Zuiderlicht schreef:Pleiadisch Lichtwerk is een krachtige methode voor het oplossen van energetische, psychische en emotionele blokkades d.m.v. energiebehandelingen, heldervoelende readings en een speciaal soort lichaamswerk.
De technieken zijn afkomstig van gidsen van de Pleiaden en Sirius en van Ascended Masters, maar grijpen terug op geneeswijzen en iniaties van de oude mysteriescholen in Lemurie, Atlantis en Egypte
FonsV schreef:Wellicht een beetje mosterd na de maaltijd, maar:
Uit BN De Stem van vrijdag 15 december 2006 - BREDA
Op zoek naar de dna-code van de ziel
Wie erachter wil komen wat de dna-code van zijn ziel is, kan 15 december terecht bij Zuiderlicht. De Belgische auteur Wiliam Gijsen geeft dan een lezing.
.
Digit schreef:http://www.williamgijsen.org/
Zo snel als mogelijk naar "Kwak-sites" hiermee !
Digit
Tja schreef:TUUR schreef:Digit schreef:http://www.williamgijsen.org/
Zo snel als mogelijk naar "Kwak-sites" hiermee !
Digit
Anders was het geweest als dit een topic was over de genetische basis van geloof. Ik ben het eens met Digit, dit heeft niets met wetenschap te maken. Slechte keuze om deze topic te plaatsten... En uitgaande van wat ik al gelezen heb van Fonsv weet ik zeker dat hij dat ook weet.
Waarom zou je de 'ziel' niet kunnen definieren!
Stel je definieert het als het 'karakter' van een individu.
Dan vind ik het vreemd dat het begrip 'dna' wel onder het kopje 'wetenschappelijk' mag vallen en 'ziel' niet?
Dat dat zéér gemakkelijk te testen is :
Zielen van de vijfde en zesde sfeer nemen slechts uitzonderlijk contact op met aardbewoners.
Will Simmons schreef:Een tweet van Katrien (25 october):
Binnenkort verschijnt in Flair een artikel "Boost je carriere en leer uit je fouten" met tips van Eigen Wijsheid..
Eigen Wijsheid is haar eigen winkeltje en Flair is het lijfblad van de intellectueel anders begaafde vrouwelijke medemens.
Will Simmons schreef:Als zij merken dat er ook maar de minste twijfel bestaat aan hun ingrijpende nieuwe kennis stoppen zij met het kenbaar maken. Nog voor geen 1.000.000 € zal Meester Anthon zijn spirituele parels voor de skepptische zwijnen gooien.
Will Simmons schreef:Dat dat zéér gemakkelijk te testen is :
Dat is dan nog maar de vraag, en het antwoord is neen. Hogere zielen zijn al vlug op hun spirituele tenen getrapt.
Will Simmons schreef:Zielen van de vijfde en zesde sfeer nemen slechts uitzonderlijk contact op met aardbewoners.
Als zij merken dat er ook maar de minste twijfel bestaat aan hun ingrijpende nieuwe kennis stoppen zij met het kenbaar maken. Nog voor geen 1.000.000 € zal Meester Anthon zijn spirituele parels voor de skepptische zwijnen gooien.
Elke esotherapipo zal er bij het intakegesprek - met een spirituele knipoog "inleiding tot" of "voordracht" genoemd - op wijzen dat, wie begeleid wil worden naar een Fundamenteel Inzicht in verschijnselen die de wetenschap nog niet kan verklaren, daar niet alleen voor zal moeten betalen, maar zich ook open zal moeten stellen om vertrouwend op zijn intuitie een hoger niveau van Wijsheid te bereiken door - en dit kan niet genoeg benadrukt worden - zijn kritisch denken volledig uit te schakelen.
Met andere woorden met moet zich totaal weerloos opstellen tegenover eventuele oplichters.
Will Simmons schreef:Het is heel moeilijk met eigen ogen iets anders te zien dan dat wat wij al denken te weten.
Mijn boodschap is loud and clear overgekomen.
Will Simmons schreef:Over en uit.
Will Simmons schreef:De reacties van Digit, Gps en axxyanus deden mij denken aan een artikel in Science uit 1973: "On being sane in insane places".
Pseudopatiënten lieten zich opnemen met gefingeerde klachten die zouden kunnen passen bij schizofrenie. Eenmaal opgenomen beweerden zij geen klachten meer te hebben. Zij kregen toch antipsychotica toegediend en werden pas enkele weken later ontslagen met de diagnose schizofrenie in remissie.
Het is heel moeilijk met eigen ogen iets anders te zien dan dat wat wij al denken te weten.
Will Simmons schreef:Will Simmons is geen esotericus en zal het ook nooit worden. Hij probeerde op satirische wijze de draak te steken met de gewetenloze bediegers die geld aftroggelen van goedgelovige mensen. Hij plaatste enkele knipperlichten: spirituele tenen, skepptische zwijnen,esotherapipo, denken uitschakelen.
Het heeft niet mogen baten. Voor de "goede vestaander" was een half esoterisch woord genoeg. Sorry Digit, Gps en axxyanus, maar ik durf niet te beloven dat ik het nooit meer zal doen.
(Walschap, Een mens van goede wil)Er moet van alles zijn. Ik wil niet dat de mensen sukkelen.
Benieuwd of je die belofte zult kunnen houden !
(Corneille, Le Cid)A vaincre sans péril on triomphe sans gloire.
(Huizinga, Homo Ludens)Toch schijnt mij homo ludens, de spelende mensch een even essentiele functie aan te duiden als het maken, en naast homo faber een plaats te verdienen.
( Skepp,14 juni 2009)Je moet je kritisch en rationeel denken uitschakelen .
(Hahnemann, Organon de Geneeskunst)Similia similibus curentur
Will Simmons schreef:Voor één keer ben ik het eens met de homeopathen:
(Hahnemann, Organon de Geneeskunst)Similia similibus curentur
Voor Digit en alle duidelijkheid: alleen deze ene keer.
Tegen de onzinnige wartaal van losgeslagen malloten helpt alleen nog meer onzin. Niet verdund maar zo geconcentreerd mogelijk.
Will Simmons schreef:Digit, het is "creo quia absurdum" en niet crea, maar Tertullianus is correct.
Will Simmons schreef:Wij mogen de twijfelaars inderdaad niet in verwarring brengen.
Will Simmons schreef:No bad feelings en ik hoop van jou hetzelfde.
Digit zegt:Bij nader inzien denk ik zelfs dat het "credo" moet zijn
Will Simmons schreef:ik durf niet te beloven dat ik het nooit meer zal doen.
Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast