Vrijgekomen FBI-files bevestigen: "Aliens op Aarde geland"

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Vrijgekomen FBI-files bevestigen: "Aliens op Aarde geland"

Berichtdoor digifredje » 11 apr 2011, 09:17

Pas vrijgegeven documenten van het FBI zouden bevestigen wat samenzweringstheorieën al jarenlang stellen: dat vliegende schotels bemand door aliens op de Aarde gecrasht zijn.

De documenten, die jarenlang topgeheim zijn gebleven, lijken de theorie te staven dat buitenaardse wezens in het Amerikaanse stadje Roswell zijn geland en daarna naar een legerbasis zijn overgebracht. Drie cirkelvormige ruimtetuigen, met aan boord telkens drie aliens van ongeveer een meter groot, crashten, zo beweerde een FBI-agent in 1950.

Bewijzen?
Volgens UFO-'experts' kunnen de documenten bewijzen dat aliens en UFO's geen verzinsels zijn. FBI-agent Guy Hottel onthulde 'de ontdekking' in 1950 aan zijn directeur. Hottel had zijn informatie van een inspecteur van de Amerikaanse luchtmacht. "Drie zogenaamde vliegende schotels zijn aangetroffen in New Mexico. Ze worden omschreven als cirkelvormig, bol in het midden, met een diameter van ongeveer 15 meter. Elke schotel was bemand door drie lichamen met menselijke vormen, echter ze waren slechts een meter groot, gekleed in een verfijnde metaalachtige stof. Elk lichaam droeg een pak zoals testpiloten dragen".

In de documenten is de naam van de inspecteur die deze onthullingen tegenover Hottel deed geschrapt, er is evenmin melding gemaakt van de datum van de 'ontdekking'.

Gecrasht door radar
Hottel, die instond voor het FBI-kantoor in Washington, stelt voorts dat de krachtige radar van Roswell de besturingssystemen van de UFO's had verstoord, waardoor ze neerstortten.

Het document werd zopas door het FBI in het online archief The Vault gepubliceerd, samen met duizenden andere. Dat meldt The Sun.

(bron: http://www.hln.be)
(Vault: http://vault.fbi.gov)
The universe is a strange and wondrous place.
The truth is quite odd enough to need no help from pseudoscientific charlatans.
- Richard Dawkins -
digifredje

Re: Vrijgekomen FBI-files bevestigen: "Aliens op Aarde gelan

Berichtdoor Digit » 11 apr 2011, 10:44

Waarschijnlijk de zoveelste herkauwing van het Roswell quatsch-braaksel dat door decades gisting tot onwaarschijnlijke proporties is uitgedeind ! http://www.skepdic.com/roswell.html

De verwijzing naar "The Vault" is mij net iets te vaag om goed te zijn, en google levert al helemaal niets op !

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor stefaandepraetere » 11 apr 2011, 10:53

Ale, daar gaan we weer. De believers kunnen weer een episode toevoegen aan hun samenzweringstheorieën.
Dat je niets vindt op google van 'the vault' is een zeer sterk bewijs dat de overheid alles in de doofpot wil steken (ik gok op deze verklaring :d).
Wel stom van die aliens dat ze naar andere planeten kunnen snorren maar neerstorten door een simpele radar.
stefaandepraetere

Berichtdoor digifredje » 11 apr 2011, 11:01

Zelf als het in FBI files staat, is dat voor mij nog geen echt bewijs.
- Richard Dawkins -
digifredje

Berichtdoor Digit » 11 apr 2011, 11:09

Correctie : bij beter zoeken zit het documment wel degeljik in "The Vault". Maar het dateert van maart 1950, 2 jaar en 8 maanden na de feiten, toen de geruchtenmolen al ettelijke rondjes gedraaid had, en het is "horen zeggen van horen zeggen dat ... " !

Waardeloos !

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor digifredje » 11 apr 2011, 11:19

Digit schreef:Correctie : bij beter zoeken zit het documment wel degeljik in "The Vault". Maar het dateert van maart 1950, 2 jaar en 8 maanden na de feiten, toen de geruchtenmolen al ettelijke rondjes gedraaid had, en het is "horen zeggen van horen zeggen dat ... " !

Waardeloos !

Yep, maar dat doet geen gazetten verkopen...
- Richard Dawkins -
digifredje

Berichtdoor Digit » 11 apr 2011, 11:23

Wat ook merkwaardig is, is dat de ET's G-suits droegen zoals die toen ingevoerd werden op de modernste gevechtsvliegtuigen. "State-of-the-art" dus ! Naar aardse begrippen ! Op één of andere manier schijnen onze buitenaardse bezoekers dus in de pas te lopen met onze technische bagage ! Hoe zou dat komen ? Ra, ra, ra, ...... ?

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Blueflame » 11 apr 2011, 12:16

stefaandepraetere schreef:Wel stom van die aliens dat ze naar andere planeten kunnen snorren maar neerstorten door een simpele radar.

Inderdaad.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor frank06 » 11 apr 2011, 16:14

Wat voor mij écht angstaanjagend is, is dat de journalist van dienst blijkbaar geen onderscheid meer maakt tussen "landen" (titel) en "crashen" (eerste paragraaf).
frank06

Berichtdoor Blueflame » 11 apr 2011, 20:10

Het is uiteraard weer allemaal onzin.
Had iemand eigenlijk iets anders verwacht?

http://uk.ibtimes.com/articles/132868/2 ... o-hoax.htm .

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Renate » 11 apr 2011, 20:50

Toen ik de website van hln.be zag, kreeg ik al de indruk dat we hier niet echt te maken hadden met een serieus blad.
Renate

Berichtdoor digifredje » 12 apr 2011, 09:13

Renate schreef:Toen ik de website van hln.be zag, kreeg ik al de indruk dat we hier niet echt te maken hadden met een serieus blad.

De reacties op zo'n artikels is ook altijd van heel hoog niveau...
- Richard Dawkins -
digifredje

Berichtdoor digifredje » 12 apr 2011, 12:05

digifredje schreef:
Renate schreef:Toen ik de website van hln.be zag, kreeg ik al de indruk dat we hier niet echt te maken hadden met een serieus blad.

En soms heb ik soms heel veel zin om te reageren op die reacties, maar ik vrees dat het geen zin heeft.
- Richard Dawkins -
digifredje

Berichtdoor Renate » 12 apr 2011, 13:01

digifredje schreef:
digifredje schreef:

En soms heb ik soms heel veel zin om te reageren op die reacties, maar ik vrees dat het geen zin heeft.

Na het lezen van de eerst pagina met commentaren heb ik al geen zin meer in de rest van de 145 reacties. Een min of meer verstandige reactie moet je met een lantaarntje zoeken. Elke verstandige reactie wordt ondergesneeuwd door de onzin. Zelfs de astronomische kennis van de Sumeriërs wordt er bij gehaald.
Renate

Berichtdoor digifredje » 12 apr 2011, 13:07

Renate schreef:... Zelfs de astronomische kennis van de Sumeriërs wordt er bij gehaald.

Daar heeft deze man voor een groot deel schuld aan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zecharia_Sitchin
Ik wist trouwens nog niet dat hij overleden was.
- Richard Dawkins -
digifredje

Berichtdoor Fishstick » 12 apr 2011, 16:37

digifredje schreef:
Renate schreef:... Zelfs de astronomische kennis van de Sumeriërs wordt er bij gehaald.

Daar heeft deze man voor een groot deel schuld aan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zecharia_Sitchin
Ik wist trouwens nog niet dat hij overleden was.

De enige reden om HLN te lezen is om te gokken hoeveel reacties het nodig heeft om de zaak op UFO's/Walen/Moslims te verhalen.
Fishstick

Berichtdoor slechtweervandaag » 13 apr 2011, 23:50

We hebben nog lang moeten wachten, drie dagen, voor het bericht kwam dat het een opgewarmde soep is:

http://www.express.be/joker/nl/platdujo ... 144264.htm

Gisteren was er overigens een TV-reportage over de ontcijfering van het Maya-alphabet en daarbij moest ik denken aan Von Dänikens "waren de goden kosmonauten" met daarin zijn volledig uit de lucht gegrepen astronauten-interpretatie van de graftombe in Palenque, gegeven in de tijd dat niemand de tekens op de graftombe kon lezen. Zelfs al herken je onzin meteen, het wachten loont om het ook nog eens te zien bovendrijven.
slechtweervandaag

Berichtdoor Thomas » 22 apr 2011, 18:50

Digit schreef:De verwijzing naar "The Vault" is mij net iets te vaag om goed te zijn, en google levert al helemaal niets op !

Groetjes,

Digit

Beter zoeken dan: :wink:
http://vault.fbi.gov/hottel_guy/Guy%20H ... f%201/view

Wat denk je dat voor een rechter die zoekt naar de waarheid telt? Een officieel document opgesteld door een federale agent of een met niks bewezen verhaaltje uit een krant? Waarom wordt dat officiële document niet voorzien van een bijlage? Een inhoud die je niet in een gewone krant moet lezen, dat geen enkele rechtsgeldigheid heeft qua bewijskracht?

Zonder de ware toedracht te beweren kennen mag je ook wel kritisch zijn daarnaar, vind ik.
"science is a culture of (reasonable) doubt" (Richard Feynmann)
Thomas

Berichtdoor Digit » 23 apr 2011, 10:16

Thomas schreef:
Digit schreef:De verwijzing naar "The Vault" is mij net iets te vaag om goed te zijn, en google levert al helemaal niets op !

Groetjes,

Digit

Beter zoeken dan: :wink:

Wie moet hier beter zoeken ? Arrogant opdondertje !

ma apr 11, 2011 11:09 am :

Ik schreef:Correctie : bij beter zoeken zit het documment wel degeljik in "The Vault". Maar het dateert van maart 1950, 2 jaar en 8 maanden na de feiten, toen de geruchtenmolen al ettelijke rondjes gedraaid had, en het is "horen zeggen van horen zeggen dat ... " !

Waardeloos !

Goede demonstratie van de manier waarop jij met argumenten omgaat !

Digit

P. S. : Je bent wéér volop aan het cross-posten, en dat ondanks talloze terechte waarschuwingen !
Zie : viewtopic.php?p=69804#p69804
Wat is, IS !
Digit

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?