Aanhangers Jozef Rulof vervolgd wegens racisme

Jozef Rulof, Getuigen van jehovah, Opus Dei, Scientology, Mormonen, Avatar, De Graalbeweging, School voor Filosofie, Steiner-pedagogie, Moon, Children Of God, Pinkstergemeenten, Belgische Wicca, Belgische Kerk van Satan, Sahaja Yoga, ... Ook info ivm het sektenrapport, slachtofferhulp, en studies over sekten.

Re: Aanhangers Jozef Rulof vervolgd wegens racisme

Berichtdoor Lorre » 11 nov 2009, 13:18

ik voel het niet
Lorre

Berichtdoor cristian » 11 nov 2009, 13:24

Ik heb een keer een geest gezien van een persoon die net twee weken ervoor onverwacht door een auto ongeluk overleden was. Het was een goede vriend van een kennis van mij. Ik zag deze geest niet alleen.. er was een klein kind van ongeveer 5 jaar bij mij en die had deze zelfde geest ook waargenomen. Door het kind kwam ik tot het besef dat ik dus dit zag.. het kind zei namelijk; oh kijk eens.. wat een rare man.. hij loopt zo raar. Toen ik goed keek zag ik dat de geest iets boven de grond zweefde. Toen wist ik zeker dat het geen hallucinatie was.. later werd mij ook bekend wie de geest was.. nadat de beschrijving van de overleden persoon hoorde van mijn kennis. Soms kan ik heel duidelijk een geest waarnemen..

groetjes
cristian

Berichtdoor Digit » 11 nov 2009, 14:17

Volledig mee akkoord !

De door hem geplaatste links zijn overigens oncontroleerbare verhaaltjes die haaks staan op alle wetenschappelijke kennis !

Het enige wat in zijn voordeel gezegd kan worden is dat hij zich tenminste beperkt tot één topic.

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Planoudes » 11 nov 2009, 14:47

cristian schreef:Okey… lieve mensen jullie kunnen nog niet aanvaarden maar toch deze boeken ,bevatten goddelijke waarheid . En als iemand heb alle boeken van JR goed bestudeerd heb geen vragen meer want alles wordt kosmisch door de Meesters beantwoordt !!…( voel je ?) …over welke goddelijke wetten spreken de Meesters ..in de boeken van Jozef Rulof ..Lieve mensen dat zijn de wetten tussen leven en dood ,dus deze wetten, zijn door Meesters geestelijk verklaard, dus niet stoffelijk aards maar Geestelijk ,( voel je ?)
Maar goed …(heb je dat nooit je zelf afgevraagd : Waarom er iemand zo is en niet anders..)
…Hoe kan ons de doktor of psycholoog duidelijke antwoord geven????- Ik zeg jullie nogmaals dat komt tijd ,dat
de mens vroeg of laat zal die geestelijke waarheid begrijpen (wat in de boeken vermeld staan) in onze huidige tijd is al gebeurt dat de spiritualiteit en wetenschap nu samen gaan .En de mens krijgt veel meer inzichten in de menselijke evolutie….De wetenschap zegt nu dat “de mens is voor de eerst op aarde “maar nogmaals dat klopt het niet! !! de aardse wetenschap is nog onbewust!!!…daardoor kan nog geen doktor en ook de psycholoog geen antwoordt geven ,omdat de geleerde de Menselijke ZIEL ,DE GEEST, HET GEVOELSLEVEN DE REINCARNATIE NOG NIET WIL HELEMAAL AANVAARDEN ..en dit voert tot het ONBEWUSTZIJN van de wetenschap en de massa..
Daarom werden boeken geschreven vanuit de Gene Zijde - dat zijn boodschappen dat vertegenwoordigen goddelijke openbaringen en geven dus antwoordt Op al de vragen omrent God en de levenswetten….
. Dus ik kan voor jullie iets maakelijker maken- lees deze boeken eens goed door ,.. dan krijg je vanzelf geestelijke antwoorden en zal het jullie duidelijk zijn over welke kosmische wetten de mesters spreken …

Zoals al eerder vastgesteld, je bent niet (meer) in staat zelf te denken, maar moet steeds weer teruggrijpen naar die waardeloze boeken. Rechtstreekse vragen laat je onbeantwoord...
Cristian schreef:Maar goed ik wil met jullie nog een mooie paranormale ervaring dellen

Ik heb een keer een geest gezien van een persoon die net twee weken ervoor onverwacht door een auto ongeluk overleden was. Het was een goede vriend van een kennis van mij. Ik zag deze geest niet alleen.. er was een klein kind van ongeveer 5 jaar bij mij en die had deze zelfde geest ook waargenomen. Door het kind kwam ik tot het besef dat ik dus dit zag.. het kind zei namelijk; oh kijk eens.. wat een rare man.. hij loopt zo raar. Toen ik goed keek zag ik dat de geest i We zagen allebei duidelijk een gedaante van een
jongen. Hij was een beetje doorzichtig en zweefde een klein stukje boven de
grond.
Hij nam op dat moment afscheid van een kennis van ons die gewoon buiten
stond. Wij keken vanuit het raam naar de kennis en dus ineens deze gedaante.
Onze kennis had zelf niets gemerkt of iets gezien.ets boven de grond zweefde. Toen wist ik zeker dat het geen hallucinatie was..!!! later werd mij ook bekend wie de geest was.. nadat de beschrijving van de overleden persoon hoorde van mijn kennis. Soms kan ik heel duidelijk een geest waarnemen..

maar kijk deze website
http://video.google.nl/videosearch?clie ... CoQqwQwCg#

http://www.rnlnd.com/aanwijzingen-en-bewijzen.ht
groetjes

Wat een zever. Zoek hulp!
Tantum religio potuit suadere malorum
http://atheistmovies.blogspot.com/
Planoudes

Berichtdoor cristian » 12 nov 2009, 14:34

Planondens schrijf o.a. …. Christian
Rechtstreekse vragen heb je niet beantwoordt ….

Maar beste Planondens welke vragen moet ik beantwoorden ? ik heb meer malen antwoord gegeven , maar als jullie nooit boeken hebben goed gelezen , dan dat wordt beetje moeilijk om alles nu uit te legen (snap je ), omdat men moet het zelf moeite nemen om eens paar boeken goed doorlezen ,ik kan jullie natuurlijk telkens antwoordt geven , maar deze boeken zijn erg diep , als je wil meer weten bijvoorbeeld over;
Substantie der planeten – substantie der Aarde - Evolutie Planeten – over Bezieling van de cellen op de Maan – over Intreden van de ZIEL in de moeder –wat is Ziel
Over Eerste Embryonale leven op aarde – wetten van Geboorte – Bewustzijn van de ZIEL (harmonie /disharmonie- van zielleven
Albron – (stuwing in de het EMBRYO)
Wat is voelen / denken – (mans) en( ook dier )
Geestelijke gevoeligheid – Graden van Trance –Kringloop ZIEL op aarde – werelden in het Hiernamaals
Stervenstoestand – overgaan…- Ziel en Geest
Krankzinnigheid bewuste/onbewuste
Ziekelijke BEZETENHEID
Ziekten – o.a.( Stoffelijke stoornissen geboorten )- en ook andere wetten van de . Psychopatie / de wetten van Reincarnatie /
Splitsing van de Persoonlijkheid
Wetten van de Reincarnatie / vorige levens /
Natuur wetten / kosmos wetten
Telepathie /Uittreden – Dromen –
Homos ‘- heteros’ – Transseksueel – wedergeboorte
De wetten tussen leven en dood ….( en nog meer menselijke vragen worden door Meesters kosmisch beantwoordt )

http://www.theageofchrist.com/index.html

via deze website kan jullie boeken zelf uitzoeken
1 Boek Een blik in het Hiernamaals
2 De kringloop der ZIEL
3 Het Ontstaan van het Heelal
4 Geestelijk Gaven
5 Zielsziekten van Gene ZIJDE bezien
6 Vraag en antwoordt (6 dellen )
7 kosmologie
Beste Planondens ik kan jou paar vragen beantwoorden ,maar het beste is als je het zelf boeken gaan gewoon lezen (so ,what do you think?)
Thank you and have good day
cristian

Berichtdoor Planoudes » 12 nov 2009, 15:45

Cristian schreef:Maar beste Planondens welke vragen moet ik beantwoorden ?

Bijvoorbeeld de vraag of jij nog in staat bent zelf te denken en antwoorden te geven op vragen zonder steeds maar je antworod uit die boeken te halen. Blijkbaar kun je dat niet meer.
Dus: waarom vind je het niet belangrijk zelf onafhankelijk te denken?
Planoudes

Berichtdoor Timmber » 12 nov 2009, 17:18

cristian schreef:Planondens schrijf o.a. …. Christian
Rechtstreekse vragen heb je niet beantwoordt ….

Maar beste Planondens welke vragen moet ik beantwoorden ? ik heb meer malen antwoord gegeven , maar als jullie nooit boeken hebben goed gelezen , dan dat wordt beetje moeilijk om alles nu uit te legen (snap je ), omdat men moet het zelf moeite nemen om eens paar boeken goed doorlezen ,ik kan jullie natuurlijk telkens antwoordt geven , maar deze boeken zijn erg diep , als je wil meer weten bijvoorbeeld over;
Substantie der planeten – substantie der Aarde - Evolutie Planeten – over Bezieling van de cellen op de Maan – over Intreden van de ZIEL in de moeder –wat is Ziel
Over Eerste Embryonale leven op aarde – wetten van Geboorte – Bewustzijn van de ZIEL (harmonie /disharmonie- van zielleven
Albron – (stuwing in de het EMBRYO)
Wat is voelen / denken – (mans) en( ook dier )
Geestelijke gevoeligheid – Graden van Trance –Kringloop ZIEL op aarde – werelden in het Hiernamaals
Stervenstoestand – overgaan…- Ziel en Geest
Krankzinnigheid bewuste/onbewuste
Ziekelijke BEZETENHEID
Ziekten – o.a.( Stoffelijke stoornissen geboorten )- en ook andere wetten van de . Psychopatie / de wetten van Reincarnatie /
Splitsing van de Persoonlijkheid
Wetten van de Reincarnatie / vorige levens /
Natuur wetten / kosmos wetten
Telepathie /Uittreden – Dromen –
Homos ‘- heteros’ – Transseksueel – wedergeboorte
De wetten tussen leven en dood ….( en nog meer menselijke vragen worden door Meesters kosmisch beantwoordt )

http://www.theageofchrist.com/index.html

via deze website kan jullie boeken zelf uitzoeken
1 Boek Een blik in het Hiernamaals
2 De kringloop der ZIEL
3 Het Ontstaan van het Heelal
4 Geestelijk Gaven
5 Zielsziekten van Gene ZIJDE bezien
6 Vraag en antwoordt (6 dellen )
7 kosmologie
Beste Planondens ik kan jou paar vragen beantwoorden ,maar het beste is als je het zelf boeken gaan gewoon lezen (so ,what do you think?)
Thank you and have good day

M'enfin! Weer geen antwoorden en weer een hoop lof der dwazen!
Timmber

Berichtdoor Digit » 12 nov 2009, 17:40

Ik stel voor dat we deze topic gewoon laten voor wat het is. Cristian aan het denken zetten lukt toch nooit meer !

Evt. verplaatsen naar lulhoekje als de moderators dat willen ! En stoppen met het voeden van de troll !

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Planoudes » 12 nov 2009, 19:34

Ja, ik vrees dat Digit gelijk heeft.
Het is hartverscheurend om te moeten vaststellen dat iemand een hersenloze zombie geworden is. Maar er is inderdaad wellicht weinig meer aan te doen.
Van zo'n dingen kan ik dus droevig worden.
Planoudes

Berichtdoor Blueflame » 12 nov 2009, 20:46

Evt. verplaatsen naar lulhoekje als de moderators dat willen ! En stoppen met het voeden van de troll !

1. Ik wil het niet verplaatsen, zeker niet in het geheel, want het begin was goed.
2. Inderdaad niet meer voederen = niet meer antwoorden: dan stopt het wel.
3. Wat neerkomt op 'reclame voor.....' zal verwijderd worden.

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Digit » 12 nov 2009, 20:49

Blueflame,

Gezien 1) terecht is lijkt dit mij inderdaad de beste beslissing ! Maar van jou hadden we niet minder verwacht !

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Ritchie30 » 16 nov 2016, 22:22

ik wil dat al mijn berichten hier wordt verwijderd aub
ik krijg ze niet verwijderd graag verwijdering van mijn berichten aub
Ritchie30

Vorige

Keer terug naar Klachtenlijn over sekten of sektarisme - sektenleiders en goeroes