De Chemtrails-samenzwering (HUMO 3601)

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Re: De Chemtrails-samenzwering (HUMO 3601)

Berichtdoor bladsteenschaar » 18 jun 2013, 14:20

Mopje schreef:
bladsteenschaar schreef:ik heb zelf al vliegtuigen substanties ZIEN droppen, wat ik zeer vreemd vond, en nee ik trip niet :p

En welke "substanties" heb jij dan wel uit vliegtuigen "ZIEN" droppen?

Heb geen onderzoek gedaan.. hehe
Waar ik wel zeker van ben is dat het geen condensatie was en dat de zichtbare lijn plots begon uit het niets en eindigde alsof iets gedropt werd, zoals sproeivliegtuigjes , maar dan op een hoge hoogte.. en niet uit een sproeivliegtuigje.

en ik weet niet wat jullie denken van die rasters waarover peter de burgemeester praat. Maar ik heb ze toch ook al gezien hoor..
bladsteenschaar

Berichtdoor Mopje » 18 jun 2013, 14:28

Hèhè??

Ik vraag niet of je onderzoek gedaan hebt. Ik vraag je welke "substanties" jij dan wel hebt zien "droppen"?
"Wes pakt soms de stofzuiger. Ja echt. Dat doet hij gewoon." Yolanthe Cabau van Kasbergen
Mopje

Berichtdoor bladsteenschaar » 18 jun 2013, 14:51

Mopje schreef:Hèhè??

Ik vraag niet of je onderzoek gedaan hebt. Ik vraag je welke "substanties" jij dan wel hebt zien "droppen"?

ja kijk ik zag het.. ik heb het niet geproeft of onderzocht, het was in de lucht... snapje? hoe kan ik weten welke substanties dat waren, ik vond het alleen wat vreemd...
bladsteenschaar

Berichtdoor Mopje » 18 jun 2013, 15:48

bladsteenschaar schreef:Ja kijk ik zag het.

En wat doet "het" dan? Krijgt iedereen in Denemarken een snor?
"Wes pakt soms de stofzuiger. Ja echt. Dat doet hij gewoon." Yolanthe Cabau van Kasbergen
Mopje

Berichtdoor bladsteenschaar » 18 jun 2013, 19:50

Mopje schreef:
bladsteenschaar schreef:Ja kijk ik zag het.

En wat doet "het" dan? Krijgt iedereen in Denemarken een snor?

mopje toch,

is dit een mopje? :roll:

het of sproeien of weet ik veel, ik vertel mijn ervaring.. :p
ik mag toch mijn mening of ervaring delen? ik ben geen klokkeluider of wetenschapper ofzo..
kdenk dat er hier niets anders gedaan word op dit forum dan meningen uiten..
moest ik zo beginnen als jij: denemarken? snor? iedereen?
zo kunnen we lang bezig zijn :)

je zou bv. kunnen antwoorden:
ah ok, das inderdaad wat vreemd, ben je zeker? of was het niet dit of dat, zo al een betere reactie zijn, we zouden mss iets kunnen leren..

tkomt er dus op neer dat ik niet zou durven zeggen dat ze niet bestaan, die chemtrails..
bladsteenschaar

Berichtdoor Renate » 18 jun 2013, 20:05

Vraag is waarom de meest simpele verklaring, namelijk dat het gewoon vliegtuigsporen zijn, niet juist zou kunnen zijn en waartoe die zogenaamde chemtrails dan eigenlijk zouden moeten dienen.
Renate

Berichtdoor Mopje » 18 jun 2013, 20:07

Ja. Want degene die het sproeien van substanties zien op 10000 meter hoogte, zien ze gewoon vliegen. Dus wachten we maar weer op de volgende "chemmer".
Mopje

Berichtdoor Renaat » 18 jun 2013, 21:42

bladsteenschaar schreef:Waar ik wel zeker van ben is dat het geen condensatie was en dat de zichtbare lijn plots begon uit het niets en eindigde alsof iets gedropt werd

Maar hoe weet je zo zeker dat het geen condensatie betrof? Wat waren de kenmerken die er op wijzen dat het geen condensatie betrof?
Als de lijn plots stopt en eindigt, waarom zou dat dan niet te wijten kunnen zijn aan plaatselijke atmosferische omstandigheden, een stijgende of dalende beweging of zelf een wijziging in de aandrijfkracht van de motor op dat ogenblik?

Waarom besteed de 'normale' pers hier niet uitgebreid aandacht aan, als het zo'n een opvallend fenomeen is?

bladsteenschaar schreef:en ik weet niet wat jullie denken van die rasters waarover peter de burgemeester praat. Maar ik heb ze toch ook al gezien hoor..

Als er dagelijks in 'willekeurige richting' tientallen strepen door het luchtruim worden getrokken (= condensatiesporen), is het dan niet meer dan logisch dat er af en toe rasters ontstaan?

Een goede 'regel' is dat buitengewone beweringen (zoals: er zijn 'geheime' regeringsprojecten waarin men mensen massaal probeert te vergiftigen), ook buitengewoon bewijs vereist. Vind jij dat de waarneming van een niet door jezelf onmiddellijk verklaarbaar fenomeen volstaat om geloof te hechten aan bijzonder onwaarschijnlijke verklaringen, dit terwijl er ook andere niet zo bijzondere verklaringen mogelijk zijn?
Renaat

Berichtdoor Renaat » 18 jun 2013, 23:08

Nog eentje dat hier nog niet gepasseerd is en een aanrader is voor o.a. bladsteenschaar: http://nederlands.skepdic.com/dict_chemtrails.htm
Renaat

Berichtdoor bladsteenschaar » 19 jun 2013, 17:59

Renaat schreef:
bladsteenschaar schreef:Waar ik wel zeker van ben is dat het geen condensatie was en dat de zichtbare lijn plots begon uit het niets en eindigde alsof iets gedropt werd

Maar hoe weet je zo zeker dat het geen condensatie betrof? Wat waren de kenmerken die er op wijzen dat het geen condensatie betrof?
Als de lijn plots stopt en eindigt, waarom zou dat dan niet te wijten kunnen zijn aan plaatselijke atmosferische omstandigheden, een stijgende of dalende beweging of zelf een wijziging in de aandrijfkracht van de motor op dat ogenblik?

Waarom besteed de 'normale' pers hier niet uitgebreid aandacht aan, als het zo'n een opvallend fenomeen is?

bladsteenschaar schreef:en ik weet niet wat jullie denken van die rasters waarover peter de burgemeester praat. Maar ik heb ze toch ook al gezien hoor..

Als er dagelijks in 'willekeurige richting' tientallen strepen door het luchtruim worden getrokken (= condensatiesporen), is het dan niet meer dan logisch dat er af en toe rasters ontstaan?

Een goede 'regel' is dat buitengewone beweringen (zoals: er zijn 'geheime' regeringsprojecten waarin men mensen massaal probeert te vergiftigen), ook buitengewoon bewijs vereist. Vind jij dat de waarneming van een niet door jezelf onmiddellijk verklaarbaar fenomeen volstaat om geloof te hechten aan bijzonder onwaarschijnlijke verklaringen, dit terwijl er ook andere niet zo bijzondere verklaringen mogelijk zijn?

luister,

ik begrijp jou redeneringen perfect, zijn ook zeer logisch inderdaad.. idd condens kan ik koude of warmte zones rapper oplossen, heb al veeeeel gediscussieerd over dit onderwerp, en steeds geloof ik nog dat het niet zozeer over condens gaat, sommige dagen, weken zie je niets.. en plots meestal bij drastische weerveranderingen de dag ervoor massa's strepen boven me kop.

chemtrails: niet hoofdzakelijk om ons te vergiftigen.. maar om d.m.v. haarp het weer te manipuleren of te onderzoeken, wat niet zozeer dagelijks word gedaan, ik weet het niet zeker voor alle duidelijkheid, maar zeggen van chemtrails bestaan niet.. BS

Zaken die jullie eens moeten opzoeken is en het verband met chemtrails:
-Geo-engineering,
-Haarp

als je tijd hebt http://www.youtube.com/watch?v=SToVBicIrJU

sunami.. tornado's.. wat is e oorzaak van deze zaken,einde van de wereld in 2012? neen!!! mss simpel te wijten aan experimenten..
aub maak gewoon eens wat tijd en bekijk de documentaires.. niet dat je ze moet geloven hé! maar sta er eens voor open.

groeten,
bladsteenschaar

Berichtdoor Digit » 19 jun 2013, 18:13

bladsteenschaar schreef:.... en steeds geloof ik nog dat het niet zozeer over condens gaat, sommige dagen, weken zie je niets.. en plots meestal bij drastische weerveranderingen de dag ervoor massa's strepen boven me kop.

Er nog niet aan gedacht dat dát er juist op wijst dat het condens is?

Zie:
http://www.skepsis.nl/vliegtuigsporen.html
http://www.skepsis.nl/chemtrails.html
Kijk maar eens of je dáár een speld tussen krijgt!

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor bladsteenschaar » 19 jun 2013, 18:36

Digit schreef:
bladsteenschaar schreef:.... en steeds geloof ik nog dat het niet zozeer over condens gaat, sommige dagen, weken zie je niets.. en plots meestal bij drastische weerveranderingen de dag ervoor massa's strepen boven me kop.

Er nog niet aan gedacht dat dát er juist op wijst dat het condens is?

Zie:
http://www.skepsis.nl/vliegtuigsporen.html

Groetjes,

Digit

inderdaad die sites beweren anders, kan even goed ook "kwaks" zijn, ik durf het niet zeggen..
bladsteenschaar

Berichtdoor Digit » 19 jun 2013, 18:41

bladsteenschaar schreef:inderdaad die sites beweren anders, kan even goed ook "kwaks" zijn, ik durf het niet zeggen..

Ook weer hier: ben je in staat om een goed argument van een drogreden te onderscheiden? Kan je iets concreets inbrengen tegen de argumenten van Skepsis? Zij maken wél ter dege brandhout van de argumenten van de believers!

Groetjes,

Digit
Laatst bijgewerkt door Digit op 19 jun 2013, 18:47, in totaal 1 keer bewerkt.
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor bladsteenschaar » 19 jun 2013, 18:45

Digit schreef:
bladsteenschaar schreef:inderdaad die sites beweren anders, kan even goed ook "kwaks" zijn, ik durf het niet zeggen..

Ook weer hier: ben je in stat om een goed argument van een drogreden te onderscheiden? Kan je iets concreets inbrengen tegen de argumenten van Skepsis? Zij maken wél ter dege brandhout van de argumenten van de believers!

Groetjes,

Digit

neen, ik ben niet in staat om iets concreets in te brengen, ik sluit gewoon niet uit dat ze misschien wel bestaan..
Ga er nu eens van uit als ze wel bestaan, samenzweringen.. natuurlijk vinden we geen officiele verklaringen.. zou anders geen samenzwering zijn, en als het effectief zo zou zijn, gaat er wel enorm veel geld achter zitten.. uitsluiten vind ik gewoon zeer gevaarlijk, zeggen dat chemtrails niet bestaan is gevaarlijk. Zeggen dat ze mss bestaan al veel minder.

grtz,
Laatst bijgewerkt door bladsteenschaar op 19 jun 2013, 18:53, in totaal 1 keer bewerkt.
bladsteenschaar

Berichtdoor Digit » 19 jun 2013, 18:49

bladsteenschaar schreef:neen, ik ben niet in staat om iets concreets in te brengen, ik sluit gewoon niet uit dat ze misschien wel bestaan..

Met een dergelijke redenering kan je evenmin uitsluiten dat kabouters bestaan!

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor bladsteenschaar » 19 jun 2013, 18:56

Digit schreef:
bladsteenschaar schreef:neen, ik ben niet in staat om iets concreets in te brengen, ik sluit gewoon niet uit dat ze misschien wel bestaan..

Met een dergelijke redenering kan je evenmin uitsluiten dat kabouters bestaan!

Groetjes,

Digit

hehe :D

contrails en chemtrails toch wel meer kans.. of kabouters
bladsteenschaar

Berichtdoor Digit » 19 jun 2013, 19:00

bladsteenschaar schreef:contrails en chemtrails toch wel meer kans.. of kabouters

Op wat baseer je je om dat te zeggen?

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor bladsteenschaar » 19 jun 2013, 19:06

Digit schreef:
bladsteenschaar schreef:contrails en chemtrails toch wel meer kans.. of kabouters

Digit

wat vind je dan van haarp en geoengineering?
probeer me eens te overtuigen?

ik sta open om mijn mening te herzien

groetjes
bladsteenschaar

Berichtdoor Renate » 19 jun 2013, 19:07

bladsteenschaar schreef:
Digit schreef:

Digit

groetjes

Ik heb de indruk dat u helemaal niet open staat. U wenst gewoon een bevestiging van alles waar u in gelooft.
Renate

Berichtdoor Digit » 19 jun 2013, 19:17

bladsteenschaar schreef:wat vind je dan van haarp en geoengineering?

Digit schreef:http://www.skepsis.nl/vliegtuigsporen.html

En je hebt zélf toegegeven dat je daar geen speld kon tussen krijgen!

bladsteenschaar schreef:probeer me eens te overtuigen?

Als dat met voorgaande niet lukt, dan beschouw ik je op dat vlak als een hopeloos geval. Waarom zou ik mij daar moe aan maken?

bladsteenschaar schreef:ik sta open om mijn mening te herzien

Daar heb ik tot op heden dan maar weinig van gemerkt!

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor bladsteenschaar » 19 jun 2013, 19:18

Renate schreef:
bladsteenschaar schreef:
Digit schreef:

Digit

groetjes

Ik heb de indruk dat u helemaal niet open staat. U wenst gewoon een bevestiging van alles waar u in gelooft.

ik sta er wel voor open, jou indruk klopt niet.. ik wens niets
ik heb al gezegt dat ik geen bewijzen heb, u antwoord ook niet op mijn vragen.. wat vind je van haarp, geoengineering?
bladsteenschaar

Berichtdoor Digit » 19 jun 2013, 19:25

bladsteenschaar schreef:ik heb al gezegt dat ik geen bewijzen heb, ....

En dus ook geen goede redenen om je standpunt te handhaven, tenzij je koppigheid een goede reden vindt!

bladsteenschaar schreef:..., u antwoord ook niet op mijn vragen.. wat vind je van haarp, geoengineering?

Hetzelfde als de mensen van Skepsis er van vinden, en die links heb ik al twee maal geplaatst. Dur de comprenur?

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Fish » 19 jun 2013, 19:34

HAARP:

https://nl.wikipedia.org/wiki/High_Freq ... ch_Program

Stel je voor dat je gelijk hebt, Bladsteenschaar.
Wanneer zijn ze hier mee begonnen? Ik heb ze voor het eerst gezien aan het eind van WWII. Amerikaanse bommenwerpers die bij ons overvlogen richting Duitsland. We stonden met open mond te kijken naar die prachtige sporen daar hoog in de lucht.
Stel dat er vliegtuigen zijn, honderden schijnt het, die chemische bestanddelen (uitlaatgassen van die vliegtuigen bestaan trouwens ook voor een deel uit chemicaliën) sproeien, waaraan zou je dat kunnen zien, is er iets dramatisch veranderd in de wereld?
En dan hebben we het nog niet over het fenomeen 'lekken'. De stoffen moeten geproduceerd worden in fabrieken, vervoerd worden naar, geladen in de tanks (speciale) van vliegtuigen.
We hebben dus fabrieksarbeiders, chemici, chauffeurs, grondpersoneel, vliegers en nog een hele boel mensen die de organisatie doen.
En in al die jaren is er niemand die uit de school klapt, geen journalist die er een vinger achter krijgt?
Laat ik dat nu uiterst onwaarschijnlijk vinden.
Fish

Berichtdoor bladsteenschaar » 19 jun 2013, 19:49

Fish schreef:HAARP:

https://nl.wikipedia.org/wiki/High_Freq ... ch_Program

Stel je voor dat je gelijk hebt, Bladsteenschaar.
Wanneer zijn ze hier mee begonnen? Ik heb ze voor het eerst gezien aan het eind van WWII. Amerikaanse bommenwerpers die bij ons overvlogen richting Duitsland. We stonden met open mond te kijken naar die prachtige sporen daar hoog in de lucht.
Stel dat er vliegtuigen zijn, honderden schijnt het, die chemische bestanddelen (uitlaatgassen van die vliegtuigen bestaan trouwens ook voor een deel uit chemicaliën) sproeien, waaraan zou je dat kunnen zien, is er iets dramatisch veranderd in de wereld?
En dan hebben we het nog niet over het fenomeen 'lekken'. De stoffen moeten geproduceerd worden in fabrieken, vervoerd worden naar, geladen in de tanks (speciale) van vliegtuigen.
We hebben dus fabrieksarbeiders, chemici, chauffeurs, grondpersoneel, vliegers en nog een hele boel mensen die de organisatie doen.
En in al die jaren is er niemand die uit de school klapt, geen journalist die er een vinger achter krijgt?
Laat ik dat nu uiterst onwaarschijnlijk vinden.

neen er niets dramatisch veranderd, er zijn wel voorvallen geweest zoals sunami's, tornado's, vooral amerika is volgens mij de voorloper in de experimenten. Wat zijn onze bronnen in het westen?
Een journalist beslist niet wat er in het nieuws komt, trouwens we weten zeer vaag wat er gebeurt in het buitenland..
Vele mensen doen gewoon hun job volgen orders op, en zien het grotere plaatje niet, volgens mij zijn er wel mensen genoeg die proberen chemtrails duidelijk te maken, het internet is de enige bron dat mensen hun mening openlijk kunnen delen, maar worden dan tuurlijk ook niet serieus genomen.. al die zoekmachines, google enzo.. zijn die volledig? Ik vind het ook uiterst vreemd dat er zoveeel wel geloven dat chemtrails bestaan...

er zijn massa's mensen die iets verdenken, oogsten die mislukken, staalname van de grond enzovoort..
er is niet alleen "de echte officiele versie"..

http://www.youtube.com/watch?v=mEfJO0-cTis
Laatst bijgewerkt door bladsteenschaar op 19 jun 2013, 20:00, in totaal 1 keer bewerkt.
bladsteenschaar

Berichtdoor Renate » 19 jun 2013, 19:59

U lijkt vooral in alle kletskoek te willen geloven en alle weerleggingen van het een en ander gewoon aan de kant te willen schuiven. Kortom, u staat helemaal niet open, u wenst gewoon een bevestiging van wat u al gelooft.
Tsunami's en tornado's zijn er al heel lang, evenals mislukte oogsten en hebben dus niets te maken met geo-engineering. Het grote verschil is dat we vroeger nauwelijks wisten wat er aan de andere kant van de wereld gebeurde, terwijl we nu bij wijze van spreken kunnen lezen wanneer een boer in de VS een wind heeft gelaten.
Renate

Berichtdoor bladsteenschaar » 19 jun 2013, 20:03

Renate schreef:U lijkt vooral in alle kletskoek te willen geloven en alle weerleggingen van het een en ander gewoon aan de kant te willen schuiven. Kortom, u staat helemaal niet open, u wenst gewoon een bevestiging van wat u al gelooft.
Tsunami's en tornado's zijn er al heel lang, evenals mislukte oogsten en hebben dus niets te maken met geo-engineering. Het grote verschil is dat we vroeger nauwelijks wisten wat er aan de andere kant van de wereld gebeurde, terwijl we nu bij wijze van spreken kunnen lezen wanneer een boer in de VS een wind heeft gelaten.

Ok das uw mening. u denkt dat het kletstkoek is, heb er begrip voor, echt waar, ik probeer niemand te overtuigen.
Maar ik geloof al die mensen oprecht. En zelf vind ik het een logisch verhaal..
Ik vind het gewoon niet normaal als ik in de zomer buiten zit overal strepen boven mijn kop te zien zijn.
Het weer is ook maar schommelend de laatste jaren.. heb vandaag nog chemtrails gezien, 2uren geleden, nu ist stront weer
let er eens op deze zomer, die vage dikke strepen die uren blijven hangen en een wazige waas nalaten, das echt niet normaal, waar is de blauwe hemel naar toe? wat zien we overal in de wereld? oorlogen.. de perfecte manier in oorlog voeren, weermanipulatie.

http://en.wikipedia.org/wiki/Environmental_Modification_Convention

massa's geld mee te verdienen als ze dit kunnen doen lukken..
het idee is er hoor
groeten
bladsteenschaar

Berichtdoor Mopje » 19 jun 2013, 20:47

bladsteenschaar schreef:...heb vandaag nog chemtrails gezien,

Ik wilde je er nog met een grapje vanaf laten komen. Maar dit is allemaal prietpraat van je. Jij "ziet" geen "chems" en als je werkelijk denkt dat je met dat verhaal kan wegkomen kan je een miljoen winnen hier. Je hebt een heel keurig antwoord gekregen van Renate en ook Digit en daar moet je het maar even mee doen.

Oh, en stel dat de geheime plannen samenzweerders gestopt moeten worden dan moet je toch wel heel wat slimmer worden dan alleen elkaar sprookjes over "chemtrails" verkopen op internet. Of hebben jullie een andere afdeling die "chems" in uitlaatgassen van auto's "zien". En voor "chems" in water is hier een vast een homeotopic. Zij kunnen dat ook nooit. En zij hebben zelfs "energetische chems" met frequentie stralen enzo!
Mopje

Berichtdoor Digit » 19 jun 2013, 21:13

bladsteenschaar schreef:Ik vind het gewoon niet normaal als ik in de zomer buiten zit overal strepen boven mijn kop te zien zijn.

Élke streep komt sowieso van een vliegtuig, en als ze zoveel vliegtuigen nodig hebben om die chemtrail-boel te spuiten, dan is dat niet erg effectief!
Wat doen die andere vliegtuigen dan? Contrailen?
De luchtcorridors boven de lage landen zitten nu eenmaal eivol. En de normale vlieghoogte is in de buurt waar de contrail-belt zich meestal bevindt. Het zou pas verdacht zijn als je ze niét zag, want dat zou betekenen dat ze een goede reden hebben om zich weg te stoppen, bv. omdat ze gif aan het sproeien waren!

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Mopje » 19 jun 2013, 21:37

Ja, contrailen (is een samentrekking van contra en trail) is nodig om na regen weer zonneschijn te krijgen. :wink:
Mopje

Berichtdoor Fish » 19 jun 2013, 23:53

Ik ga met Renate mee, Bladsteenschaar heeft iets in zijn hoofd en zoekt daar 'bewijzen ' voor, als die weerlegt worden schuift hij dat terzijde. Waarom komt mij dat bekend voor.................. ahh ja, crea's doen zoiets ook. Ik neem nog een wijntje. :wink:
Fish

Berichtdoor bladsteenschaar » 20 jun 2013, 01:11

Mopje schreef:
bladsteenschaar schreef:...heb vandaag nog chemtrails gezien,

Ik wilde je er nog met een grapje vanaf laten komen. Maar dit is allemaal prietpraat van je. Jij "ziet" geen "chems" en als je werkelijk denkt dat je met dat verhaal kan wegkomen kan je een miljoen winnen hier. Je hebt een heel keurig antwoord gekregen van Renate en ook Digit en daar moet je het maar even mee doen.

Oh, en stel dat de geheime plannen samenzweerders gestopt moeten worden dan moet je toch wel heel wat slimmer worden dan alleen elkaar sprookjes over "chemtrails" verkopen op internet. Of hebben jullie een andere afdeling die "chems" in uitlaatgassen van auto's "zien". En voor "chems" in water is hier een vast een homeotopic. Zij kunnen dat ook nooit. En zij hebben zelfs "energetische chems" met frequentie stralen enzo!

Haha, weet je mopje, het boeit me totaal niet wat je zegt,miljoen winnen enal die zever? het gaat niet alleen over chemtrails..
globaal is er een ontwaking, chemtrails is gewoon 1 puntje die je moet verbinden met derest.
je bent een mooi voorbeeld van iemand die afbreekt in plaats van opbouwt..
ik denk er het mijne van.. naarmate ik al enkele jaren mij verdiep in zaken(die niet kunnen volgens jullie) conspiracy .9/11, war on terror en al die shit, hoe meer ik het grote plaatje zie. We gaan naar een globale regering, globale bank, de chip enzovoort, ik hoef geen correcte taal neer te typen om sommige zaken te begrijpen.. en geloof me, het internet komt vol te staan met deze zaken, en het zal niet verminderen, de mensen zullen het meer en meer beginnen te zien.
Ik zeg jullie 1 iets, de tijd zal het uitwijzen! En als dit hier een skepptisch discussieforum is amai..
het enige wat ik jullie zie doen is alles herhalen wat ze je op de schoolbanken hebben aangeleerd, dit kan, dit kan niet..

groeten,
Laatst bijgewerkt door bladsteenschaar op 20 jun 2013, 01:46, in totaal 4 keer bewerkt.
bladsteenschaar

Berichtdoor bladsteenschaar » 20 jun 2013, 01:13

Fish schreef:Ik ga met Renate mee, Bladsteenschaar heeft iets in zijn hoofd en zoekt daar 'bewijzen ' voor, als die weerlegt worden schuift hij dat terzijde. Waarom komt mij dat bekend voor.................. ahh ja, crea's doen zoiets ook. Ik neem nog een wijntje. :wink:

Een tegengestelde mening verdedigen is niet makkelijk.
ik weet niet wat je bedoeld met crea's, maar drink maar lekker je wijntje..

groeten,
Laatst bijgewerkt door bladsteenschaar op 20 jun 2013, 01:44, in totaal 1 keer bewerkt.
bladsteenschaar

Berichtdoor bladsteenschaar » 20 jun 2013, 01:35

Digit schreef:
bladsteenschaar schreef:Ik vind het gewoon niet normaal als ik in de zomer buiten zit overal strepen boven mijn kop te zien zijn.

Élke streep komt sowieso van een vliegtuig, en als ze zoveel vliegtuigen nodig hebben om die chemtrail-boel te spuiten, dan is dat niet erg effectief!
Wat doen die andere vliegtuigen dan? Contrailen?
De luchtcorridors boven de lage landen zitten nu eenmaal eivol. En de normale vlieghoogte is in de buurt waar de contrail-belt zich meestal bevindt. Het zou pas verdacht zijn als je ze niét zag, want dat zou betekenen dat ze een goede reden hebben om zich weg te stoppen, bv. omdat ze gif aan het sproeien waren!

Digit

Effectief, er zijn veel zaken niet effectief!
Beste manier om iets te doen, is recht voor de ogen van de mens..
trouwens heeft er hier iemand tijd genomen die documentaires uit te kijken? Ik ben er bijna 100% zeker van van niet.
iemand zei dat ik niet opensta.. jullie volgens mij ook niet.
bladsteenschaar

Berichtdoor willem_betz » 20 jun 2013, 02:17

bladsteenschaar schreef:trouwens heeft er hier iemand tijd genomen die documentaires uit te kijken? Ik ben er bijna 100% zeker van van niet.

1. je bent hier op een forum waar bewijs gevraagd wordt voor beweringen, hou je aan die regel aub..
Het verwijzen naar of bekijken van een filmpje op youtube is niet voldoende als bewijs.
2. iedereen kan hier schrijven als hij zich aan enkele regels houdt, jij ook, spreek dus niet over "jullie", je maakt er zelf deel van uit.
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor bladsteenschaar » 20 jun 2013, 14:36

willem_betz schreef:
bladsteenschaar schreef:trouwens heeft er hier iemand tijd genomen die documentaires uit te kijken? Ik ben er bijna 100% zeker van van niet.

1. je bent hier op een forum waar bewijs gevraagd wordt voor beweringen, hou je aan die regel aub..
Het verwijzen naar of bekijken van een filmpje op youtube is niet voldoende als bewijs.
2. iedereen kan hier schrijven als hij zich aan enkele regels houdt, jij ook, spreek dus niet over "jullie", je maakt er zelf deel van uit.

Ok, heb er alle begrip voor. Maar er worden vele zaken niet bewezen.. Een samenzweringstheorie valt inderdaad niet officieel te bewijzen. Het is dan ook een geheime afspraak tussen personen tegen een ander persoon of groep.
bladsteenschaar

Berichtdoor Digit » 20 jun 2013, 15:17

Ten eerste zijn het geen documentaires, maar een hoop fragmenten die door een tendentieuze montage een volkomen vals beeld schetsen.
Ten tweede heb ik er lang genoeg naar gekeken om te zien dat ze vol fouten zitten.

Jij hebt daarentegen geen enkel weerwoord tegen de argumenten van Skepsis, je beweert wantrouwig te staan tegenover zowat alles, maar de chemtrail-onzin slik je daarentegen als zoetekoek.

Je zit gewoon met een idée-fixe waar je niet vanaf wil.

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Astrosmurf » 20 jun 2013, 17:17

bladsteenschaar schreef:

Ok, heb er alle begrip voor. Maar er worden vele zaken niet bewezen.. Een samenzweringstheorie valt inderdaad niet officieel te bewijzen. Het is dan ook een geheime afspraak tussen personen tegen een ander persoon of groep.

Als dat zo geheim is, hoe weet gij dat dan allemaal? Of maakt u misschien deel uit van zo een geheim genootschap?
"Ze" gaan er niet kunnen mee lachen dat ge dat dan openbaar maakt. Straks staan er twee mannen in een zwart pak aan uw deur en die beamen u op.
Astrosmurf

Berichtdoor Mopje » 20 jun 2013, 19:18

bladsteenschaar schreef:Haha, weet je mopje, het boeit me totaal niet wat je zegt,miljoen winnen enal die zever?

Ja, een miljoen euro en winnen moet natuurlijk ophalen zijn. Sorry daarvoor. We kunnen wel een proefje verzinnen. Op een voetbalveld, het hoeft niet gelijk op een afstand van 10 km. Jij op de ene doellijn en iets of iemand die water of "chems" spuit op de andere. Als jij het verschil kan aangeven word je dus een rijk man.

bladsteenschaar schreef:het gaat niet alleen over chemtrails..

In dit topic gaat het alleen over "chemtrail-samenzweringen". Dat is handig.

bladsteenschaar schreef:globaal is er een ontwaking,

Dat is de laatste halve eeuw zeker jaarlijks het geval, je herinnert je die van 21 december j.l. nog wel. Alle sterrekinderen van na 1994 zijn nu helderziend en hypergevoelig. En zoals je weet werden de zweefkezen opgebeamed (die werden echter weer teruggebeamed binnen de garantieperiode).

bladsteenschaar schreef:je bent een mooi voorbeeld van iemand die afbreekt in plaats van opbouwt.

You got me!

bladsteenschaar schreef:ik denk er het mijne van.. naarmate ik al enkele jaren mij verdiep in zaken(die niet kunnen volgens jullie) conspiracy .9/11, war on terror en al die shit, hoe meer ik het grote plaatje zie. We gaan naar een globale regering, globale bank, de chip enzovoort, ik hoef geen correcte taal neer te typen om sommige zaken te begrijpen.. en geloof me, het internet komt vol te staan met deze zaken, en het zal niet verminderen, de mensen zullen het meer en meer beginnen te zien.
Ik zeg jullie 1 iets, de tijd zal het uitwijzen! En als dit hier een skepptisch discussieforum is amai..
het enige wat ik jullie zie doen is alles herhalen wat ze je op de schoolbanken hebben aangeleerd, dit kan, dit kan niet..

Als je aan anti-samenzweren bent tegen "hen" moet je ook beter doen. Als je al in het aloude trucje stinkt van "Hé, kijk daar..." terwijl men omhoog wijst, hoef jij je echt geen zorgen om "chems" in de lucht te maken, die zitten dan allang in je binnenzak.

Groetjes terug.
Mopje

Berichtdoor bladsteenschaar » 20 jun 2013, 20:01

Astrosmurf schreef:
bladsteenschaar schreef:

Als dat zo geheim is, hoe weet gij dat dan allemaal? Of maakt u misschien deel uit van zo een geheim genootschap?
"Ze" gaan er niet kunnen mee lachen dat ge dat dan openbaar maakt. Straks staan er twee mannen in een zwart pak aan uw deur en die beamen u op.

creatief alles in belachelijke trekken is niet zo moeilijk, het makkelijkste wat er is..
bladsteenschaar

Berichtdoor bladsteenschaar » 20 jun 2013, 20:04

Mopje schreef:
bladsteenschaar schreef:Haha, weet je mopje, het boeit me totaal niet wat je zegt,miljoen winnen enal die zever?

Ja, een miljoen euro en winnen moet natuurlijk ophalen zijn. Sorry daarvoor. We kunnen wel een proefje verzinnen. Op een voetbalveld, het hoeft niet gelijk op een afstand van 10 km. Jij op de ene doellijn en iets of iemand die water of "chems" spuit op de andere. Als jij het verschil kan aangeven word je dus een rijk man.

bladsteenschaar schreef:het gaat niet alleen over chemtrails..

In dit topic gaat het alleen over "chemtrail-samenzweringen". Dat is handig.

bladsteenschaar schreef:globaal is er een ontwaking,

Dat is de laatste halve eeuw zeker jaarlijks het geval, je herinnert je die van 21 december j.l. nog wel. Alle sterrekinderen van na 1994 zijn nu helderziend en hypergevoelig. En zoals je weet werden de zweefkezen opgebeamed (die werden echter weer teruggebeamed binnen de garantieperiode).

bladsteenschaar schreef:je bent een mooi voorbeeld van iemand die afbreekt in plaats van opbouwt.

You got me!

bladsteenschaar schreef:ik denk er het mijne van.. naarmate ik al enkele jaren mij verdiep in zaken(die niet kunnen volgens jullie) conspiracy .9/11, war on terror en al die shit, hoe meer ik het grote plaatje zie. We gaan naar een globale regering, globale bank, de chip enzovoort, ik hoef geen correcte taal neer te typen om sommige zaken te begrijpen.. en geloof me, het internet komt vol te staan met deze zaken, en het zal niet verminderen, de mensen zullen het meer en meer beginnen te zien.

Als je aan anti-samenzweren bent tegen "hen" moet je ook beter doen. Als je al in het aloude trucje stinkt van "Hé, kijk daar..." terwijl men omhoog wijst, hoef jij je echt geen zorgen om "chems" in de lucht te maken, die zitten dan allang in je binnenzak.

Groetjes terug.

ok
bladsteenschaar

VorigeVolgende

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?