Help

Jozef Rulof, Getuigen van jehovah, Opus Dei, Scientology, Mormonen, Avatar, De Graalbeweging, School voor Filosofie, Steiner-pedagogie, Moon, Children Of God, Pinkstergemeenten, Belgische Wicca, Belgische Kerk van Satan, Sahaja Yoga, ... Ook info ivm het sektenrapport, slachtofferhulp, en studies over sekten.

Help

Berichtdoor moonlight » 15 aug 2016, 14:13

Hello
Sedert een jaar nu zie ik mijn dochter-28- niet meer, nadat ze verliefd werd op een zuid amerikaan die onconventienele geneeskunde beoefent,
De man heeft ook enkele websites waar hij beweert kanker-ms- enz te genezen.
Mijn dochter had een carriere bij de VRT,
Door manipulatie van die man,liet ze haar familie en vriendinkring vallen, en verkoopt ze al haar bezittingen.
Nu staat zelfs haar nieuwe auto te koop !
De man is zuidamerikaan en is niet terugtevinden in het Belgisch bevolkingsregister. waar kan hier meer info over krijgen
Nu verblijft de man in Brugge bij mijn dochter!
Ik krijg hulp van de vzw sekten Be en kreeg de bevestigibg dat idd gaat over manipulatie en sektarisch gedrag !
Ik versta dat mensen soms hun leven over een heel andere boeg smijten, maar ik ken men dochter maar al te goed en er is nooit ruzie geweest .

Men vrouw zegt regelmatig dat ze de zin in het leven verliest !
Wat kan ik doen !
moonlight

Re: Help

Berichtdoor willem_betz » 20 aug 2016, 19:10

neem ook eens contact met http://www.iacsso.be/
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Keer terug naar Klachtenlijn over sekten of sektarisme - sektenleiders en goeroes