Hoe cre

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Hoe creëer je geld uit het niets?

Berichtdoor guyd » 02 okt 2008, 18:41

Fictie of werkelijkheid?

http://www.indymedia.be/nl/node/26512
guyd

Berichtdoor The Menace » 02 okt 2008, 18:56

Het filmpje kan ik niet openen. Maar het feit dat je geen of weinig rente krijgt als je geld op een lopende of spaarrekening hebt staan, terwijl je anderszijds veel rente moet betalen als je in de min staat (dus schuld hebt bij de bank), lijkt me een goede manier voor de bank om geld te verdienen.
Utinam logica falsa tuam philosophiam totam suffodiant.
The Menace

Berichtdoor Seppe » 02 okt 2008, 19:34

Geld op zich is eigelijk ook niets eh, het is enkel in onze "fantasie" dat het iets wordt: een universele constructie van afspraken.
Maar een hond trekt zich daar niets van aan en vindt een briefje van 50 euro even lekker als printpapier...
- Door mijn ongecencuseerde eerlijkheid, kan elke post van mij de laatste zijn. -
Seppe

Berichtdoor guyd » 02 okt 2008, 20:43

The Menace schreef:Het filmpje kan ik niet openen. Maar het feit dat je geen of weinig rente krijgt als je geld op een lopende of spaarrekening hebt staan, terwijl je anderszijds veel rente moet betalen als je in de min staat (dus schuld hebt bij de bank), lijkt me een goede manier voor de bank om geld te verdienen.

Misschien lukt het wel met google video
http://video.google.com/videoplay?docid ... ey+as+debt
guyd

Berichtdoor Elennaro » 02 okt 2008, 21:48

Seppe schreef:Geld op zich is eigelijk ook niets eh, het is enkel in onze "fantasie" dat het iets wordt: een universele constructie van afspraken.
Maar een hond trekt zich daar niets van aan en vindt een briefje van 50 euro even lekker als printpapier...

Ik hoop dat je dat niet grondig getest hebt, want dan was je veel geld kwijt geweest. :D
Ceci n'est pas une signature.
Elennaro

Berichtdoor Kris Hauchecorne » 03 okt 2008, 12:14

De mijne lust niks anders, maar hij is dan ook een echt ras- en prijsbeest. :lol:
Geloven staat vrij, maar kwak blijft kwak.
Kris Hauchecorne

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?