Nieuwe reeks UFO-foto's

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Nieuwe reeks UFO-foto's

Berichtdoor Jan Van Haver » 25 jan 2014, 20:46

Benieuwd om een nieuwe reeks UFO-foto's te zien? Klik dan door naar

http://janvanhaver.wordpress.com/2014/01/24/73/
Jan Van Haver

Re: Nieuwe reeks UFO-foto's

Berichtdoor kil » 26 jan 2014, 14:11

Prachtig :P
kil

Berichtdoor Jan Van Haver » 26 jan 2014, 14:35

kil schreef:Prachtig :P

Thanks. Ik probeer zeker af en toe gelijkaardige posts te maken, dus hou het zeker in de gaten & uiteraard: feel free to share!
Jan Van Haver

Berichtdoor Pitcher » 22 jul 2014, 00:37

Jan Van Haver schreef:Benieuwd om een nieuwe reeks UFO-foto's te zien? Klik dan door naar

http://janvanhaver.wordpress.com/2014/01/24/73/

Beste Jan,
Lachwekkend, echt. Je hanteert net de handelswijze van de overheid. RIDICULE.
Neem eens 3 minuten de tijd uit jouw zielig leventje om dit filmpje te bekijken:
https://www.youtube.com/watch?v=UGXh465F6u0

Als dit jouw manier is om het begrip 'UFO' te begraven en te vergeten, dan is dit zeker de verkeerde manier.
De enige correcte manier om een conclusie te trekken over UFO's is eerst alle informatie te bekijken die er te vinden is,
en dan nagaan of UFO's werkelijk opgeworpen borden zijn of 3D visualisaties in de hoofden van miljoenen mensen..
Tip: begin met 'Disclosure Project' of met 'Phoenix Lights', bekijk enkele UFO-documenten die verschillende landen vrijgegeven hebben.

Ik begrijp dat je al 100jaar in de vrieskast zit, maar als eens je het begrip UFO beter kent, kunnen we dan nog discussiëren WIE ze bestuurt
Met plezier

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Heeck » 22 jul 2014, 09:46

Pitcher,

Je enthousiasme over ondermeer de "Phoenix lights" is slecht te rijmen met
Few sightings have been so thoroughly investigated by reporters, and so well debunked. But you won’t hear that from the networks, who can’t get enough of the ratings that come with “the unexplained.”

En politici hun uitspraken over hemelse verschijnselen zo een zwaar gewicht toekennen vind ik niet pleiten voor jouw manier van bewijsvoering. Integendeel, want politici hebben zelden die kennis die nodig is om curieuze verschijnselen thuis te brengen.

Geef in deze daarom eens aan hoe die door jou naar voren geschoven politici aan hun kennis zijn gekomen die hun oordeel enig gewicht zou geven.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Pitcher » 22 jul 2014, 10:44

Heeck schreef:Pitcher,

Je enthousiasme over ondermeer de "Phoenix lights" is slecht te rijmen met
Few sightings have been so thoroughly investigated by reporters, and so well debunked. But you won’t hear that from the networks, who can’t get enough of the ratings that come with “the unexplained.”

En politici hun uitspraken over hemelse verschijnselen zo een zwaar gewicht toekennen vind ik niet pleiten voor jouw manier van bewijsvoering. Integendeel, want politici hebben zelden die kennis die nodig is om curieuze verschijnselen thuis te brengen.

Geef in deze daarom eens aan hoe die door jou naar voren geschoven politici aan hun kennis zijn gekomen die hun oordeel enig gewicht zou geven.

Roeland

Met 'Few' sightings bedoel je dan waarschijnlijk die 100-en getuigen.. Zinnetje uit Wikipedia gehaald?
Afbeelding
De lichten die gezien werden, bleven op dezelfde afstand uit elkaar, in een V-vorm. Het was duidelijk een V-vormig tuig ook, zoals in volgende visualisatie;
Afbeelding
Passeerde heel traag over Phoenix, zonder enig geluid, geschatte grootte : 1.5km!

Goeverneur Symington (die van het filmpje):
http://edition.cnn.com/2007/TECH/scienc ... :TECH%2520
CNN) -- In 1997, during my second term as governor of Arizona, I saw something that defied logic and challenged my reality.
I witnessed a massive delta-shaped, craft silently navigate over Squaw Peak, a mountain range in Phoenix, Arizona. It was truly breathtaking. I was absolutely stunned because I was turning to the west looking for the distant Phoenix Lights.
To my astonishment this apparition appeared; this dramatically large, very distinctive leading edge with some enormous lights was traveling through the Arizona sky.
As a pilot and a former Air Force Officer, I can definitively say that this craft did not resemble any man-made object I'd ever seen. And it was certainly not high-altitude flares because flares don't fly in formation.
The incident was witnessed by hundreds -- if not thousands -- of people in Arizona, and my office was besieged with phone calls from very concerned Arizonians.
The growing hysteria intensified when the story broke nationally. I decided to lighten the mood of the state by calling a press conference where my chief of staff arrived in an alien costume. We managed to lessen the sense of panic but, at the same time, upset many of my constituents.
I would now like to set the record straight. I never meant to ridicule anyone. My office did make inquiries as to the origin of the craft, but to this day they remain unanswered.
Eventually the Air Force claimed responsibility stating that they dropped flares.
This is indicative of the attitude from official channels. We get explanations that fly in the face of the facts. Explanations like weather balloons, swamp gas and military flares.
I was never happy with the Air Force's silly explanation. There might very well have been military flares in the sky that evening, but what I and hundreds of others saw had nothing to do with that.

Een piloot getuigde:
http://ufos.about.com/od/currentuforeports/a/pilotseesphoenixlights.htm

On the night of the original lights, he and his wife were driving home in the West Valley.
The pilot said, "All of a sudden, with some urgency, my wife said, 'what are those lights?'"
The pilot had spent years flying helicopters in Vietnam, and also fighter jets at Luke Air Force Base in Phoenix, and thought he could readily identify the puzzling lights in the sky. He could not.
"Then I noticed, 'Wow, no anti-collision lights, no navigation lights,' said Greg. I kind of just stood there, watching the lights go overhead. And then I realized, 'Wow, I don't really know what these are!'"
The pilot's inability to identify the unknown objects in the sky did not make him the exception, but the rule on this particular night.
Various explanations were offered to solve the mystery of the Phoenix Lights, but to no avail. Although the military admitted to dropping flares southwest of Phoenix, the main object sighted was described as a black, triangle-shaped craft with seven lights.
In reference to the military explanation of lights, our eyewitness made this statement:
"I've actually dropped flares from the air in Vietnam, what I saw wasn't flares."
Conspiracy theorists and extraterrestrial proponents jumped on the event, insisting this is proof that we earthlings are not alone. Fife Symington, governor at the time, would admit 10 years later that he saw them, too, calling the lights "otherworldly."
"I do wish that I could see them again, our witness said, when I fly at night now, I kind of keep an eye out, because I'd really like to see that V of lights again someday."

Nog getuigen:

Dr. Bradley Evans, 47, is a clinical psychiatrist from Tucson. He and his wife, Kris, were driving north on Interstate 10 to a swimming meet in Tempe. They watched the lights for 20 minutes or so move slowly south in a diamond formation and pass over them at an estimated 1,500 feet. Even then, with the car's moon roof open, they heard not a sound from the sky. He was "awed" by the experience and has no idea what he saw. Kris said she couldn't explain it either and guesses it was "something military."
Trig Johnston, 50, is a retired commercial airline pilot who lives in north Scottsdale. His 22-year-old son was looking for Comet Hale-Bopp that night when he noticed the lights and told his dad.
"I looked up and remember saying out loud, "I'm going to chalk this up to an illusion.' It was the size of 25 airliners, moving at about 100 knots at maybe 5,000 feet, and it didn't make a sound.
I've flown 747s across oceans and not seen anything like I saw that night," Johnston said.
"I don't expect anybody to take my word for it," he added. "This was something you had to see for yourself to believe."
Max Saracen, 34, is a real estate consultant who lives in north Phoenix. He and his wife, Shahla, were driving west on Deer Valley Road when they saw a huge triangular craft. They pulled off the road, got out and watched it pass overhead. "It was very spooky -- this gigantic ship blocking out the stars and silently creeping across the sky. I don't know of any aircraft with silent engines."
Dr. X is a physician who lives near Squaw Peak in Phoenix and asked to remain anonymous for fear of ridicule.
Her home has an elevated, panoramic view of the Valley, and she has some of the best known videotape and photographs of the lights. Though she had no prior interest in UFOs, the episode prompted her to begin her own investigation.
"I think what happened is mind-boggling," she said. "I'm trying to be as scientific as I can, and a number of things just don't compute."
I'm not given to an otherworldly answer. But neither do I think these four people and so many others who saw the lights are all exaggerating or delusional.
Of all the explanations, a U.S. military operation of some sort, maybe testing experimental aircraft, seems most likely. Mitch Stanley of Scottsdale said he could clearly see several planes when he pointed his telescope at the lights. But if it was a classified operation, why conduct it directly over the nation's sixth-biggest city?
And if it wasn't, why hasn't the military simply acknowledged it?

Ik wil hier nog verschillende video's posten, maar dit wordt niet getolereerd
De theorie van dat het 'flares' zouden zijn is ronduit belachelijk. Probeer maar

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Heeck » 22 jul 2014, 12:52

Pitcher schreef:Met 'Few' sightings bedoel je dan waarschijnlijk die 100-en getuigen.. Zinnetje uit Wikipedia gehaald?

Je hebt bijna gelijk, want ik moest mijn geheugen opfrissen vwb de naam "Phoenix" en toen was het een zacht eitje om de verklaringen terug te vinden.
Je beantwoordt overigens mijn vraag averechts door naast een politicus ook nog een piloot en een psychiater op te voeren, waarvoor evenzeer de vraag naar hun bijzondere expertise geldt.
Op zo een manier houdt de redactie van de TV-serie "Het zesde zintuig" de belangstelling ook met getuigenissen gaande. Net als allerlei kwakzalvers die het aan bewijzen voor hun gave ontbreekt.

Mijn vraag blijft dus staan.

Verder beveel je aan om " . . als eens je het begrip UFO beter kent, kunnen we dan nog discussiëren WIE ze bestuurt "
Vanwaar je idee dat er sprake is van besturing?

Gaf Astrosmurf, of een ander, al geen suggestie in de richting van het minuscule percentage UFO's dat nog verklaringloos is blijven hangen?
Vanwaar jouw behoefte om schedelvormen ook al met buitenaardse aliëns in verband te brengen?

Voor de leek zit de wereld barstens vol met onverklaarde fenomenen waarvan hij/zij het gros niet eens beseft.
Vanwaar jouw interesse in fenomenen die meestal juist wel van een verklaring vallen te voorzien?

Of zijn vermoedens over aliën-be- en aangestuurde fenomenen zo belangrijk dat ik daar gelijk al mijn tijd aan dien te besteden?

Roeland
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Pitcher » 22 jul 2014, 13:06

Heeck schreef:
Pitcher schreef:Met 'Few' sightings bedoel je dan waarschijnlijk die 100-en getuigen.. Zinnetje uit Wikipedia gehaald?

Je hebt bijna gelijk, want ik moest mijn geheugen opfrissen vwb de naam "Phoenix" en toen was het een zacht eitje om de verklaringen terug te vinden.
Je beantwoordt overigens mijn vraag averechts door naast een politicus ook nog een piloot en een psychiater op te voeren, waarvoor evenzeer de vraag naar hun bijzondere expertise geldt.
Op zo een manier houdt de redactie van de TV-serie "Het zesde zintuig" de belangstelling ook met getuigenissen gaande. Net als allerlei kwakzalvers die het aan bewijzen voor hun gave ontbreekt.

Mijn vraag blijft dus staan.

Verder beveel je aan om " . . als eens je het begrip UFO beter kent, kunnen we dan nog discussiëren WIE ze bestuurt "
Vanwaar je idee dat er sprake is van besturing?

Gaf Astrosmurf, of een ander, al geen suggestie in de richting van het minuscule percentage UFO's dat nog verklaringloos is blijven hangen?
Vanwaar jouw behoefte om schedelvormen ook al met buitenaardse aliëns in verband te brengen?

Voor de leek zit de wereld barstens vol met onverklaarde fenomenen waarvan hij/zij het gros niet eens beseft.
Vanwaar jouw interesse in fenomenen die meestal juist wel van een verklaring vallen te voorzien?

Of zijn vermoedens over aliën-be- en aangestuurde fenomenen zo belangrijk dat ik daar gelijk al mijn tijd aan dien te besteden?

Roeland

Ik heb duidelijk een antwoord gegeven op uw 'vraag' naar info
"Geef in deze daarom eens aan hoe die door jou naar voren geschoven politici aan hun kennis zijn gekomen die hun oordeel enig gewicht zou geven"

Als de rest dat je erbij kwakt is onzin. Als de V-vorm vliegt, dan wordt het toch bestuurd door iets of iemand? Al is het vanop afstand

Lees ipv afwijkende vragen te stellen om het onderwerp toch maar weer te negeren..

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Jan Van Haver » 22 jul 2014, 13:40

Van de paar dingen die mijn levenservaring me geleerd heeft is dit er een: als iemand de humor niet inziet van iets wat humoristisch bedoeld is, dan ligt het onderwerp in kwestie zéér gevoelig bij die persoon, en dan heeft discussiëren op basis van logische argumentatie doorgaans weinig zin. Ga ik dus ook niet doen.
Jan Van Haver

Berichtdoor Pitcher » 22 jul 2014, 13:43

Jan Van Haver schreef:Van de paar dingen die mijn levenservaring me geleerd heeft is dit er een: als iemand de humor niet inziet van iets wat humoristisch bedoeld is, dan ligt het onderwerp in kwestie zéér gevoelig bij die persoon, en dan heeft discussiëren op basis van logische argumentatie doorgaans weinig zin. Ga ik dus ook niet doen.

Probeer maar hoor, dit is een discussieforum
Heb je de moeite al gedaan om een paar dingen te lezen?
Ik ben geen moeilijk persoon, ik maak soms ook fouten

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Pitcher » 22 jul 2014, 13:53

Jan Van Haver schreef:Van de paar dingen die mijn levenservaring me geleerd heeft is dit er een: als iemand de humor niet inziet van iets wat humoristisch bedoeld is, dan ligt het onderwerp in kwestie zéér gevoelig bij die persoon, en dan heeft discussiëren op basis van logische argumentatie doorgaans weinig zin. Ga ik dus ook niet doen.

De discussie uit de weg gaan is een beetje laf niet? Dan hoeft dit forum niet eens te bestaan.
Ik kan ook zeggen: ik discussieer niet met mensen die hun mening nooit durven herzien..
Maar mijn wens is dat ik ten minste 1 persoon in mijn leven kan overtuigen om van mening te veranderen.
Ik heb zelf mijn mening herzien door jarenlange research, maar dit vergt moed en inspanning.
Van mij krijg je het op een bordje voorgeschoteld.

9/11 schoolvoorbeeld van massamanipulatie.. kijk maar eens naar de topic

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Pitcher » 22 jul 2014, 14:02

Dit forum verlaten heeft ook geen zin. Als jullie alle 'andersdenkenden' behandeld zoals mij begrijp ik
dat dit forum niet anders is dan een verzameling bekrompen sceptische academici met een gigantische paardenbril...

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor stefaandepraetere » 22 jul 2014, 14:17

Als jullie alle 'andersdenkenden' behandeld zoals mij

Elke 'andersdenkende' is hier meer dan welkom. Niet moeilijk want over veel onderwerpen zijn ook hier de meningen verdeeld. Wie hier wel rap wordt uitgezwaaid zijn personen die graag komen trollen, je weet wel, nooit vragen beantwoorden, altijd nieuwe feitjes en dergelijke lanceren (liefst van youtube, niburu, WUWT, enz..), en als het er op aankomt met beide voeten vooruit op de man/vrouw spelen.
stefaandepraetere

Berichtdoor Heeck » 22 jul 2014, 14:18

Pitcher,

Alleen discussies die enig belang hebben vind ik interessant. Anderen voeren graag discussies over het kan niet schelen wat.

Vandaar dat ik je vroeg:

Naast het niet beantwoorden van, maar slechts reageren op mijn eerdere vragen heb je deze laatste vraag helemaal links laten liggen.

Graag laat ik me door jou overtuigen dat ik een hoogst onverstandige beslissing zou nemen door alle aliën- en ufo-opwinding als onbelangrijk aan de kant geschoven te houden en anderen zoals jij vrij uit te laten gaan met het motto: "Geniet, geniet van al dat gulziggelovigheid U biedt."

Roeland
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Pitcher » 22 jul 2014, 18:45

Sja Roeland,
Ik heb niet gezegd dat je geïnteresseerd moest zijn in dit onderwerp he.
Aangezien je hier commentaar komt geven... Dan moet bij een andere topic zijn, vb derdemachtswortels ofzo

Wat is je punt nu eigenlijk? Stel een duidelijke vraag of geef je mening of bepaalde feiten

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Jinny » 22 jul 2014, 19:15

Ik heb nochtans de indruk dat mijn goede vriend Heeck duidelijke vragen stelt, en dat jij die stelselmatig ontwijkt.
Dat duid er meestal op dat de vragen door de bevraagde niet te beantwoorden zijn en er dus maar al dan niet handig omheen geluld wordt.

Ach, laat dat patroon nu net zichtbaar zijn in vrijwel al je postings......
Glaube heißt nicht wissen wollen, was wahr ist.

Future World

73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put amsat dot org behind the call
Jinny

Berichtdoor Heeck » 22 jul 2014, 19:59

Pitcher schreef:Sja Roeland,

Hieronder heb ik een aantal uitspraken van je achter elkaar gezet die maar één enkele boodschap bevatten:
"Dit is superinteressant en belangwekkend en verdient ieders interesse":
viewtopic.php?p=88820#p88820 schreef:Klinkt onschuldig niet? Ik zal met deze topic bewijzen dat HAARP:
1) Een samenzwering is tussen verschillende organisaties om dit begrip of doel ervan te verbergen voor de buitenwereld
2) De media mee in het complot zit ofwel zijn journalisten écht stom.

viewtopic.php?p=88827#p88827 schreef:Sorry, maar jullie blijven hangen in de tijd.
Tot 2007 was er een probleem met opwarming,ja, maar daarna is het weer goed gekomen

viewtopic.php?p=88511#p88511 schreef:Conclusie door wetenschappers: het wezen is een MENS. Hoe blind kun je nog zijn dan als je zoiets durft te beweren?

viewtopic.php?p=88518#p88518 schreef:Er zijn hoogstwaarschijnlijk aliens die er heel menselijk uitzien. Ongetwijfeld. Want wij, mensen, zijn geschapen door aliens als hun beeld (alleen wij leven maar 100jaar)
Ik raad je sterk aan om eens de Emerald Tablets of Thoth te lezen: http://www.crystalinks.com/emerald1bw.html
Je zult veel te weten komen over onze geschiedenis

viewtopic.php?p=88819#p88819 schreef:Beste Jan,
Neem eens 3 minuten de tijd uit jouw zielig leventje om dit filmpje te bekijken:

Pitcher schreef:Aangezien je hier commentaar komt geven... Dan moet bij een andere topic zijn, vb derdemachtswortels ofzo

Nee Pitcher, ik kom je navragen over je beweringen en de betrouwbaarheid daarvan.
Want als jouw beweringen betrouwbaar zouden zijn dan heeft bijna de hele wetenschappelijke wereld het bij het verkeerde eind en dat zou dramatisch zijn. Noch daargelaten dat jij wel erg zou worden miskend.

Pitcher schreef:Wat is je punt nu eigenlijk? Stel een duidelijke vraag of geef je mening of bepaalde feiten

Zoals ik hierboven van je bijeen haalde ben jíj het die allerlei opzienbarends naar voren brengt en daar nog een dikke saus van persoonlijke gericht schelden overheen giet.
Mijn duidelijke vragen heb ik gesteld en zijn door jou uit de weg gegaan.
Ook mijn mening heb ik ondubbelzinnig gegeven.
Wat voor feiten zou ik moeten aanleveren? Heb ik iets beweerd dat ondersteunend feitenmateriaal behoeft? Nee.

Ik voeg een vraag toe:
Wat wil je bereiken met al je berichten?
Laten zien dat je een leek bent? Dat kan toch korter, terwijl we elkaar dan een hand kunnen geven!

En dan krijg je een best interessante vraag:
Hoe komen leken aan voldoende betrouwbare kennis zonder dat ze zich laten belazeren door anderen of hun eigen vooroordelen of gevoel.
Ze zeggen wel eens "De wereld wil bedrogen worden", maar daar ga ik niet in mee.

Niemand wil bedrogen worden en dat maakt jouw bijdragen op hun eigen wijze hoogst interessant . . . . . . :idea:

Roeland
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Astrosmurf » 22 jul 2014, 20:36

Pitcher schreef:

De lichten die gezien werden, bleven op dezelfde afstand uit elkaar, in een V-vorm. Het was duidelijk een V-vormig tuig ook,
Passeerde heel traag over Phoenix, zonder enig geluid, geschatte grootte : 1.5km!

En wie heeft die schatting gedaan? Want het is zo goed als onmogelijk om afstanden en hoogtes te bepalen van een object aan de nachthemel. Gewoon omdat je geen referentiepunten hebt.
Astrosmurf

Berichtdoor Pitcher » 22 jul 2014, 20:59

Astrosmurf schreef:
Pitcher schreef:
De lichten die gezien werden, bleven op dezelfde afstand uit elkaar, in een V-vorm. Het was duidelijk een V-vormig tuig ook,

En wie heeft die schatting gedaan? Want het is zo goed als onmogelijk om afstanden en hoogtes te bepalen van een object aan de nachthemel. Gewoon omdat je geen referentiepunten hebt.

Bedankt, toch nog iemand die meewerkt..

Aan de hand van verschillende getuigenissen en foto's hebben ze de schatting gedaan. Ze kunnen er uiteraard nog een paar honderd meter naast zitten,
maar is toch nog IMMENS groot:
Afbeelding
Bekijk dit:
https://www.youtube.com/watch?v=KaQBfgszbDU

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor stefaandepraetere » 22 jul 2014, 21:43

Dat is gewoon degoutant... je hebt hier al veel te veel goodwill gekregen van mensen die je vragen stellen en uitleg geven... ach ja wat baat het
stefaandepraetere

Berichtdoor Heeck » 22 jul 2014, 22:25

Pitcher,

Astrosmurf mag je best voorrang geven als je mij maar niet vergeet te antwoorden, want jouw voorbijgaan aan wat je niet te pas komt valt erg op.

Jouw video https://www.youtube.com/watch?v=KaQBfgszbDU brengt me een Fox-uitzending met veel aandacht voor een zeer opgewonden getuige en een verwijzing naar een onmiskenbare aliën-lover Jim Dilettoso.

Dat zijn jouw bronnen van betrouwbare kennis?
Ik zou de lat wat hoger leggen als ik jou was, want voor je het weet geloof je met minder inspanning in de geneeskracht van tachyonen. En dat is echt riskant.

Roeland
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Pitcher » 22 jul 2014, 22:30

stefaandepraetere schreef:

Dat is gewoon degoutant... je hebt hier al veel te veel goodwill gekregen van mensen die je vragen stellen en uitleg geven... ach ja wat baat het

Vragen stellen die totaal niet te maken heeft met de kern van de zaak is niet echt meewerken he;
Als IK dan eens een vraag stel, sta je met je mond vol tanden of begin je met je conspiracy troll talk
Pitcher

Berichtdoor stefaandepraetere » 22 jul 2014, 22:33

Vragen stellen die totaal niet te maken heeft met de kern van de zaak is niet echt meewerken he;

Je wil zeggen vragen zoals : snap je echt het verschil niet tussen een gloeiende bol staal en kernfusie? Mjah ok dan als dat al niet de kern (haha, no pun intended) raakt weet ik het ook niet meer
stefaandepraetere

Berichtdoor Pitcher » 22 jul 2014, 22:35

Astrosmurf mag je best voorrang geven als je mij maar niet vergeet te antwoorden, want jouw voorbijgaan aan wat je niet te pas komt valt erg op.
Jouw video https://www.youtube.com/watch?v=KaQBfgszbDU brengt me een Fox-uitzending met veel aandacht voor een zeer opgewonden getuige en een verwijzing naar een onmiskenbare aliën-lover Jim Dilettoso.
Dat zijn jouw bronnen van betrouwbare kennis?
Ik zou de lat wat hoger leggen als ik jou was, want voor je het weet geloof je met minder inspanning in de geneeskracht van tachyonen. En dat is echt riskant.

Roeland

Die Jim Dilettoso doet er niet toe he, is totaal niet belangrijk. Het gaat er hem om wat de GETUIGEN zeggen.
Zijn die getuigen dan ook onbetrouwbaar? Dit moet nogal een samenzwering zijn daar. Honderden mensen die afspreken. Ik dacht dat jullie daar niet in geloofden..

"als je mij maar niet vergeet te antwoorden?????"
GEEF JE VRAAG! Ik zie geen enkele meer open staan. Gotverdomme

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor stefaandepraetere » 22 jul 2014, 22:39

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
kom kom een beetje respect voor de mensen die hier nuttige uren besteden (zo van die burgies en andere adepten je weet wel)
stefaandepraetere

Berichtdoor Heeck » 22 jul 2014, 22:53

Pitcher schreef:Die Jim Dilettoso doet er niet toe he, is totaal niet belangrijk. Het gaat er hem om wat de GETUIGEN zeggen.

Jij voert de video met Jim op en geeft daarmee aan dat hij er toe doet.

Zijn die getuigen dan ook onbetrouwbaar? Dit moet nogal een samenzwering zijn daar. Honderden mensen die afspreken.

Al eerder voegde ik je toe dat het om de betrouwbaarheid van getuigen gaat en niet om het aantal, want dat zie je ook terug bij kwakzalvers die hun onbewezen methode aandikken met getuigenissen.
Ik dacht dat jullie daar niet in geloofden..

Ik ben geen "jullie" en geloven -dwz zonder bewijs of lust daartoe voor waar aannemen- doe ik alleen per ongeluk.
"als je mij maar niet vergeet te antwoorden?????"

Al mijn vragen en opmerkingen staan netjes bijeen op: viewtopic.php?p=88853#p88853

En als je last van een kort lontje hebt dan kan je voor de spiegel gaan staan gofferen, want het is je eigen leesvrees die je parten speelt.

Roeland
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Pitcher » 22 jul 2014, 23:02

stefaandepraetere schreef:

Je wil zeggen vragen zoals : snap je echt het verschil niet tussen een gloeiende bol staal en kernfusie? Mjah ok dan als dat al niet de kern (haha, no pun intended) raakt weet ik het ook niet meer

Ik weet heus wel dat je de samenstelling van de Zon niet kun vergelijken met de kern van de aarde . Het woordje 'metalen' die ik erbij plaatste klopte inderdaad niet
met wat overeenkomt met de hoofdelementen van de Zon (waterstof en helium). Een vlammende bol dus ipv een 'metalen' vlammende bol.
Alleen weet ik niet hoe de interne zon werkt. Is het werkelijk onmogelijk dat er vb KERNFISIE is? Dan zou de Aarde massiever zijn,
wat wel kan kloppen in het geval van een holle aarde. Kan dit geen licht geven?
Ik ben geen specialist, ik vraag het aan jullie dan wat een mogelijke samenstelling van een inwendige zon kan zijn..

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Pitcher » 22 jul 2014, 23:35

Heeck schreef:
Pitcher schreef:Sja Roeland,

Hieronder heb ik een aantal uitspraken van je achter elkaar gezet die maar één enkele boodschap bevatten:
"Dit is superinteressant en belangwekkend en verdient ieders interesse":
viewtopic.php?p=88820#p88820 schreef:Klinkt onschuldig niet? Ik zal met deze topic bewijzen dat HAARP:
1) Een samenzwering is tussen verschillende organisaties om dit begrip of doel ervan te verbergen voor de buitenwereld >het feit dat de Russen eerst ontkennen, daarna bekennen wil zeggen dat één of andere organisatie ze doen bekennen heeft. De wetenschapper die ervan overtuigd is een 'verdwaalde raket' te zijn. Waarom meldt EISCAT niet dat het door hen kwam??
2) De media mee in het complot zit ofwel zijn journalisten écht stom. Geen enkele verwijzing naar EISCAT. Het is toch ook een mogelijkheid? Kijk naar de agenda van die dag. De uren kloppen

viewtopic.php?p=88827#p88827 schreef:Sorry, maar jullie blijven hangen in de tijd.
Tot 2007 was er een probleem met opwarming,ja, maar daarna is het weer goed gekomen; > zie grafiek globale temperatuur

viewtopic.php?p=88511#p88511 schreef:Conclusie door wetenschappers: het wezen is een MENS. Hoe blind kun je nog zijn dan als je zoiets durft te beweren? >als een bepaald wezen vb 80% menselijk DNA heeft, is de conclusie van de wetenschappers dat het wezen een mens is? Spreekt voorzich welke belachelijke redenering dit is. Ieder wezen in het heelal heeft menselijk dna. ge kunt het ook anders zeggen; wij hebben buitenaards dna. Het is er meegekomen met meteorieten

viewtopic.php?p=88518#p88518 schreef:Er zijn hoogstwaarschijnlijk aliens die er heel menselijk uitzien. Ongetwijfeld. Want wij, mensen, zijn geschapen door aliens als hun beeld (alleen wij leven maar 100jaar)
Ik raad je sterk aan om eens de Emerald Tablets of Thoth te lezen: http://www.crystalinks.com/emerald1bw.html
Je zult veel te weten komen over onze geschiedenis >staat ook in de Bijbel, maar die lijkt me na het oude testament minder betrouwbaar dan de emerald tabletten. Of de vertaling nu klopt of niet, of het nu een verzinsel is of niet (wat kan), het blijft een zeer opmerkelijk boek met enorm veel kennis erin. Als ik tijd heb begin ik Thoth's meditatietechnieken. Nog nooit gedaan, maar tschijnt dat het werkt, alleen krijg je enorme hoofdpijn de eerste weken. Lees maar eens, je zult zien dat dit geen gewone tabletjes zijn

viewtopic.php?p=88819#p88819 schreef:Beste Jan,

> ridicule: man met alienpak. Pers lacht en case closed!

Pitcher schreef:Aangezien je hier commentaar komt geven... Dan moet bij een andere topic zijn, vb derdemachtswortels ofzo

Nee Pitcher, ik kom je navragen over je beweringen en de betrouwbaarheid daarvan.
Want als jouw beweringen betrouwbaar zouden zijn dan heeft bijna de hele wetenschappelijke wereld het bij het verkeerde eind en dat zou dramatisch zijn. Noch daargelaten dat jij wel erg zou worden miskend.
Zij maar gerust dat de 'elite' wetenschappelijke wereld bijna alles weet (NASA, NRO, NSA,..). Veel meer dan de "maatschappelijke" wetenschap. Zeg mij eens waarom ze geen deftige foto van de Noordpool vrijgeven (zonder zwarte bol op)?

Pitcher schreef:Wat is je punt nu eigenlijk? Stel een duidelijke vraag of geef je mening of bepaalde feiten

Zoals ik hierboven van je bijeen haalde ben jíj het die allerlei opzienbarends naar voren brengt en daar nog een dikke saus van persoonlijke gericht schelden overheen giet.
Mijn duidelijke vragen heb ik gesteld en zijn door jou uit de weg gegaan.
Ook mijn mening heb ik ondubbelzinnig gegeven.
Wat voor feiten zou ik moeten aanleveren? Heb ik iets beweerd dat ondersteunend feitenmateriaal behoeft? Nee.

Ik voeg een vraag toe:
Wat wil je bereiken met al je berichten? Ik wil mijn research delen. Bewijzen dat het gevaarlijk is klakkeloos te aanvaarden wat de media en standaard wetenschap ons te vertellen heeft.
3 groepen mag je zeker niet vertrouwen: politiekers, wetenschappers en media. Zie maar naar 9/11, de deur naar het ander perspectief in het leven.

Laten zien dat je een leek bent? Dat kan toch korter, terwijl we elkaar dan een hand kunnen geven!
Ik ben een leek, das zeker. Maar een onafhankelijke, ongebrainwashte leek die graag aan research doet en de waarheid wil weten.
Ik ga zo ver mogelijk, tot op het bot om het te weten. 9/11 is goed om mee te starten, vanaf dan gaan jouw ogen open.

En dan krijg je een best interessante vraag:
Hoe komen leken aan voldoende betrouwbare kennis zonder dat ze zich laten belazeren door anderen of hun eigen vooroordelen of gevoel.
Ze zeggen wel eens "De wereld wil bedrogen worden", maar daar ga ik niet in mee.

Niemand wil bedrogen worden en dat maakt jouw bijdragen op hun eigen wijze hoogst interessant . . . . . . :idea:

Roeland
Pitcher

Berichtdoor Pitcher » 22 jul 2014, 23:57

Pitcher schreef:
Heeck schreef:En dan krijg je een best interessante vraag:

Roeland

Hoe geraak ik aan voldoende betrouwbare kennis.. Goeie vraag. Die heeft NIEMAND niet. Ook jullie niet, het is niet omdat het in een wetenschapsboek staat, dat het daarvoor juist en betrouwbaar is.
Ik gebruik alleen LOGICA en mijn EIGEN OGEN. En toch geldt de spreuk 'What you see is what you get' niet altijd.

1) Is het LOGISCH dat een stalen gebouw aan valsnelheid tot op de grond instort na 54 minuten brand terwijl de grootste hitte van de branden verdwenen was (het OOG ziet wuivende persoon in het gat waar het vliegtuig invloog)? NEE
De logica kun je wel halen uit de wet actie-reactie. Een wet die op die dag totaal niet meer van tel was. Het is niet omdat een vliegtuig in een gebouw vliegt, een brand ontstaat en tot op de grond inzakt dat enkel die eerste 2 de oorzaak zijn van de instorting: "What you see is what you get" geldt niet altijd dus.
2) Als ik naar de oceaanscan KIJK en terugkeer in de tijd, dan schuiven de continenten overal ter wereld dichter bij elkaar, wat wil zeggen dat de aardbol niet anders dan KLEINER kon zijn vroeger.
Deze logica wordt nog versterkt door renders te maken van een kleinere aardbol en te KIJKEN als de continenten in elkaar passen. En inderdaad, de continenten passen in elkaar, ENKEL op een kleinere bol.

Daarbij hoef ik geen beroep te doen op eventuele 'onbetrouwbare' bronnen om deze 2 punten met zekerheid te bevestigen.
Denk eens na over deze 2 punten en vergeet alles wat je geleerd hebt, of wat de media je wijsmaakte.. (denk mss wel nog aan de wet actie-reactie, maar das enkel logica)
Laat me dan iets weten, onderzoek het desnoods zelf grondig.

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Heeck » 23 jul 2014, 10:12

Pitcher,

Wat moet ik *) nu weer met ineenstortende stalen gebouwen, terwijl wij mensen volgens jou ook al naar het evenbeeld van aliëns zouden zijn geschapen en je nog steeds niet ingaat op mijn reacties.
Mijn toegevoegde vraag krijgt eventjes een veeg die nergens op slaat en je presenteert je als kwasi-topwaarnemer die vertrouwt op een van de gewone zintuigen plus jouw huismerk "LOGICA".

En weer moet ik van jou aan de studie terwijl ik je nu voor ongeveer de derde keer vraag waarom ik aan die vreemde collectie van meer of minder curieuze voorvallen en beweringen die je hier in korte tijd over de drempel gooide, zoveel tijd zou moeten gaan besteden als jij vraagt.

Mijn verwachting is nu dat je hier weer geen antwoord op zult geven en daarom houd ik het bij mijn opvatting dat ik beter iets anders kan gaan doen dan tijd uittrekken voor jou met jouw lading curiositeiten.

Roeland

*) Je blijft me met "jullie" benaderen.
R.
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Pitcher » 23 jul 2014, 10:18

Wat moet ik *) nu weer met ineenstortende stalen gebouwen, terwijl wij mensen volgens jou ook al naar het evenbeeld van aliëns zouden zijn geschapen en je nog steeds niet ingaat op mijn reacties.
Mijn toegevoegde vraag krijgt eventjes een veeg die nergens op slaat en je presenteert je als kwasi-topwaarnemer die vertrouwt op een van de gewone zintuigen plus jouw huismerk "LOGICA".

En weer moet ik van jou aan de studie terwijl ik je nu voor ongeveer de derde keer vraag waarom ik aan die vreemde collectie van meer of minder curieuze voorvallen en beweringen die je hier in korte tijd over de drempel gooide, zoveel tijd zou moeten gaan besteden als jij vraagt.

Mijn verwachting is nu dat je hier weer geen antwoord op zult geven en daarom houd ik het bij mijn opvatting dat ik beter iets anders kan gaan doen dan tijd uittrekken voor jou met jouw lading curiositeiten.

Roeland

*) Je blijft me met "jullie" benaderen.
R.

O is dat jouw vraag? Die vraag moet je jezelf stellen he. Doe wat je wilt. Besteed er zoveel tijd aan zoals je zelf wenst.
Pitcher

Berichtdoor Heeck » 23 jul 2014, 10:47

Pitcher schreef:O is dat jouw vraag? Die vraag moet je jezelf stellen he. Doe wat je wilt. Besteed er zoveel tijd aan zoals je zelf wenst.

Dus toch een allegaartje wat niet echt belangrijk is?!
OK.
R.
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Pitcher » 23 jul 2014, 23:15

Heeck schreef:
Pitcher schreef:O is dat jouw vraag? Die vraag moet je jezelf stellen he. Doe wat je wilt. Besteed er zoveel tijd aan zoals je zelf wenst.

Dus toch een allegaartje wat niet echt belangrijk is?!
OK.
R.

Het is best wel interessant.. Als je geïnteresseerd bent, ik heb al 2 boeken geschreven, eentje over 'nine eleven en eentje over 'de holle aarde'.
Zijn levenswerken, er volgen er nog. Ben nu nog eentje aant schrijven over ons verleden, de oudheid enzo.
Ik publiceer ze wel niet, ik ben mijn leven nog niet beu...

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Renate » 24 jul 2014, 07:03

Ach, meneer schrijft boeken, die hij niet publiceert. En waarom niet? Denkt u nu echt dat u zulke wereldschokkende inzichten publiceert, dat u bang bent vermoord te worden?
Sorry, hoor maar er zijn al meer mensen geweest, die vergelijkbare onzin hebben geschreven en gepubliceerd hebben en die niet vermoord zijn.
De heer Von Dänicken (wiens boeken ik in een grijs verleden ook verslonden heb, hoewel ik inmiddels wel wijzer ben geworden) heeft er een aardige carrière mee opgebouwd. En ook David Icke is nog steeds in leven. Kortom, ga op zoek naar een uitgever, publiceer uw boeken in eigen beheer of zet ze op internet.
Renate

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 09:14

Renate schreef:Ach, meneer schrijft boeken, die hij niet publiceert. En waarom niet? Denkt u nu echt dat u zulke wereldschokkende inzichten publiceert, dat u bang bent vermoord te worden?
Sorry, hoor maar er zijn al meer mensen geweest, die vergelijkbare onzin hebben geschreven en gepubliceerd hebben en die niet vermoord zijn.
De heer Von Dänicken (wiens boeken ik in een grijs verleden ook verslonden heb, hoewel ik inmiddels wel wijzer ben geworden) heeft er een aardige carrière mee opgebouwd. En ook David Icke is nog steeds in leven. Kortom, ga op zoek naar een uitgever, publiceer uw boeken in eigen beheer of zet ze op internet.

Zij hoeven niks te vrezen omdat ze net zo bekend zijn. Zoals David Wilcock. Hij publiceerde een artikel over een rechtzaak tegen Berlusconi, die namelijk 350 miljard aan US obligaties zou gestolen hebben van 2 Jappen die in zijn land passeerden. De eigenaars, de dragon familie, eist nu 1000miljard dollar van Berlu en nog andere medeplichtigen. Hij werd de eerste dag al met de dood bedreigd maar ging toch door met publiceren van 2de deel omdat het artikel al 200.000 hits had. Ook is David Wilcock geen onbekende he..
Want als ze hem vermoorden, moet er toch iets van juist zien niet?

Ik schrijf vooral boeken voor mezelf, om alles op een rijtje te zetten, voor het geld doe ik het al zeker niet

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 09:17

Renate schreef:Ach, meneer schrijft boeken, die hij niet publiceert. En waarom niet? Denkt u nu echt dat u zulke wereldschokkende inzichten publiceert, dat u bang bent vermoord te worden?

Von Danicken en David Icke zitten waarschijnlijk ook zodanig ver van de waarheid dat ze geen bedreiging vormen.
Ik luister naar wat ze te vertellen hebben, maar slaan de bal ietwat verkeerd
Pitcher

Berichtdoor Renate » 24 jul 2014, 10:25

Pitcher schreef:

Von Danicken en David Icke zitten waarschijnlijk ook zodanig ver van de waarheid dat ze geen bedreiging vormen.
Ik luister naar wat ze te vertellen hebben, maar slaan de bal ietwat verkeerd

Wat u tot nu toe op dit forum heeft geschreven zit niet veel minder ver van de waarheid. U overschat zichzelf, of uw belangrijkheid. Kortom, doe uw best om uw boekjes op de een of andere manier te publiceren. U durft per slot van rekening ook op dit forum te schrijven.
Renate

Berichtdoor Heeck » 24 jul 2014, 12:55

Pitcher,

Allereerst vind ik het een goed idee je bevindingen op te schrijven, wan dan heb je meer kans jezelf als vreemde auteur te lezen.
Maar dan . . .
Pitcher schreef:Het is best wel interessant.. Als je geïnteresseerd bent, ik heb al 2 boeken geschreven, eentje over 'nine eleven en eentje over 'de holle aarde'.
Zijn levenswerken, er volgen er nog. Ben nu nog eentje aant schrijven over ons verleden, de oudheid enzo.

OK je hebt leesvrees en daarom zal ik tig keer herhalen wat ik al eerder aan je schreef:
Ik raak alleen geïnteresseerd als je daar een reden voor aanlevert die zwaar genoeg weegt om mijn andere bezigheden opzij te schuiven.

Misschien heb jij deze keer iets aan míjn advies voor de mogelijke inkaderingen van je levenswerken:

1. Als spannende avonturen
Bijvoorbeeld
1a. De avonturen van Pater Key
1b Kapitein Rob no.12 en Het Levende Eiland, waarin blijkt dat de maan hol is.
1c Gullivers reizen
1d Naar het middelpunt der Aarde

2. Als uitgewerkte begoochelingen:
2a Our Man in Havana

3. Als analyst die de beweegredenen van mensen onderzoekt.
3a Why do People believe Weird Things

4. Voor het geval je jezelf serieus neemt:
4a Gebruik CMAP of een ander concept-checkingtool om de inconsistenties tussen en binnen je verschillende onderwerpen boven water te krijgen.

Schrijf en check ze,

Roeland
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Pitcher » 24 jul 2014, 15:21

Allereerst vind ik het een goed idee je bevindingen op te schrijven, wan dan heb je meer kans jezelf als vreemde auteur te lezen.
Maar dan . . .
Pitcher schreef:Het is best wel interessant.. Als je geïnteresseerd bent, ik heb al 2 boeken geschreven, eentje over 'nine eleven en eentje over 'de holle aarde'.

OK je hebt leesvrees en daarom zal ik tig keer herhalen wat ik al eerder aan je schreef:
Ik raak alleen geïnteresseerd als je daar een reden voor aanlevert die zwaar genoeg weegt om mijn andere bezigheden opzij te schuiven.

Misschien heb jij deze keer iets aan míjn advies voor de mogelijke inkaderingen van je levenswerken:

1. Als spannende avonturen
Bijvoorbeeld
1a. De avonturen van Pater Key
1b Kapitein Rob no.12 en Het Levende Eiland, waarin blijkt dat de maan hol is.
1c Gullivers reizen
1d Naar het middelpunt der Aarde

2. Als uitgewerkte begoochelingen:
2a Our Man in Havana

3. Als analyst die de beweegredenen van mensen onderzoekt.
3a Why do People believe Weird Things

4. Voor het geval je jezelf serieus neemt:
4a Gebruik CMAP of een ander concept-checkingtool om de inconsistenties tussen en binnen je verschillende onderwerpen boven water te krijgen.

Schrijf en check ze,

Roeland

Wat is dat allemaal?? Luister eens. Ik ben een realist. Ik kijk niet naar science-fiction films, noch fantasiefilms. Ik lees géén stomme verhaaltjes, noch romans. Het interesseert me geen fluit.
Wel de waarheid interesseert me. Geloof me, de wereld is al meer dan fictie genoeg. Je moet leren een onderscheid maken van wat er op tv te zien/in wetenschapsboekjes te lezen is én de werkelijkheid.
Luister eens wat de mensen zeggen in de plaats.. getuigenissen, bekentenissen, kijk wat er in de rechtbank gebeurt...
Om je interesse aan te scherpen, wa wil je trouwens weten... Ik noem enkele interessepunten op:
1) Nine eleven was een inside job. Torens werden opgeblazen. (100% zeker)
2) De Aarde zet uit en is hol met gaten aan de polen, er is leven aan de binnenkant en na WOII zijn de Duitsers daar gaan vestigen (99% zeker)
(Ik heb trouwens Duitse kaarten van de binnenkant)
3) Buitenaards leven: ze zijn hier vroeger geweest, zijn hier nu (in de aardkorst en aan binnenkant), en zullen in de toekomst blijven komen. (90% zeker)
Cattle mutilations, human mutilations, implantaten....
4) Het UFO fenomeen is echt, geen verzinsel of misinterpretatie. Piloten, militairen, leiders en ministers hebben hun bestaan al toegegeven; miljoenen mensen hebben er al gezien. (95% zeker)
5) Puma punku, Piramides, Baal, en duizenden artefacten bewijzen dat de mens of rassen (zelfs reuzen) die hier aanwezig waren (al dan niet buitenaards) vroeger hoger stonden op vlak van technologie dan ons, nu. (99% zeker)

Over punt 1 en 2 heb ik al boek geschreven, punt 5 ben ik nu mee bezig...
Je zal wel weer omver vallen, maar geef maar een punt aan.. Ik geef je alle informatie die je nodig hebt..

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Digit » 24 jul 2014, 15:53

Pitcher,

Dat is van A tot Z allemaal onzin.

Digit
Wat is, IS !
Digit

Volgende

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?