Oplichting door Teuben en Arents van Niburu.

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Oplichting door Teuben en Arents van Niburu.

Berichtdoor Kristof » 06 jan 2013, 02:37

Hallo,

De Nederlandse voorvechter en instructeur van het Soevereine Mens-traject, Jeroen Arents, is recentelijk zwaar in opspraak gekomen. Het zou allemaal één grote farce zijn. Via diverse video's van Niburu.nl legt Arents al geruime tijd uit hoe hij zijn onafhankelijkheid bewerkstelligt. Daarmee wrikt hij zich naar eigen zeggen los van zijn opgelegde identiteit, staat en koningin. Slimmer dan het systeem, want alles zou juridisch dichtgetimmerd zijn. Helaas, zo lijkt momenteel, houdt de soevereine Jeroen van de familie Arents er een zéér ongepaste methodiek op na.

Het skeptische blog Barracuda schreef over het nieuwste wapenfeit van Johan Oldenkamp. Via de reacties kwam uiteindelijk een bericht van Ingrid Ram. Zij heeft bepaald vervelende gevolgen van Jeroens zoektocht naar onafhankelijkheid. Ingrid liet op diverse internetlocaties, opdat iedereen het zou weten, noteren:

Omdat ik al vanaf september deze JEROEN ARENTS probeer te vinden , hij op geen enkele wijze reageert of contact met mij opneemt ben ik genoodzaakt dit op deze manier naar buiten te brengen. Want nu gaat dit ten koste van mijn gezin!!!

JEROEN ARENTS!!!!!
Hoe durf jij je soeverein te noemen? Je eerst op 31 juli op mijn adres inschrijven, in goed vertrouwen heb ik dat gedaan omdat je zogezegd zo soeverein bent! Het zou voor twee weken zijn omdat je anders niet op de verkiezingslijst van SOPN zou kunnen! Ik heb dit toen gedaan omdat ik destijds voor 100% achter SOPN stond(weet nu ook wel beter) Inmiddels heb ik na die twee weken nooit meer wat van je gehoord!!! Op geen enkele sms of telefoontje reageer jij! Inmiddels heb ik hier bergen post van gerechtsdeurwaarders , waar ik nu verantwoordelijk voor ben!!! Vandaag kwam de ergste binnen BESLAGLEGGING MET POLITIE!!! Zoals je weet wonen er hier ook nog 3 kinderen. Je bent zelf vader en het lijkt mij dat jij en Jessica dit ook niet voor je kind zouden willen......Ik heb geprobeerd om dit op een SOEVEREINE manier op te lossen, maar jij laat mij nu verder geen keus.... je komt nu nl aan mijn gezin!!!!!!!!

Zo inmiddels heb ik JEROEN ARENTS zijn adres en telefoonnummers. Gemeente Utrecht gebeld, die waren heel blij met alle info, want ze zijn al heel lang op zoek naar Arents & Teuben en mensen die zogezegd staan ingeschreven op de cremerstraat 24 in Utrecht. Deurwaarderskantoor gebeld, de beslaglegging is er af en JEROEN ARENTS staat nu geregistreerd onder ADRES ONDERZOEK.

Inmiddels ligt mijn hele verhaal bij ANP persburo, dus mocht er radio of tv zijn, die interesse hebben in dit hele verhaal, jullie kunnen mij bellen.

Ik trek de hele beerput open, het kan en mag niet zo zo zijn, dat ARENTS & TEUBEN nog meer mensen gaan oplichten.

SOPN en NIBURU stonden toch voor PIONIERS, KLOKKENLUIDERS & TRANSPARANTIE?!

Nou bij deze wil ik wel de pionier zijn , de klokkenluider die alles transparant gaat maken. Ze zijn al die maanden zo druk geweest met alles aan het LICHT te brengen, NU breng ik alles aan het licht.

Ingrid Ram

Groeten.

Bron: http://grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=9335
For me, it is far better to grasp the Universe as it really is than to persist in delusion, however satisfying and reassuring.
Carl Sagan - RIP
http://www.carlsagan.com/
Kristof

Re: Oplichting door Teuben en Arents van Niburu.

Berichtdoor Nederlander » 22 jun 2013, 11:29

Teuben runt nog altijd zijn niburuSEKTE en wil alleen maar geld geld geld aftroggelen. En waar belandt het? In zijn neus dankzij het witte poeder...

Nog meer ongein:

http://www.niburu.nl/bewustzijn/4977-ni ... thullingen

http://www.niburu.nl/binnenland/4945-ni ... ngen-is-nu

En dan wil men nog geld ook:

U kunt ons helpen. Wij willen graag onze kennis verspreiden en met u in contact komen in het land. Wij zijn te boeken voor presentaties en zoeken locaties in Nederland en België. Mocht er bij sommigen nog wat financiële ruimte zijn dan kunt u doneren door te drukken op de donatieknop.
Daarnaast heeft u de mogelijkheid te doneren via een bankoverschrijving.
4396364 - Stichting Niburu
IBAN: NL37INGB0004396364
BIC: INGBNL2A
Het team van Niburu dankt u bij voorbaat hartelijk voor uw steun! Over enkele dagen wordt een update gegeven over de stand van zaken.

Dacht dat ze blut waren?!
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?