De vrijmetselarij-terreurkalender

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

De vrijmetselarij-terreurkalender

Berichtdoor kil » 26 jun 2011, 14:11

Allereerst mijn excuses, maar dit omvat zulke uiteenlopende onderwerpen dat ik niet wist waar het te plaatsen.

Ter zake nu: Net ontdekte ik in mijn brievenbus te Heverlee een document omtrent grote samenzweringen van de loge. Hieronder enkele hoofdpuntjes:

- CIA en MI6 zaten achter 9/11
- Dit is een onderdeel van de Amerikaanse vrijmetselaarskalender met allerlei aanslagen/gebeurtenissen
- KULeuven heeft hem vol illegale implantaten gestopt en hij wordt mishandeld dmv elektrocutie en drogering
- Ze hebben hem op een buitenlandse autostrade proberen uit de weg te ruimen
- Paarse, gele en groene wagens in de Schoonzichtlaan (Winksele) en Tervuursesteenweg (Heverlee) werden door Amerikanen geleverd op vraag van de CD&V. De leegstaande huizen zitten vol Franstalige geheimagenten.
- De katholieke loge laat onnodige sirenes (brandweer en ambulances) luiden ter hoogte van Gasthuisberg om hem te treiteren
- De KUL heeft AIDS geïntroduceerd in Lindi (Afrika) door transfusies van chimpansee naar mens

Uiteraard heb ik er een leuke 10 minuten aan gehad. Maar kent iemand de schrijver, Thomas Delbeke? Aangezien hij zelf zijn naam en adres op de flyers zet zie ik er geen graten in zijn naam hier volledig te plaatsen. Het is de eerste keer dat ik van hem hoor, vandaar de vraag. Wel duidelijk is dat de man hulp nodig heeft...

Groetjes,

kil
kil

Re: De vrijmetselarij-terreurkalender

Berichtdoor Renate » 26 jun 2011, 14:23

Tja, de man lijkt mij duidelijk aan achtervolgingswaanzin te lijden.

Hij heeft nog geen website gemaakt om het een en ander aan de wereld kenbaar te maken?

Allicht vindt hij mensen die het allemaal geloven.

Het is niet dezelfde persoon als deze?
http://www.truthaction.org/forum/viewto ... 523a100b1f
Renate

Berichtdoor kil » 26 jun 2011, 14:31

Renate schreef:Tja, de man lijkt mij duidelijk aan achtervolgingswaanzin te lijden.

Hij heeft nog geen website gemaakt om het een en ander aan de wereld kenbaar te maken?

Ik heb verschillende combinaties op google gebruikt, maar nergens iets gevonden van een site of dergelijke. Het lijkt mij ook dat hij (verplicht?) opgenomen geweest is aan zijn verzinsels te zien. Ik ben vooral benieuwd of iemand al ooit van hem gehoord heeft, want dit zal niet van de een op de andere dag ontstaan zijn. Ik moet mezelf inhouden om niet te gaan aanbellen, hij woont hier om de hoek.

@Renate: inderdaad, dat is 'm!
kil

Berichtdoor Renate » 26 jun 2011, 14:34

kil schreef:
Renate schreef:Tja, de man lijkt mij duidelijk aan achtervolgingswaanzin te lijden.

Ik heb verschillende combinaties op google gebruikt, maar nergens iets gevonden van een site of dergelijke. Het lijkt mij ook dat hij (verplicht?) opgenomen geweest is aan zijn verzinsels te zien. Ik ben vooral benieuwd of iemand al ooit van hem gehoord heeft, want dit zal niet van de een op de andere dag ontstaan zijn. Ik moet mezelf inhouden om niet te gaan aanbellen, hij woont hier om de hoek.

@Renate: inderdaad, dat is 'm!

Daar staat wel dat hij in Belfast zit.
Renate

Berichtdoor Geen » 26 jun 2011, 19:39

(...) Ik moet mezelf inhouden om niet te gaan aanbellen, hij woont hier om de hoek.
Niet doen: blijf daar weg. Dergelijke mensen kunnen, als je met en omgaat, en als ze dan op zeker ogenblik merken dat je hen niet volgt in hun 'theorieën'...

Laat dat over aan 'mensen van het vak'.
Geen

Berichtdoor Pulsar » 26 jun 2011, 20:12

kil schreef:Ik moet mezelf inhouden om niet te gaan aanbellen, hij woont hier om de hoek.

Nee, laat dat maar zo. Zijn naam duikt ook op de Stormfront site op, dus blijf maar beter uit zijn buurt.
Pulsar

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?