalty if they talked and because I'd been to the moon, because I was a local resident of Roswell when the so-called Roswell incident took place, some of them thought I was a safe person to tell before they passed on so that the knowledge didn't die. There are others like me, people out here who have done an enormous amount of investigation who have seen through the facade and seen through the cover-up and can talk chapter and verse, better than I can. We know it's real.[/]

http://www.flabber.nl/archief/024652.php

Wat vindt Nick Pope er van?

Mijn naam is Nick Pope. Ik ben ambtenaar bij het Britse ministerie van defensie, waar ik in 1985 in dienst trad. Ik heb daar een aantal verschillende functies uitgeoefend, de meest relevante daarvan is toen ik van 1991 tot 1994 werd ingedeeld bij een afdeling met de naam ‘Secretariaat Lucht Staf’. Mijn taak daar was om het UFO-fenomeen voor de Britse regering te onderzoeken.

Het UFO-fenomeen bestaat niet slechts uit wat lichten en vormen in de lucht. Het is echt, het is solide en zowel het leger als ieder ander kan erbij betrokken raken. Ik denk dat het voorgaande een van de meest significante voorvallen is geweest die in Groot-Brittannië zijn voorgevallen en het laat zien – als er inderdaad nog enige twijfel bestaat – dat er belangrijke vragen op het gebied van defensie en nationale veiligheid rijzen door het hele UFO-fenomeen.

Ik heb ondervonden dat er in de ambtenarij zowel sceptici als gelovers zijn en er zijn meer gelovers in een buitenaardse aanwezigheid dan velen zullen vermoeden en in het bijzonder binnen de luchtmacht.

http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/Nic ... genis.html
wolkenstein

Berichtdoor willem_betz » 10 aug 2008, 21:59

zie je wel, het moest er van komen: de Marsmannetjes hebben een duivels verbond gesloten met de Illuminati! Vertel het niet verder want enkel door dit te onthullen breng ik mijn leven in gevaar.
Wil je er echt meer van weten, ga dan naar [url]tinyurl.com/6ezobh[/url]
Laatst bijgewerkt door willem_betz op 11 aug 2008, 01:19, in totaal 1 keer bewerkt.
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Blueflame » 10 aug 2008, 23:19

Laat u niet vangen, Willem.
Wolkenstein is weer fameus aan het trollen.

Hij geeft als bron http://www.flabber.nl/archief/024652.php en wat staat daar:

Beluister het radiogresprek met deze 77-jarige dementerende ruimteheld en lees het bijbehorende artikel.

En het bijbehorende artikel kan je hier lezen : http://www.news.com.au/story/0,23599,24 ... 62,00.html .

Klein extract:
And he says extra-terrestrials have visited Earth on several occasions - but the alien contact has been repeatedly covered up by governments for six decades.

Tja ..... .

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor wolkenstein » 11 aug 2008, 00:53

Blueflame schreef:
Beluister het radiogresprek met deze 77-jarige dementerende ruimteheld en lees het bijbehorende artikel.

That says it all!....nietwaar?

UFO's,... kan het nog gekker. :shock:
wolkenstein

Berichtdoor willem_betz » 11 aug 2008, 01:18

In de link die ik plaatste maar die niet blijkt te werken (door de tiny URL ?) staat een uitgebreid artikel hoe die arme man compleet de pedalen kwijt is.
dit is het nog eens:
http://www.aspentimes.com/article/20080801/COLUMN/110506302/1061/DAILYCOMMENT&parentprofile=-1
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor wolkenstein » 11 aug 2008, 01:50

Nu is het wachten op je link waaruit blijkt dat Nick Pope een acapunctuurbehandeling blijkt te hebben ondergaan of zo.

:wink:
wolkenstein

Berichtdoor Digit » 11 aug 2008, 08:58

Mistbankenstein,

Dadelijk bereid om je op je wenken te bedienen, maar het feit dat Nick Pope zich gemakkelijk laat belazeren heeft niets met acupunctuur te maken. Acupunctuur is nl., net zoals ufo's, totaal onbestaande ! :wink:

Een korte demo van Nick's belazerbaarheid en belazerbereidheid, die de jouwe zelfs overstijgen (onvoorstelbaar, maar waar !), uit http://www.uk-ufo.org/condign/secfilcosf2.htm :

uk-ufo schreef:The Cosford UFO stands revealed as an Identified Flying Object but has recently become a classic case entirely as a result of its promotion by Nick Pope. In fact it was a classic case of misinterpretation, both of an initial phenomenon by the witnesses and later by a UFOlogist with a will to believe.

Ik twijfel er niet aan dat je duizenden citaten kunt aanhalen, maar ook duizendvoudige bullshit blijft bullshit !

Groetjes,

Digit

P. S. Voor wie graag inzicht wil verwerven in de wijze waarop ufoloten zoals Pope ufo-cases opbouwen moet maar eens het volledige artikel lezen. Voor de volledigheid kan ik er aan toevoegen dat ik destijds zélf twee lokale cases heb onderzocht, en dat beide bleken te zijn opgebouwd door de onderzoeker die krampachtig op zoek was naar een ufo-case als bewijsmateriaal. In alle gevallen was het typisch hoe suggestieve vragen werden gesteld en hoe details werden verzonnen, aangepast of genegeerd om de case sluitend te maken. Eveneens treffend is de snelheid en de oppervlakkigheid waarmee de ufoloten vliegtuigen als oorzaak menen te mogen uitsluiten !
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Wig » 12 aug 2008, 08:19

Openbaring
Ik heb miljarden echte UFO's in huis. En U allemaal ook.
Dat komt omdat deze UFO's uit een wereld stammen waar volledige collonies organismen samen kleiner zijn dan één melkweg-foton. Begrijp je een beetje?
Daarom zie je ze niet. Maar ze zijn overal, en reeds erg lang. Dit verklaart ook ons geloof in een god die overal is. Uiteraard heb ik wel een close encounter of the 7th kind meegemaakt omdat ze zich wensten te manifesteren, aan een uitverkorene. Ik ga binnenkort trouwens een boek schrijven in een onbekende taal, dat ze mij zullen dicteren door met hun lokaal aanwezige 50 miljard intelligenties samen aan mij te denken. Op die wijze zijn hun gezamelijke golven sterk genoeg om mijn brein onwillekeurig aan hun gedachten te doen gehoorzamen. Het boek zal de oneindige goedheid van het verre, andere galaxy op ons laten afstralen en de wereld veranderen. Al hun kennis zal worden overgedragen aan de mensheid, die zij zien als het uitverkoren ras in het heelal. Immers, zij worden met uitsterven bedreigd. Hun exodus zullen zij met success concluderen in een energetische symbiose met het uitverkoren mensenras. Een groot aantal andere potentiele rassen doorheen het heelal, werden te onbeinvloedbaar bevonden, de mens is de gedroomde partner.
Ik bericht de mensheid weldra meer als ze zich opnieuw aan mij gemanifesteerd hebben !
:!:
Getekend: THUIS, in het jaar 225.654.200.432.543 der Zibo-galactische jaartelling.

IK en WIJ
Wig

Berichtdoor andrevanha » 12 aug 2008, 08:39

andrevanha

Berichtdoor Thomas » 07 sep 2008, 15:08

De VRT wil een boodschap de ruimte insturen om contact te krijgen met buitenaardse wezens. Ze zouden een programma maken gericht op 'kijkers' buiten de aarde.
(Stel dat dat lukt, kunnen de kijkcijfers wel eens drastisch de hoogte in gaan...(zowel letterijk als figuurlijk))

In het programma 'De Zevende Dag' was hierover een gesprek met astrofysicus Gerard Bodifée en journalist Herman Hendrickx.

Zie hiervoor:
http://www.deredactie.be/cm/de.redactie ... reen=false

Misschien slaagt de VRT waar de NASA in faalt...
Thomas

Berichtdoor wolkenstein » 11 okt 2008, 22:31

Bestaan Vliegende Schotels?

Alhoewel ik het overgrote gros van de UFOfilmpjes die op het internet circuleren met flink wat korrels zout neem, stiet ik daarnet op een video voorzien van echt beeld en geluid uit Turkije die ook de verstokte scepticus de adem zal doen stokken en de knieën knikken:

Schort uw vooroordeel voor tenminste een kwartiertje op en volg onbevangen beeld en geluid:

http://www.siriusufo.org/tr/?fx=sayfa_a ... z_2008.asp
wolkenstein

Berichtdoor The Menace » 11 okt 2008, 23:43

Wolk schreef:Bestaan Vliegende Schotels?

Alhoewel ik het overgrote gros van de UFOfilmpjes die op het internet circuleren met flink wat korrels zout neem, stiet ik daarnet op een video voorzien van echt beeld en geluid uit Turkije die ook de verstokte scepticus de adem zal doen stokken en de knieën knikken:

Schort uw vooroordeel voor tenminste een kwartiertje op en volg onbevangen beeld en geluid:

http://www.siriusufo.org/tr/?fx=sayfa_a ... z_2008.asp

Helaas... toegang geweigerd hiero (werk) :?

Maar ( :!: ) ik heb wel de documentaire Independence Day (uit 1996) gezien en die was zéér aangrijpend :shock:

Ik ga thuis proberen je filmpje te openen.
Utinam logica falsa tuam philosophiam totam suffodiant.
The Menace

Berichtdoor Blueflame » 11 okt 2008, 23:59

The Menace schreef:Ik ga thuis proberen je filmpje te openen.

Dat moet je zeker doen, je weet niet wat je mist ! En dan heel hard geloven. Geloven in de aliens. Dan hoef je niet meer na te denken. Gewoon zoals Wolkenstein met open geest kijken, hersens op de grond en dan goed stampen. Dan hoef je je niets meer aan te trekken van het topic 'Kosmologie'. Massa, lichtsnelheid, afstand, ..... allemaal niet meer nodig. Gewoon kijken naar een ( wazig ) filmpje op internet. Zo simpel is dat tegenwoordig ( voor sommigen dan toch ). Dan hoef je je niets meer van die verdomde fysica aan te trekken en alles wordt duidelijk: aliens bestaan en ze komen eraan ! Uiteraard mag je niet denken dat het wel eens fake zou kunnen zijn. Doe dat vooral niet !

Moeten we nu beginnen met te bidden, kaarsjes te branden ( of juist niet, want wie weet schrikt hen dat wel af ), te dansen, te slapen, te eten, wierook branden; varkens eten of juist niet ? Gôh man: ik ben helemaal in de war door dit filmpje. Kan iemand mij verlossen? Please !
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor The Menace » 12 okt 2008, 00:16

Dennis zei niet alleen:
Ik ga thuis proberen je filmpje te openen.

maar ook:
Maar ( :!: ) ik heb wel de documentaire Independence Day (uit 1996) gezien en die was zéér aangrijpend :shock:
Utinam logica falsa tuam philosophiam totam suffodiant.
The Menace

Berichtdoor Astrosmurf » 12 okt 2008, 00:21

"Ze" komen er aan hoor. Of toch niet.

Doorgechanneld gekregen van het persagentschap van de Galactische Federatie: Het buitenaardse ruimteschip komt een dag later, omdat ze de verkeerde afslag hebben genomen en nu in de verkeerde dimensie terecht zijn gekomen. Dit is gebeurd nadat de buitenaardse wezens werden aangevallen door Reptillians, die de bondgenoten zijn van de Greys en inmiddels hun zinnen hebben gezet op twee van de vier belangrijkste planetenstelsels in het sterrenstelsel RB12646. Een groot deel van de bemanning van het ruimteschip ging daarna in staking voor hogere lonen, behoud van de index en betere bescherming voor de kleine spaarders. Maar alles komt goed, al bestaat de kans dat ze pas volgend jaar komen als er een file zou ontstaan
Astrosmurf

Berichtdoor redwasp » 12 okt 2008, 10:05

assalaam alaikum,

Astrosmurf schreef:"Ze" komen er aan hoor. Of toch niet.

Doorgechanneld gekregen van het persagentschap van de Galactische Federatie: Het buitenaardse ruimteschip komt een dag later, omdat ze de verkeerde afslag hebben genomen en nu in de verkeerde dimensie terecht zijn gekomen. Dit is gebeurd nadat de buitenaardse wezens werden aangevallen door Reptillians, die de bondgenoten zijn van de Greys en inmiddels hun zinnen hebben gezet op twee van de vier belangrijkste planetenstelsels in het sterrenstelsel RB12646. Een groot deel van de bemanning van het ruimteschip ging daarna in staking voor hogere lonen, behoud van de index en betere bescherming voor de kleine spaarders. Maar alles komt goed, al bestaat de kans dat ze pas volgend jaar komen als er een file zou ontstaan

geloof dit niet. deze desinformatie wordt al lange tijd verspreid. een eeuwenoude internationale samenzwering van jezuieten, vrijmetselaars en blavatskyanen probeert op die manier de aandacht van hun diabolische activiteiten. iedereen weet dat hun plan voor het einde van de wereld alleen kan worden afgewend als iedere aardbewoner op donderdagnamiddag tenminste gedurende 17 minuten een groene linkersok draagt.

wou dit toch even rechtzetten.

vrede,

redwasp
la illaha ila allah, wahdahu, la sharikalahu
redwasp

Berichtdoor Digit » 12 okt 2008, 16:43

Heb het filmpje bekeken. Waardeloze brol. Enkel wat onbestemde lichteffecten en iets wat de indruk geeft een "object" te zijn, maar dat kan even goed een aluminium "teljoor" zijn ! Enkel voor mafkezen, of na consumptie van minstens twee flessen raki ! :wink:

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor wolkenstein » 13 okt 2008, 03:07

Digit schreef:Heb het filmpje bekeken. Waardeloze brol. Enkel wat onbestemde lichteffecten en iets wat de indruk geeft een "object" te zijn, maar dat kan even goed een aluminium "teljoor" zijn ! Enkel voor mafkezen, of na consumptie van minstens twee flessen raki ! :wink:

Heil,

Dank voor afgewogen oordeel gebaseerd op metterdaad bekijken van filmpje. Ben weer wat wijzer want nu weet ik na ff googelen wat ik onderhuids al aanvoelde, 'brol' betekent zoveel als rotzooi, tinnef, bagger, prullaria of troep en 'teljoor' bord.

Wat mijzelf bijvoorbeeld verbaast is dat een amateur, met waarschijnlijk niet meer dan een kijkshopvideocamera in de aanslag, zulke relatief scherpe nachtopnames weet te maken. Aan de andere kant ontgaat me dan weer de gemelde gelijkenis met een teljoor. Daar b.v. netjes soep uit willen lepelen lijkt me een hachelijke, want nogal wiebelende onderneming, gelet op de regelmatig verlopende bolling van de bovenkant van het gefilmde object.

Zulk een verschraling in de waarneming leidt ertoe dat de observant een weggeworpen frisbee niet langer van een soepbord zal weten te onderscheiden en omgekeerd. Om van de onmacht andere elementaire classificaties niet op een hoop te gooien nog maar te zwijgen.

De ware scepticus verkiest daarentegen rücksichtlos het eigen voorgebakken oordeel aan neutraal en nietsontziend onderzoek te onderwerpen, b.v.:

'Is het niet vreemd dat de in beeld gebrachte vissers op de voorgrond geen enkele aandacht lijken te schenken aan de UFO's?'

Bless best
wolkenstein

Berichtdoor Digit » 13 okt 2008, 09:00

Wolkens,

Élke camera van zo'n goede € 2.000 produceert dergelijke beelden als je gewoon op het opnameknopje drukt. Of de vinger nu al dan niet aan een amateur behoort is in deze niet ter zake.

Het aluminium-achtige object is vermoedelijk "tussengeschoven", hetzij bij de opname, hetzij bij montage.

De vissers zijn inderdaad een weggever, maar in deze overbodig, want de rest is blatant genoeg. De passiviteit van het publiek was iets waar ik trouwens al op wees n. a. v. de Sarajevo-ufo in oktober 2005 (nog steeds op youtube !). Deze blatante farce wordt overigens door o. a. ufoevidence nog steeds voor serieus gehouden.

Wel merkwaardig dat je zélf pas zaterdag (twee dagen geleden !) over de Turkse ufo nog schreef :

Wolkenstein schreef:Alhoewel ik het overgrote gros van de UFOfilmpjes die op het internet circuleren met flink wat korrels zout neem, stiet ik daarnet op een video voorzien van echt beeld en geluid uit Turkije die ook de verstokte scepticus de adem zal doen stokken en de knieën knikken:

Maar nú zal je dat uiteraard wel graag voor een provocatie of een grapje laten doorgaan.

We kennen je ondertussen !

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Blueflame » 03 nov 2008, 00:17

In dit topic werden enkele posts verwijderd wegens overlap met een ander topic. Het betreft het topic "Hervonden herinneringen" met als url : viewtopic.php?t=1368 .

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Digit » 03 nov 2008, 09:30

Moderator,

Dankuwel !

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Blueflame » 05 nov 2008, 00:48

Blijkbaar zijn er een paar mensen die mijn interventie dd [url=http://forum.skepp.be/viewtopic.php?p=33224#33224[Zo Nov 02, 2008 23:17 pm[/url] niet goed begrepen hebben. ALLES wat te maken heeft met 'mind control' zal in dit topic onherroepelijk naar de prullenbak verwezen worden.
Alice krijgt één topic om wat in te raaskallen and that's it ! Verspil uw tijd dus niet aan reply's, want alles gaat gewoon de prullenbak in.
Acht berichten werden dan ook zonder meer verwijderd.

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor alice » 05 nov 2008, 00:56

Blueflame schreef:Blijkbaar zijn er een paar mensen die mijn interventie dd [url=http://forum.skepp.be/viewtopic.php?p=33224#33224[Zo Nov 02, 2008 23:17 pm[/url] niet goed begrepen hebben. ALLES wat te maken heeft met 'mind control' zal in dit topic onherroepelijk naar de prullenbak verwezen worden.
Alice krijgt één topic om wat in te raaskallen and that's it ! Verspil uw tijd dus niet aan reply's, want alles gaat gewoon de prullenbak in.

Mvg.

zeg zijt gij nu echt op uw kop gevallen?,
ik was over aliens bezig , wilt ge godverdomme uwe degutante cencuur laten varen tegen mijn persoon, ? dit is echt belachtelijk , dat ziet ge toch ? onozelaar dat ge zijt , ik ontwoorde op een posting over aliens en uw "haatgedrag" is veel erger dan raaskallen, het is extreme en redeloze en "persoonlijke " agressie , ge zijt het me niet waard in feite om me kwaad te maken, de aliens zijn inderdaad hybrids zoals mars zei, en de ontvoerden zeggen inderdaad dat hybrids een kruising zijn tussen mens en aliens ,dat heb ik niet uitgevonden,
idem voor de nordics, die zijn iderdaad blond en mooi
dat vond ik OOK NIET UIT !!!

dit kan dus niet volgens mij echt niet , gaat me echt te ver !
:(
GROF GEWOON !
alice

Berichtdoor alice » 05 nov 2008, 00:57

Blueflame schreef:Blijkbaar zijn er een paar mensen die mijn interventie dd [url=http://forum.skepp.be/viewtopic.php?p=33224#33224[Zo Nov 02, 2008 23:17 pm[/url] niet goed begrepen hebben. ALLES wat te maken heeft met 'mind control' zal in dit topic onherroepelijk naar de prullenbak verwezen worden.

Mvg.

IDIOOT
alice

Berichtdoor kil » 05 nov 2008, 10:06

Sorry Blueflame, nog 1 keer:

Alice, dit is pas belachelijk. Je verkondigt in 2 topics exact hetzelfde, hou het dan gewoon bij 1 topic. Dat is echt veel aangenamer. Vloeken hoeft ook niet. Het is geen censuur, het is proberen orde te scheppen in uw chaos. Hang nu niet het slachtoffer uit.
kil

Berichtdoor Blueflame » 05 nov 2008, 22:08

kil schreef:Sorry Blueflame, nog 1 keer:

Geen probleem. Je begrijpt dat als ik de post waarop gerepliceerd wordt verwijder, ik dan ook de replieken verwijder, want op zich zijn die dan zinloos. Ik wil jullie gewoon nutteloos werk besparen.

Alice, dit is pas belachelijk. Je verkondigt in 2 topics exact hetzelfde, hou het dan gewoon bij 1 topic. Dat is echt veel aangenamer. Vloeken hoeft ook niet. Het is geen censuur, het is proberen orde te scheppen in uw chaos. Hang nu niet het slachtoffer uit.

Inderdaad.

En chaos is het:

de aliens zijn inderdaad hybrids zoals mars zei, en de ontvoerden zeggen inderdaad dat hybrids een kruising zijn tussen mens en aliens

Aliens = hybrids
hybrids = kruising tussen mens en aliens.
Dat kan gewoon niet klopppen.

Trouwens Alice, hoe zit het nu juist ? Zijn er nu aliens of zijn er geen ? Daar gaat dit topic over.

MVg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor alice » 05 nov 2008, 22:11

kil schreef:Sorry Blueflame, nog 1 keer:

Het topic gaat over aliens , ik had het over aliens ...

In The Structure of Scientific Revolutions, Kuhn argued that science does not progress via a linear accumulation of new knowledge, but undergoes periodic revolutions, also called "paradigm shifts" , in which the nature of scientific inquiry within a particular field is abruptly transformed. In general, science is broken up into three distinct stages. Prescience, which lacks a central paradigm, comes first. This is followed by "normal science", when scientists attempt to enlarge the central paradigm by "puzzle-solving". Thus, the failure of a result to conform to the paradigm is seen not as refuting the paradigm, but as the mistake of the researcher.As anomalous results build up, science reaches a crisis, at which point a new paradigm, which subsumes the old results along with the anomalous results into one framework, is accepted. This is termed revolutionary science.

Vanwaar komen de alienontvoeringen sinds jaren tachtig en steeds toenemend? Waarom vertonen ontvoerden traumatische reacties ?
Waarom verbaasde het zelfs harvard prof mcnally en susan clancy ?
Waarom gelijken "misbruikten in satanische rituelen zo op alien ontvoerden? (moment van ontstaan, scenario , ptsd, autoimmuun stoornissen chronische vermoeidheid )
Waarom gaat veelvoudige persoonlijkheids stoornis (of dissoicatieve stoornis precies dat moment jaren tachtig van 2 gevallen per jaar een eeuw lang, naar 2000 gevallen per jaar(1980), en 5 jaar later (naar 4000 gevallen per jaar ? (1985) Waarom was John Mack zo verbaasd toen hij geconfronteerd werd met de ontvoerden, dat hij het zelfs zijn levenswerk maakte ?

Das "toevallig" he ? :lol:
cheeese
alice

Berichtdoor Blueflame » 05 nov 2008, 23:03

Alice,
dit topic gaat over de vraag of er aliens bestaan en of buitenaards bezoek mogelijk is.
Als je het echt niet wil snappen, verplicht je me wel tot een ( al dan niet tijdelijke ) ban. En dat heeft niets te maken met haat of extreme en redeloze en "persoonlijke " agressie. Ik ben hier nu eenmaal de kuisman.

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor kil » 06 nov 2008, 15:40

De ene keer bestaan aliens niet (zoals alice zei), de andere keer wel (het zijn zelfs hybriden). Het is A of B, maar ene sluitend antwoord komt er niet.
Waarom gaat veelvoudige persoonlijkheids stoornis (of dissoicatieve stoornis precies dat moment jaren tachtig van 2 gevallen per jaar een eeuw lang, naar 2000 gevallen per jaar(1980), en 5 jaar later (naar 4000 gevallen per jaar ? (1985)
Mijn theorie had ik al eens gegeven: de vooruitgang in de psychiatrie, met nadruk op het gebruik van de diagnostische criteria in DSM. Rond 1980 kwam geloof ik III uit, daarna werd er nog grondig in gewijzigd. Andere criteria->meer/minder gevallen. In dit geval dus meer.
kil

Berichtdoor alice » 07 nov 2008, 23:15

Blueflame schreef:Alice,
dit topic gaat over de vraag of er aliens bestaan en of buitenaards bezoek mogelijk is.
Als je het echt niet wil snappen, verplicht je me wel tot een ( al dan niet tijdelijke ) ban. En dat heeft niets te maken met haat of extreme en redeloze en "persoonlijke " agressie. Ik ben hier nu eenmaal de kuisman.

Mvg.

Goe, het zijn GEEN ALIENS dat wat de alien ontvoeringen veroorzaakt ,
Dus ik geloof niet perse in aliens, WEL gelloof ik 100 procent de ervaringen van de alien ontvoerden, dat ze zich die NIET verbeelden, en dat John Mack , het wel degelijk bij het juiste eind had wat dat betreft , dat hij VOOR EEN ONVERKLAARD EN WERKELIJK GEBEUREND MYSTERIE STOND , das dus al over de alien ontvoeringen voor mijn part ...

Dus ik ben intussen terug naar herwonnen herinneringen, en inderdaad, ook een heel maatschappelijk relevant onderwerp, daar hebt ge gelijk in ...., maar het is GEEN TOEVALLIGE MASSA HYSTERIE EN DAAR ZIT HEM NU NET HET HEEEEEEEL INTERESSANTE ERAAN ....

Er werpen zich een hoop vragen op , net als bij John Mack in 1992 ...tja
:wink:
alice

Berichtdoor alice » 07 nov 2008, 23:29

kil schreef:De ene keer bestaan aliens niet (zoals alice zei), de andere keer wel (het zijn zelfs hybriden). Het is A of B, maar ene sluitend antwoord komt er niet.
Waarom gaat veelvoudige persoonlijkheids stoornis (of dissoicatieve stoornis precies dat moment jaren tachtig van 2 gevallen per jaar een eeuw lang, naar 2000 gevallen per jaar(1980), en 5 jaar later (naar 4000 gevallen per jaar ? (1985)
Mijn theorie had ik al eens gegeven: de vooruitgang in de psychiatrie, met nadruk op het gebruik van de diagnostische criteria in DSM. Rond 1980 kwam geloof ik III uit, daarna werd er nog grondig in gewijzigd. Andere criteria->meer/minder gevallen. In dit geval dus meer.

jawel , ge verstaat het alleen niet , antwoord net boven gegeven , de "soorten aliens" zijn gewoon die die gemeld worden door alien ontvoerden , en dat zijn de greys , de reptilians, en de nordiks, , en de hybriden zijn (volgens sommige alien experiencers, niet volgens mij ) , de mensen die al gekruisd zijn met aliens , in de aliens hun "voortplantings experimenten ..."
I citeer UITSLUITEND de theorie nu van de alien believers , ikzelf beschouw deze ervaringen als een deel van iets veel groters, en ze hebben voor mijn part niks met aliens te maken perse, want in andere gevallen geven de aliens zich voor iets heel anders uit ....voila , duidelijk?

en wat uw DSm verklaring betreft over Veelvoudige persoonlijkheid (is het zelfde als dissociatieve identieteitstoornis ), ja DSM is aangepast maar dat "verklaart nog niets " , juist he ? zo staat het bijna letterlijk op wikepedia : The causes of dissociative identity disorder have not been identified, (or multiple personality disorder ) The DSM does not provide an explanation for the sharp rise in incidence of DID.
Multiple personality disorder began to emerge as a separate disorder in the 1970's
From 1880 to 1979 : 200 reported cases of MPD (2 per year )
From 1980 to 1990 : 20,000 cases (2000 per year)
From1985 to 1995 : 40,000 cases (doubled in 5 years )

Naar "herwonnen" herinneringen nu , dada
alice

Berichtdoor ajoin007 » 07 feb 2009, 14:53

Naar mijn mening kunnen we stellen dat het voor praktisch 99,9999999999999...% zeker is dat er nog levensvormen bestaan in de ruimte. Waarschijnlijk nog intelligent ook. De vraag is zijn ze hier al gekomen tot bij ons.

1. Als een ras tot hier kan komen (stel dat ze 1 miljoen jaar voor ons zijn ontstaan - wat een vergevorderde technologie oplevert-) zijn er 2 mogelijkheden, we bekijken het menselijk en dan veroveren ze onze planeet direct.
ofwel zijn ze al voorbij het stadion van oorlog en hebzucht dan zit de kans er dik in dat we gewoon totaal oninteressant zijn voor buitenaards leven. Waarschijnlijk zijn we technologisch nog bijlange niet ver genoeg.

2. Ik heb zelf al eens durven denken dat wij hier op Aarde zijn gezet door buitenaards leven als teken van een sociaal experiment. Dit zou de meerdere ufo's verklaren die men "ziet"(controle van het experiment). Dit zou ook verklaren waarom ze geen direct contact zoeken met ons.
ajoin007

Berichtdoor Digit » 07 feb 2009, 15:23

Ajoin007 schreef:Ik heb zelf al eens durven denken dat wij hier op Aarde zijn gezet door buitenaards leven als teken van een sociaal experiment. Dit zou de meerdere ufo's verklaren die men "ziet"(controle van het experiment). Dit zou ook verklaren waarom ze geen direct contact zoeken met ons.

Als je dan toch durft te denken (géén klein risico !), denk dan meteen eens na hoe het komt dat wij genetisch perfect passen in de stamboom van de evolutie. Zelfs zonder daar buitenaardsen bij te fantaseren !

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

VorigeVolgende

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?