Herwonnen herrineringen , meer dan de vraag waar of vals ...

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Berichtdoor alice » 25 okt 2008, 01:31

Henriette schreef:Er is vast medicatie tegen...

DIT ERNSTIG NEMEN ZOU HELPEN
waarom ? mensen gaan dood ....

waarom blijft iedereen alles negeren? ik weet hoe het klink maar het is WAAR
lees op kanker website gewoon doordeweekse kanker support site , cathy was vaste medewerkster ....;
te veel , zeker 100 procent
= aliens ...=experimenten zo krachtig ....=misdaden...Waarom zeggen de mensen dat?? terwijl ze doodgaan ? Want dit is belangrijk ....
http://www.eyesontheprize.org/stories/cath.html
My Story | Cathy B., Ontario, Canada
Cervical cancer, Stage 2b, December 1998 at 38
Radiation, Chemotherapy

I'm a relatively confident gal of sometimes above-average intelligence. I live in a city just outside Toronto, am 39 years of age, married and childless, originally by choice, lately by disease.
If someone asked me to describe, in a sentence, what this past year and a half has been like for me, I would say "I was beamed aboard an alien ship, against my will, to be probed, dissected, chilled, numbed and fried, only to be 'dropped' back into my old world to act as if it didn't happen at all."My ride with cervical cancer began in December 1998. For months before the visit to my MD, I sensed something was not right. I had an unusual discharge on/off for months. I was over a year behind on my annual PAP smear. Off I went for my appointment, fully expecting the diagnosis of some sort of infection. The doctor literally gasped at the state of my cervix and the spreading tumour within it. Despite the fear of possible cancer, I naively continued to hope that my medical 'cross to bear' in my life was either heart disease or stroke, because that was my 'familial' connection....that was in my genes. Cancer didn't live in the bodies of my ancestors, so it wouldn't live in mine...or so I thought.
http://www.eyesontheprize.org/cgi-local ... e.cgi?id=1
Tribute | We remember Cathy Black Jan <jann149@yahoo.com> from New Jersey
Contributed on Febuary 1, 2006

[u]shared Cathy's perception of this disease and its treatment as an alien abduction.[/u]
Last August I had a radical hysterectomy and believed that by removing the "spaceship" I had also removed the "alien" and "solved the problem." I thought of myself only in terms of having HAD cancer, not having it.
Radiation was to be the extra insurance policy against a return.

Two days after Christmas I learned that tumors had continued to grow in the treatment field throughout radiation. Now I have no cervix but I continue to battle cervical cancer (serous papillary adenocarcinoma, stage 1b, grade 3). I will begin chemo this week. In what feels like moments I've gone from thinking of myself as not even having cancer to hearing it can't be cured now but maybe we can control it.
alice

Berichtdoor Enigma » 25 okt 2008, 02:33

Bedankt voor je reactie Alice.

Het is duidelijk dat je met tomeloze inzet je aan deze taak wijd en of ik het nu met je eens ben of niet van mij krijgt iedere bevlogen, passionele strijder/ster tegen al dan niet vermeend onrecht mijn respect. Je boodschap zal hier niet veel weerklank vinden wat je tot je eigen frustratie ook begint te voelen en of Skepp nu de aangewezen plek is voor jouw boodschap :?

Ik kende Niburu al maar voor de andere leden hier we hebben het dus over deze website toch Alice?

Voor mij blijft toch staan dat ik aan deze kennis niets heb, het maakt mijn leven niet beter en mijn gezondheidsprobelmen niet minder als ik er van uitga dat wat jij zegt de waarheid is en mij dit werd/wordt aangedaan door een duistere macht. Dat maakt het alleen maar moeilijker te dragen, dan geloof ik liever dat ik door stom toeval het slachtoffer ben van de onvolmaaktheid van dit aardse leven. :wink:

Misschien begrijp je dat ook?

De vraag die ik nog wel heb is wat volgens jou en de anderen die het met jou zo zien menen dat de reden is dat men dit doet? Wat leverd het die machten op om mensen valse herinneringen, dodelijke ziekten, aandoeningen die het deelnemen aan de maatschappij ernstig beperken te geven en ze tot zelfdoding te drijven, wat is hun doel, wat is hun belang, wat hebben ze daaraan???

groetjes

Enigma
Geen mens is intelligent genoeg om de eigen domheid te begrijpen.
Enigma

Berichtdoor alice » 25 okt 2008, 06:17

Enigma schreef:Bedankt voor je reactie Alice.

Het is duidelijk dat je met tomeloze inzet je aan deze taak wijd en of ik het nu met je eens ben of niet van mij krijgt iedere bevlogen, passionele strijder/ster tegen al dan niet vermeend onrecht mijn respect. Je boodschap zal hier niet veel weerklank vinden wat je tot je eigen frustratie ook begint te voelen en of Skepp nu de aangewezen plek is voor jouw boodschap :?

Ik kende Niburu al maar voor de andere leden hier we hebben het dus over deze website toch Alice?

Voor mij blijft toch staan dat ik aan deze kennis niets heb, het maakt mijn leven niet beter en mijn gezondheidsprobelmen niet minder als ik er van uitga dat wat jij zegt de waarheid is en mij dit werd/wordt aangedaan door een duistere macht. Dat maakt het alleen maar moeilijker te dragen, dan geloof ik liever dat ik door stom toeval het slachtoffer ben van de onvolmaaktheid van dit aardse leven. :wink:

Misschien begrijp je dat ook?

De vraag die ik nog wel heb is wat volgens jou en de anderen die het met jou zo zien menen dat de reden is dat men dit doet? Wat leverd het die machten op om mensen valse herinneringen, dodelijke ziekten, aandoeningen die het deelnemen aan de maatschappij ernstig beperken te geven en ze tot zelfdoding te drijven, wat is hun doel, wat is hun belang, wat hebben ze daaraan???

groetjes

Enigma

Hoi, ben de ufo mensen aan het aanschrijven ,die weten van ons bestaan nog niet af , één mens heeft ooit lang geleden een vergelijking gemaakt met Satanische rituelen en alien ontvoeringen ...Bij de ufo gemeenschap speculeren ze nog van welke planeet welke aliens komen,

DE GELIJKENIS MET SEX EN HUIDIGE TARGETED INDIVIDUALS
both phenomena focus on genitals, rape, sexuality and breeding
Ze manipuleren iets in die richting , maar dat gelooft toch niemand , ben het inderdaad beu, maar op niburu nee zunne, ben ALLE onzin beu gehoord (meer dan ooit)

California based therapist Gwen Dean noted forty-four parallels between alien abduction and satanic ritual abuse (SRA). Both emerged as widespread phenomena in the late 1970s and early 1980s, both often use hypnosis to recover lost or suppressed memory. Furthermore, the scenarios and narratives offered by abductees and SRA victims feature many similar elements: both are typically said to begin when the experiencer is in their youth; both are said to involve entire families and to occur generationally; the alien examination table is similar to the satanic altar; both phenomena focus on genitals, rape, sexuality and breeding; witnesses often report that the events happen when they are in altered states of consciousness; both phenomena feature episodes of "missing time" when the events are said to occur, but of which the victim has no conscious memory. (Bryan, 138-139)
maar natuurlijk , iets dat zeer zeker ook waar is
HET INTERNET STAAT MOMENTEEN VOL MET ONZIN DIE EROP LIJKT

en die onzin is het GEVOLG van wat gebeurt ...

waarom iemand dat zou doen?
het lijkt me dat het CHAOS creert en dat alles in USA begint , zou mogelijk een economiische reden kunnen hebben ? Chaos
ik hoopte het eerste moment dat het een "voorlichtings" compagne was zucht ...het ik me al heel onzel over gevoeld ....
In ieder geval , ben niet de enige die ermee zit , das mischien wa troost ?
ZE SPELEN VOORAL ENORM MET DE MENSEN HUN VOETEN ;;;;;
HET IS HEEL ZICHTBAAR

Wat doet het er inderdaad toe, , dat de wereld zichzelf redde VLIEGENDE SCHOTEL GEDOE OOK DA en al die onzin....ihoevere dat gevolgen heeft weet ik nie .....in iedere geval , ook mijn "collegas" bazelen er op los ....
, ze hebben GEEN CHIP ze worden NIET gestalkt :) , ze worden WEL als proefkonijn gebruikt ... misleiden....en dat lukt aardig ...tja ...

Wat zou het gevolg kunnen zijn ? de crisis? chaos ? zoiets lijkt me ... :?:

SOMS DOEN ZE OOK GRAPPIGE DINGEN ZANGERES PAMELA STONE BROOKE HAD 3 JAAR SEKS MET ALIEN REPTILIAN :D
MAAKTE ER ZELFS EEN PLEZANTE CD OVER PFF
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/fe ... e34969.ece
The 52-year-old jazz singer says she enjoyed mind-blowing alien romps with a six-foot reptilian for three years. Pamela revealed: "My first sexual encounter with an alien was unlike any love-making I've experienced before

Het gebeurt wel degelijk , t amusement :wink:
alice

Berichtdoor Piet5 » 25 okt 2008, 08:49

Heeft aliën Reptilian bij Pamela Stone ook DNA-sporen na gelaten?
Wees wijs op je levensreis
Piet5

Berichtdoor alice » 25 okt 2008, 13:14

Piet5 schreef:Heeft aliën Reptilian bij Pamela Stone ook DNA-sporen na gelaten?

Ik denk dat die "reptielen" bij ons allemaal sporen gaan nalaten en zelfs vrij binnenkort :shock:
Pamela heeft gelijk, tis leuk, maar verschietachtig , dat wel ... :P

ik heb de opdracht om tegen de Ufo mensen te gaan vertellen dat hun aliens virtueel zijn , technologie dus , een "experiment" net als de satan rituelen .... :wink: (zie je het verband?)

VRAAG :
WAAROM SPREEKT MEN BIJ SRA ALS BIJ ALIENS VAN both phenomena feature episodes of "missing time"

California based therapist Gwen Dean noted forty-four
parallels between alien abduction and satanic ritual abuse (SRA). Both emerged as widespread phenomena in the late 1970s and early 1980s, both often use hypnosis to recover lost or suppressed memory. Furthermore, the scenarios and narratives offered by abductees and SRA victims feature many similar elements: both are typically said to begin when the experiencer is in their youth; both are said to involve entire families and to occur generationally; the alien examination table is similar to the satanic altar; both phenomena focus on genitals, rape, sexuality and breeding; witnesses often report that the events happen when they are in altered states of consciousness; both phenomena feature episodes of "missing time" when the events are said to occur, but of which the victim has no conscious memory. (Bryan, 138-139)
alice

Berichtdoor Timmber » 25 okt 2008, 14:00

Lees dit eens, je zal er hopelijk wat wijzer uit worden:

http://www.skepsis.nl/complottheorie.html
Timmber

Berichtdoor alice » 25 okt 2008, 15:40

Timmber schreef:Lees dit eens, je zal er hopelijk wat wijzer uit worden:

Das heel wat anders :) Dat houdt inderdaad geen steek ...
En wat ik vertel mag er dan nog op lijken , maar het verschilt fundamenteel in zinvolheid ....
De draagwijdte van technologie die instaat is op zo grote schaal over decenia te doen wat ik zie gebeuren en mischien niet eens zo een stap achteruit voor de mensheid, das van een heel ander kaliber ...

De aliens , de satanishe rituelen, de oorlog rond herwonnen herinneringen , dit alles is één en hetzelfde blijkbaar ...een experiment dat zich nu de lopende jaren bekend maakt , bij veel mensen en natuurlijk "onverwacht" , gij verwacht dat ook niet , wel ik verwachte dat ook niet , het is verschietachtig , maar met enige humor gedaan, dat wel, en Pamela vond het best ok, wel ik ook (dat stuk toch ;)

We spreken nog wel later, als zich wanhopigen melden in paniek dat ze aliens zien of op tv ondertittels zien passeren die hen vertellen wat ze net hebben gegeten, stuur ze dan niet meteen naar de psychiatrie , want he tis datgenen waar ik het over heb ... Greets Monika :idea: verlicht :wink:
alice

Berichtdoor Piet5 » 25 okt 2008, 21:56

Op http://en.wikipedia.uk.org/wiki/Thetan staat:"A Body thetan is an alien thetan who is 'stuck' in, on or near a human body, and all human bodies are said to be covered in these misplaced thetans, or clusters of them...... enz."
Uiteraard staan Hubbard en het aan hem gewijde Xemu er ook bij.
Scientology = antipsychiatrie.
Dat betekent dat scientology hét toevluchtsoord is voor aliëngelovers?
Piet5

Berichtdoor Mars » 26 okt 2008, 02:24

Ik ben bang dat elke poging om haar iets wijzer te maken een verloren zaak is. De (fundamentalistische) complottheoreticus zal zijn hypothese <--> pseudo-theorie blijven beschouwen als wetenschappelijke theorie; in haar geval is het nog niet eens een hypothese...

Lang leve de "Reptielen" :!: (Zie mijn onderschrift :lol: )
P.T. Barnum: "There's a sucker born every minute". Stel jezelf de vraag: Ben ik er eentje van?
Mars

Berichtdoor alice » 26 okt 2008, 21:33

Piet5 schreef:Op http://en.wikipedia.uk.org/wiki/Thetan staat:"A Body thetan is an alien thetan who is 'stuck' in, on or near a human body, and all human bodies are said to be covered in these misplaced thetans, or clusters of them...... enz."
Uiteraard staan Hubbard en het aan hem gewijde Xemu er ook bij.
Scientology = antipsychiatrie.
Dat betekent dat scientology hét toevluchtsoord is voor aliëngelovers?

Hahaha , wist gij niet dat Tom cruise een hele dure schruilkelder heeft gebouwd voor als de aliens kwamen??? :lol:

De mensen laten zich wat wijsmaken, das een feit , ik blijf er tenminste nog vrij rustig bij en wacht af, iik geloof niet dat dit aliens zijn :wink:
Maar ik heb ze zelfs gezien ....tis wel straf ....(durf het niet vertellen want dan verklaren ze mij hier weer zot ) Het had inderdaad iets met rêptielen te doen zucht wat vreten ze toch allemal uit ,,,??

Heeft zich nog niemand niet afgevraagd waarom de greys en de retielians ??? Het lijkt wel VERDACHT VEEL een verwijzing naar ons brein he ? dus niet buiten aards , hoe komen ze erop ...en ja zunne het zijn de reptielen die de seksualitteit manipuleren ook bij de aliens dus ...

ze zeiden iets van "cross breeding" en "semiconductor physics " tegen mij , toen ze kwamen cheeese (echt zunne , maar kan het inderdaad niet bewijzen )

En de man van het Belgische ufo netwerk klaagde ook over zijn pc
epidemie ? :?:
alice

Berichtdoor Piet5 » 26 okt 2008, 21:44

Nu maar afwachten tot het eerste kind geboren wordt met een aliën als vader en wat ik nog spannender vindt is de bloedgroep en zijn/haar DNA.
Piet5

Berichtdoor alice » 26 okt 2008, 21:46

Mars schreef:

Ik ben bang dat elke poging om haar iets wijzer te maken een verloren zaak is. De (fundamentalistische) complottheoreticus zal zijn hypothese <--> pseudo-theorie blijven beschouwen als wetenschappelijke theorie; in haar geval is het nog niet eens een hypothese...

Lang leve de "Reptielen" :!: (Zie mijn onderschrift :lol: )

Ik zal het ook maar met humor nemen zeker ? Heb niet veel keus , niemand gelooft het , ik zou het waarschijnlijk ook niet geloven moest ik het niet weten :) Hoorde verhaal gisteren uit USA dat de alien aanhangers verdeeld zijn: , de ene helft denkt dat het aliens zijn ,die doen alsof de regering het doet , en de andere groep beweert dat het de regering is , die doet of het aliens zijn ....Ik denk dat het waarschijnlijk een derde factor is , maar geeeen ideee ....

Weet nog iemand toen met Regina Louf die een vloer zag(in haar herinneringen ) van ergens waar ze mishandeld zou geweest zijn door een heel netwerk als kind ?
En men is dat gaan opgraven en het bleek te kloppen , dat was één van de feiten die in haar dossier voor haar sprak , details weet ik niet meer , maar ik herinner mij dat ik toen (net als de jounalist die het bescheef ) afvroeg "Hoe kan dat nu ? zou er dan toch iets van waar zijn ?' tha ...
Dat is één van de dingen , ...er zijn er zo een hoop ....is hetzelfde ...toen snapte ik het niet dus negeerde het gewon (over hypothese gesproken )
Maar ik negeerde het ook , Groetjes :P
alice

Berichtdoor willem_betz » 27 okt 2008, 00:26

alice schreef:...en ja zunne het zijn de reptielen die de seksualitteit manipuleren ook bij de aliens dus ...

En, hebben die aliens sindsdien betere sex?
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Blueflame » 27 okt 2008, 13:16

Alice schreef:En de man van het Belgische ufo netwerk klaagde ook over zijn pc
epidemie ?

Zonder enige twijfel. Binnen ongeveer 200 klikken zal je me gelijk geven.
Het probleem is dat iedereen tegenwoordig wel een PC heeft, maar daar verder niet zo heel veel van af weet en het meestal niet zo nauw neemt met de beveiliging.

Als ik het zo een beetje rondom mij zie, wordt er eigenlijk op alles geklikt, waarop je maar kan klikken. Allerlei rommel wordt zonder meer gedownload en zo nodig geïnstalleerd. Zonder daar soms even bij na te denken. Wordt u verteld dat u de 10.000-ste bezoeker van een website bent en u een prijs heeft gewonnen, dan wordt daar op geklikt. Begrijpelijk allemaal ( want heel menselijk ), maar dat moet je dus nooit doen. Een PC die aan het internet hangt is kwetsbaar. Het internet is wereldwijd en er lopen nu eenmaal veel mensen op onze planeet rond. Dus ook mensen die niets beter te doen hebben dan andere mensen het leven zuur te maken. Daar zit geen grote organisatie achter. Dat zijn meestal pubers die niets beter te doen hebben. Het is inderdaad zo dat je daar steeds moet op bedacht zijn als je met een PC werkt. U af en toe al eens inhouden dus.

Misschien is die man van het Belgische ufo netwerk ( WTF ? ) ook niet altijd zo sceptisch en niet altijd zo voorzichtig. Hier ga ik het bij laten en wat ik zeker NIET zou doen is op de volgende link klikken. Of toch ?

Hier niet op klikken !

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor alice » 27 okt 2008, 18:20

Blueflame schreef:
Alice schreef:En de man van het Belgische ufo netwerk klaagde ook over zijn pc
epidemie ?

Zonder enige twijfel. Binnen ongeveer 200 klikken zal je me gelijk geven.
Het probleem is dat iedereen tegenwoordig wel een PC heeft, maar daar verder niet zo heel veel van af weet en het meestal niet zo nauw neemt met de beveiliging.

Als ik het zo een beetje rondom mij zie, wordt er eigenlijk op alles geklikt, waarop je maar kan klikken. Allerlei rommel wordt zonder meer gedownload en zo nodig geïnstalleerd. Zonder daar soms even bij na te denken. Wordt u verteld dat u de 10.000-ste bezoeker van een website bent en u een prijs heeft gewonnen, dan wordt daar op geklikt. Begrijpelijk allemaal ( want heel menselijk ), maar dat moet je dus nooit doen. Een PC die aan het internet hangt is kwetsbaar. Het internet is wereldwijd en er lopen nu eenmaal veel mensen op onze planeet rond. Dus ook mensen die niets beter te doen hebben dan andere mensen het leven zuur te maken. Daar zit geen grote organisatie achter. Dat zijn meestal pubers die niets beter te doen hebben. Het is inderdaad zo dat je daar steeds moet op bedacht zijn als je met een PC werkt. U af en toe al eens inhouden dus.

Misschien is die man van het Belgische ufo netwerk ( WTF ? ) ook niet altijd zo sceptisch en niet altijd zo voorzichtig. Hier ga ik het bij laten en wat ik zeker NIET zou doen is op de volgende link klikken. Of toch ?

Hier niet op klikken !

Mvg.

ALLEMAAL GROOT GELIJK TOCH ZOU HET NODIG ZIJN DAT GE ALLEMAAL WAKKER WORDT DIT IS WERELD WIJD EN VERPAKT ALS VERSCHILLENDE SOORTEN ONZIN SIMPEL EN TOCH WAAR

MIJN MAIL NAAR RUPERT SHELDRAKE VAT HET NOG EENS SAMEN
Dear Rupert,
Its absolutely no problem that you don’t give detailed response, and it suppose that many people at this moment are overwhelmed with mails...
People loose themselves in details, and that is the mistake they all make, this includes myself the past months , also me I received the information only piece by piece ….
Shortly its only one thing, there is something very serious going on and this is world wide, and it should get some clear to all people and I don’t know how.
You don’t need detailed at all to answer me, but please try to see what is going on and try to pass the information clear and brief to anybody who would understand because he is able to connect complex information fast the right way ….that is all I hope , really

This one thing is covered as several seemingly unrelated different things: alien abductions mind control and recovered memories from childhood abuse and the whole society of so called paranormal experiences …RESULT OF CONNECTING ALL THIS IS EXTREMELY ALARMING
On the last subject there was a detailed survey from the therapist on Trauma related problems , it shows 50 auto immunity diseases , it shows 30 percent cancers , its shows horrible things, and the therapists themselves don’t understand from were this explosion comes focussed on trauma problems of their patients of course and trying to proof that multiple personality disorder is real …..check bottom of website the results, the subjects are chosen just as aliens to be weird , its done remotely
http://ritualabuse.us/mindcontrol/eas-s ... henomenon/
The patients rapport that they are "programmed in childhood to recover these memories ..or to believe they are controlled by radio waves ...half of them experiences remote weapon abuse .. no matter if the memories are of of mind control experiments ,or of satanic abuse.)
Same is for alien abductions, I got meanwhile in touch with so many and all of them tell the same horror, cancers , heart attacks autoimmunity diseases, car crashes ect , and most of them don’t see the relation with extreme abuse in child hood for instance (of course )
Half of them considers the memories as real and as aliens , the other half accuses the USA government to experiment on them and cover it as aliens ….
Since 2000 our group of targeted individuals are exploding and again most of them believe different things and is mailing everywhere for help, also this causes total communication overload, on top the mail is permanently being tempered with …
The main symptoms: headache, heart palpations, sudden sexual arousal, sudden nausea, metabolism changes, sleep deprivation, induced sleep or fatigue , pain in every part of the body, fear and dizziness, extremely vivid and bizarre dreams. And also heart attacks suicides car crashes are reported in this group
they don’t want to be associated with aliens for chance …and don’t see the relation with child abuse (of course) . They usually hardly know about false –recovered memories …Results of questions on them
Manipulation of Memory (forgetting/remembering/):69.74%
Manipulation of Memory (screen memories, false memories): 43.42%µ
And on organized stalking (Shows how strong illusions can be created by this remote manipulations because only answer one is correct )
Your personal opinion about organized stalking
1 People are manipulated and influenced remotely without that they know about the technology. 12.36%
2 People and groups actively participate in the harassment and aware of the technology being in use. 21.35%
3 Some people around me are "organized" to stalk me, possibly paid to do so.: 14.61%
4 Both cases are possible, some people are manipulated, some consciously aware and involved: 51.69%
Rest is to find here http://www.mindcontrol-victims.eu/petition.htm & TESTEMONIES
Link to over 680 VICTIMS' CASE SUMMARIES (DIRECTED ENERGY WEAPONS, AND ORGANISED STALKING ABUSE)
(testimonies personal details) http://www.freedrive.com/folder/177784

But all this has started to emerge on large scale in the 80 ties and is since 2000 exploding in silence and causing same characteristics world wide , not only in the direct targets , but also in totally non suspecting world population ….in silence …, and this explains indeed the mystery of sudden rise of suicides in USA middle age health care officials are wondering about ….
The fact those new age groups were isolated from general science and universities, has caused they go unnoticed, and they themselves hardly understand what is going on, or don’t see the relations between different things .
The only thing I am asking you in name of thousands, and the world in fact , please check this and try to see and explain to the academic community what is going on ….they wont believe , and all this endless communications between so many at this moment causes such over flow of information…..that nobody sees anymore the main point …that all this is different parts of the same thing
To this nonsense stuff belongs of course the whole bunch of paranormal experiences, the targets believe themselves its paranormal since many years and produce another large amount of information once more seemingly unrelated to this, but part of one and the same ….
All these group aliened themselves also from mainstream science ( of course ) , because their explanations sounded once more weird ….
Symptoms Of Voodoo/Black Magic October 7, 2007
http://misslatoya.wordpress.com/2007/10 ... omment-240

In case we suppose the technology is in use for a longer time and possibly could be causing false memories on global scale and longer term, we see once more a new global phenomenon starting around the 80 ties, precisely when the academic controversy on recovered-false memories of the past decades starts
This idea would perfectly fit with the global pattern of the remote mind control victims that is growing bigger at the moment.
Linked on this way to the seemingly unrelated, experiences on a way they do make sense as part of one problem, the totality becomes a clear and consistent picture on large scale that can easily be recognized, and in creases over time ...This includes Multiple personality disorder or DID that also started to appear around the 80 ties
The fact this approach does not only connect the several experiences ; explains the whole academic controversy on recovered memories of past decades, but is first of all a very alarming sigh FOR THE WHOLE WORLD AT THIS MOMENT is a good reason for all to urgently wonder what this all is about world wide ….
alice

Berichtdoor willem_betz » 27 okt 2008, 20:09

Alice,
weet je wel zeker dat je zelf nog niet aangetast bent door die mind control stralen ?
Misschien hebben de reptielen die ideeën wel bij jou ingeplant om ons te misleiden en aldus ook alle andere forumdeelnemers onder controle te krijgen ?
Als het waar is wat je zelf schrijft, dat de aliens nu betere (of andere ?) seks kennen is dat misschien nog zo slecht niet?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor alice » 28 okt 2008, 02:11

willem_betz schreef:Alice,
weet je wel zeker dat je zelf nog niet aangetast bent door die mind control stralen ?
Misschien hebben de reptielen die ideeën wel bij jou ingeplant om ons te misleiden en aldus ook alle andere forumdeelnemers onder controle te krijgen ?
Als het waar is wat je zelf schrijft, dat de aliens nu betere (of andere ?) seks kennen is dat misschien nog zo slecht niet?

OK WACHT EFFE KUNNEN WE SAMEN EVEN STAP VOOR STAP REDENEREN,,?? DOE ME EFFE EEN PLEZIER JA ,??
stap één
Zijt ge het met mij eens , dat herrinneringen herwinnen uit kindertijd nikks te maken zou mogen hebben met symtomen zoals kanker en auto immuunstoornissen en cystes en afgebroken tanden?,,,
alice

Berichtdoor Piet5 » 28 okt 2008, 13:58

alice schreef:

OK WACHT EFFE KUNNEN WE SAMEN EVEN STAP VOOR STAP REDENEREN,,?? DOE ME EFFE EEN PLEZIER JA ,??
stap één
Zijt ge het met mij eens , dat herrinneringen herwinnen uit kindertijd nikks te maken zou mogen hebben met symtomen zoals kanker en auto immuunstoornissen en cystes en afgebroken tanden?,,,

De kindjes met al zulke kwalen
gaan later helderziend bepalen
wat aliëns sexuologisch mogen,
wie is op dat gebied bedrogen?
Vraag eens bij www.nvvs.info/?
Het resultaat zie 'k graag. Tot zo
Piet5

Berichtdoor willem_betz » 28 okt 2008, 15:19

alice schreef:OK WACHT EFFE KUNNEN WE SAMEN EVEN STAP VOOR STAP REDENEREN,,?? DOE ME EFFE EEN PLEZIER JA ,??
stap één

Graag gedaan, maar...
Wat bedoel je met "te maken hebben" ? Als oorzaak, als gevolg?
Ik bedoel: stel dat iemand als kind een cyste had of een tand afbrak, dan heeft die daar toch wel herinnering aan, niet?
Je moet jouw vraag duidelijker formuleren.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Faction Fictory » 28 okt 2008, 15:33

ook de frase 'zou mogen hebben' lijkt me eerder moreel dan wetenschappelijk van toon...
Faction Fictory

Berichtdoor alice » 28 okt 2008, 18:45

willem_betz schreef:
alice schreef:OK WACHT EFFE KUNNEN WE SAMEN EVEN STAP VOOR STAP REDENEREN,,?? DOE ME EFFE EEN PLEZIER JA ,??
stap één

Graag gedaan, maar...
Wat bedoel je met "te maken hebben" ? Als oorzaak, als gevolg?
Ik bedoel: stel dat iemand als kind een cyste had of een tand afbrak, dan heeft die daar toch wel herinnering aan, niet?
Je moet jouw vraag duidelijker formuleren.

Geen probleem :)

Ik bedoel gewoon twee dingen die samengaan ..
WEL TE VERWACHTEN is bv dat koorts en pijjn samengaan ,of weinig slaap en vermoeidheid, of verlies en depressie , of radioactiviteit en (gevolg) kanker enz enz
die dingen hebben iets met elkaar te maken , of het nu oorzaak en gevolg is , of gewoon samengaat doet er minder direct toe

voorbeeld van iets waar meestal geen verband gezocht wordt :
een hoge opleiding en een blauwe auto
of moe zijn en een hond bezittten ...

en dit verband niet een beetje (bv iets meer kans om ziek te worden als ge down zijt ) maar heel statistisch relevant en liefts nog met meer dan 1 ding tegelijk ......

DUS HIER OP NIEUW DE VRAAG
zoud ge normaall een verband verwachten tussen enerzijds "het herwinnnen van herinneringen " (na jaren van alles normaal)
en zeer statistisch relevante (verschillende ) ziektes en fysieke symtomen??, ( mischien nog wel de hoofdpijn, en mogelliijk de slapeloosheiid, ) maar 50 procent autto immuun stoornissen??
en 30 procent kankers ?? en fybromyalgie en nog eens daarbovenop broze tanden ? (en al helemaal niet bv "autoongelukken" )
Al wat ik vraag, zoud ge dat normaal verwachten?

Ik niet want ik vind het geen relevant verband houden....dus dan zou het volgens mij alleen toevallig kunnen zijn ...juist ?
:?:
Greets :wink:
alice

Berichtdoor willem_betz » 28 okt 2008, 19:33

Alice,
laten we eens proberen logisch te zijn.
Als er twee gebeurtenissen zich vaak samen voordoen met een tijdverschil, bijv.
eerst A dan B, dan spreken we over correlatie.
Wat zijn dan de mogelijke verbanden?
1) A is de oorzaak van B
2) B is de oorzaak van A
3) A en B worden beide veroorzaakt door een derde gebeurtenis C
4) er is geen enkel verband tussen A en B, het is gewoon toeval.

Dit kan je vinden op de eerste pagina's van elk boek over statistiek.
Om uit te maken tot welke van de 4 mogelijkheden de verschijnselen behoren is soms een beetje "gezond verstand " al genoeg, maar dat kan bedrieglijk zijn. In die boeken staan genoeg voorbeelden.
Het onderscheid maken is niet steeds gemakkelijk, maar de beste kans op een betrouwbaar antwoord heb je enkel met gebruik van de wetenschappelijke methode.
Sorry dat mijn antwoord iets ingewikkelder is dan een eenvoudig ja of neen, maar de echte wereld kan erg complex zijn.
Jouw probleem lijkt te zijn de invloed van aliens (of reptielen?) op menselijk gedrag. Gaan de mensen raar (flippen) doen omdat ze in het geheim bestraald worden, of beelden ze zich in dat ze bestraald worden omdat ze flippen?
Ik ben eerder geneigd om de tweede mogelijkheid als de meest waarschijnlijke te zien.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Henriette » 28 okt 2008, 20:35

...
Laatst bijgewerkt door Henriette op 16 sep 2009, 22:02, in totaal 1 keer bewerkt.
Henriette

Berichtdoor Faction Fictory » 28 okt 2008, 20:43

Henriette schreef:
PS causaal en correlerende relaties worden gigantisch vaak door elkaar gehaald door mensen die zich er niet goed in hebben verdiept.

Idd Henriette, daar laat intuitie ons in de steek, nabijheid in tijd en ruimte van fenomenen is genoeg opdat ze als causaal zouden aanvoelen.
Vaak onterecht.

Gr
Faction Fictory

Berichtdoor alice » 29 okt 2008, 07:17

laten we eens proberen logisch te zijn.
Als er twee gebeurtenissen zich vaak samen voordoen met een tijdverschil, bijv.
eerst A dan B, dan spreken we over correlatie.
Wat zijn dan de mogelijke verbanden?
1) A is de oorzaak van B
2) B is de oorzaak van A
3) A en B worden beide veroorzaakt door een derde gebeurtenis C
4) er is geen enkel verband tussen A en B, het is gewoon toeval.

Dit kan je vinden op de eerste pagina's van elk boek over statistiek.
Om uit te maken tot welke van de 4 mogelijkheden de verschijnselen behoren is soms een beetje "gezond verstand " al genoeg, maar dat kan bedrieglijk zijn. In die boeken staan genoeg voorbeelden.
Het onderscheid maken is niet steeds gemakkelijk, maar de beste kans op een betrouwbaar antwoord heb je enkel met gebruik van de wetenschappelijke methode.
Sorry dat mijn antwoord iets ingewikkelder is dan een eenvoudig ja of neen, maar de echte wereld kan erg complex zijn.
Jouw probleem lijkt te zijn de invloed van aliens (of reptielen?) op menselijk gedrag. Gaan de mensen raar (flippen) doen omdat ze in het geheim bestraald worden, of beelden ze zich in dat ze bestraald worden omdat ze flippen?
Ik ben eerder geneigd om de tweede mogelijkheid als de meest waarschijnlijke te zien.

ja maar ge gaat veel te snel, en begint bij allerlei conclusies die ge onmogelijk vindt , .....
Het moet stap voor stap , ZONDER CONCLUSIES te trekken, ALLEEN DE FEITEN BEKIJKEN want over conclusies spreken zonder feiten te kennen , is natuurlijk onzin, en bovendien ik trek niet eens een conclusies .
waarom vroeg ik nu of ge dat normaal vind die verbanden? Omdat ze inderdaad NIET normaal zijn
gaan nadenken en zeggen " ze kunnen er niet zijn , daaruitvolgt ZE ZIJN ER NIET is natuurlijk niet meer naar de feiten kijken

KIJK NU EENS NAAR DE SURVEY VAN DE THERAPEUTEN LOS VAN HUN (FOUTE ) CONCLUSIES . Die conclusies zijn onzin , er was nooit geen misbruik MAAR HUN VASTSTELLING-OBSERVATIES ZIJN WEL JUIST NATUURLIJK EN DAAR HEB IK HET OVER
het is een enorme fout die mensen maken , ontkennen van observaties omdat de conclusies onzinnig zijn !!!!

hier zijn de OBSERVATIES
January 1 - March 30, 2007 with 1471 respondents from 31 named countries. P-EAS: Professional - Extreme Abuse Survey (An International Online Survey for Therapists, Counselors, Clergy, and Other Persons Who Have Worked Professionally with at Least One Adult Survivor of Extreme Abuse) April 1 - June 30 2007 with 451 respondents from 20 named countries. Contact: Wanda Karriker, PhD

INDIEN DIE JUIST ZIJN EN DAAR TWIJFEL IK NIET AAN (waarom zouden die mensen "afspreken om te liegen " het gaat over 270 therapeuten 1470 individuen uit verschilllende landen en het verbaast ze zelf !

WE ZIEN EEN FENOMEEN nl herrinneringen die samen gaan met digen die men totaal NIET VERWACHT EN DAAR GAAT HET OVER EN OVER NIKS ANDERS
ONTKENNEN DAT HET ZO IS OMDAT MEN HET NIET VERWACHT IS NATUURLIJK TOTAAL FOUT !!!
Dus gelieve EERST en VOORAL naar die ONBSERVATIES TE KIJKEN los van alle conclusies EN LOS VAN DE INHOUD VAN DE HERRINERRINGEN
Auto-immune disorders 48% 20%
Fibromyalgia 31% 18%
Cancer 08% 04%
iets subjectiever maar dan nog
Migraine headaches 66% 38%
Posttraumatic stress disorder 93% 70%

en dan DIE MELDINGEN VAN FLASHBACKS EN ZO
WAAR OM ZOU DAT INBEELDING ZIJN
TOCH NIET ALLEEN OMDAT WE HET NIET VERSTAAN OF NIET VERWACHTEN
EN DAT IS WAAR HET MIJ OVER GAAT
VANWAAR KOMT DIT ???
LOS VAN CONCLUSIES
LOS VAN DE INHOUD VAN DE HERINNERINGEN

WANT HET IS MEER DAN DOOR TOEVAL MOGELIJK

http://ritualabuse.us/mindcontrol/eas-s ... henomenon/
KUNNEN WE DAAR BEGINNEN WANT ERGENS MOET NE MENS BEGINNEN MET NADENKEN JUIST ,? :idea:
alice

Berichtdoor alice » 29 okt 2008, 07:32

Henriette schreef:Ik kwam laatst nog een leuke tegen in een module arbeid en gezondheid Willem: de reciproke verbanden (wederzijdse invloed). Alleen ik ben nog niet zo ver geschoold dat ik weet hoe men hier 'statistisch' tegenaankijkt.

PS causaal en correlerende relaties worden gigantisch vaak door elkaar gehaald door mensen die zich er niet goed in hebben verdiept.

JA INDERDAAD oorzaak en gevolg :wink:
meestal trekken we snel conclusies dat wat eerst komt oorzaak is van wat erna komt , ...

MAAR LOS VAN WAT OORZAAK IS ALLEEN HET CORRELEREN VAN TWEE DINGEN DAT MEER VOORRKOMT DAN DOOR TOEVAL MOGELIJK IS

DE REST LATEN RUSTEN = conclusies= wat met mogelijk acht ect ect ect
gewoon computertje spelen in feite , niet oordelen, gewoon vaststellen :idea:
alice

Berichtdoor alice » 29 okt 2008, 07:35

Faction Fictory schreef:
Henriette schreef:

Idd Henriette, daar laat intuitie ons in de steek, nabijheid in tijd en ruimte van fenomenen is genoeg opdat ze als causaal zouden aanvoelen.
Vaak onterecht.

Gr

een mens is geneigd dingen te willen verklaren en hoe absurd soms ook de verklaring, op die manier blijven mensen ook HEEL LANG DINGEN WAAR ZE GEEEN VERKLARING VOOR HEBBEN NEGEREN das ook waar he? :wink:
alice

Berichtdoor Faction Fictory » 29 okt 2008, 09:11

alice schreef:
een mens is geneigd dingen te willen verklaren en hoe absurd soms ook de verklaring, op die manier blijven mensen ook HEEL LANG DINGEN WAAR ZE GEEEN VERKLARING VOOR HEBBEN NEGEREN das ook waar he? :wink:

Ja dat klopt, een eerste alarmbelletje zou moeten gaan rinkelen als men emotioneel gebonden is aan een verklaring.
Misschien zijn die verklaringen er wel Alice maar zie je ze niet wegens die emotionele gebondenheid aan je eigen verklaring waardoor je het gevoel krijgt zeker te zijn.
Emotionele hechting aan een idee zorgt er vaak voor dat we niet meer kunnen/willen zien wat dat idee tegen spreekt.

Wetenschappelijke waarheid en gevoelswaarheid stemmen zelden overeen, onze hersenen hebben toegepaste logica, kennis van argumentatiefouten en wetenschappelijke methodiek nodig om een gevoelswaarheid aan de kaak te kunnen stellen.
Met alle respect maar daar heb ik nog niet veel van gemerkt in je posts die eerder een wirwar van subjectief geinterpreteerde feiten zijn dan een consistent opgebouwde logica.

Gr
Faction Fictory

Berichtdoor alice » 29 okt 2008, 14:41

Faction Fictory schreef:
alice schreef:

Ja dat klopt, een eerste alarmbelletje zou moeten gaan rinkelen als men emotioneel gebonden is aan een verklaring.
Misschien zijn die verklaringen er wel Alice maar zie je ze niet wegens die emotionele gebondenheid aan je eigen verklaring waardoor je het gevoel krijgt zeker te zijn.
Emotionele hechting aan een idee zorgt er vaak voor dat we niet meer kunnen/willen zien wat dat idee tegen spreekt.

Wetenschappelijke waarheid en gevoelswaarheid stemmen zelden overeen, onze hersenen hebben toegepaste logica, kennis van argumentatiefouten en wetenschappelijke methodiek nodig om een gevoelswaarheid aan de kaak te kunnen stellen.
Met alle respect maar daar heb ik nog niet veel van gemerkt in je posts die eerder een wirwar van subjectief geinterpreteerde feiten zijn dan een consistent opgebouwde logica.

Gr

het is bijna griezelig consistent wat ik zie ...helaas

de new age groepen , dus alle alien ontvoerden, alle herwonnnen herinnergen ...die zijn natuurlijk sinds de jaren tachtig langzaam geisoleerd juist he ?? serieuze studies stellen dat objectief vast !

bv hier STELLEN OOK DE TOENAME EN OBJECTIEVE ISOLATIE VAST !!!
IS ESSENTIEEL OM TE ZIEN LEES DIE STUDIE EFFE ECHT DIT WEET AMPER IEMAND

Christopher D. Bader Associate Professor Sociology of Religion Criminology
Burleson 318B (254) 710-6238 Christopher_Bader@baylor.edu Education
•Ph.D., University of Washington (2002)
•M.A., Bowling Green State University (1995)
•B.A., The Evergreen State College (1991)
http://www.baylor.edu/content/services/ ... p?id=18953
CHRISTOPHER D. BADER
In the 1980s two different groups emerged that exhibited a strikingly similar combination of the quasi-religious and psychotherapeutic—UFO abductees and ritual-abuse survivors

omdat herwonnen herinneringen natuurliik ONZIN is , is er alleen maar over gedebateerd of ze waar of vals waren, maar de groepen zelf zijn onbekend ....
idem is het idiote debat of er aliens zijn of niet ....

Late 1970’s

California based therapist Gwen Dean noted forty-four parallels between alien abduction and satanic ritual abuse (SRA). Both emerged as widespread phenomena in the late 1970s and early 1980s, both often use hypnosis to recover lost or suppressed memory. Furthermore, the scenarios and narratives offered by abductees and SRA victims feature many similar elements: both are typically said to begin when the experiencer is in their youth; both are said to involve entire families and to occur generationally; the alien examination table is similar to the satanic altar; both phenomena focus on genitals, rape, sexuality and breeding; witnesses often report that the events happen when they are in altered states of consciousness; both phenomena feature episodes of "missing time" when the events are said to occur, but of which the victim has no conscious memory. (Bryan, 138-139)

ALS GE NU GOED ZIJT IN HET ZIEN VAN ABSTRACTE PATRONEN
DAN ZOU MISCHIEN KUNNEN DOOR DOORDRINGEN DAT HET OM TWEE TOTAAL VERSCHILLENDE ERVARINGEN GAAT

MAAR MET 1 EN ZELFDE AUTEUR

OOK ALIENS HEBBEN KANKERS EN AUTOIMMUUNSTOORNISSEN WAAR MEN ZE TOTAAL NIET VERWACHT !!!! het KAN niet toevallig zijn ....

SINDS 2000 ZIJN WIJ ERBIJ AAN HET KOMEN IN STILTE

wie ziet dit , ?? , ik wil dat iemand goed kijkt ! en ZIET WAT IK BEDOEL ;;;;OMDAT HET BELANGRIJK IS INDERDAAD

Monika
alice

Berichtdoor Piet5 » 29 okt 2008, 15:12

Wat doen aliëns aan kanker en autoimmuunstoornissen?
Hoe regel je een vrij veilig campagne i.v.m. hun aardse nageslacht?
Piet5

Berichtdoor willem_betz » 29 okt 2008, 15:40

Alice:
OOK ALIENS HEBBEN KANKERS EN AUTOIMMUUNSTOORNISSEN WAAR MEN ZE TOTAAL NIET VERWACHT !!!! het KAN niet toevallig zijn ....

Beste Alice, ik heb je een lijstje gegeven van de 4 mogelijke verbanden tussen gebeurtenissen. Begrijp ik goed dat je meent dat optie drie geldt voor jouw probleem? Dus een gemeenschappelijke derde oorzaak en dat zijn de..vul maar in, de reptielen?
Jouw verhaal komt toch nogal verward en tegenstrijdig over: geloof je er nu zelf in of niet?
Toch even nieuwsgierig: hoe weet je dat aliens kanker krijgen? en dan nog onverwacht! Behandelen ze die ook homeopathisch ?
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor alice » 29 okt 2008, 18:14

willem_betz schreef:Alice:

Beste Alice, ik heb je een lijstje gegeven van de 4 mogelijke verbanden tussen gebeurtenissen. Begrijp ik goed dat je meent dat optie drie geldt voor jouw probleem? Dus een gemeenschappelijke derde oorzaak en dat zijn de..vul maar in, de reptielen?
Jouw verhaal komt toch nogal verward en tegenstrijdig over: geloof je er nu zelf in of niet?
Toch even nieuwsgierig: hoe weet je dat aliens kanker krijgen? en dan nog onverwacht! Behandelen ze die ook homeopathisch ?

ge zijt niet sereius, ect nie , mensen die door aliens zijn ontvoerd , worden dikwijls met kanker opgezadeld, straffer nog , wie probeert naar buiten te brengen dat dit met herwonnnen herrinnerignen samen gaat, krijgt kanker , letterlijk ..., of zoals john mack overrreden

wat weet gij infeite over die groep satanisch misbruik en ufo ontvoerden??
niks ! letterlijk niks , en das een groot probleem natuurlijk ..dat ik bewust zo gedaan al 20 jaar lang ...

waarom geeft die uitslag van de extreme abuse survey die hoge score auto imuun stoornissen , daar hebt ge gewoon niet op geantwoord, ge zijt eromheen gelopen, waar om ?

tis wel echt belangriijk
alice

Berichtdoor kil » 29 okt 2008, 18:42

alice schreef:
willem_betz schreef:Alice:

ge zijt niet sereius, ect nie , mensen die door aliens zijn ontvoerd , worden dikwijls met kanker opgezadeld, straffer nog , wie probeert naar buiten te brengen dat dit met herwonnnen herrinnerignen samen gaat, krijgt kanker , letterlijk ..., of zoals john mack overrreden

wat weet gij infeite over die groep satanisch misbruik en ufo ontvoerden??
niks ! letterlijk niks , en das een groot probleem natuurlijk ..dat ik bewust zo gedaan al 20 jaar lang ...

waarom geeft die uitslag van de extreme abuse survey die hoge score auto imuun stoornissen , daar hebt ge gewoon niet op geantwoord, ge zijt eromheen gelopen, waar om ?

tis wel echt belangriijk
Mensen die door aliens zijn ontvoerd zijn meestal ietsie pietsie marginaal, dit met alle respect. En daarenboven zijn ze ook gewoon nooit ontvoerd geweest.

Aliens kunnen dus blijkbaar via afstand kanker "activeren" als de slachtoffers niet doen wat ze horen te doen. Of ze worden overreden. Hoe doen ze dat precies? En dat overrijden, is dat door een mens of een alien?

Heel dit verhaal in dit topic is onsamenhangend, chaotisch, niet bijster goed geschreven (sorry) en steunt op statistische miskleunen (cfr de uiteenzetting van professor Betz). Misschien tijd voor een bondige samenvatting van wie wat nu juist met wie op deze aardkloot (of daarbuiten) uit aan het steken is?
kil

Berichtdoor Timmber » 29 okt 2008, 18:53

kil schreef: Misschien tijd voor een bondige samenvatting van wie wat nu juist met wie op deze aardkloot (of daarbuiten) uit aan het steken is?

Geef mijn portie maar aan Fikkie.
Timmber

Berichtdoor Henriette » 29 okt 2008, 20:14

...
Laatst bijgewerkt door Henriette op 16 sep 2009, 22:00, in totaal 1 keer bewerkt.
Henriette

Berichtdoor alice » 29 okt 2008, 20:29

ik geef toe dat het hier VER VAN HET OORSPRONKELIJK ONDERWERP IS AFGEDWAALD
EN DAT WAS HERWONNEN HERRINERINGEN

VANWAAR KOMT HET DEBAT DOORROND ,,????

EN IK WIL ECHT WEL BIJ DAT ONDERWERP BLIJVEN
AL DAT VAAG GELUL TOTAAL BEVOOROORDEELD EN NIET WETEND WAAR HET OVER GAAT BEN IK BEU ! LETTERLIJK BEUHET IS GEEN HAAR BETER DAN WIE BEWEERT DAT HET ALIENS ZIJN DIE DIT DOEN OF WIE GAAT BIDDEN OM AIDS TE STOPPEN
GULLE ZIT ER ALLEMAAL DIK NAAST WANT GE HOORT HET WOORD ALIENS EN LULT DAN MAAR WAT
IK HEB EEN HEKEL AAN GELUL EN WAZIG HEID

EN DAN ZETTEN ZE MIJ OP HET WAAR OF NIET WAAR DEPARTEMENT
TERWIJL IK WIL VERDOMME SERIEUS IETS BEKIJKEN
ER STAAT WEL DAT SATAN SEKTES EEN PROBLEEM WORDEN EN DAT IS ZEKER EN VAST WAAR MAAR NIEMAND VRAAGT ZICH AF WAT IK EIGENLJK PROBEER TE ZEGGEN
MISCHIEN VERKLAART HET WEL AL DIE GEVAARLIJKE SATAN SEKTES ONZIN ENZ ENZ

DUS DE HERWONNEN HERINNERINGEN VANWAAR DE CONTRAVERSE,???
HOE KOMT HET DAT DIT IN DE JAREN 80 BEGINT ?????

VANWAAR KOMEN DIE HERINNNERINGEN .???
EN ZOWEL BIJ ALIENS BV ALS BIJ SATANISCH MISBRUIK ???
TWEE GROEPEN DIE TOTAAL GEEN CONTACT HEBBEN ?????

SAMENGEVAT
Memory wars: Memories suppressed from trauma in childhood? Both sides have some points to make
Some therapists who work with trauma survivors believe that the memories are true because they are accompanied by such extreme emotions. Other therapists have reported that some of their patients have recovered memories which could not have been true (a memory of being decapitated) or abducted by aliens for many ..,

HET ONDERWERP DOET ER NIETS TOE VOLGENS MIJ WANT HET ZIJN HEEL SPECIFIEK SOORTEN HERRINNNERING DIE IN DE JAREN 80 ZIJN ONTSTAAN EN HELE GROEPEN VAN DE MAINSTREAM WETEN SCHAP HEBBEN GEISOLEERD ( INDERDAAD ABDUCTEES ZIJN MARGINAAL ZOALS HIER IS GEZEGD MAAR DAARMEE IS VERDER NIKS OPGEKLAARD)
Late 1970’s

DIT ZIJN DE FEITEN EN NU GRAAG EEN ANALYSE EN NIET OF HET EINDELOOS GEZEUR OVER OF ER ALEINS ZIJN EN OF ER SATANRITUELELN ZIJN MAAR DE KERN VAN DE ZAAK
VANWAAR KOMT DIT ,,??? WAT ZIJN DE VERRASSENDE FEITEN HIERAAN
WAAR OM IS ER ZO WEINIG OVER GEWETEN
EN HET BELANGRIJKSTE WAAROM VOLDOEN GEEN VAN BEIDEN THEORIEN OVER HERRINNERINGEN ,,,,????

WAAR OM IS DIT DEBAT ZO GIFTIG ,????

Harvard psychologist Susan Clancy The non believer Trauma & similarities of the stories stayed unexplained…
S Clancy : "One of the most bitter and volatile debates ever to occur in psychology concerns the reality of repressed and recovered memories of traumatic events."
Claims of alien abduction have become increasingly common over the past thirty years,

http://www.psychiatrictimes.com/display ... 68/1158280 The recovered memory debate has been the most acrimonious, vicious and hurtful internal controversy in the history of modern psychiatry. From its very beginning in the late 1980s, it has been more an "ad hominem" war, appealing to feelings and prejudices, rather than a matter of reasoned professional disagreement. Scheflin.

An Empirical Look at the Ritual Abuse Controversy - Randy Noblitt, PhD
http://ritualabusearticles.wordpress.co ... blitt-phd/
Studies have evaluated the frequency with which ritual abuse allegations are disclosed to mental health and other professionals. These studies show that the overwhelming majority of surveyed professionals believe ritual abuse allegations. What would account for such a high degree of concurrence? If these ritual abuse allegations are essentially false, then these therapists are at best misguided. Some have argued that false ritual abuse memories are implanted or created by inept or unethical therapists
The most recent effort to quantify and qualify the experience of ritual and other extreme abuse has been recently completed via the Internet. This undertaking was a cooperative effort between social scientists in the United States and Germany, Becker, Overkamp, Rutz, and Karriker,

BON KUNDE GULLE NORMAAL DOEN,?
WAAR GAAT HET HIEROVER ,??
WANEER BEGON DIT
WAT ZIJN DE KENMERKEN
WAT IS DE EVOLUTIE
WAT ZIJN DE ARGUMENTEN VAN TWEE PARTIJEN
EN HOE OVERTUIGEND ZIJN ZE

ZOU HET NIET KUNNEN DAT ER EEN DERDE VERKLARING IS ,??
EN WAT ZIJN DE ARGUMENTEN DAARVOOR ??

BEN VOOROORDELEN BEU

:roll:
alice

Berichtdoor alice » 29 okt 2008, 21:47

Henriette schreef:Ik heb de moeite genomen het artikel van Bader (laatste post Alice) op te zoeken (je link deed het niet).

http://isreligion.org/pdf/bader_ufo.pdf

Wat mij stoort in je betoog is dat je continu wetenschappelijke studies aanhaalt en geheel verdraait.
Deze man trachtte een demografisch overzichtje te maken van mensen die melden ontvoerd te zijn door aliens of satanisch ritueel misbruik te hebben overleefd. Scroll door naar pagina 674 van de journal voor een overzichtje. Bekijk ook even de gegevens over de mate waarin die mensen geschoold zijn. Meestal zegt dat iets over het intelligentieniveau.
De mate waarin ze ziek zijn geworden ben ik in het artikel niet echt tegengekomen (gescreend).

En probeer aub met wetenschappelijke artikelen datgene aan te tonen waar de onderzoeker mee bezig was. Anders slaat het nergens op.

Hi Henriette nee iderdaad in zijn artikeltje staat niks over ziektes , hij zal dat niet relevant gevonden hebben net als bv susan clansy ....
sorry dat ik je post niet eerde beantwoorde , had ze niet gezien

ik belde net met iemand van dit forum die ook probeerde het probleem aan te halen maar dan ivm ufos , hij reageerde blij en het eerste wat die zie was "mensen hebben er enorme problemen door" en dat is waar het mij over gaat, DE SCHAAL WAAROP DIT MOMENTEEL GEBEURD IS ENORM
NOMATTER WELKE CONCLUSIES MENSEN TREKKEN (aliens , radiogolven of herwonnen herrineringen of vodoo ) MAAR HET GEBEURD EN WERELDWIJD EN IS HEEL ERG GRIEZELIG , ik ben een extreem rationeel mens, ge zou nog verschieten , :wink:

Tot later, welke link deed het niet ? , mijn pc doet dikwijls raar ook, ook links die het niet doen , zou het?, Groetjes
alice

Berichtdoor alice » 29 okt 2008, 22:04

Henriette schreef:Ik heb de moeite genomen het artikel van Bader (laatste post Alice) op te zoeken (je link deed het niet).

http://isreligion.org/pdf/bader_ufo.pdf

Wat mij stoort in je betoog is dat je continu wetenschappelijke studies aanhaalt en geheel verdraait.
Deze man trachtte een demografisch overzichtje te maken van mensen die melden ontvoerd te zijn door aliens of satanisch ritueel misbruik te hebben overleefd. Scroll door naar pagina 674 van de journal voor een overzichtje. Bekijk ook even de gegevens over de mate waarin die mensen geschoold zijn. Meestal zegt dat iets over het intelligentieniveau.
De mate waarin ze ziek zijn geworden ben ik in het artikel niet echt tegengekomen (gescreend).

En probeer aub met wetenschappelijke artikelen datgene aan te tonen waar de onderzoeker mee bezig was. Anders slaat het nergens op.

Waarom ik nu net die man aanhaal , omdat het objectief is, in de ogen van de mainstream rationele mens, het gebruikt standaard technieken voor onderzoek, ziekten was niet relevant maar toch meld hij bv (en dat is dus precies wat ik bedoel )
Given the high levels of education reported by ritual-abuse survivors, this is a curious finding. These results, coupled with their high divorce rate, suggests that ritual-abuse survivors may have difficulty maintaining normative lifestyles upon discovery of their memories
of abuse. Indeed, other questions on the survey indicate that ritual-abuse survivors in support groups do become increasingly dysfunctional due to their memories of abuse. The ritual-abuse survey
included questions allowing the creation of Bennett’s Past Month Isolation Index (PMI) (Bennett 1980, 1985), which measures the extent to which an individual has objectively isolated himself or herself from others, and the Center for Epidemiologic Studies Depression Scale (CESD), which
measures depression.

The National Survey of Families and Households (Center for Demography
and Ecology 1990) also includes these scales. Compared to NSFH respondents, the ritual-abuse
survivors exhibited significantly higher levels of objective isolation and significantly greater levels
of depression (Bader 1995b). These findings suggest that ritual-abuse survivors may be initially
drawn from favored segments of the population, but the experience of recovering memories of
Satanic abuse increasingly distances the survivors from that background.
alice

Berichtdoor alice » 29 okt 2008, 22:10

With some exceptions, other early abductees, such as Travis Walton, also reported single experiences (Barry 1978). Thus UFO abductions
were akin to being in the wrong place at the wrong time. Modern UFO abductees, however, report multiple abduction experiences leading to a belief amongst abductees that the extraterrestrials target and continue to follow certain people throughout their lifetimes. Respondents to the UFO abduction survey indicated that they had been abducted on an average of 10 occasions.
alice

Berichtdoor alice » 29 okt 2008, 22:26

Consistent with earlier surveys of ritual-abuse survivors, most (87.5 percent) were not aware of the ritual abuse, or of their numerous personalities, until they began therapy. Survivors reported many different reasons for entering therapy in the first place, such as bulimia and other eating disorders, marital problems, depression, and nightmares.

Besef goed die man geeft geen verklaring, hij stelt alleen maar vast , meer niet, hier dus dat de meeste mensen zich van hun meervoudige persoonlijkheid niet bewust waren , tot aan hun therapie,
NU OPLETTEN EN GEEN OORZAAK GEVOLG GAAN PLAKKEN OP DIT WANT INDERDAAD DE THERAPEUTEN WORDEN ERVAN BESCHULDIGD SOMS DE HERINNERINGEN TE HEBBEN INGEPLANT MAAR OOK DAT IS ONZIN
OOK GOED LETTEN OP DE ZOGEZEGDE REDEN VAN THERAPIE
DEPRESSIES EETAANVALLEN NACHTMERRIES RELATIEPROBLEMEN

HET ENIGE WAT ER STAAT IS DAT HET DAARMEE BEGON EN SOMS VOOR EN SOMS NA DE THERAPEUT LATER OVERGING IN MPD EN DE HERINNERINGEN
alice

VorigeVolgende

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?