Neutraliseren GSM straling

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Neutraliseren GSM straling

Berichtdoor Strijder » 13 aug 2010, 14:37

Het schijnt te kunnen. De straling van bv GSM's te neutraliseren. Op basis van een natuurproduct.

The Neutralizer by Aulterra International is the only product on the market with in vitro studies that prove human DNA can be protected from the damaging effects of RF/EMF. Nutraceutical Effectiveness .

Man-made EMFs have a chaotic energy and different frequency than natural EMFs and can disrupt or distort organic energy patterns. It is precisely this ability to distort human energy patterns that causes artificial EMFs to be hazardous. Human-made EMFs may cause cancer and present other grave dangers to human health.

Aulterra is a homeopathically activated combination of natural paramagnetic and diamagnetic elements which neutralize the effect of man-made EMF exposure on human DNA. Noted DNA researcher Dr. Maria Syldona recently completed a study in which she concluded:

' . . . the natural coherent energy emanating from Aulterra neutralized the incoherent energy from the man-made EMF, rendering it harmless to human DNA.

The Aulterra Neutralizer™ Will Not Interfere with the Functioning of Your Cell Phone

Unlike other EMF blocking devices, the Aulterra Neutralizer will not affect cellular phone reception or transmission. Your phone will still be the convenient communications tool you wanted it to be--it will just no longer be dangerous to your DNA and your health.
The Aulterra Neutralizer™ Will Work on Any Cellular Phone
.

Bron: http://aulterra.punt.nl/#514752

Ondanks dat het bewezen schijnt bevat het wel de woorden: "homeopathically activated combination"

En daarvan lijken de haren alhier recht overeind te gaan staan. Wellicht niemand met ervaring dus, of toch wel?
We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter. ~Max Planck
Strijder

Re: Neutraliseren GSM straling

Berichtdoor Cluny » 13 aug 2010, 14:41

Een boerenverstand is voldoende voor een goed functionerend bullshitfilter.
Cluny

Berichtdoor Digit » 13 aug 2010, 14:42

Werkt het speeltje waar je hier reclame voor maakt beter dan dit : http://skepp.be/node/485 ?

En als dat zo is, bewijs dat dan maar.

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Digit » 13 aug 2010, 14:46

http://www.stralingmeten.be/content/ove ... idsrisicos :

Overzicht van de gezondheidsrisico's :

Uit veel wetenschappelijk onderzoek is gekeken naar de mogelijke gezondheidseffecten van gsmstraling. Deze studies worden nu en dan gebruikt door een aantal wetenschappelijke comités om een inschatting te maken van de risico's van gsm-straling.

De meest recente evaluatie werd gepubliceerd in 2007 door de "European Commission Scientific Committee on Emerging and Newly Identified Health Risks". Zij concludeert uit de beschikbare onderzoek dat geen significante invloed op de gezondheid is aangetoond vanaf een mobiele telefoon straling op normale blootstellingsniveaus:

•Normale blootstelling aan gsm-straling kan niet leiden tot hoofdpijn of duizeligheid, noch kan het kanker veroorzaken.
•Een paar onovertuigende studies suggereren dat gsm-straling kan leiden tot een goedaardige tumor van de gehoorzenuw.
•Er zijn meer studies nodig over de potentiële gevolgen voor de gezondheid van kinderen.
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Strijder » 13 aug 2010, 14:51

Digit schreef:Werkt het speeltje waar je hier reclame voor maakt beter dan dit : http://skepp.be/node/485 ?

Digit

Ik heb ze nog niet. Ik heb geloof ik ook niet zo'n last van die stralingen allemaal. Maar er is een hoop over te doen.

En deze firma geeft aan dat het wetenschappelijk bewezen is dat het de straling aanzienlijk reduceert.

Er zullen toch wel mensen zijn die het hebben geprobeerd hier in den Benelux?
We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter. ~Max Planck
Strijder

Berichtdoor Digit » 13 aug 2010, 14:58

Strijder schreef:
Digit schreef:Werkt het speeltje waar je hier reclame voor maakt beter dan dit : http://skepp.be/node/485 ?

Digit

Ik heb ze nog niet. Ik heb geloof ik ook niet zo'n last van die stralingen allemaal. Maar er is een hoop over te doen.

En deze firma geeft aan dat het wetenschappelijk bewezen is dat het de straling aanzienlijk reduceert.

Er zullen toch wel mensen zijn die het hebben geprobeerd hier in den Benelux?

Wie deze post vergelijkt met je opening, die weet dadelijk dat je hier niet met bona fide bedoelingen komt : je bent ófwel een troll, ófwel een desinformant, maar vermoedelijk beide !

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Strijder » 13 aug 2010, 15:18

Om eerlijk te zijn ben ik een zoeker, en tegelijkertijd een vinder op die manier trek ik allerlei producten naar me toe die mijn kwaliteit van leven & gezondheid verbeteren. Dat dat doorgaans geen doorsnee producten, kruiden of therapieën zijn is mij inmiddels ook wel duidelijk.

Ik zou mij eerder een informant noemen. Iemand die informatie bekendheid geeft.

Ken je Willem de Ridder Digit? Ik denk namelijk dat er een wereld voor je open gaat wanneer jij zijn theorie eens op jezelf loslaat.
Wellicht dat je dan langzaam zien zult wie hier de DES-informant & trol is :!:
Strijder

Berichtdoor Digit » 13 aug 2010, 15:22

Je kan de onzin-reclame écht niet nalaten ?

Wikipedia schreef:Willem de Ridder is aanhanger en verspreider in Nederland van de filosofie dat de werkelijkheid wordt, zoals men haar zelf beschrijft; 'spiegelogie'. In veel plaatsen in Nederland bestaan zogenaamde fanclubs waar mensen oefenen met het gedachtegoed uit de 'spiegelogie', zoals het nemen van verantwoordelijkheid voor de eigen 'bestellingen' en het zowel jezelf als je medemens onvoorwaardelijk accepteren als perfect. Deze filosofie komt uit de Verenigde Staten; de grondlegger ervan heet Arnold Patent.

Digit
Laatst bijgewerkt door Digit op 13 aug 2010, 15:26, in totaal 1 keer bewerkt.
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Strijder » 13 aug 2010, 15:25

Digit schreef:Je kan de onzin-reclame écht niet nalaten ?

Digit

Dat het in ieder geval iets doet lijkt me duidelijk;

Experimental Results and Discussion

1. In one uncontrolled study of 600 patients, Aulterra powder improved the biological aging index according to Vega-testing. The results were noted to be derived from Aulterra powder's direct effect on the body as well as its indirect effect on the body due to its powerful enhancement of certain natural remedies.6
2. A sharp decline in rouleau (sticky blood) was observed within one hour of consuming Aulterra, as revealed through pre- and post-dark field blood studies. This feat required a significantly enhanced oxygenation to all bodily tissues.
3. Aulterra powder caused an enhancement in over 90% of all vitamins, minerals, and herbals as showed by pre- and post-computerized electrodermal scans (CEDS).
4. Studies have shown certain enzyme growth rates to be increased by a factor of seven times, through the action of Aulterra.7
5. When Aulterra powder was placed in a ground, organic food product that had a high E.coli and coliform count, it reduced the count to less than the lowest detectable level.7
6. Aulterra powder was shown to substantially reduce the toxic effects of copper on DNA.8 It was noted that the Aulterra powder induced 'Quantum Coherence', a phenomenon shown by Tiller to be caused by the energy from healers.9 This experiment demonstrated 'action at a distance' in that no physical contact was made between the test solutions and the Aulterra. The solutions were simply placed on top of a bag of Aulterra powder.
7. Pre- and post-kirlian effects via the enhancement by Aulterra powder have been photographed under strict, reproducible protocols.
bron: http://aulterra.punt.nl/#514756
Strijder

Berichtdoor Strijder » 13 aug 2010, 15:27

In several studies, it clearly shows that the energy of Aulterra neutralizes the negative effects of toxic elements. In 1996, the University of Idaho conducted toxic-soil-recovery studies utilizing Aulterra powder, where samples of soil contaminated with lead and zinc were mixed with small quantities of Aulterra powder. The premix soil contained 200 ppm of lead, and the zinc measured 26.8. Two days after mixing Aulterra into the soil, the lead measured .5 ppm and the zinc measured 6.5 ppm.

In 1988, Lockheed Martin conducted another study to determine if Aulterra could neutralize radioactive elements. After six months, Aulterra successfully reduced the gamma radiation of the control substance by 80%.

Zeggen dat het onzin is kan immers altijd nog!
Strijder

Berichtdoor Digit » 13 aug 2010, 15:28

Aulterra schreef:Pre- and post-kirlian effects via the enhancement by Aulterra powder have been photographed under strict, reproducible protocols

Dit zegt genoeg over de waardeloosheid van die website !

En graag de links naar de webbsites van de University of Idaho en Lockheed Martin zélf ter bevestiging van die beweringen ! Google levert enkel kwaksites !

Digit
Laatst bijgewerkt door Digit op 13 aug 2010, 15:33, in totaal 1 keer bewerkt.
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Strijder » 13 aug 2010, 15:32

Digit schreef:
Aulterra schreef:Pre- and post-kirlian effects via the enhancement by Aulterra powder have been photographed under strict, reproducible protocols

Dit zegt genoeg over de waardeloosheid van die website !

En graag de links naar de webbsites van de University of Idaho en Lockheed Martin ter bevestiging van die beweringen !

Digit

Het gaat ook niet om de website maar om het product;

Strijder schreef:
In several studies, it clearly shows that the energy of Aulterra neutralizes the negative effects of toxic elements. In 1996, the University of Idaho conducted toxic-soil-recovery studies utilizing Aulterra powder, where samples of soil contaminated with lead and zinc were mixed with small quantities of Aulterra powder. The premix soil contained 200 ppm of lead, and the zinc measured 26.8. Two days after mixing Aulterra into the soil, the lead measured .5 ppm and the zinc measured 6.5 ppm.

In 1988, Lockheed Martin conducted another study to determine if Aulterra could neutralize radioactive elements. After six months, Aulterra successfully reduced the gamma radiation of the control substance by 80%.

Harte groet,
Strijder
Strijder

Berichtdoor Digit » 13 aug 2010, 15:35

Die flutwebsite kan, net zoals jij, schrijven wat ze willen !

Onafhankelijke bevestiging is wat nodig is, en die is er niet ! Vrijwel zeker boerenbedrog !

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Blueflame » 13 aug 2010, 16:45

Dit ruikt sterk naar reclame.
graag verwijzing naar een onafhankeleijke website, strijder.
En laat dat ook het eerste zijn wat je op dit forum doet!
Je bent trouwens al eens gewaarschuwd voor het plaatsen van pure reclame.
Ik heb niet de gewoonte om veel te herhalen, dus rep je maar wat met de gevraagde info.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor macetaria » 13 aug 2010, 16:47

Digit schreef:Die flutwebsite kan, net zoals jij, schrijven wat ze willen !

Onafhankelijke bevestiging is wat nodig is, en die is er niet ! Vrijwel zeker boerenbedrog !

Digit

Ik ben akkoord met deze stelling en moest wel eens goed lachen met 'Die flutwebsite kan, net zoals jij, schrijven wat ze willen'. Spot on.
macetaria
Site Admin

Berichtdoor Strijder » 13 aug 2010, 20:37

Blueflame schreef:Ik heb niet de gewoonte om veel te herhalen, dus rep je maar wat met de gevraagde info.[/color]

Ben er mee bezig. Kost ook even tijd. Komt. Geduld nog even...
Strijder

Berichtdoor Strijder » 13 aug 2010, 21:50

Alvast wat bewijs dat het ZEKER niet niks doet:

Afbeelding

&

Afbeelding

Later meer. Prettig weekend alvast!
Strijder

Berichtdoor Blueflame » 14 aug 2010, 00:01

Niet met mij, strijder.
viewtopic.php?f=23&p=61960#p61960
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Geen » 14 aug 2010, 00:09

"(...) zowel jezelf als je medemens onvoorwaardelijk accepteren als perfect (enz.)"

Blij dat ik nog nooit iemand ben tegengekomen die mij onvoorwaardelijk accepteert als perfect. Ik zou hem.haar voor geen haar vertrouwen.
Geen

Berichtdoor Geen » 14 aug 2010, 00:12

En een gsm doet wel degelijk iets. Sinds mijn moeder van 85 een een op haar nachtkastje heeft liggen (ik weet niet of dat door de straling komt, maat soit) slaapt zij veel rustiger.
Geen

Berichtdoor Blueflame » 14 aug 2010, 00:19

Geen schreef:"(...) zowel jezelf als je medemens onvoorwaardelijk accepteren als perfect (enz.)"

Blij dat ik nog nooit iemand ben tegengekomen die mij onvoorwaardelijk accepteert als perfect. Ik zou hem.haar voor geen haar vertrouwen.

Ik zou er ook niet zo graag mee babbelen denk ik, maar ik vrees dat deze opmerking van mij off-topic is ;-) .

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Digit » 14 aug 2010, 13:00

Strijder schreef:Alvast wat bewijs dat het ZEKER niet niks doet:

Hier moet ik Strijder alvast gelijk geven :
1) Het heeft een zéér specifiek telekinetisch effect : het doet geld van plaats veranderen, en dat dan nog wel op afstand (via telebetaling). Wat in het voordeel van de verkoper is.
2) Daarnaast is het vermoedelijk totaal vrij van neveneffecten, wat dan weer duidelijk in het voordeel van de koper is.

Kortom, een duidelijke win-win-situatie. En die Skeppers dan nog niet content !

Groetjes,

Digit :lol: :lol: :lol: :lol:
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Heeck » 15 aug 2010, 15:14

Ach,
Aulterra heeft al tijden business in de kwak:
http://skepp.be/apparatuur/aulterra-energies

De link is alweer aan bijwerken toe, maar dat doet niets af aan de door Aulterra ingezette waaspraat.
Deze link mag er best bij en een klacht op grond van de wet oneerlijke handelspraktijken kon de nonsens misschien wat opschonen.
zie ook voor een wedergeldklopper:
http://www.inspiredliving.com/emf-prote ... lement.htm
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?