Mexicaanse griep: bioterrorisme?

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Mexicaanse griep: bioterrorisme?

Berichtdoor Thomas » 06 jul 2009, 02:03

Aanklacht bioterrorisme

De Oostenrijkse onderzoeksjournalist Jane Burgermeister heeft bij de Amerikaanse FBI een aanklacht ingediend tegen de VN, de Wereld Gezondheids Organisatie (WHO) en diverse hooggeplaatste officials vanwege bioterrorisme en poging tot massamoord door middel van het nog vrij te geven vaccin tegen de Mexicaanse griep. Volgens Burgermeister zal het toedienen van dit vaccin ‘de grootste misdaad uit de menselijke geschiedenis’ betekenen. Ook heeft ze een verbod aangevraagd op gedwongen vaccinaties, zoals die worden voorbereid in de Verenigde Staten.
De organisaties die door Burgermeister worden aangeklaagd zijn al sinds 2008 bezig om in de VS wetgeving erdoor te drukken, die burgers hun recht om vaccinaties te weigeren ontzegd en hen zelfs tot misdadigers verklaart, waardoor ze in de gevangenis kunnen worden opgesloten.

Op 17 juni 1996 stond in de studie Airforce 2025″ van de Amerikaanse Luchtmacht dat er in het jaar 2009 een uitbraak zou zijn met een mogelijk geconstrueerd influenzavirus (griepvirus) – zoals dus nu in 2009 de Mexicaanse griep… Daarbij zouden 30 miljoen mensen (moeten) omkomen. Vreemd dat het Pentagon dat in 1996 al voorzag, niet?.. De rampspoed in 2009 zou groter (moeten) zijn dan de griepepidemie van 1918 en 1919; toen stierven rond de 20 miljoen mensen wereldwijd.

Mexicaanse griep

De Mexicaanse griep is een combinatie van enkele virussen en men noemde die eerst de ‘varkensgriep’. Vanwege het feit dat die in Mexico uitbrak en meerdere virussen behelst dan enkel de varkensgriep, doopte men hem om tot ‘Mexicaanse griep. De Mexicaanse griep bevat enkele stammen van het H1N1 griepvirus – onder andere menselijke griep (verspreid normaal gemakkelijk), vogelgriep (dodelijk) en de varkensgriep. Vanwege het feit dat dit virus uit delen van zowel het varkensgriep-, menselijke griep- als het vogelgriepvirus bestaat, moet het volgens veel experts in een laboratorium zijn ontwikkeld. Verder zijn de symptomen van de Mexicaanse griep niet anders dan die van een gewone griep, en veroorzaakt het ook niet meer slachtoffers dan een normale seizoensgriep.
34 miljoen vaccins

In de zogenaamde strijd tegen de Mexicaanse griep heeft Nederland al bij medicijnfabrikanten een optie genomen op 34 miljoen vaccins tegen de Mexicaanse griep. De vaccins zullen pas over vier tot zes maanden beschikbaar zijn. Nederland koopt ze alvast voor het geval de bevolking moet worden ingeënt. In februari is een onderdeel van een proefvaccin voor het Mexicaanse griepvirus getest bij BioTest in Tsjechië. Het proefvaccin werd toegediend aan fretten, die vervolgens stierven. Noch de WHO, noch de EU, noch de Oostenrijkse gezondheidsauthoriteiten hebben dit incident onderzocht, of gekeken naar de bestanddelen van het virusmateriaal.

Virusremmer Tamiflu

Tot die tijd is de virusremmer Tamiflu beschikbaar om besmette mensen en hun directe omgeving te helpen. De regering heeft duizend doosjes Tamiflu uit de opslag laten halen. Ze zijn direct beschikbaar als ze nodig mochten zijn. De voorraad Tamiflu ligt op een geheime plaats en is goed beveiligd.

Mogelijk is hier het middel erger dan de kwaal. Tamiflu kan namelijk neurologische en psychiatrische problemen veroorzaken, die in sommige gevallen al tot de dood hebben geleid. Volgens Roche Laboratories, producent van Tamiflu, lopen vooral kinderen een verhoogd risico op verwarring en zelfverwonding, kort na het innemen van Tamiflu. Recent melde de Sydney Morning Herald dat Influenzapatiënten tussen de 10 en 17 jaar zon 54 procent meer kans hebben op ernstig abnormaal gedrag bij het nemen van Tamiflu.

Valse informatie door
gecontroleerde media

Burgermeister komt eveneens met bewijs dat internationale farmaceutische bedrijven en internationale overheidsinstellingen, die het pandemische griepvirus hebben ontwikkeld en verspreid, door middel van contracten voor het vaccin grote winsten zullen maken. De door de groep gecontroleerde media verspreidt vervolgens valse informatie, zodat de bevolking overgehaald wordt om het vaccin te accepteren. Daarnaast zullen de anti-griepmiddelen Tamiflu en Relenza de weerstand tegen het grieppandemievirus juist verminderen, en zo meehelpen om het virus te verspreiden en een groot aantal doden te veroorzaken.

bron:teapacks worldpress
"science is a culture of (reasonable) doubt" (Richard Feynmann)
Thomas

Berichtdoor Digit » 06 jul 2009, 07:05

Thomas,

Je bron is niet via Google te vinden ! Dat zou al een lichtje moeten doen opgaan !

Zonder duidelijke bronvermelding heeft dit een bijzonder hoog prietpraatgehalte ! Niburu en Atlantis2012 zijn precies niet ver weg !

Digit

P. S. : Je nieuw naschrift :

Thomas schreef:Astronomer J. Allen Hynek schreef over sommige skeptici: "Ridicule is not part of the skeptic scientific method and people should not be taught that it is."

De uitspraak van Hynek is gedaan nadat deze ufoloot zichzelf in een groot aantal dossiers (o. a. Socorro) onsterfelijk belachelijk had gemaakt en enkele sceptici de euvele moed hadden om dat ook openlijk te zeggen ! Zoek je soms ergens inspiratie of een rolmodel, Thomas ? Goe bezig, jong !!!!! :wink:

P. P. S. Ik heb in een boek van mede-ufoloot Van Waterschoot het onomstotelijke bewijs dat Hynek zelfs de simpelste regels van de meetkunde en de mechanica negeerde als dat nodig was om de ETI-hypothese te ondersteunen ! Domheid of onwil, of een perfide combinatie van beide ????
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Digit » 06 jul 2009, 07:19

Even verder gegoogled op "Niburu teapacks" :

Google schreef:TEAPACKS -An alternative view on semi-obvious issues-
http://nibiru.punt.nl/ · http://www.dontchemtrailmebro.com ... Geplaatst op november 18, 2008 door teapacks In ons artikel Chemtrails boven Nederland ...
teapacks.wordpress.com/?page_id=2 - In cache - Vergelijkbaar

Terugkeer van de wachters?
Bron: Teapacks.wordpress.nl. Bezoek voor meer actueel nieuws en reacties het Niburu Forum. Bekijk ook onze agenda! Klik hier.
www.niburu.nl/index.php?articleID=19977 - In cache - Vergelijkbaar

Terugkeer van de wachters?
Bron: Teapacks.wordpress.nl. Heeft u een vraag? Discussieer over dit onderwerp op het Niburu Forum. Bekijk ook onze agenda! Klik hier.
www.niburu.nl/index.php/www.../index.php?... - In cache - Vergelijkbaar
Meer resultaten van www.niburu.nl »

Moet er soms zand zijn ??????????????????????????

Thomas,

Sensatiezucht is een ziekte die kan genezen worden.

Volgehouden domheid niet !

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Digit » 06 jul 2009, 07:26

Gevonden : http://teapacks.wordpress.com/

Andere leuke titels, goed voor dit forum, maar dan a. u. b. in het lulhoekje :
"lokatie Ark wordt vrijdag bekend gemaakt"
"nieuwe wereld orde"
"2012 terugkeer van de wachters"

No further comment !

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Thomas » 06 jul 2009, 10:35

Over de eigenlijke bron, Digit:

Jane Burgermeister is van Irisch/Oostenrijkse afkomst en heeft voor Nature,
the British Medical Journal, en American Prospect gepubliceerd.
Ze is de European Correspondent of the Renewable Energy World website. Ze schreef uitgebreid over climate change, biotechnology, en ecology.

Omdat het om deze journaliste (Jane Burgermeister) ging, iemand die toch is opgeleid om objectief onderzoek te doen (deontologie journalistiek) dacht ik dat de bron, ongeacht de site waar de bron haar informatie kan verstrekken, toch wel informatief was.

Als je het dan toch enkel over 'de bron' wil hebben, zou ik eerder op deze informatie afgaan.

Journalisten maken het nu eenmaal vaak tot hun ding om controversiële thema's aan te snijden en zaken aan te kaarten, die in gevestigde media daarom niet altijd welkom worden geheten.

Ik vraag me af of het ook geen drogreden is je te verkijken op de bron (de boodschapper) ipv de boodschap zelf inhoudelijk te beargumenteren.

Daarnaast lijk je zelf veel meer kennis te hebben uit NIBURU-hoek dan ik. Alsof je er ooit een insider moet geweest zijn. Je gaf eerder toe dat je vroeger in die kringen informatie zocht. Toch niet helemaal fair dan om op anderen, die er ook eens een kijkje nemen, verontwaardigd te reageren. Ergens begrijpelijk wanneer je je er uit ergernis van hebt afgekeerd.

Uit mijn onderschrift leest u al snel één of ander minder gunstig verhaal, terwijl ik de feiten dat deze man astronoom was (wetenschapper) en toch wel een interessant citaat neerzette, het enige relevante vond. Ik neem enkel die aspecten over en distantieer mij van de rest. Nergens in dat citaat staat dat ik wat deze man voor de rest verdedigde ook ondersteun.
U leest dus zaken die er absoluut niet staan.

Citaten worden vaak in onderschriften gebruikt, en je zou versteld staan van wie er zoal geciteerd wordt. Niet al deze figuren zijn totaal onbesproken. Maar dat is dan ook vaak totaal irrelevant voor de context waarin het betreffende citaat wordt gedaan.

Trouwens antwoord dan eens op deze vraag: vindt u ridiculisering te verdedigen skepsis? Of vind u eerder inhoudelijke argumentatie een belangrijk gegeven?

Ik mag aannemen toch wel enkel het laatste.

Los daarvan vraag ik me af of het niet een van de forumregels is om onderschriften niet ter discussie te brengen. Voor mij staan onderschriften van anderen alleszins niet ter discussie. Een kwestie van respect voor een persoonlijke inbreng.

Als je de naam Jane Burgermeister intikt in google, krijg je ook een heleboel minder verdachte sites met dezelfde verwijzing naar haar aanklacht.

Dat de farmaceutische industrie garen spint en dollars ziet bij de vaccins die nu bestelt worden naar aanleiding van deze pandemie, lijkt me zeer aannemelijk. Belangrijk blijft om kritiek te uiten op de mentaliteit van zo'n industrie en onderzoek te doen naar haar praktijken. Dat er een farmaceutische lobby is, die zelfkritiek overstemt, is allomgeweten. Het is dan ook vaak de verdienste van journalisten, en dus zeer moedig indien goed onderzocht, om dergelijke zaken aan te kaarten. Want macht corrumpeert snel.
.

.
Thomas

Berichtdoor Thomas » 06 jul 2009, 12:23

De Oostenrijkse onderzoeksjournaliste Jane Burgermeister heeft verder ook onderzoek gedaan naar een ander schandaal bij de firma Baxter die eerder dit jaar een met vogelgriepvirus besmet griepvaccin naar 16 landen heeft gestuurd.

Een meer betrouwbare bron van haar moedige aanklacht:

http://naturalnews.com/z026503_pandemic ... orism.html

de Nederlandse arts en bacterioloog van internationale faam professor dr. H.H. Cohen zegt over vaccinaties:

"Bekend is, dat bij de bereiding van die vaccins daarin bepaalde componenten terecht kunnen komen. Ik geef u daarvan een voorbeeld: bekend is dat in levend poliovaccin, ook wel in geïnactiveerd poliovaccin, twee vormen van leukemie en een tumorvirus kan zitten en het Simian Vacuolating Virus SV40. Die tumorvirussen (lees aidsvirussen red.) hebben oorspronkelijk in de poliovaccins gezeten; pas later heeft men ontdekt dat ze erin zaten en dat die mogelijk oncogeen, tumorverwekkend, waren."(einde citaat)
Laatst bijgewerkt door Thomas op 06 jul 2009, 12:26, in totaal 1 keer bewerkt.
Thomas

Berichtdoor willem_betz » 06 jul 2009, 12:25

dat werd hier al uitgebreid besproken:
http://forum.skepp.be/viewtopic.php?p=42714#42714
nog iets nieuws ?
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Thomas » 06 jul 2009, 12:29

ah, neen dan. Overgelezen, excuses. (ook Digit las er blijkbaar over) Merci voor de link.
Thomas

Berichtdoor Dwarsdenker » 06 jul 2009, 12:37

Jane Burgermeister is ondertussen wel ontslagen bij "Renewable Energy World". Zo schrijft ze toch zelf op haar blog.
Samengevat: de machtigen der aarde zijn de grootste genocide uit de geschiedenis van de mensheid aan het voorbereiden. Zij beschuldigt o. a. Barack Obama, een rits hooggeplaatste personen uit de bankierswereld, uit international organisaties, de Amerikaanse en de Oostenrijkse regering.

Je gelooft dergelijke onzin toch niet zelf, Thomas?
Dwarsdenker

Berichtdoor Thomas » 06 jul 2009, 12:48

Ik stel me wel vragen wanneer een onderzoeksjournalist dit schrijft, getraind in filteren van informatie op objectiviteit, betrouwbaarheid qua bronnen enz... en dan nog een officiële aanklacht doet bij de FBI daarvoor.
Het is idd. een ongelooflijk verhaal.
Thomas

Berichtdoor Astrosmurf » 06 jul 2009, 13:18

En dan hebben ze Michael Jackson ook nog vermoord omdat hij die reporter kende...
http://www.bloglog.nl/bericht.php?entry ... ienst+(fsb)%3A+michael+jackson+werd+vermoord
Hoe onnozel kunt ge zijn om zoiets te geloven?
Astrosmurf

Berichtdoor Thomas » 06 jul 2009, 13:31

Kijk, ik ben geen voorstander voor het woord 'geloven'.
Ik kijk enkel naar de feiten, evidenties, bronnen, enz... En nogmaal: ikzelf ben geen journalist, maar heb nog altijd vertrouwen in zo'n vakman/vakvrouw. Daarvoor zijn ze opgeleid. Om betrouwbare informatie te verstrekken. Een journalist wordt beschouwd als dé vakvrouw/vakman aangaande objectieve berichtgeving. Ieder zijn vak. Een journalist is nog altijd betrouwbaarder als informatieverstrekker dan bvb. tante Zulma.

In zo'n wereld zouden we toch moeten leven!!!

Als we in een wereld gaan leven waarin journalisten al niet meer betrouwbaar zijn, op welke informatie moet je als leek dan nog voortgaan?

De farmaceutische industrie zelf is niet betrouwbaar als bron om op af te gaan of medicatie nuttig, noodzakelijk, aan te raden ofz. is. Daar zij er baat bij hebben. Hun berichtgeving kan verdacht worden van winstbelangen. Zo werkt nu eenmaal economie. Dat is een gegeven en geen fictie.

En wat vaccins betreft: het is van wereldsbelang dat zoiets grondig wordt uitgekiend, want er staat daarmee wat op het spel.

Het is zaak als leek de juiste informatie hierover te hebben. Om juist te kunnen oordelen wat de beste keuze is die je maakt. Je vaccineren en afgaan op wat de overheid aanraadt. Of de overheden zien als 'moeten zwichten' uit economissche overwegingen (o.a.) door de crisis door machtige farmaceutische organisaties die er baat bij hebben dat mensen ziek worden, omdat hun winkel dan draait.
En hoe je in zo'n wereld de bomen door het bos herkennen?
Dan wordt je 'onnozel' en denk je: niemand kan je nog echt vertrouwen als objectieve informatiebron. Tenzij de bewijzen zelf.
Thomas

Berichtdoor Heeck » 06 jul 2009, 14:20

Thomas schreef:. . .Het is zaak als leek de juiste informatie hierover te hebben. Om juist te kunnen oordelen wat de beste keuze is die je maakt.. .

Thomas,

Je hebt gelijk. Wel is het ook zo dat er belangrijke en onbelangrijke keuzes zijn. En me opwinden over de onbelangrijke kost zo verrekte veel tijd.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel, dus MIJDT SPIJT.
www.edge.org
Heeck

Berichtdoor Astrosmurf » 06 jul 2009, 16:24

Thomas, Als je de dagdagelijkse berichtgeving in de kranten volgt, moet je vaststellen dat de kranten bol staan van foutieve berichtgeving, en dikwijls zelfs flagrante leugens. Dit omdat de journalist van dienst ofwel niet of onvoldoende kennis heeft van het onderwerp, dat is vooral van toepassing op wetenschappelijke items. Of zijn bronnnen niet chekt om toch die primeur te kunnen halen. Ofwel omdat de journalist in kwestie zijn eigen subjectieve mening verkondigd. Ze gaan dan vervolgens één of meerdere boeken schrijven, gesteund door hun "ervaringen" als "onderzoeksjournalist". Een mooi voorbeeld van de laatste soort is bv Lynne Mc Taggart, die een paar bestsellers scoorde met nonsens en complottheoriën (het veld, wat artsen u niet vertellen). En ik heb zo het gedacht dat Jane Burgermeister daar ook deel van uitmaakt.
Astrosmurf

Berichtdoor Thomas » 06 jul 2009, 17:48

Astrosmurf, ik geef je daar wel gelijk in.
Thomas

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?