Pastoor uit Pinkstergemeente wandelt over water en verdrinkt

Aardstralen, wateraders, wichelroeden, leylijnen, Loch Ness, hypnose, UFO-meldingen, complottheorieën, het Mars gezicht, buitenaardse wezens, aliens, buitennatuurlijk graancircels, de Yeti, ...

Pastoor uit Pinkstergemeente wandelt over water en verdrinkt

Berichtdoor Sisyphus » 18 aug 2008, 01:33

Op een strand in Libreville is gisteren een pastoor van een pinkstergemeente verdronken bij een poging om, net zoals Jezus Christus, over het water te wandelen. Dat meldt de krant L'Union. Volgens de krant zou de pastoor een visioen hebben gehad waardoor hij dacht dat hij over het stuwmeer in Libreville zou kunnen lopen naar het strand van Pointe Denis. Tussen beide plaatsen ligt een afstand van maar liefst twintig kilometer."De dienaar Gods zonk gewoon weg voor de ogen van een fotograaf die hij had meegenomen als getuige van het mirakel en enkele gelovigen die hij beloofd had te genezen", aldus de krant. Sommige priesters van pinkstergemeentes beweren dat ze mirakels kunnen verrichten en mensen kunnen genezen van allerlei kwalen, gaande van een simpel griepje tot aids. (belga/hln)

(oud bericht)
© Belga 29 augustus 2006
Sisyphus
Beheerder

Berichtdoor Seppe » 18 aug 2008, 06:23

Ik zou zegge: "lach dieje mens uit",
maar als ik mij baseer op vorige aanrakingen met het Skepp forum dan ben ik nu vrij verplicht om te zeggen: "ocharme"
- Door mijn ongecencuseerde eerlijkheid, kan elke post van mij de laatste zijn. -
Seppe

Berichtdoor Henriette » 18 aug 2008, 06:39

Misschien had hij beter op het strand kunnen beginnen...
Henriette

Berichtdoor Kris Hauchecorne » 18 aug 2008, 09:34

Had hij geen vertrouwen in een reddingsvest?
Geloven staat vrij, maar kwak blijft kwak.
Kris Hauchecorne

Berichtdoor willem_betz » 18 aug 2008, 12:04

Ik denk dat De Heer hem heeft laten zinken omdat hij teveel gezondigd had, of zondige gedachten had gekoesterd, dat gebeurt wel meer bij pastors. 8)
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Blueflame » 18 aug 2008, 12:09

Te weinig maïzena gebruikt:

http://www.metacafe.com/watch/705009//

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Keer terug naar Fictie of werkelijkheid?