Graancirkels vanaf nu voorspelbaar door ingewijden.

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Graancirkels vanaf nu voorspelbaar door ingewijden.

Berichtdoor Digit » 10 mei 2010, 17:55

Klaarblijkelijk kan Janet Ossebaard nu met redelijke nauwkeurigheid het opduiken van graancirkels voorspellen :

http://www.circularsite.com/reis.htm :

Janet Ossebaard schreef:In 2010, van 2 t/m 10 juli, organiseer ik een graancirkelreis naar Wiltshire, Zuid-Engeland.

en http://www.circularsite.com/reis1.htm :

Janet Ossebaard schreef:Op vrijdagmiddag verzamelen we ons om 14.00 uur bij het hotel. U krijgt rustig de tijd om aan te komen en in te checken in uw hotel. Nadat iedereen is ingecheckt besteden we de rest van de dag aan het bezoeken van onze eerste graancirkel.

....

Ook op zondag staat een bezoek aan een graancirkel op de agenda.

Dat schept een donkerbruin vermoeden dat Janet (spiritueel ?) contact heeft met de makers. Of zou het eerder om een niet-spiritueel aards contract gaan ? :twisted: :D

Maar wie tot 2012 kan wachten, die kan het ook in de krant lezen, als er dan nog kranten zijn, welteverstaan !

Janet Ossebaard schreef:Silbury Hill is een duizenden jaren oude piramide, waarover weinig bekend is, maar waarvan ik rustig kan stellen dat het de meest krachtige en mysterieuze plek is waar ik ooit ben geweest. Ik heb het sterke vermoeden dat het een soort krachtcentrale is die op zeer korte termijn gaat ontwaken, waarna we getuigen zullen zijn van iets heel groots. Waar ik dit op baseer, zal ik deze dag uit de doeken doen. Op dit moment zeg ik alleen dat het een krachtplaats is waarvan u gegarandeerd alle 'ins en outs' wilt weten, zodat u op de eerste rij zit wanneer Silbury los gaat (in 2012?)...

Teken des tijds : de reis is volgeboekt ! :twisted: :twisted: :twisted:

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Re: Graancirkels vanaf nu voorspelbaar door ingewijden.

Berichtdoor LordDragon » 10 mei 2010, 18:06

Digit, er zijn heel wat mensen die bezig zijn met het maken van graancirkels, niet zo moeilijk dus als je die mensen kent en weet wat ze gaan doen, welk ontwerp ze waar gaan uitvoeren enz. Ik ken er ook een paar en soms via skype of msn wordt ik ook op voorhand verwittigd zo van deze nacht gaan we het daar wagen. Niet veel voorspellen aan :lol:

MVG, LD.
Fear is the mindkiller.
LordDragon

Berichtdoor Digit » 10 mei 2010, 18:19

LordDragon,

Is het vetgedrukte en onderlijnde "r"-etje je ontgaan ? :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor LordDragon » 10 mei 2010, 18:27

ah juist ja, een werelds contract. :mrgreen:

MVG, LD.
Fear is the mindkiller.
LordDragon

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?