Verklaar deze ongewone fotos van ORMUS

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Berichtdoor redwasp » 17 feb 2009, 19:26

vrede,

Timmber schreef:Energie manipuleren met je geest/ is helemaal niet moeilijk. Ik heb het daarnet nog gedaan toen ik besloot het licht in de huiskamer aan te steken.

het kan nog beter: http://www.youtube.com/watch?v=qUxWdIQVT_c

vrede,

redwasp
la illaha ila allah, wahdahu, la sharikalahu
redwasp

Berichtdoor ormagus » 18 feb 2009, 14:26

bewondering bijvoorbeeld voor de schoonheid van het chemische en fysische theoretische bouwwerk op basis waarvan we kunnen zeggen dat mono-atomair goud niet kan bestaan en al zeker niet door glas kan reizen. dit is het soort bewondering dat plato een huivering in onze ziel noemde.

En het gros van degenen die zeggen dat het fysisch en chemisch onmogelijk is hebben de moeite niet gedaan David Hudson's lezingen en theorie erover na te trekken en experimenteel te onderzoeken. Monoatomair goud bestaat wel. Of het monoatomair is valt te betwijfelen, maar de ongewone substantie bestaat.
ormagus

Berichtdoor redwasp » 18 feb 2009, 15:23

vrede,

mijn antwoord ging er eigenlijk vooral over dat wetenschap noch pseudo-wetenschap je kunnen helpen op het gebied van spiritualiteit. wetenschap kan hoogstens een van de vele voorwerpen zijn waar spirituele bewondering zich op richt.

wat jouw bewering over het bestaan van mono-atomair goud betreft, wil ik me aansluiten bij anderen hier op dit forum die vragen dat je op zijn minst een plausibele wetenschappelijk uitleg geeft. je smoes dat je dit (zoals je zelf zegt tot vervelens toe) op een andere plaats al hebt gedaan gaat hier niet op. als je op dit forum een straffe bewering doet, ben je zedelijk verplicht om deze toe te lichten en eventueel te bewijzen als daarom gevraagd wordt.

wat je foto's betreft heb ik een bedenking die je misschien eens kunt onderzoeken. je schrijft ergens dat het experiment niet herhaalbaar is. ( viewtopic.php?p=39526#39526 ) zou het niet kunnen dat net daar de kern van jouw probleem ligt? een fenomeen dat niet herhaalbaar is, berust op toeval. in een laboratoriumsituatie is het bijna onmogelijk om een koffievlek te maken die precies de vorm van de heilige maagd heeft, maar in de praktijk komt dit heel af en toe wel eens voor. evenzo kunnen er in de praktijk wel eens driehoekige vormen (of cirkels, ruiten...) ontstaan bij chemische processen. het is niet meer dan toeval. het zou pas interessant worden als je in een laboratorium bij steeds hetzelfde experiment steeds dezelfde vorm zou verkrijgen.

graag sloot ik me ook aan bij de bezorgdheid die sommige mensen hier op dit forum al hebben laten horen. de fenomenen die jij beschrijft hebben waarschijnlijk niet veel met spiritualiteit te maken, maar met een vorm van verstoorde zintuiglijke perceptie die ofwel door een teveel aan psychotrope middelen, ofwel door een disfunctie van een deel van de hersenen veroorzaakt wordt. misschien dat je toch best een en ander goed gaat nakijken en dat je de de DMT, de paddo's en alle andere psychedelica voorlopig laat voor wat ze zijn.

vrede,

redwasp
redwasp

Berichtdoor LordDragon » 18 feb 2009, 16:33

vrede,

Timmber schreef:

Energie manipuleren met je geest/ is helemaal niet moeilijk. Ik heb het daarnet nog gedaan toen ik besloot het licht in de huiskamer aan te steken.

vrede,

redwasp

:D haha, maar nu istgedaan met lachen :wink:

http://www.demorgen.be/dm/nl/991/Multim ... goed.dhtml

Nog dit jaar ligt het eerste speelgoed dat gebruikmaakt van hersencontrole in de winkel. Liefhebbers kunnen dan aan de slag met enkel en alleen hun gedachten, meldt lifestylemagazine Bright.nl. De techniek wordt al langer gebruikt voor medische toepassingen als robotarmen, en is nu goedkoop genoeg om de overstap te maken naar de speelgoedwereld.

MVG, LD.
Fear is the mindkiller.
LordDragon

Berichtdoor ormagus » 18 feb 2009, 22:20

redwasp schreef:wat jouw bewering over het bestaan van mono-atomair goud betreft, wil ik me aansluiten bij anderen hier op dit forum die vragen dat je op zijn minst een plausibele wetenschappelijk uitleg geeft. je smoes dat je dit (zoals je zelf zegt tot vervelens toe) op een andere plaats al hebt gedaan gaat hier niet op. als je op dit forum een straffe bewering doet, ben je zedelijk verplicht om deze toe te lichten en eventueel te bewijzen als daarom gevraagd wordt.

Ik heb geen zin in discussie te treden met iemand die niet een volledige lezing van David Hudson gelezen heeft omdat die het mooi uitleggen en ik dat niet allemaal ga herhalen.
http://www.subtleenergies.com/ORMUS/pre ... allas1.htm

wat je foto's betreft heb ik een bedenking die je misschien eens kunt onderzoeken. je schrijft ergens dat het experiment niet herhaalbaar is. ( viewtopic.php?p=39526#39526 ) zou het niet kunnen dat net daar de kern van jouw probleem ligt? een fenomeen dat niet herhaalbaar is, berust op toeval. in een laboratoriumsituatie is het bijna onmogelijk om een koffievlek te maken die precies de vorm van de heilige maagd heeft, maar in de praktijk komt dit heel af en toe wel eens voor. evenzo kunnen er in de praktijk wel eens driehoekige vormen (of cirkels, ruiten...) ontstaan bij chemische processen.

Daar heb ik toch nog nooit van gehoord en nooit gezien en ik heb al vele malen precipitaten geprecipiteerd.

graag sloot ik me ook aan bij de bezorgdheid die sommige mensen hier op dit forum al hebben laten horen. de fenomenen die jij beschrijft hebben waarschijnlijk niet veel met spiritualiteit te maken, maar met een vorm van verstoorde zintuiglijke perceptie die ofwel door een teveel aan psychotrope middelen, ofwel door een disfunctie van een deel van de hersenen veroorzaakt wordt. misschien dat je toch best een en ander goed gaat nakijken en dat je de de DMT, de paddo's en alle andere psychedelica voorlopig laat voor wat ze zijn.

En de neuroleptica worden nooit met de vinger gewezen als hersenschade teweeg te brengen.
Al mijn 'problemen' zijn erger geworden na neuroleptica onder dwang te zijn toegediend. Fuck psychiatry. Een bende idiote kwakzalvers zijn het die zich niet op exacte maar op pseudowetenschap berusten.
ormagus

Berichtdoor redwasp » 19 feb 2009, 01:53

vrede,
ormagus schreef:Ik heb geen zin in discussie te treden met iemand die niet een volledige lezing van David Hudson gelezen heeft omdat die het mooi uitleggen en ik dat niet allemaal ga herhalen.
http://www.subtleenergies.com/ORMUS/pre ... allas1.htm

ik heb die lezing helemaal doorgelezen. het eerste deel is moeilijk om te doorploeteren. de spreker gebruikt te pas en te onpas moeilijk technisch jargon. eerlijk gezegd lijkt het mij vooral te onpas. hij gebruikt dat jargon ook op een totaal andere manier dan mensen die wel weten waar ze het eigenlijk over hebben. dat is op zich niet erg. het is waarschijnlijk de bedoeling van de spreker geweest om zijn publiek te overtuigen van zijn bewering dat hij weet waar hij het over heeft. hoe meer moeilijke woorden hij gebruikt, hoe beter die tactiek werkt. niemand van zijn publiek snapt een snars van wat hij zegt, dus hij moet wel een heel verstandig iemand zijn...

in elk geval staat er geen enkel aanwijzing in die het bestaan van zogenaamd mono-atomair goud aannemelijk zou kunnen maken. wel dekt hij zich van tevoren in tegen iedere vorm van kritiek door te zeggen dat dit mono-atomair goud een andere (zelfs variërende) massa, een ander uitzicht en andere kenmerken heeft dan echt goud. daarenboven kan het in geen enkel laboratorium worden vastgesteld.

een paar van de instituten die hij zogenaamd heeft geraadpleegd blijken niet te bestaan. het sleutelpersonage in dit eerste deel van de lezing krijgt de naam "the PhD" (een keer noemt hij hem per ongeluk "john"). meer komen we over die mens niet te weten. zo lang we de identiteit van die man niet kunnen achterhalen, zijn de woorden die hem in de mond gelegd worden van geen enkele waarde.

het tweede deel van de lezing leest iets makkelijker. ook dat is van belang. de spreker komt hier met een romantisch verzonnen verhaaltje over over koning salomon, mozes, de vrouwelijke farao hatseput en haar zoon menelik (volgens mij verwart hij de bijbelse legende over de vrijage vankoning salomon met farao's dochter met die andere legende over de koningin van sheba, die de moeder van de koning menelik I van ethiopië zou geweest zijn).

historici twijfelen heel erg aan het echte bestaan van mozes of aan de vrijage tussen salomon en de konigin van sheba, maar zelfs als dit verhaal al waar zou zijn dan bewijst het nog niets in verband met het bestaan van mono-atomair goud.

het is interessant dat hij hier bronnen citeert die wel bestaan, maar die zeker geen onbesproken reputatie hebben. velikovsky en sitchin zijn charlatans die nergens in de hele wetenschappelijke wereld serieus worden genomen. wie hen als autoriteit citeert zal vooral in bepaalde nibiru-kringen veel gehoor krijgen, echte historici haken af wanneer ze die namen horen. voor de duidelijkheid: de wetenschappers haken niet af omdat ze bang zijn van velikovsky of omdat ze in een anti-sitchin complot verwikkeld zitten, maar omdat de boeken van deze heren bol staan van de meest grove fouten in verband met bronnenonderzoek, verdraaiingen van feiten, frauduleuze vertalingen van oude teksten...

naar het einde van dit tweede deel wordt het een beetje wrang. het mooie verhaaltje van de arme cottonfarmer die ineens mono-atomair goud ontdekte en daardoor compleet verrast was, verandert hier in een promo-praatje voor kwakzalverij. ik citeer de spreker hier even:

David Hudson schreef:Now, what does it do? I'm not a doctor so I can't practice medicine. Anything that is administered to someone for the purpose of curing a disease is medicine. So therefore I can't tell you on tape what's been done with it, what the doctors who have giving it have done with it, but I can tell you that at 2 mg. it totally has gotten rid of Karposi Sarcomas on AIDS patients, at 2 mg. per day. 2 mg. per day. There's 32,000 milligrams in an ounce, 2 mg. is nothing. And it gets rid of "KS". I can tell you that people who have taken it, at 2 mg. injections, within 2 hours, their white blood cell count goes from 2,500 to 6,500 white blood cells. I can tell you that stage 4 cancer patients have taken it orally, and after 45 days have no cancer anyplace in the body. We're not gonna go into any more specifics than that. I will talk to you about it later when the cameras aren't running.

I am not a doctor. My purpose in this was not to cure diseases and illness, but I did want to know "does it work"? It's been used on Lou Gehrig's disease, it's been used on MS, it's been used on MD, it's been used on arthritis, it's been used on, ah, what else, that's all that's coming to mind right now, and it just does some very remarkable things in the body. The most important thing that it does and the real reason this is here is not as a medicine.

(vet door mij, redwasp)

wanneer we weten dat deze mijnheer zijn niet bestaande mono-atomaire metalen tegen echt bestaande harde valuta inwisselt en daarvoor mensen wijsmaakt dat het een geneesmiddel tegen AIDS en kanker is, dan is hij een kwakzalver, een bedrieger, een misdadiger.

als zijn kwakje echt geneeskrachtig zo zijn, denk je dan niet dat het al lang door de reguliere medische wetenschap zou zijn opgepikt? waarom sterven er jaarlijks nog steeds miljoenen mensen aan kanker als het zogenaamde mono-atomair goud echt de toveroplossing zou zijn die hij er van wil maken? denk alstublieft goed na aan de slachtoffers van dit soort bedrog, voor je zelf de leugens mee verspreidt.

ormagus schreef:Daar heb ik toch nog nooit van gehoord en nooit gezien en ik heb al vele malen precipitaten geprecipiteerd.

vandaar dat ik de woorden "heel af en toe" gebruikte. zeldzame gebeurtenissen komen meestal niet voor, maar heel af en toe wel. van daar dat we ze zeldzaam noemen. nogmaals, als dit fenomeen zich telkens opnieuw zou voordoen, zou het interessant zijn. dan zou er waarschijnlijk een of andere wetmatigheid achter zitten. als het gewoon eenmalig voorgekomen is, dan noemt men het toeval.

waarom antwoord je eigenlijk niet op de kern van wat ik probeer te zeggen? je hebt noch de echte chemische wetenschap, noch de verzonnen alchemistische pseudo-wetenschap nodig voor echte spirituele groei. daarvoor heb je gewoon jezelf nodig. het is bovendien helemaal gratis, wat van die mono-atomaire verzinsels niet gezegd kan worden. als het spirituele echt datgeen is dat je aantrok in de alchimie, ga dan echt op zoek naar dat spirituele en verspil je tijd niet met het luisteren naar charlatans die toch alleen geïnteresseerd zijn om het goud dat zich nu in jouw zak zit te transmuteren naar hun eigen portemonnee.

vrede,

redwasp
redwasp

Berichtdoor ormagus » 19 feb 2009, 13:04

redwasp schreef:dat dit mono-atomair goud een andere (zelfs variërende) massa, een ander uitzicht en andere kenmerken heeft dan echt goud. daarenboven kan het in geen enkel laboratorium worden vastgesteld.

Dat kan het wel. Door ICP-MS als de groene goudchloride oplossing. Ze wordt gemaakt van zuiver goud en detecteert afwezig in goud.

historici twijfelen heel erg aan het echte bestaan van mozes of aan de vrijage tussen salomon en de konigin van sheba, maar zelfs als dit verhaal al waar zou zijn dan bewijst het nog niets in verband met het bestaan van mono-atomair goud.

Het historisch gedeelte is dan ook niet wetenschappelijk en historie is niet wetenschappelijk want je kan het buiten archeologie en dergelijke niet direct controleren.

David Hudson schreef:Now, what does it do? I'm not a doctor so I can't practice medicine. Anything that is administered to someone for the purpose of curing a disease is medicine. So therefore I can't tell you on tape what's been done with it, what the doctors who have giving it have done with it, but I can tell you that at 2 mg. it totally has gotten rid of Karposi Sarcomas on AIDS patients, at 2 mg. per day. 2 mg. per day. There's 32,000 milligrams in an ounce, 2 mg. is nothing. And it gets rid of "KS". I can tell you that people who have taken it, at 2 mg. injections, within 2 hours, their white blood cell count goes from 2,500 to 6,500 white blood cells. I can tell you that stage 4 cancer patients have taken it orally, and after 45 days have no cancer anyplace in the body. We're not gonna go into any more specifics than that. I will talk to you about it later when the cameras aren't running.

I am not a doctor. My purpose in this was not to cure diseases and illness, but I did want to know "does it work"? It's been used on Lou Gehrig's disease, it's been used on MS, it's been used on MD, it's been used on arthritis, it's been used on, ah, what else, that's all that's coming to mind right now, and it just does some very remarkable things in the body. The most important thing that it does and the real reason this is here is not as a medicine.

(vet door mij, redwasp)

wanneer we weten dat deze mijnheer zijn niet bestaande mono-atomaire metalen tegen echt bestaande harde valuta inwisselt en daarvoor mensen wijsmaakt dat het een geneesmiddel tegen AIDS en kanker is, dan is hij een kwakzalver, een bedrieger, een misdadiger.

Er zijn honderden mensen op de ORMUS email list die het product maken en gerbruiken voor geneeskrachtige doeleinden en vinden dat het werkt.
Er zijn vele mensen die het ook aan planten gegeven hebben en de planten groeien ongelofelijk grote vruchten en worden resistent tegen ziekten. Ik denk dat er best wel waarheid in Hudson's bewering kan zitten.

als zijn kwakje echt geneeskrachtig zo zijn, denk je dan niet dat het al lang door de reguliere medische wetenschap zou zijn opgepikt? waarom sterven er jaarlijks nog steeds miljoenen mensen aan kanker als het zogenaamde mono-atomair goud echt de toveroplossing zou zijn die hij er van wil maken? denk alstublieft goed na aan de slachtoffers van dit soort bedrog, voor je zelf de leugens mee verspreidt.

Geld en vooral prestige is overal mee gemoeid. Iemand die 7 jaar gestudeerd heeft voor dokter, denk je dat die ineens zomaar een wondermiddel wil aanvaarden en onderzoeken? Komaan, zo zitten de meeste mensen niet ineen.

Heb je de vier webpaginas gelezen of enkel de eerste (hebik de indruk) want in de Workshop en dus de drie andere paginas geeft Hudson meer wetenschappelijke uitleg.

waarom antwoord je eigenlijk niet op de kern van wat ik probeer te zeggen? je hebt noch de echte chemische wetenschap, noch de verzonnen alchemistische pseudo-wetenschap nodig voor echte spirituele groei.

Ik heb een spontaan kundalini ontwaken meegemaakt en bij wat ik erna gelezen heb leek het dat alchemie de kundalini stimuleert en het proces versnelt. Ik vind dat wel interessant.
Ik maak mijn eigen alchemistisch goud voor spirituele ontwikkeling en het werkt. Het voegt energie toe aan mijn lichaam, soms speciale dromen, die je niet via meditatie of zo direct lijkt te krijgen.

Daarbij, zo veel heeft alchemie mij niet gekost. Veel onderzoek, maar voor de rest goedkoop.
ormagus

Berichtdoor Digit » 19 feb 2009, 13:32

LordDragon schreef:
vrede,

Timmber schreef:

Energie manipuleren met je geest/ is helemaal niet moeilijk. Ik heb het daarnet nog gedaan toen ik besloot het licht in de huiskamer aan te steken.

vrede,

redwasp

:D haha, maar nu istgedaan met lachen :wink:

http://www.demorgen.be/dm/nl/991/Multim ... goed.dhtml

Nog dit jaar ligt het eerste speelgoed dat gebruikmaakt van hersencontrole in de winkel. Liefhebbers kunnen dan aan de slag met enkel en alleen hun gedachten, meldt lifestylemagazine Bright.nl. De techniek wordt al langer gebruikt voor medische toepassingen als robotarmen, en is nu goedkoop genoeg om de overstap te maken naar de speelgoedwereld.

MVG, LD.

Lifestylemagazine schiet niet zomaar met spek, maar met heelder varkens !

Dit heeft niets met "gedachtenkracht" te maken zoals de esoterici zich die voorstellen ! De balletjes worden hetzij aerodynamisch, hetzij magnetisch in beweging gebracht. De bediening hiervan gebeurt door een vereenvoudigd electro-encefalogram dat de hersenactiviteit registreert. Kortom speelgoed op basis van neurofeedback, geen paranormale fenomenen ! Overigens werken moderne prothesen op dezelfde basis, maar dan soms vanaf zenuwprikkels. In beide gevallen moet men overigens nog leren hoe men de commando's moet "denken", maar dat schijnt vrij aardig te lukken !

http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektro-encefalografie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neurofeedback

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor redwasp » 19 feb 2009, 14:22

vrede,

ormagus schreef:Het historisch gedeelte is dan ook niet wetenschappelijk en historie is niet wetenschappelijk want je kan het buiten archeologie en dergelijke niet direct controleren.

noch het zogenaamd historisch gedeelte, noch het zogenaamd technisch gedeelte heeft ook maar iets met wetenschap te maken. echte geschiedenis is trouwens wel wetenschappelijk. het is een wetenschap die de wereld onderzoekt door hypothesen op te stellen over het verleden, op basis van die hypothesen toetsbare experimentele voorspellingen doet (bijvoorbeeld in verband met de eigenschappen van de vondsten door archeologen) deze voorspellingen experimenteel controleert en waar nodig de hypotheses bijstelt. noch hudson, noch zijn bronnen sitchin of velikovsky houden zich op die manier bezig met wetenschap. het is trouwens interessant dat op de commerciële website ook een link naar de site van laurence gardner te vinden is. zo weten we meteen in welke kringen we mijnheer hudson moeten zoeken.

conclusie: miljoenen opgeleide historici ter wereld zijn bezig met wetenschappelijk onderzoek naar de geschiedenis, hudson, velikovsky, sitchin, gardner en een paar andere von dänikens zijn charlatans die zich van dit onderzoek niets aantrekken en alleen geïnteresseerd zijn in het verkopen van hun spektakelboeken.

ormagus schreef:Er zijn honderden mensen op de ORMUS email list die het product maken en gerbruiken voor geneeskrachtige doeleinden en vinden dat het werkt.
Er zijn vele mensen die het ook aan planten gegeven hebben en de planten groeien ongelofelijk grote vruchten en worden resistent tegen ziekten. Ik denk dat er best wel waarheid in Hudson's bewering kan zitten.

geef me één laboratoriumonderzoek door een erkend instituut dat deze claims bevestigt. iedere kwakzalver wereldwijd heeft een hele lijst met tevreden patiënten. wat niemand van hen echter heeft is een lijst van peer-reviewed dubbelblind-onderzoeken met positief resultaat en verricht door echte wetenschappers aan erkende onderzoeksinstituten. dat heeft niets te maken met een zogenaamd complot of met arrogantie van de wetenschap. het heeft echter alles van doen met de onjuistheid van de veronderstellingen waarop de kwakkers in kwestie hun redeneringen baseren.

wat hudson beweert, dat zijn niet bestaand mono-atomair goud mensen met kaposi sarcoom of andere vormen van kanker kan genezen, is misdadig. die man heeft mensenlevens op zijn geweten. iemand die dat soort nonsens de wereld in stuurt alleen om er zelf rijker van te worden is krapuul van het laagste allooi. wat hij in de states doet is in de meeste beschaafde landen terecht strafbaar.

ormagus schreef:Geld en vooral prestige is overal mee gemoeid. Iemand die 7 jaar gestudeerd heeft voor dokter, denk je dat die ineens zomaar een wondermiddel wil aanvaarden en onderzoeken? Komaan, zo zitten de meeste mensen niet ineen.

het gaat inderdaad vooral om geld en prestige. bij de kwakzalvers dan toch. geloof jij echt dat de wetenschappelijke gemeenschap, die uit miljoenen mensen wereldwijd bestaat, alleen maar gefrustreerde leden telt die vinden dat ze te veel tijd en geld aan hun opleiding verspilden en daardoor de vooruitgang van de wetenschap bewust afremmen? hoe paranoïde kan iemand zijn?

ormagus schreef:Heb je de vier webpaginas gelezen of enkel de eerste (heb ik de indruk) want in de Workshop en dus de drie andere paginas geeft Hudson meer wetenschappelijke uitleg.

ik heb meer dan vier webpagina's van die mens doorploeterd. ik neem namelijk niet graag een standpunt in over een theorie die ik niet eerst zelf heb kunnen onderzoeken. ik ben zelf op zoek gegaan naar zo veel mogelijk tekst van meneer hudson.

nergens vond ik ook maar iets dat leek op een echt wetenschappelijk betoog. veel jargon in bepaalde passages, maar jargon heeft pas zin wanneer het correct gebruikt wordt én wanneer het iets zinnigs uitdrukt. de moeilijke woorden in de teksten van hudson lijken alleen maar gebruikt te worden om aan zijn publiek te bewijzen dat hij die woorden kent (en zij niet, dus hij is zo veel slimmer dan zij en het zal dus wel waar zijn wat hij beweert).

interessant is de tweede pagina van die lezing. in dat stuk beantwoordt hij alle relevante vragen van het publiek. op de esoterische uitzondering die iets vraagt over alchimie, energieën en egyptische pyramides, gaan bijna alle vragen over datgene wat het belangrijkste lijkt te zijn in de alchimistische wereld: geld.

nergens vond ik een artikel dat ook maar een beetje aan wetenschap deed denken. zelfs het pattent dat de heer hudson wereldwijd heeft aangevraagd geeft geen inzichten in de al dan niet bestaande wetenschappelijke achtergrond.

hier staat een interessant artikel (het enige dat ik kon vinden) over een poging om de resultaten van hudson onder gecontroleerde resultaten te reproduceren. dit lukte niet hoewel ze op die manier serependistisch als ze zijn wel een ander interessant fenomeen ontdekten, maar dat is een ander verhaal dat op een andere keer maar eens moet worden verteld.

stop nu altublieft met het arrogant schermen achter slogans als "ik ga niet in discussie met mensen die nog nooit iets van hudson gelezen hebben". ik heb redelijk veel van hem achter de kiezen en ben nog steeds niet overtuigd van zijn theorie, in tegendeel. hoe meer onzin ik van die man lees, hoe minder toerekeningsvatbaar hij me op het eerste zicht lijkt. op het eerste zicht zeg ik, want ik besef aar al te goed dat hij al zijn toerekeningsvatbaarheid gebruikt met het bewust bedriegen, afzetten en bestelen van zijn bewonderaars.

ik vind eerlijk gezegd dat jij nu de keuze hebt: ofwel kom je heel dringend met aanwijzingen dat de het geraaskal over mono-atomair goud meer is dan alleen de waan van een bedrieger ofwel stop je inderdaad met discussiëren. als je de discussie echter uit de weg blijft gaan en tegelijk blijft beweren dat de hedendaagse chemische wetenschap het bij het verkeerde eind heeft (en jouw alchimistische goere bij het juiste) dan vind ik persoonlijk dat je daarmee de regels van dit forum een beetje overtreedt. dat is natuurlijk mijn mening maar he.

ormagus schreef:Ik heb een spontaan kundalini ontwaken meegemaakt en bij wat ik erna gelezen heb leek het dat alchemie de kundalini stimuleert en het proces versnelt. Ik vind dat wel interessant.

heb je er ooit over nagedacht dat de vedische en vedantijnse geleerden die het concept kundalini uitwerkten dit als een metafoor gebruikten?

vrede,

redwasp
redwasp

Berichtdoor LordDragon » 19 feb 2009, 15:01

@Digit

Lifestylemagazine schiet niet zomaar met spek, maar met heelder varkens !

Idd, hiermee volledig akkoord, maar het is wel een mooi staaltje techniek.
Ik las ergens een artikel met daarin de info dat japanse firmas die gedachten sturing willen gebruiken om een soort robot pakken te maken voor gehandicapte mensen of mensen zonder benen of armen. Toch goed dat technologie die mensen het leven aangenamer kan maken.

http://www.gadgetzone.be/nieuws.php?id=4397

Het leek een beetje hierop maar deze militairen sturen niet met gedachten.

MVG, LD.
Fear is the mindkiller.
LordDragon

Berichtdoor ormagus » 19 feb 2009, 15:05

het heeft echter alles van doen met de onjuistheid van de veronderstellingen waarop de kwakkers in kwestie hun redeneringen baseren.

Typische sceptici logica. Afkomen met de bewering dat omdat het niet 'peer reviewed' is dat het ongeldig en onjuist is. Slechte logica.

wat hudson beweert, dat zijn niet bestaand mono-atomair goud mensen met kaposi sarcoom of andere vormen van kanker kan genezen, is misdadig. die man heeft mensenlevens op zijn geweten. iemand die dat soort nonsens de wereld in stuurt alleen om er zelf rijker van te worden is krapuul van het laagste allooi. wat hij in de states doet is in de meeste beschaafde landen terecht strafbaar.

Ik heb u al gezegd dat groen goudchloride niet detecteerbaar is door ICP-MS. Dat negeer je ook weer om te stellen als zekerheud dat monoatomair goud niet bestaat.

nergens vond ik ook maar iets dat leek op een echt wetenschappelijk betoog.

Monoatomaire edelmetalen zijn overal aanwezig en kunnen in metaal omgezet worden en daar is grof geld uit te slaan. Dat is al gebeurd en het is de reden waarom Hudson en anderen er stil over blijven denk ik.

ik vind eerlijk gezegd dat jij nu de keuze hebt: ofwel kom je heel dringend met aanwijzingen dat de het geraaskal over mono-atomair goud meer is dan alleen de waan van een bedrieger ofwel stop je inderdaad met discussiëren. als je de discussie echter uit de weg blijft gaan en tegelijk blijft beweren dat de hedendaagse chemische wetenschap het bij het verkeerde eind heeft (en jouw alchimistische goere bij het juiste) dan vind ik persoonlijk dat je daarmee de regels van dit forum een beetje overtreedt.

Dat ik de regels dus overtreed eh? Dus hoef ik te stoppen met discussiëren?

Au revoir en adieu.

heb je er ooit over nagedacht dat de vedische en vedantijnse geleerden die het concept kundalini uitwerkten dit als een metafoor gebruikten?

Whatever. Zie hierboven.
ormagus

Berichtdoor Digit » 19 feb 2009, 15:05

Het is inderdaad prachtig ! Men is er ook al decennia mee bezig, en het staat al vrij ver. Men werkt zelfs al aan kunstmatig zicht voor blinden : http://health.howstuffworks.com/artificial-vision2.htm

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor LordDragon » 19 feb 2009, 15:34

wondere wereld :D

Of hoe noemde dat programma? met Griet Titulare, geloof ik?

MVG, LD.
Fear is the mindkiller.
LordDragon

Berichtdoor redwasp » 19 feb 2009, 15:54

ormagus schreef:
redwasp schreef:het heeft echter alles van doen met de onjuistheid van de veronderstellingen waarop de kwakkers in kwestie hun redeneringen baseren.

Typische sceptici logica. Afkomen met de bewering dat omdat het niet 'peer reviewed' is dat het ongeldig en onjuist is. Slechte logica.

als je kunt lezen, dan zie je dat ik in het door jou aangehaalde stukje tekst niet over peer review heb, maar over het feit dat die zogenaamde autoriteiten dermate stompzinnige beweringen doen. het is echt onmogelijk om een uitputtende lijst van theoretische kwakzalverij te geven, maar al die hersenspinsels hebben met elkaar gemeen dat ze niet op controleerbaar wetenschappelijk onderzoek gebaseerd zijn.

als iemand met een theorie aankomt die de huidige wetenschap op zijn kop zou zetten, dan ligt de bal in zijn kamp. de bewijslast ligt bij de uitdager. die moet in dit concrete geval:
1. bewijzen dat de mono-atomaire vorm van goud kan bestaan (dit betekent ook uitleggen hoe een vaste stof mono-atomair kan zijn)
2. een plausibele verklaring geven van hoe het komt dat het edelmetaal in mono-atomaire toestand een lagere massa heeft en niet detecteerbaar is
3. bewijzen dat dit zogenaamd mono-atomaire de medische effecten heeft die geclaimd worden

ormagus schreef:
redwasp schreef:wat hudson beweert, dat zijn niet bestaand mono-atomair goud mensen met kaposi sarcoom of andere vormen van kanker kan genezen, is misdadig. die man heeft mensenlevens op zijn geweten. iemand die dat soort nonsens de wereld in stuurt alleen om er zelf rijker van te worden is krapuul van het laagste allooi. wat hij in de states doet is in de meeste beschaafde landen terecht strafbaar.

Ik heb u al gezegd dat groen goudchloride niet detecteerbaar is door ICP-MS. Dat negeer je ook weer om te stellen als zekerheud dat monoatomair goud niet bestaat.

weer citeer je zonder zelfs maar te lezen. ik schreef dat het misdadig is dat hudson beweert dat die stof een geneesmiddel is tegen kanker. stel dat hudson al zou kunnen bewijzen dat zijn mono-atomair goud wel bestaat, dan nog is er geen enkele reden om aan te nemen dat die speciale goudvorm een werkend geneesmiddel tegen kanker is. hij heeft dan hoogstens punt 1 van hierboven bewezen. de punten 2 en 3 zijn nog onaangeroerd.

als hudson zich zou beperken tot nonsens over spirituele eigenschappen van die stof dan zou hij gewoon een charlatan zijn, er zijn miljoenen charlatans over heel de wereld. wanneer hij echter beweert dat zijn goudpoeder zonder goud een geneesmiddel is voor kanker, dan is hij een gewetenloze moordenaar.

wat is het bewijs dat hudson zelf aflevert voor zijn claim? hij beweert dat de egyptische farao's van de eerste generatie mono-atomair goud slikten en daardoor onsterfelijk waren. zij noemden het "wat is het?" wat volgens hem in hun taal ma'na is. zijn bewijs voor die bewering? er zijn bijzonder weinig gemummificeerde farao's uit de vroeg-egyptische periode gevonden. zij zijn dus niet gestorven en begonnen pas als vliegen te vallen toen mozes het land uitvluchtte, samen met de joodse metaalbewerkers die als enigen het geheim van het mono-atomaire goud kenden. pas vanaf die tijd vinden we gemummificeerde farao's, pas vanaf die tijd waren de farao's hun levenselexir kwijt.

als dit soort verhaaltjes moet dienen om de werking van een geneesmiddel te bewijzen, dan spreekt dit echt niet in het voordeel van dat geneesmiddel. farmacologie is gelukkig een stuk kritischer ingesteld dan in de tijd van paracelsus.

ormagus schreef:
redwasp schreef:nergens vond ik ook maar iets dat leek op een echt wetenschappelijk betoog.

Monoatomaire edelmetalen zijn overal aanwezig en kunnen in metaal omgezet worden en daar is grof geld uit te slaan. Dat is al gebeurd en het is de reden waarom Hudson en anderen er stil over blijven denk ik.

volgens mij is de reden vooral dat er geen wetenschappelijke grond voor hun beweringen bestaat. het lijkt me trouwens nogal een contradictie dat het hele proces voor het maken van dit zogenaamde mono-atomaire goud overal op het internet te vinden is, dat iedereen het m.a.w. zelf zou kunnen maken en er alle mogelijk profijt uit trekken (als het zou bestaan natuurlijk), maar dat de bedenkers de wetenschappelijke achtergrond niet durven publiceren omdat ze bang zijn dat iemand er profijt uit slaat.

ormagus schreef:
redwasp schreef:]ik vind eerlijk gezegd dat jij nu de keuze hebt: ofwel kom je heel dringend met aanwijzingen dat de het geraaskal over mono-atomair goud meer is dan alleen de waan van een bedrieger ofwel stop je inderdaad met discussiëren. als je de discussie echter uit de weg blijft gaan en tegelijk blijft beweren dat de hedendaagse chemische wetenschap het bij het verkeerde eind heeft (en jouw alchimistische goere bij het juiste) dan vind ik persoonlijk dat je daarmee de regels van dit forum een beetje overtreedt.

Dat ik de regels dus overtreed eh? Dus hoef ik te stoppen met discussiëren?

Au revoir en adieu.

ik zei dat je de keuze hebt. ofwel kom je eindelijk met controleerbare bewijzen af, ofwel geef je toe dat er geen bewijs is en dat mono-atomair goud niet bestaat. de derde optie: (blijven beweren dat goud en andere edelmetalen in een vaste mono-atomaire vorm kunnen bestaan, wat tegen alle wetenschappelijke kennis ingaat, maar hier geen bewijs van leveren) gaat volgens mij in tegen de regels van het forum met name tegen gebod 2 en 9 uit de tien geboden van de argumentatie.

je mag je wat mij betreft uit de discussie terugtrekken, maar zeg niet dat dit aan de regels van het forum ligt. geef gewoon toe dat je geen enkel bewijs hebt voor jouw stellingen.

vrede,

redwasp
redwasp

Berichtdoor LordDragon » 19 feb 2009, 16:05

er wordt wel meer gezondigt tegen de forumregels. Misschien geen slecht idee om daar wat meer aandacht aan te besteden.

voor de rest hou ik me hier bij lezen, want over mono-atomair goud weet ik niks 8)

MVG, LD.
Fear is the mindkiller.
LordDragon

Berichtdoor redwasp » 20 feb 2009, 00:58

vrede,

LordDragon schreef:er wordt wel meer gezondigt tegen de forumregels.

ook tegen de dt-regels blijkbaar...

vrede,

redwasp
redwasp

Berichtdoor wolkenstein » 20 feb 2009, 01:56

redwasp schreef:vrede,

vrede,

redwasp

Beste letterknecht,

'Tevreden' over je lullige opmerking?

Jammer alleen voor ons heilig boontje dat deze zelf ook niet zonder spellingszonden is.

Meer info alleen op aanvraag.
wolkenstein

Berichtdoor redwasp » 20 feb 2009, 02:02

vrede,

wolkenstein schreef:
redwasp schreef:vrede,

vrede,

redwasp

Beste letterknecht,

'Tevreden' over je lullige opmerking?

Jammer alleen voor ons heilig boontje dat deze zelf ook niet zonder spellingszonden is.

Meer info alleen op aanvraag.

daar moet niet te veel voor aangevraagd worden. iedereen maakt op het internet veel te veel schijffouten. ik ben er echter nog niet vaak in geslaagd om dat per ongeluk net te doen in een zin die over regels gaat. ik gaf geen kritiek, ik toonde de onbedoelde humor die achter een spellingsfout kon zitten. dit soort goedgemikte taalfoutjes tonen een gelovige dat de schepper eigenlijk ook wel een humorist is.

vrede,

redwasp
redwasp

Berichtdoor LordDragon » 20 feb 2009, 15:53

hola mensen humor, nou het is soms niet altijd duidelijk, maar in dit geval bespeur ik toch slechts humor in de opmerking van redwasp.

@redwasp

neen meteen al raak,
schijffouten
:P

MVG, LD.
Fear is the mindkiller.
LordDragon

Berichtdoor willem_betz » 20 feb 2009, 16:05

iets voor een boeiende discussie in het lulhoekje?
Slordigheid of onwetendheid? "zijn dt fouten tikfouten of grammatica-fouten?"
Er zijn ook nog opzettelijke fouten: bijv. ik gebruik veel meer verbindingsstreepjes (-) dan de spellingsregels toelaten, gewoon omdat ik een hekel heb aan zeer lange samengestelde woorden.
En nu hier afgelopen en naar het lulhoekje. :lol:
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor redwasp » 20 feb 2009, 16:07

vrede,

LordDragon schreef:hola mensen humor, nou het is soms niet altijd duidelijk, maar in dit geval bespeur ik toch slechts humor in de opmerking van redwasp.

@redwasp

neen meteen al raak,
schijffouten
:P

MVG, LD.

en dat was niet eens met opzet. blijkbaar kan ik het ook. nu moet ik een sterk verlangen onderdrukken om een lyrisch essay te schrijven over de schoonheid van de schoonheidsfoutjes en van de perfecte timing van het complete toeval, maar ik vrees dat we dan helemaal van het onderwerp dat ormagus hierboven presenteerde zouden afwijken. toch bedankt, LD, je hebt mijn dag een beetje leuker gemaakt.

vrede,

redwasp
redwasp

Hallo: 'Werkzaamheid' was en is 'de vraag'!

Berichtdoor Flip » 15 maart 2010, 15:20

Nu we allemaal mono-atomair goud kunnen maken en gaan gebruiken, blijven we voor-goed gezond.
Eet dagelijks uw boterhammen met wat mono-atomair goud, genees er van en wordt nooit meer ziek.
Goed-k :shock: p is deze oplossing ook.
Om te beginnen, koop je wat gewoon goud bij uw juwelier of bestel je wat vulkanische grond bij de club.
Dat is een eenmalige investering.
In het keukenlab maak je er dan het beste van (mono-atomair). Smakelijk!
Uw kostbare 'verterings-resten' kennen dan in het 'lab' een continue 'recyclage/raffinage';
alzo zullen we ten alle tijde (levenslang) over dit kostbare 'mono-atomaire'-geneesmiddel kunnen beschikken,
en zo goed als voor niets.
Heel de wereld kunnen we dan genezen.

Wat een ongelooflijk verhaal. 'Niet te traceren en je wordt er ook nog lichter van'.
En de gratische orgasmes-zonder-moeite, die krijg je op de koop toe.
:) Flip
Flip

Re: Verklaar deze ongewone fotos van ORMUS

Berichtdoor Strijder » 29 apr 2010, 15:39

Leuk spulletje! Wonderlijk zelfs!

Ormus werkt zeker!

Om te schouwen dat het niet berust op het zgn. Placebo effect......
geven ze het ook aan planten. Hier zie je wat het zoals doet; http://www.subtleenergies.com/ormus/tw/ormusplants.htm

zie ook: Afbeelding

De kwaliteit van de vrucht wordt verhoogd en ook de omvang van de vrucht neemt fors toe. Het materiaal schijnt nogal Pro-Life te zijn en wordt door vele geassocieerd met de beroemde Steen der Wijzen; ik haal het zelf hier: http://www.mfkzt.eu :idea:

Harte groet,
Strijder
We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter. ~Max Planck
Strijder

Berichtdoor Digit » 29 apr 2010, 15:56

Geloof jij dat nu werkelijk zélf, dan wel ben je een clown of een ordinaire rommelventer ?

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Strijder » 29 apr 2010, 16:40

Digit schreef:Geloof jij dat nu werkelijk zélf, dan wel ben je een clown of een ordinaire rommelventer ?

Digit

Zeker - Echter oordelen zeggen echter enkel iets over je eigen staat van zijn Digit; dat mag inmiddels bekend zijn.

Het is mij inmiddels bekend Digit, dat jij alleen datgene 'gelooft' dat wat anders wat jouw pet te boven gaat -ontkracht-
Dus ik weet van waaruit je reageert en van daaruit kan ik het je ook niet kwalijk nemen gewoon.

Ik onderzoek het goedje al een kleine twee jaar en het heeft me nog steeds niet losgelaten.
Dit spul is het indrukwekkendste natuur product dat ik van mijn levensdagen ben tegengekomen... En ik kan je zeggen; ik ben veel tegengekomen...

Ik heb inmiddels ook een Nederlands bedrijf gevonden dat hiermee in de weer is. Ze [ http://www.vkbio.nl ] verkopen het onder de naam "LA imutines". Kweek en statistiek rapporten zijn op te vragen.

Verder biedt ormus nog veel meer

In de loop van David Hudsons onderzoek naar ORMUS tegen het einde van de jaren negentig van de vorige eeuw kreeg de medische wereld grote interesse voor de mogelijke toepassing van ORMUS bij de behandeling van kanker. De eerste research op dat gebied werd uitgevoerd door het Roswell Park Cancer Insitute, het National Cancer Institute, Merck & Co, Rutgers University, de University of Illinois, Wayne State University, de University of Wisconsin-Madison en het institute of Biotechnology.

Tijdschriften als Platinum Metals Review en Scientific American hadden gemeld hoe mono-atomaire platinagroepelementen kunnen resoneren met misvormde lichaamsdelen, waardoor het DNA zich ontspant en herstelt. In plaats van weefsel te vernietigen met straling of immuunsysteem aan te tasten met chemotherapie was hier een mogelijke remedie die de woekerende cellen weer repareerde. Het was niet zo zeer anti kanker, als wel pro life...

Het National Institue of Health voerde een aantal tests uit op onafhankelijke cellen van allerlei typen kanker. Uit zo'n 58 voorlopige studies bleek dat de ORMUS behandeling de kankercellen spectaculair terugdrong of zelfs genas. Andere onderzoekscentra vermelde vergelijkbare resultaten.
De onderzoekers stonden versteld, zoals blijkt uit het volgende citaat uit de Newsletter van de Science of the Spirit Foundation van maart/april 1996: 'Ze kenden wel materiaal dat de kankercellen doodde.... maar ze hadden nog nooit een stof meegemaakt die letterlijk het karakter van de kankercellen wijzigt, waardoor ze zich weer normaal gaan gedragen.'

Na een aantal geslaagde proeven op vrijwilligers die door artsen als terminaal waren opgegeven, begon men ik enkele andere klinieken met een specifieke ORMUS behandeling voor leukemie, aids en kanker. In New York State namen dertig patienten aan het experiment deel. De behandelend arts bracht rechtsteeks verslag uit aan het National Institute of Health (NIH). Een vergelijkbaar programma werd uitgevoerd bij 10 patienten in Portland, Oregon, terwijl artsen in het naburige Ashland deelnamen aan de registratie van hersengolven, in een verwante test.
In North Carolina werd een protocol voor de controle van het immuunsysteem en de lichaamsweefsels opgesteld en er kwam een laboratorium voor celmanipulatie dat de effecten van de monatomische stoffen op het DNA nauwgezet zou volgen.

Terwijl dit onderzoek bezig was en zich uitbreide tot klinische researchcentra in verschillende delen van het land, drongen bepaalde conclusies zich steeds duidelijker op. Om te beginnen was er geen twijfel dat dit de ultieme behandeling van kanker moest zijn - niet de kankercellen doden, maar de aangetaste cellen juist herstellen. Alleen was het geen concreet 'medicijn'

De ORMUS elementen zijn edelmetalen in monatomische vorm en kunnen niet langer als metaal worden geclassificeerd. Wetenschappelijk gezien had Hal Puthoff ze al 'exotische materie' genoemd terwijl Hudson vanwege hun heilzame werking over 'sacramentele materie' sprak. Helaas heeft de FDA geen afdeling voor sacramentele materie. Ook is er geen overheidsinstantie die toezicht houdt op exotische stoffen. Dus had de farmaceutische wereld een dilemma. Chemotherapie-producten vormen een belangrijke bron van inkomsten voor de medicijnenindustrie...[...]

Maarja, dat zal wel allemaal uit de duim zijn gezogen of niet Digit :lol:

Harte groet,
Strijder
We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter. ~Max Planck
Strijder

Berichtdoor Digit » 29 apr 2010, 17:25

Geef ons liever het adres van een kwekerij in de buurt waar we die wonderen met eigen ogen kunnen aanschouwen ! Haspengouw zit er op te wachten !

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Strijder » 29 apr 2010, 21:06

Digit schreef:Geef ons liever het adres van een kwekerij in de buurt waar we die wonderen met eigen ogen kunnen aanschouwen ! Haspengouw zit er op te wachten !

Digit

Wat ook wel interessant is, is dat William Petrie Flinders, de grondlegger van de hedendaagse archeologie;
http://nl.wikipedia.org/wiki/William_Flinders_Petrie Tijdens eens van zijn expedities waarbij de doelstelling was ter bevordering van onderzoek en opgravingen als verheldering of illustratie van het verhaal zoals opgetekend in het oude testament. Wat men vond was nabij de berg Sinai een grote Egyptische Tempel. Na zijn onderzoek van het complex zei tie: "Er is geen enkel ander monument bekend waarvan het ons meer kan spijten dat het niet beter bewaard is gebleven." Researches in Sinai door Petrie, Sir W.M. Flinders

Wat ze o.a. vonden in de Tempel, en waar het er hier in dit topic omgaat is de vondst die ze deden onder de plavuizen van de Tempel. Ze vonden aldaar, tonnen! zuiver wit poeder. In het kort: Uit de talloze inscripties wordt duidelijk dat het een Alchemistisch product was, wat door priesters en koningen werd gebruikt voor specifieke rituelen en doeleinden [die ons huidig begrip denk ik nog te boven gaan]. Het hier gevonden poeder is het mfkzt poeder. The Inscriptions from Sinai door Cerny, Jaroslav Zie ook; http://www.subtleenergies.com/ORMus/tw/shewbread.htm

Heel veel eerder, in 1845 was een Duitse filoloog al de merkwaardige naam mfkzt tegengekomen op diverse hiërogliefen en ook Jean-François Champollion http://nl.wikipedia.org/wiki/Jean-Fran% ... hampollion die in 1822 de sleutel tot de Steen van Rosetta had gevonden had zich ook al afgevraagd wat er toch bedoelt werd met mfkzt dat op talloze Egyptische lijsten met kostbare stoffen kwam ook mfkzt steeds weer terug en omdat de andere mineralen, edelstenen en metalen op de lijst al bij naam werden genoemd, zou het dus wat anders moeten zijn. Uiteindelijk in 1955 werd men het eens dat het een 'bijzonder mineraal' zou zijn. Researches in Sinai door Petrie, Sir W.M. Flinders

Waar het op neer komt is dat het destijds ontdekte mfkzt heel veel overeenkomsten vertoont met wat we heden ten dage kennen als ormus of als in de wetenschap mono atomic minerals

En waar het zo ontdekte ik ook nog heel veel overeenkomsten mee heeft is met het witachtige poeder wat regelmatig wordt aangetroffen bij of in diverse graancirkelformaties waarover ik vast ook nog wel een topic zal openen. De laatste jaren zijn er veel wetenschappelijke onderzoeken gedaan naar het fenomeen graancirkels dus dat is heel interessant allemaal vind ik. Dat witte poeder wat men vind in graancirkels, graancirkelpoeder bv: http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/wit ... rkels.html dus dat wordt door sommige mensen ook geconsumeerd en door andere wordt het weer onderzocht. En afgaand op de berichten en ook eigen ervaringen blijf ik het een opmerkelijke substantie vinden.

Harte groet,
Strijder
Strijder

Berichtdoor Digit » 29 apr 2010, 21:19

Graag wat minder webwaaspraat, en wat meer adressen van kwekerijen !

En een betrouwbare verwijzing naar die tempel in de Sinaï zou ook al welkom zijn !

Digit
Laatst bijgewerkt door Digit op 29 apr 2010, 21:24, in totaal 1 keer bewerkt.
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Strijder » 29 apr 2010, 21:22

Digit schreef:Graag wat minder webwaaspraat, en wat meer adressen van kwekerijen !

Digit

Die gast van die foto's heeft het email adres van de mailing list, daarop kun je in contact komen met een paar duizend mensen die het gebruiken en of zelf extraheren uit de natuur.
Strijder

Berichtdoor Digit » 29 apr 2010, 21:30

Als je het zelf gebruikt, dan is het héél simpel : we komen gewoon eens naar je moestuin kijken !

Noem maar plaats, datum en uur ! Ik heb mijn contactsleutel al vast !

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Strijder » 29 apr 2010, 21:45

Digit schreef:Als je het zelf gebruikt, dan is het héél simpel : we komen gewoon eens naar je moestuin kijken !

Noem maar plaats, datum en uur ! Ik heb mijn contactsleutel al vast !

Digit

Dat lijkt me geweldig. Zodra ik een moestuin heb laat ik het je wel weten!
Ik zat zelf te denken om voor 2012 eens te gaan verhuizen en dan wil ik er graag een moestuintje bij.
Ondertussen ga ik er vanuit dat we niet zo veel te verduren krijgen met 2012 en dus dat ik jou na die tijd
gewoon hier kan vinden :mrgreen:

Ben van de week 'toevallig' begonnen met het begieten van mijn kamerplanten met LA imutines [nadat ik ze eerst op het balkon heb gezet]dus dat is voor mij ook afwachten.
Strijder

Berichtdoor Digit » 29 apr 2010, 21:50

Zoals gewoonlijk met ufoloten : veel blablabla en niets te tonen !

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Strijder » 29 apr 2010, 22:11

Digit schreef:Zoals gewoonlijk met ufoloten : veel blablabla en niets te tonen !

Digit

Ik kan je niks laten zien inderdaad. Dan tekst waarin ik mijn ervaring zou vertellen.
Maar dat doe ik niet uitbundig want alles kan uitgelegd worden en afgedaan als placebo.
Zou ik dat wél doen dan lok ik daarmee als het ware een soortgelijk effect uit, als wat optreedt bij het delen van een UFO ervaring hier :| :? Dus of ik bespeur momenteel, bij mezelf, nog weinig behoefte daartoe. Wanneer ik nu een oprechte belangstelling zou bespeuren zou ik daarover van gedachte kunnen veranderen. Maar zoals het nu lijkt is de bedoeling eigenlijk alleen maar aan te tonen van het tegendeel? Paracetamol schijnt ook maar bij 45% van de mensen te werken, alle medicijnen eigenlijk, sorry ik dwaalde even af. Ik moet even wat gaan drinken denk ik ;-)

Harte groet,
Strijder
Strijder

Berichtdoor Digit » 30 apr 2010, 10:15

Kom die rommel hier in de Haspengouwse fruitstreek verkopen, en als hij werkt ben je rijk.

Maar ik denk niet dat je dat durft. En ik weet ook wel waarom. Om dezelfde reden dat je niets kunt tonen. Dáár vallen charlatans meestal op plat !

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Strijder » 30 apr 2010, 20:24

Komt tijd, komen er nieuwe ideeën.
Het zal vanzelf een keer verschijnen, daar heb ik vertrouwen in.

Harte groet,
Strijder
Strijder

Berichtdoor Digit » 30 apr 2010, 20:49

Strijder schreef:Komt tijd, komen er nieuwe ideeën.

Zoals Jezus, aan het einde der tijden !

Jéééééézus !

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Strijder » 30 apr 2010, 20:53

Digit schreef:

Zoals Jezus, aan het einde der tijden !

Jéééééézus !

Digit

Ik hoop wat eerder eigenlijk :mrgreen:

Harte groet,
Strijder
Strijder

Berichtdoor Digit » 30 apr 2010, 20:54

Neem een voorbeeld aan de getuigen van jehovah. Die hun verlosser is in 1914 al gekomen. In alle stilte !

Veel geluk met je illusies !

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Timmber » 01 mei 2010, 01:29

Harte groet,
Strijder

Hoezo, het zal vanzelf wel verschijnen? In je vorige post was het nog de 'werkelijkheid'?
Timmber

Berichtdoor Strijder » 03 mei 2010, 21:52

Timmber schreef:

Harte groet,
Strijder

Hoezo, het zal vanzelf wel verschijnen? In je vorige post was het nog de 'werkelijkheid'?

In Nederland worden er experimenten mee gedaan.
Het is zover ik weet nog niet in Nederland uitgebreid te koop, vandaar dus dat het vanzelf wel een keer zal verschijnen :!:
Strijder

VorigeVolgende

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?