Witte Bollen gezien in Nederland

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Witte Bollen gezien in Nederland

Berichtdoor Strijder » 30 apr 2010, 00:18

Volgens mij had ik hier ook al verteld dat ik 'vorige' week [dat is altijd ruim bij mij] 3 witte bollen heb zien vliegen toen ik de deur uit naar buiten liep. In een soort van 3-hoeksverband, waarbij 1 van de 3 een beetje uit het verband vloog. Al kijkend verdween eerst de ene, en vervolgens loste de andere twee als het ware op in de lucht...

Nu zijn er zie ik net, diverse mensen die ze ook hebben zien vliegen. De tekst kan je zelf lezen op de site, maar ik zal wat foto's plakken hier. Het lijkt een beetje op die metalen bol die ik over mijn woonplaats zag, alleen zijn deze wit en lijken kleiner maar kan misschien door de hoogte komen.

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding Onbewerkt 300% zoom.

AfbeeldingAfbeeldingOnbewerkt 300% zoom.

Afbeelding

Afbeelding

Is allemaal in Nederland, op diverse plaatsen gezien.

:arrow: Hier kan je er wat over lezen http://ufo-database.livejournal.com/ :idea:

Simpel afdoen en zeggen dat het ballonnen zijn is flauw!
Dat is weer het nadeel van foto's. Je ziet geen beweging / gedrag.
Ach ja, het zijn mooie plaatjes in ieder geval :mrgreen:

Harte groet,
Strijder
We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter. ~Max Planck
Strijder

Re: Witte Bollen gezien in Nederland

Berichtdoor Fishstick » 30 apr 2010, 09:08

Duidelijk de voertuigen van onze vrienden de extradimensionele aquariaanse tuinkabouters.

Ik heb er ook zo eentje gezien trouwens:

Afbeelding

Oh wacht sorry, dat was't ISS. Maar ja, zo'n eenvoudige verklaring kan jijzelf dan weer van de hand doen als nauwgeestig :mrgreen: .
Fishstick

Berichtdoor Digit » 30 apr 2010, 09:55

Dat kan vanalles zijn : vliegtuigen (militair, lager dan de aswolk), pluisjes of spatjes op de lens, ruis omdat de ASA-waarde erg hoog stond, werk van een grapjas, .... !

Ga er mee naar een ernstig ufo-meldpunt : http://www.ufomeldpunt.be/

In hun huidige vorm hebben ze nul-komma-nul bewijswaarde voor de ETI-hypothese !

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor kil » 30 apr 2010, 10:05

Eerlijk bekennen: de titel deed me aan een heel ander onderwerp denken. Ik zag er niet meteen iets fictiefs in.

Het lijken van die bollen op electriciteitskabels te zijn. Met wat photoshop is dat snel opgeruimd.
kil

Berichtdoor Niko » 30 apr 2010, 17:36

Witte bollen oplaten... we schijnen er niet genoeg van te krijgen.
Afbeelding
"Eternal nothingness is fine if you happen to be dressed for it."
-Woody Allen-
Niko

Berichtdoor Strijder » 30 apr 2010, 20:11

Fishstick schreef:Duidelijk de voertuigen van onze vrienden de extradimensionele aquariaanse tuinkabouters.

Ik heb er ook zo eentje gezien trouwens:

Afbeelding

Oh wacht sorry, dat was't ISS. Maar ja, zo'n eenvoudige verklaring kan jijzelf dan weer van de hand doen als nauwgeestig :mrgreen: .

Het zou een prima 'tijdelijke' verklaring geweest kunnen zijn indien het fenomeen ook op de hoogte van de ISS vloog.
Maar het is maar goed voor de ISS dat die niet op de laagte van deze UFO vloog, anders hadden ze heeeeeeel snel Apeldoorn moeten bellen denk ik :wink: :lol: :oops:

kil schreef:
Het lijken van die bollen op electriciteitskabels te zijn. Met wat photoshop is dat snel opgeruimd.

Ja, joh inderdaad. Met photoshop maak je de mooiste dingen. Fopfoto noem ik het programma altijd, vind ik een leukere naam.
En dan heb je ook nog programma's waarmee je zelf filmpjes mee kan maken. Er worden dus ook veel nep UFO filmpjes op bv youtube geplaatst.

Iemand kan vertellen dat ie een UFO ervaring heeft gehad, bijvoorbeeld deze vrij recent: 22 april 2010:
zonet rond een uur of 19:30 keek ik vanuit m'n raam naar de lucht waar mijn oog viel op 5 vliegende bolletjes.
Ik bleef er even naar kijken en zag dat ze aan het 'spelen' met elkaar waren want ze gingen telkens van hoog naar laag en heen en weer (elke keer weer op een andere manier). Toen waren ineens alle bolletjes verdwenen en een seconde of 10 later doken er maar 2 weer op, een paar meter verder. Deze 2 bleven ook zigzaggen enz. en toen zag ik ineens dat ze minder fel begonnen te worden, ze dimden als het ware. Toen waren ze weg en een oogwenk later doken ze allebei weer op een paar meter verder en een stuk hoger. Kort daarna verdwenen ze ineens.
Dit gebeurde in Haren (prov. Groningen)
Oh ja, de 2 bolletjes vlogen op een constante snelheid naar het noorden en het leek op alles behalve een vliegtuig of een vogel. Helaas kon ik er geen filmpje van maken want dit alles duurde slechts 20 seconden en de camera lag beneden en ik was bang dat ze weg zouden zijn zodra ik de camera had ^^

Maar ja dan wordt er gezegd dat dat verzonnen is ofzo.

Maak je er een foto van, dan ist gemaakt met 'fopfoto'.... Dus ja, het enige wat echt werkt is - het zelf ervaren.

Komt vanzelf goed :mrgreen:

Harte groet,
Strijder
We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter. ~Max Planck
Strijder

Berichtdoor Digit » 30 apr 2010, 20:56

Groot gelijk, Strijder !

Met de kaboutertjes in mijn tuin werkt het precies eender ! :wink: :D :D :D :D

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Fishstick » 01 mei 2010, 03:53

Digit schreef:Groot gelijk, Strijder !

Met de kaboutertjes in mijn tuin werkt het precies eender ! :wink: :D :D :D :D

Groetjes,

Digit

Shit, zitten ze nu al in je tuin?! Vorige week nog in de niet-gescande lijnen van de oceaan, nu al in de tuin.

Er is zeker iets gaande in het conclaaf der kabouters.
Fishstick

Berichtdoor Digit » 01 mei 2010, 13:17

Die in mijn tuin hebben er altijd al gezeten ! Ze zijn van het soort met zware catapsie dat zich enkel vertoont in sprookjesboeken en kabouterbelievertuinen. Ik slaag er maar niet in om ze te fotograferen, en buiten mij krijgt alleen mijn vrouw ze te zien. Overigens vrolijke en vriendelijke kereltjes. Op een zwoele zomeravond altijd in voor een gezellige babbel en een goed glas. Enig nadeel van die kleine schurkjes : ze willen hun overconsumptie in mijn wijnkelder en drankenkast graag in mijn schoenen schuiven, en mijn vrouw trapt daar nog in ook ! :cry:

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?