AnkhConsult Discussieforum: sektarisch? Raymond Stevens

Jozef Rulof, Getuigen van jehovah, Opus Dei, Scientology, Mormonen, Avatar, De Graalbeweging, School voor Filosofie, Steiner-pedagogie, Moon, Children Of God, Pinkstergemeenten, Belgische Wicca, Belgische Kerk van Satan, Sahaja Yoga, ... Ook info ivm het sektenrapport, slachtofferhulp, en studies over sekten.

AnkhConsult Discussieforum: sektarisch? Raymond Stevens

Berichtdoor Menneke » 02 okt 2007, 02:09

Hallo alemaal,

Helaas zijn er nu al twee mensen slachtoffer geworden van deze site. Alles wat zich niet conformeert aan leider Raymond Stevens, wordt er afgedonderd.

Ik ben er afgegooid maar omdat ik het niet eens was met hetgeen mij uit de Transpersoonlijke Therapie werd verteld. De tweede is een lid van dit forum, die dit vandaag heeft mogen meemaken. Ik geef de link even in; er staat dan dat je niet ingelogd bent, maar als je op index klikt, dan zie je vanzelf de onderwerpen, die zijn geplaatst. Ik ben over de gehele gang van zaken zo vreselijk boos, dat ik graag zou willen dat anderen hier ook eens naar gaan kijken om samen te gaan bekijken welke stappen er eventueel tegen dit forum en/of tegen de persoonlijke site van Raymond Stevens kunnen worden ondernomen. Hier volgt dus de link:

http://www.ankhconsult.com/YabbSE/index ... ion=login2

en vervolgens kun je dan doorklikken naar de Belgische site. Het is werkelijk een Russische dictatuur- en censuursite; te gek voor woorden gewoon!

Ik hoop heel erg dat er mensen zijn die dit aan de kaak willen gaan stellen; vooral m.b.t. Raymond Stevens zelf die de grootste kwakzalver en dictator is die ik in mijn leven ben tegengekomen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Met vriendelijke groet,
Menneke
Cogito, Ergo Sum!
Menneke

Berichtdoor Piet5 » 02 okt 2007, 14:20

Menneke, bedankt voor de plaatsing hier, waar hij m.i. thuis hoort.
Als ik intik zie ik "sorry gebanned van het gebruik van dit forum."
Mijn opmerking over de chinese astrologie en de invloed daarvan op de eenkindspolitiek van China pruimt de leiding daar blijkbaar niet.
Over iets wat Raymond anderen over hem en mij laat weten weet ik zelf niets en daarom heb ik hem persoonlijk daarnaar gevraagd nu ik zijn mailadres weet.
Ik zie mezelf niet als slachtoffer, ben geen familie, vrienden of geld kwijt aan die club, maar van het sinistere ervan hoop ik dat België gauw verlost wordt.
Hopelijk wordt deze topic daarom geen onderonsje tussen ons.

Algemene vraag. Is dit iets voor IACSSO? Zie www.iacsso.be
Wees wijs op je levensreis
Piet5

Keer terug naar Klachtenlijn over sekten of sektarisme - sektenleiders en goeroes