Schedel van alien gevonden

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Schedel van alien gevonden

Berichtdoor ridelo » 21 nov 2011, 23:29

"Schedel van alien gevonden"
http://www.demorgen.be/dm/nl/994/stand- ... nden.dhtml

Een gemummificeerde langwerpige schedel die gevonden is in Peru, zou wel eens het bewijs van het bestaan van buitenaardse wezens kunnen leveren. De vreemd gevormde schedel van bijna 50 cm, gevonden in de stad Andahuaylillas in de zuidelijke provincie Quispicanchi van Peru, stelt antropologen voorlopig voor een raadsel. Dat meldt The Daily Mail.

De schedel heeft een aantal bijzondere kenmerken. Zo zit er een zachte plek in de schedel - een open fontanel - wat kenmerkend is voor kinderschedels van een jaar oud. De schedel heeft echter ook twee grote kiezen, die weer horen bij volwassen mensen.

"Niet menselijk"
Antropologen uit Spanje en Rusland en Peru bestuderen op dit moment de vreemde schedel en lijken te concluderen dat het gaat om een 'niet menselijke' schedel. Door DNA-bepaling van de overblijfselen van een oogbal zal binnenkort duidelijk worden of we daadwereklijk te maken hebben met een alien of met een menselijke schedel.

Ritueel
De alternatieve verklaring voor de bizarre vervorming van de schedel is dat hij kunstmatig werd vervormd, als onderdeel van een ritueel. In diverse culturen over de hele wereld (zoals Maya, Noord-Amerikaanse en bij Australische Aboriginals) werd het hoofd van de overledene gewikkeld in een strak doek. De techniek zou worden meestal uitgevoerd op een kind, omdat de schedel dan het soepelst is. Door deze procedure werd de schedel opgerekt en afgeplat. Met als gevolg een langwerpige schedel. (eb)
ridelo

Re: Schedel van alien gevonden

Berichtdoor ridelo » 21 nov 2011, 23:30

Waar ik voor 99,99999999999...% mijn handen voor in het vuur zou steken, is dat aliens er niet menselijk zullen uitzien.
ridelo

Berichtdoor Pitcher » 14 jul 2014, 01:28

ridelo schreef:Waar ik voor 99,99999999999...% mijn handen voor in het vuur zou steken, is dat aliens er niet menselijk zullen uitzien.

Verbrand je handen dan maar, ridelo. De "deniers" spreken elkaar constant tegen. De 'alien' die in de Sirius documentaire werd beschreven, is door de wetenschap omschreven als een MENS.
Afbeelding
Zie jij een mens? Het heeft 2 armen, benen en ogen net zoals wij. Maar lijken wij daar op ? Idd, NEE.
Is het dan een alien volgens jou? Nee, het is een mens zul je zeggen want de alien bevat 90% menselijk DNA
Een kat bevat ook 90% menselijk DNA... maar daarom is het geen mens.

Er zijn hoogstwaarschijnlijk aliens die er heel menselijk uitzien. Ongetwijfeld. Want wij, mensen, zijn geschapen door aliens als hun beeld (alleen wij leven maar 100jaar)
Ik raad je sterk aan om eens de Emerald Tablets of Thoth te lezen: http://www.crystalinks.com/emerald1bw.html
Je zult veel te weten komen over onze geschiedenis

Far in a past time, lost in the space time,
the Children of Light (=aliens) looked down on the world.
Seeing the children of men (=mensen) in their bondage,
bound by the force that came from beyond.
Knew they that only by freedom from bondage
could man ever rise from the Earth to the Sun.
Down they descended and created bodies, taking the semblance of men as their own.
The Masters of everything said after their forming:
"We are they who were formed from the space-dust,
partaking of life from the infinite ALL;
living in the world as children of men,
like and yet unlike the children of men."

There time after time placed they their first created bodies
so that they might by filled with the Spirit of Life.
One hundred years out of each thousand must the
Life-giving Light flame forth on their bodies.
Quickening, awakening the Spirit of Life.
...
This is the secret known to the Masters
by which they hold off the fingers of Death.
Neglect not to follow the path I have shown,
for when thou hast passed beyond years
to a hundred to neglect
it will mean the coming of Death.

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor bramati » 14 jul 2014, 10:00

Van waar haal jij je nummer van "90% menselijk DNA".

Alles wat ik erover vond is dat het DNA bewees dat dit menselijk was, en dat het van het westen van zuid amerika kwam IIRC. Ik heb niets over "90%" gevonden, ik ben wel weggebleven van sensationele en zweverige sites, dus ik weet niet of ze het daar over 90% hebben (en hoe ze er aan komen).

Ik heb geen idee of dit op een alien lijkt want ik weet niet hoe aliens eruit horen te zien. Wat ik wel weet is dat het menselijke trekken heeft, menselijk DNA heeft, klein genoeg is om een foetus te zijn, en dat er geen vliegende schotel, phaser, teleportatiemachine, of zelfs maar iets anders van eventueel buitenaardse oorsprong bij een zogezegd overleden alien ligt.

Voor mij is het dan duidelijk waar het hier over gaat.

Wat de reden is van deze misvormingen is wel nog een interessant iets om over te gissen.
bramati

Berichtdoor Pitcher » 14 jul 2014, 11:29

bramati schreef:Van waar haal jij je nummer van "90% menselijk DNA".

Alles wat ik erover vond is dat het DNA bewees dat dit menselijk was, en dat het van het westen van zuid amerika kwam IIRC. Ik heb niets over "90%" gevonden, ik ben wel weggebleven van sensationele en zweverige sites, dus ik weet niet of ze het daar over 90% hebben (en hoe ze er aan komen).

Ik heb geen idee of dit op een alien lijkt want ik weet niet hoe aliens eruit horen te zien. Wat ik wel weet is dat het menselijke trekken heeft, menselijk DNA heeft, klein genoeg is om een foetus te zijn, en dat er geen vliegende schotel, phaser, teleportatiemachine, of zelfs maar iets anders van eventueel buitenaardse oorsprong bij een zogezegd overleden alien ligt.

Voor mij is het dan duidelijk waar het hier over gaat.

Wat de reden is van deze misvormingen is wel nog een interessant iets om over te gissen.

Het is 91% om precies te zijn
Typ in google "dna sirius alien 91%". Het komt zelfs van 'debunksites', die zweverige sites die je bedoelt.
Ik hoop dat je nooit zo'n 'foetus' verwekt dan. Misschien moet je eens naar de documentaire 'Sirius' kijken.
Dan zul je zien dat het wezen "mummificeerde" kort na zijn dood (het was al dood toen ze het vonden, maar niet zo lang dachtik)
Ik heb nog geen enkele menselijke foetus zien mummificeren...
Maar GIS jij maar verder over de "misvormingen"

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor bramati » 14 jul 2014, 12:12

Merci,

Eerste hit op google http://www.ibtimes.com/tiny-alien-skeleton-tests-reveal-atacama-humanoid-sirius-documentary-has-human-dna-1229181

"While the jury is out regarding the mutations that cause the deformity, and there is a real discrepancy in how we account for the apparent age of the bones … every nucleotide I've been able to look at is human,” Garry Nolan, professor of microbiology and immunology at Stanford School of Medicine, told LiveScience.

Ultimately, Nolan’s team discovered that 91 percent of Ata’s genes matched up with the reference human genome, Discovery News reports. The 9 percent in DNA mismatches could stem from several factors, including the specimen’s degradation and insufficient data.

Volgens jou is dit dus een alien met minstens 91% menselijk dna, gevonden in zuid amerika, zonder extra verwijzingen naar zijn buitenaardse oorsprong.

Volgens de onderzoekers is dit waarschijnlijk een doodgeboren en gemummificeerde (zie de droogte van de atacama woestijn) foetus, waarvan het dna door de ouderdom aangetast is zodat er maar van 91% met zekerheid gezegd kan worden dat het menselijk is, en de rest, 9%, te ernstig beschadigd is om er iets over te zeggen.

Ik kan uit deze 2 mogelijkheden in ieder geval met meer dan 91% waarschijnlijkheid zeggen wat het is... of beter, wat het niet is.

Ik heb trouwens een vraag voor jou.

Laten we heel even stellen dat dit een echte alien is, om de 1 of andere reden verwant aan mensen...

Wat is er hier dan gebeurd dat er 1 piepklein gemummificeerd lijk werd gevonden (dat trouwens niet langer dan 30à 40 jaar geleden overleden kan zijn), maar dat er geen enkel ander artefact nabij (of ergens ter wereld) gevonden werd dat gerelateerd is aan deze alien?
Waarom lag die alien daar? Is die gecrasht?
Het lijkt alsof jij denkt dat die alien met opzet gemummificeerd werd. Door wie? Waarom?

Ik ben gewoon benieuwd hoever jij jouw "theorie" uitgedacht hebt.

En nee dank je, hoewel ik heel erg gefascineerd ben door alles wat met ufo's en/of buitenaards leven te maken heeft (ook de hoaxes, die leren mij veel over psychologie), blijf ik ver weg van zulke sensationele "documentaires" als Sirius, die uiteindelijk enkel maar een bron van inkomsten zijn voor de "acteurs", de regisseur en de producers. De makers van independence day bijvoorbeeld gaan evenveel aandacht besteed hebben aan het waarheidsgehalte van hun film dan de makers van Sirius.
bramati

Berichtdoor Digit » 14 jul 2014, 12:50

Enkele zaken vallen mij op:
- De "hoofdpromotor" van het verhaaltje is niemand minder dan Steven Greer, de leugenbaron van de 20° eeuw.
- De manifeste kwaksites tonen foto's van iets van zowat 8 cm. lang dat er helemaal niet uitziet als een skelet, maar eerder als een beeldje; de overige beschrijven een object van 15 cm. lang.
- Googelen op "Dr. Ralph Lachman" geeft andere resultaten dan op "Dr. Ralph Lachman Sirius".

Vandaar dat ik er mij niet moe aan ga maken. De zoveelste Greer-frats!

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor bramati » 14 jul 2014, 13:01

Digit schreef:Enkele zaken vallen mij op:
- De "hoofdpromotor" van het verhaaltje is niemand minder dan Steven Greer, de leugenbaron van de 20° eeuw.
- De manifeste kwaksites tonen foto's van iets van zowat 8 cm. lang dat er helemaal niet uitziet als een skelet, maar eerder als een beeldje; de overige beschrijven een object van 15 cm. lang.
- Googelen op "Dr. Ralph Lachman" geeft andere resultaten dan op "Dr. Ralph Lachman Sirius".

Vandaar dat ik er mij niet moe aan ga maken. De zoveelste Greer-frats!

Groetjes,

Digit

Er is een verschil tussen het fantasierijk verhaaltje, en de echte vondst van dit lijkje dat onderzocht werd.
bramati

Berichtdoor Digit » 14 jul 2014, 13:06

bramati schreef:Er is een verschil tussen het fantasierijk verhaaltje, en de echte vondst van dit lijkje dat onderzocht werd.

Zal wel, maar het 8 cm ding dat getoond wordt is niet noodzakelijk het 15 cm ding dat onderzocht werd. En fantasierijke verhaaltjes worden vaak opgebouwd op bestaande fenomenen.

En zie ook dit: http://skeptoid.com/episodes/4144

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Pitcher » 14 jul 2014, 19:58

bramati schreef:
Ik heb trouwens een vraag voor jou.

Laten we heel even stellen dat dit een echte alien is, om de 1 of andere reden verwant aan mensen...

Wat is er hier dan gebeurd dat er 1 piepklein gemummificeerd lijk werd gevonden (dat trouwens niet langer dan 30à 40 jaar geleden overleden kan zijn), maar dat er geen enkel ander artefact nabij (of ergens ter wereld) gevonden werd dat gerelateerd is aan deze alien?
Waarom lag die alien daar? Is die gecrasht?
Het lijkt alsof jij denkt dat die alien met opzet gemummificeerd werd. Door wie? Waarom?

Ik ben gewoon benieuwd hoever jij jouw "theorie" uitgedacht hebt.

En nee dank je, hoewel ik heel erg gefascineerd ben door alles wat met ufo's en/of buitenaards leven te maken heeft (ook de hoaxes, die leren mij veel over psychologie), blijf ik ver weg van zulke sensationele "documentaires" als Sirius, die uiteindelijk enkel maar een bron van inkomsten zijn voor de "acteurs", de regisseur en de producers. De makers van independence day bijvoorbeeld gaan evenveel aandacht besteed hebben aan het waarheidsgehalte van hun film dan de makers van Sirius.

Het is zeker niet het enige gelijkaardig wezen dat gevonden werd. In Rusland en Chili werden er nog gevonden. Ik weet niets af van artifacten die te maken hebben met dit wezen, nee.
Maar het wezen BESTAAT. En was tussen de 6-8jaar oud wanneer het stierf. Zie https://www.youtube.com/watch?v=0XjietgsBDY

Met mummificatie bedoelen ze niet zoals tijdens de Egyptenaren natuurlijk. Dit is een 2de wezen die gevonden werd die erop lijkt: http://www.rense.com/general31/tinyt.htm
Het bevond zich in een "mummified state" - "The body, almost in its entirety, somehow appears to be mummified. In some parts of the extremities, tiny black stains can be seen. "
Afbeelding

Dus omdat iemand betaald wordt om onderzoekers te filmen en te interviewen is alles plots onbetrouwbaar? Iedereen doet niets voor niets eh. Die mensen moeten ook eten. En ik denk niet dat Steven Greer dit doet voor het geld, hij was vroeger dokter. Hij doet dit omdat hij dit interessant vindt. Trouwens, hij zegt niet expliciet dat dit wezen een 'alien' is. Om Greer de grootste leugenaar te noemen, is wel echt overdreven en respectloos.
Vergeet niet dat hij in het 'Disclosure Project' ANDEREN liet praten.

Je mag dan nog verkeerdelijk beweren dat dit een "mens" is, een hoax is dit absoluut niet. Als dit wezen absoluut geen enkel verwant dier/mens heeft op aarde of 'niet aards' is , kan het niet anders dat het 'buitenaards' van herkomst is.
Maar dit wil ook zeggen dat het hier misschien al duizenden jaren verblijft.

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Digit » 14 jul 2014, 20:08

Pitcher,

Alle beweringen van Greer die ik tot nu toe gelezen heb zijn achteraf - en meestal zelfs dadelijk - nonsens gebleken. Idem voor Rense.

Je zal dus met iets beter moeten afkomen.

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Pitcher » 14 jul 2014, 20:21

Digit schreef:Pitcher,

Alle beweringen van Greer die ik tot nu toe gelezen heb zijn achteraf - en meestal zelfs dadelijk - nonsens gebleken. Idem voor Rense.
Je zal dus met iets beter moeten afkomen.
Groetjes,

Digit

Dit is een forum om informatie te delen, niet om te vertellen dat je een ongelooflijke Thomas bent.
Die Greer zelf kan mij gestolen worden, maar hij laat veel meer informatie vrij dan vtm. Op zich vind ik dat al goed.
Hij kent een zeer uitgebreide groep mensen met hogere functie om zijn informatie te halen. Iets wat wij nooit kunnen.
Ik vertrouw hem niet 100% omdat hij waarschijnlijk betaald is door Hillary Clinton om "zachtjes" de waarheid over aliens te lossen.
Maar dat wil niet zeggen dat hij de waarheid niet spreekt. Hij wordt alleen 'gestuurd' denkik. Ik vermoed een samenwerking toch... Zie http://www.presidentialufo.com/old_site/part6.htm

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor Oude Belg » 14 jul 2014, 22:03

Pitcher schreef:Dit is een forum om informatie te delen, niet om te vertellen dat je een ongelooflijke Thomas bent.

Pitcher

Skepp is "De Studiekring voor Kritische Evaluatie van Pseudowetenschap en het Paranormale". Dat is heel wat anders.
Oude Belg

Berichtdoor Pitcher » 14 jul 2014, 22:33

Oude Belg schreef:
Pitcher schreef:Dit is een forum om informatie te delen, niet om te vertellen dat je een ongelooflijke Thomas bent.

Pitcher

Skepp is "De Studiekring voor Kritische Evaluatie van Pseudowetenschap en het Paranormale". Dat is heel wat anders.

Juist, maar daarom hoeft een aanhanger van Skepp niet steeds te herhalen dat hij sceptisch tegenover iets staat. Dit weten we zowiezo al.
Gelukkig geef ik jullie werk.. Ik heb nog veel pseudowetenschappelijke zaken te vertellen.

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor bramati » 15 jul 2014, 11:38

Pitcher schreef:
Het is zeker niet het enige gelijkaardig wezen dat gevonden werd. In Rusland en Chili werden er nog gevonden. Ik weet niets af van artifacten die te maken hebben met dit wezen, nee.
Maar het wezen BESTAAT. En was tussen de 6-8jaar oud wanneer het stierf. Zie https://www.youtube.com/watch?v=0XjietgsBDY

Ten eerste, hier gaat het juist over de vondst in Chili.
Ten tweede, de vondst in Rusland betreft een groter "wezen", dat blijkbaar nog enkele tijd geleefd had na de vondst. De "vondst" werd gedaan door een mentaal gehandicapte vrouw.
Occam's scheermes zegt mij dat het hier ook weer over een vroeggeboorte gaat.

Dat het wezen ongeveer 6 jaar oud leek te zijn kan verschillende oorzaken hebben. Progeria tijdens foetusstage is daar 1 van.

Het ontbreken van buitenaardse artefacten, gerelateerd aan deze wezens of niet, mag je niet zomaar aan de kant schuiven. Als er piepkleine lijken gevonden worden, kunnen er ook artefacten gevonden worden. Het ontbreken daarvan is heel veelzeggend. Zonder artefacten kan je immers altijd alle buitenaardse verklaringen wegscheren, zeker als het enige bewijs voor buitenaardse oorspong van lijken is: "9% van hun DNA is niet menselijk bevonden, omdat het niet onderzocht kon worden".

En stop eens met het geven van youtubelinks. Ik bekijk ze toch niet, want ze hebben geen enkele waarde voor mij. Geef mij wetenschappelijke artikels, die lees ik wel.

Pitcher schreef:Met mummificatie bedoelen ze niet zoals tijdens de Egyptenaren natuurlijk. Dit is een 2de wezen die gevonden werd die erop lijkt: http://www.rense.com/general31/tinyt.htm
Het bevond zich in een "mummified state" - "The body, almost in its entirety, somehow appears to be mummified. In some parts of the extremities, tiny black stains can be seen. "
Afbeelding

Ok.

Dus zoals ik al zei, de droogte van de atacamawoestijn heeft daar een rol in gespeeld. Voor de rest is deze mummificatie irrelevant.

Pitcher schreef:Dus omdat iemand betaald wordt om onderzoekers te filmen en te interviewen is alles plots onbetrouwbaar? Iedereen doet niets voor niets eh. Die mensen moeten ook eten.

Niet alles is onbetrouwbaar, maar de conclusies waartoe ze komen zijn gebaseerd op halve waarheden, selectief gekozen "experts" of "ooggetuigen", en daar wordt dan handig een verhaal mee geconstrueerd.

geef mij 1 goede reden waarom ik deze film moet verkiezen boven wetenschappelijk onderzoek, dat in dit geval aangetoond heeft dat er niets vreemd of buitenaards is aan deze vondst.

Pitcher schreef:Je mag dan nog verkeerdelijk beweren dat dit een "mens" is,

Toon mij aan dat het verkeerdelijk is. Het wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat het minstens 91% menselijk is, en 0% buitenaards. 9% kon niet onderzocht worden.
Waar ben ik dan verkeerd in om te stellen dat als van de 91% die onderzocht kon worden, het 100% menselijk is, het dat hoogstwaarschijnlijk van die resterende 9% ook zo zal zijn?

Pitcher schreef: een hoax is dit absoluut niet.

Dat heb ik ook absoluut nergens gezegd. Leg mij geen woorden in de mond!

Pitcher schreef:Als dit wezen absoluut geen enkel verwant dier/mens heeft op aarde of 'niet aards' is , kan het niet anders dat het 'buitenaards' van herkomst is.

Het IS toch op zijn minst verwant aan mensen? Of is het maar toevallig dat dit wezen DNA heeft dat dan nog eens voor 91% gelijk is aan menselijk DNA?
bramati

Berichtdoor Pitcher » 15 jul 2014, 12:03

Een kat heeft 90% menselijk DNA, een bananeboom 55% menselijk DNA. Zijn ze dan ook verwant aan mensen?
Ieder levend wezen in het universum zal vast en zeker DNA delen, dus ook menselijk DNA hebben ! Daar twijfel ik niet aan.
Die 9% DNA is onbekend of komt niet overeen met gekend DNA. Waarom zou die 9% niet onderzocht kunnen worden?

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor stefaandepraetere » 15 jul 2014, 12:15

Die 9% DNA is onbekend of komt niet overeen met gekend DNA.

Hier zeg je twee totaal verschillende zaken. Behoorlijk problematisch als je dat niet inziet.
stefaandepraetere

Berichtdoor bramati » 15 jul 2014, 12:25

Pitcher schreef:Een kat heeft 90% menselijk DNA, een bananeboom 55% menselijk DNA. Zijn ze dan ook verwant aan mensen?

Wel... eh... ja natuurlijk. Lol :mrgreen:

Hier een link voor jou. http://nl.wikipedia.org/wiki/Endosymbiontentheorie

Nog eentje, er staat een leuke tekening op. http://scienceblogs.com/pharyngula/2008/02/17/plant-and-animal-development-c/

En trouwens...
Een kat heeft 10% DNA dat niet overeenkomt met menselijk DNA.
Een bananenboom heeft 45% DNA dat niet overeenkomt met menselijk DNA.
Dit "wezen" heeft 0% DNA dat niet overeenkomt met menselijk DNA. En daarvoor verwijs ik nog maar eens naar dat onderzoek.
bramati

Berichtdoor Digit » 15 jul 2014, 12:42

Pitcher schreef: Waarom zou die 9% niet onderzocht kunnen worden?

Gewoon omdat men ze hoogstwaarschijnlijk niet heeft kunnen extraheren uit het specimen!

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Astrosmurf » 15 jul 2014, 13:15

Pitcher schreef: Ik heb nog veel pseudowetenschappelijke zaken te vertellen.

Pitcher

Dat is ondertussen wel gebleken. je lijkt wel een gezant van Niburu.
Astrosmurf

Berichtdoor Pitcher » 15 jul 2014, 14:00

Digit schreef:

Gewoon omdat men ze hoogstwaarschijnlijk niet heeft kunnen extraheren uit het specimen!

Groetjes,

Digit

Waar haal je die info? Toon me het
Pitcher

Berichtdoor Pitcher » 15 jul 2014, 14:03

bramati schreef:
Pitcher schreef:Een kat heeft 90% menselijk DNA, een bananeboom 55% menselijk DNA. Zijn ze dan ook verwant aan mensen?

Nog eentje, er staat een leuke tekening op. http://scienceblogs.com/pharyngula/2008/02/17/plant-and-animal-development-c/

En trouwens...
Dit "wezen" heeft 0% DNA dat niet overeenkomt met menselijk DNA. En daarvoor verwijs ik nog maar eens naar dat onderzoek.

Verwijs me naar het onderzoek van dit 'onbestaand' DNA.
DNA is DNA. Het is er of het is er niet! Als het er niet is, is er ook geen organisch materiaal. Als het volgens jou 100% menselijk DNA is, waarom trek jij er dan niet op???
Pitcher

Berichtdoor bramati » 15 jul 2014, 14:06

Pitcher schreef:
Digit schreef:

Groetjes,

Digit

http://www.cryptozoonews.com/nolan/
bramati

Berichtdoor Pitcher » 15 jul 2014, 14:08

stefaandepraetere schreef:
Die 9% DNA is onbekend of komt niet overeen met gekend DNA.

Hier zeg je twee totaal verschillende zaken. Behoorlijk problematisch als je dat niet inziet.

onbekend = niet gekend? Nee ik zie het niet.. Ga je beginnen leuteren over taalkunde? Die 'of' wil ook niet perse zeggen 'is gelijk aan'. Maak ervan wat je wilt.
Pitcher

Berichtdoor bramati » 15 jul 2014, 14:10

Pitcher schreef:
bramati schreef:

En trouwens...

Verwijs me naar het onderzoek van dit 'onbestaand' DNA.
DNA is DNA. Het is er of het is er niet! Als het er niet is, is er ook geen organisch materiaal. Als het volgens jou 100% menselijk DNA is, waarom trek jij er dan niet op???

Wacht even,
ben jij het er nu mee eens dat een bananenboom gerelateerd is aan de mens, en uiteindelijk dezelfde voorouder heeft als ons?

Als je daarmee akkoord kan gaan, zullen we de volgende stap zetten :mrgreen:
bramati

Berichtdoor Pitcher » 15 jul 2014, 14:18

bramati schreef:
Pitcher schreef:
Digit schreef:

Dit is een mening van 1 bepaald persoon. Maar stel nu dat hij gelijk heeft. Dit wezen = een menselijk kind met genetische afwijking.
"Morphologic features include that the specimen has only 10 ribs, mild mid face hypoplasia, and shows abnormalities of the skull. The observed abnormalities do not fall into any standard or rare classification of known human pediatric disorders. As represented by a specialist in pediatric human bone and growth disorders (see attached report), the 6 inch specimen is a human that was likely 6-8 years of age at the time of death (age based on epiphyseal plate X-Ray density standards). X-Ray imaging and CT scan results confirmed the specimen is biological and is not a non-human primate. The specimen was concluded by the medical specialist to be a human child with an apparently severe form of dwarfism and other anomalies."

Wie heeft er hem voor 6-8 jaar aan een stuk eten gegeven?
Ik hoop dat jij nooit zulk kind ter wereld brengt..

Pitcher
Laatst bijgewerkt door Pitcher op 15 jul 2014, 14:29, in totaal 1 keer bewerkt.
Pitcher

Berichtdoor Digit » 15 jul 2014, 14:21

Pitcher schreef:
Digit schreef:

Gewoon logisch: als men het geëxtraheerd had als DNA, dan had men het kunnen onderzoeken. Er is geen enkele reden waarom met succesvol geëxtraheerd DNA niét zou onderzoeken. En het is perfect normaal dat men bij oude specimens niét het volledige DNA kan extraheren. Wat zoek jij hierachter?

Misschien dit toch maar eens goed lezen: http://grenzwissenschaft-aktuell.blogsp ... garry.html

Digit
Laatst bijgewerkt door Digit op 15 jul 2014, 14:35, in totaal 1 keer bewerkt.
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Renaat » 15 jul 2014, 14:24

Pitcher schreef:DNA is DNA. Het is er of het is er niet! Als het er niet is, is er ook geen organisch materiaal.

Ach, het is moeilijk zinvol discussiëren met iemand die zelf geen basiskennis heeft van bepaalde thema's. Neen, het is niet zo simpel. DNA kan ook perfect beschadigd of onvolledig zijn. Dat is trouwens helemaal niet uitzonderlijk als men slechts over oud organisch materiaal gaat.
Bovendien is het ook niet zo dat als er geen DNA is, er geen organisch materiaal is. Men kan perfect organisch materiaal hebben, zonder nog over (bruikbaar) dna te beschikken. Om maar een extreem voorbeeld te geven, houtskool is organisch materiaal maar ik wens je succes met je zoektocht naar dna in houtskool.

Pitcher schreef:Als het volgens jou 100% menselijk DNA is, waarom trek jij er dan niet op???

Ik trek ook niet op http://en.wikipedia.org/wiki/Elephantiasis of (jij kijkt graag filmpjes): http://www.youtube.com/watch?v=cQnj44Lj0jQ
Nochtans hebben die mensen 100% menselijk dna.

Renaat
Renaat

Berichtdoor bramati » 15 jul 2014, 14:26

Pitcher schreef:
bramati schreef:
Pitcher schreef:
Digit schreef:

Dit is een mening van 1 bepaald persoon. Maar stel nu dat hij gelijk heeft. Dit wezen = een menselijk kind met genetische afwijking.
"Morphologic features include that the specimen has only 10 ribs, mild mid face hypoplasia, and shows abnormalities of the skull. The observed abnormalities do not fall into any standard or rare classification of known human pediatric disorders. As represented by a specialist in pediatric human bone and growth disorders (see attached report), the 6 inch specimen is a human that was likely 6-8 years of age at the time of death (age based on epiphyseal plate X-Ray density standards). X-Ray imaging and CT scan results confirmed the specimen is biological and is not a non-human primate. The specimen was concluded by the medical specialist to be a human child with an apparently severe form of dwarfism and other anomalies."

Wie heeft er hem voor 6-8 jaar aan een stuk eten gegeven?
Ik hoop dat jij nooit zulk kind ter wereld brengt..
Ik heb er 3 en ze zien er iets anders uit.

Pitcher

Ik heb ook al gezegd dat er sprake van progeria kan zijn. Maar zelfs indien dit kind 6 jaar oud geworden is, ja, dan neem ik aan dat de moeder daarvoor gezorgd heeft.
Blijkbaar was het iig niet echt gezond, getuige de dood als kind (of eventueel als foetus met progeria).

Ik sta er ook paf van hoe snel gij dat ganse artikel gelezen hebt.
bramati

Berichtdoor Digit » 15 jul 2014, 14:40

bramati schreef:Maar zelfs indien dit kind 6 jaar oud geworden is, ja, dan neem ik aan dat de moeder daarvoor gezorgd heeft.
Blijkbaar was het iig niet echt gezond, getuige de dood als kind (of eventueel als foetus met progeria).

Wetenschappers, incl. Nolan, gaan er nu van uit dat het inderdaad een foetus was. Zie: http://grenzwissenschaft-aktuell.blogsp ... garry.html

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Pitcher » 15 jul 2014, 14:45

bramati schreef:
Pitcher schreef:
bramati schreef:
Pitcher schreef:
Digit schreef:

Ik heb ook al gezegd dat er sprake van progeria kan zijn. Maar zelfs indien dit kind 6 jaar oud geworden is, ja, dan neem ik aan dat de moeder daarvoor gezorgd heeft.

Prachtige toepassing van Ockham's Razor :) Die onthoud ik. Dit moet een volhardende, moedige moeder zijn, 6 jaar aan een stuk! Jammer dat ze nooit naar de dokter ermee geweest is..
Een mooie begraving heeft het kind ook niet gehad he... Achtergelaten in de woestijn.
Neem me niet kwalijk dat ik plat van het lachen lig.

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor bramati » 15 jul 2014, 14:49

Pitcher schreef:
bramati schreef:
Pitcher schreef:
bramati schreef:
Pitcher schreef:
Digit schreef:

Prachtige toepassing van Ockham's Razor :) Die onthoud ik. Dit moet een volhardende, moedige moeder zijn, 6 jaar aan een stuk! Jammer dat ze nooit naar de dokter ermee geweest is..
Een mooie begraving heeft het kind ook niet gehad he... Achtergelaten in de woestijn.
Neem me niet kwalijk dat ik plat van het lachen lig.

Pitcher

Doe aub niet belachelijk. Ik heb van het begin gezegd dat het wss een foetus is, en dat 6 jaar een gevolg van progeria kan zijn.
Ik heb enkel gezegd op jouw vraag dat het niet ondenkbaar is dat een moeder voor dit kind zal zorgen.

Dat alles betekent niks, want de onderzoekers zijn nu zo goed als zeker dat het over een foetus gaat. (Waarvoor dank Digit)

En nu: LEES HET ARTIKEL!!! DAT IS NIET ZOMAAR EEN OPINIE VAN IEMAND! MAAR DAT GAAT OVER DE FEITEN VAN HET ONDERZOEK!
bramati

Berichtdoor Renaat » 15 jul 2014, 15:20

bramati schreef:En nu: LEES HET ARTIKEL!!! DAT IS NIET ZOMAAR EEN OPINIE VAN IEMAND! MAAR DAT GAAT OVER DE FEITEN VAN HET ONDERZOEK!

Ach, ik begrijp de frustratie. Maar roepen leidt nergens toe, zeker niet bij zij die niet willen horen/zien.

Renaat
Renaat

Berichtdoor stefaandepraetere » 15 jul 2014, 17:40

onbekend = niet gekend? Nee ik zie het niet.. Ga je beginnen leuteren over taalkunde? Die 'of' wil ook niet perse zeggen 'is gelijk aan'. Maak ervan wat je wilt.

Het is nochtans behoorlijk essentieel mijn beste. Zoals hierboven al verschillende mensen hebben proberen uitleggen is die 9 % DNA niet van onbekende oorsprong maar men kan die 9 % niet karakteriseren (sorry maar wetenschappers zijn ook zo een knoeiers natuurlijk). Het is net hetzelfde truukje dat pakweg creationisten keer op keer uithalen : aha jij kan dat niet verklaren in jouw theorie DUS mijn theorie is correct. Maar goed, dat zal taalkundig geleuter zijn zeker.
stefaandepraetere

Berichtdoor Pitcher » 15 jul 2014, 21:15

Wat ik vaststel is dat er de mensheid nog niet klaar is voor de waarheid over 'aliens'
Bijlange niet..
Want ik vrees dat de DNA-analyse-truk (met x-aantal % menselijk DNA) nog veel gebruikt zal worden om gevonden wezens te 'debunken'.
1) Als er foto's of videobeelden opduiken kunnen ze het afwimpelen als hoax of manipulatie, zoals deze:
Afbeelding
(komt ook van Chili, mss zijn vader ;))
2) Als er dan toch een geldig specimen voorhanden is om DNA testen te doen (zoals in geval van Sirius-Alien), zal het altijd een percentage menselijk DNA bevatten. Ben ik zeker van.
Dus het kan altijd als 'mens' beschouwd worden. Na toepassing van mutaties, progeria en andere elephantiasissen
Kan er dus ooit nog een 'bewijs' geleverd worden van buitenaards leven? NEE, dit geef ik toe. Het zal duren tot er effectief een stinkende alien net voor jouw neus staat.. En dan nog..

Je moet jezelf zich de volgende vraag stellen: Geloof ik in leven in het universum, buiten deze Aarde?
Indien JA, dan is alles mogelijk (ja , zelfs interplanetaire reizen)
Indien NEE, leef dan vooral verder met je gelimiteerd denkpatroon en lege ziel.

Pitcher
Pitcher

Berichtdoor stefaandepraetere » 15 jul 2014, 22:28

Je moet jezelf zich de volgende vraag stellen: Geloof ik in leven in het universum, buiten deze Aarde?

Dat is mss wel de ultiemste onzin die je hier gedumpt hebt Pitch (en ook wel wat hoogdravend want je bepaalt wat iedereen moet denken).
Persoonlijk ben ik er nagenoeg van overtuigd -of acht het in ieder geval zeer waarschijnlijk- dat er buitenaards leven is. Het is statistisch namelijk zo goed als onmogelijk dat er niet op zijn minst nog één planeet is waar er iets van een levensvorm zich heeft kunnen ontwikkelen. Evengoed ben ik er nagenoeg van overtuigd dat interplanetaire reizen (in de zin van verschillende intellectueel ontwikkelde soorten die op vele lichtjaren afstand leven die een transportmiddel ontwikkelen om op bezoek te komen) onmogelijk zijn.
Ik hoef me dus helemaal niet te houden aan het door jouw naar voor geschoven ultieme dilemma zoals je het voorstelt.
stefaandepraetere

Berichtdoor Pitcher » 15 jul 2014, 23:13

stefaandepraetere schreef:

Dat is mss wel de ultiemste onzin die je hier gedumpt hebt Pitch (en ook wel wat hoogdravend want je bepaalt wat iedereen moet denken).
Persoonlijk ben ik er nagenoeg van overtuigd -of acht het in ieder geval zeer waarschijnlijk- dat er buitenaards leven is. Het is statistisch namelijk zo goed als onmogelijk dat er niet op zijn minst nog één planeet is waar er iets van een levensvorm zich heeft kunnen ontwikkelen. Evengoed ben ik er nagenoeg van overtuigd dat interplanetaire reizen (in de zin van verschillende intellectueel ontwikkelde soorten die op vele lichtjaren afstand leven die een transportmiddel ontwikkelen om op bezoek te komen) onmogelijk zijn.
Ik hoef me dus helemaal niet te houden aan het door jouw naar voor geschoven ultieme dilemma zoals je het voorstelt.

Mars of Venus is zo ver nog niet he. Wij kunnen er zelfs geraken met een beetje goede wil..
Leven hoeft niet persé aan de buitenkant he..

Pitcher
Laatst bijgewerkt door Pitcher op 15 jul 2014, 23:20, in totaal 1 keer bewerkt.
Pitcher

Berichtdoor stefaandepraetere » 15 jul 2014, 23:16

Nu ga je zelf voor mij te ver Pitch, dit heeft niets meer met een discussie te maken zoals die hier zou moeten gevoerd worden. Ik ga slapen en nog rap de aardmannetjes in mijn kast gaan voeren. Saludos
stefaandepraetere

Berichtdoor Pitcher » 15 jul 2014, 23:19

stefaandepraetere schreef:Nu ga je zelf voor mij te ver Pitch, dit heeft niets meer met een discussie te maken zoals die hier zou moeten gevoerd worden. Ik ga slapen en nog rap de aardmannetjes in mijn kast gaan voeren. Saludos

Idd, ik verplaats het
Pitcher

Berichtdoor Renaat » 15 jul 2014, 23:37

Pitcher schreef:Mars of Venus is zo ver nog niet he. Wij kunnen er zelfs geraken met een beetje goede wil..
Leven hoeft niet persé aan de buitenkant he..

Dus jij denkt dat er intelligent, op de mens lijkende levende wezens met op zijn minst voor 90% met dat van de mens vergelijkbaar dna in Mars of Venus zouden (kunnen) wonen?

Ik herhaal trouwens mijn vraag nogmaals (want als ik er niet overgelezen heb, dan heb je ze nog niet beantwoord), wat doen die buitenaardse wezens hier eigenlijk?

Renaat
Renaat

Volgende

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?