De wereld is weeral niet vergaan.

Einde der tijden, mislukte voorspellingen, Nostradamus, voorspellingen in verschillende culturen, self-fulfilling prophesies, ...

De wereld is weeral niet vergaan.

Berichtdoor Blueflame » 29 maart 2013, 19:55

Uit de media:

De wereld is niet vergaan op 21 december. En één Belg was daar niet echt blij mee: Patrick Geryl (58) uit Deurne, onze grootste believer in ‘doomsday'. Toen de hemel op 21 december toch niet begon te verkleuren, dook hij onder. Even op zoek naar rust, en ook naar de reden waarom het fout liep. Pas nu weet hij het en komt hij weer boven water. ‘We hebben ons misrekend, het is op 28 maart.'

ref.: http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 8_00438765

© Het Nieuwsblad, 19 januari 2013, 19 januari 2013.

Wat gaat hij nu weer als excuses verzinnen?
En zou hij het nog durven om een datum te prikken?

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Re: De wereld is weeral niet vergaan.

Berichtdoor Renate » 29 maart 2013, 21:01

Ik ben er nog steeds en het is 29 maart. Of gebeurt in Nederland alles zoveel jaar later?
Renate

Berichtdoor Blueflame » 30 maart 2013, 00:39

Renate schreef:Ik ben er nog steeds en het is 29 maart. Of gebeurt in Nederland alles zoveel jaar later?

Als ik de kaart bekijk ligt Nederland iets oostelijker. Dus zou ik gokken op eerder iets vroeger, toch?
Oh, wacht: is de aarde in de andere richting beginnen draaien ondertussen??
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Renate » 30 maart 2013, 09:14

Was er niet iemand die beweerde dat in Nederland alles 20 jaar later gebeurde?
Renate

Berichtdoor Nederlander » 04 apr 2013, 18:50

Haha, alweer fout! Hoeveel voorspellingen nog?
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.
Jacques Yves Cousteau.
Nederlander

Berichtdoor Blueflame » 04 apr 2013, 22:01

Nederlander schreef:Haha, alweer fout! Hoeveel voorspellingen nog?

Ik voorspel dat hij binnenkort begint met allerlei beweringen over tarwegras. Incluis allerlei verwijten aan de wetenschappers die hem maar niet willen geloven .

Veel zoekplezier :-)

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Oude Belg » 05 apr 2013, 11:22

[quote="Blueflame"

Mvg.[/quote]
http://users.telenet.be/multiple.sclerose/TARWEGRAS.html ?
Oude Belg

Berichtdoor Renate » 05 apr 2013, 13:58

Oude Belg schreef:[quote="Blueflame"

Mvg.

http://users.telenet.be/multiple.sclerose/TARWEGRAS.html ?[/quote]
En ja hoor, we kunnen er ook een beginnende kanker mee genezen. Het zal weer eens niet.
Renate

Berichtdoor daimenz » 24 mei 2013, 01:59

de Wereld zal niet vergaan ,maar het zelfde van Miljoenen jaren zal ooit nog eens gebeuren.
Wanneer is de Grootste vraag , en wees blij dat we het niet weten. en wees blij dat die belg het mis had, anders konden we niet meer replayen.

* ik droomde een paar keer ' over een Grote vuurbal we stonden ik met een vriend voor een grote vuurbal zo groot als de zon,
dit was het enige wat zichtbaar was en niets anders. (ik beschrijf het beter : Je staat in de ruimte voor de zon en dat is het.)

en ik gaf hem een hand en zei.. dan wij samen als het toch moet. want die stond klaar om te springen , want de wereld was er niet meer.
en ik schoot wakker. dit droomde ik meerdere keren. wat het betekend weet ik niet.

*- mij vorige droom was , ik stond met iemand in een maisveld en ik zei kom langs hier..ga mee met me.
etc etc.. deze droom had ik een betekenis , ik legde later van tijd de droom aan de persoon uit , want overeen kwam met de werkelijkheid dat ik hier niet kan posten.
het is te lang om te posten.

Maar ! mijn vuurbal droom blijft me Achtervolgen. en ik vind er geen antwoord op.
Nothing is what it seems
daimenz

Berichtdoor outremer » 24 mei 2013, 12:14

daimenz schreef:de Wereld zal niet vergaan ,maar het zelfde van Miljoenen jaren zal ooit nog eens gebeuren.
Wanneer is de Grootste vraag , en wees blij dat we het niet weten. en wees blij dat die belg het mis had, anders konden we niet meer replayen.

* ik droomde een paar keer ' over een Grote vuurbal we stonden ik met een vriend voor een grote vuurbal zo groot als de zon,
dit was het enige wat zichtbaar was en niets anders. (ik beschrijf het beter : Je staat in de ruimte voor de zon en dat is het.)

en ik gaf hem een hand en zei.. dan wij samen als het toch moet. want die stond klaar om te springen , want de wereld was er niet meer.
en ik schoot wakker. dit droomde ik meerdere keren. wat het betekend weet ik niet.

*- mij vorige droom was , ik stond met iemand in een maisveld en ik zei kom langs hier..ga mee met me.
etc etc.. deze droom had ik een betekenis , ik legde later van tijd de droom aan de persoon uit , want overeen kwam met de werkelijkheid dat ik hier niet kan posten.
het is te lang om te posten.

Maar ! mijn vuurbal droom blijft me Achtervolgen. en ik vind er geen antwoord op.

Wat dat betekent weet ik ook niet, ik kan geen dromen analyseren (als dat al kan).
Want dat zijn het hé, dromen .
Iedereen droomt al wel eens (of elke nacht misschien wel) maar meer dan dat moet je er niet achter zoeken.
Als je met "wat het betekent weet ik niet" bedoelt wat je uit je dromen over jou kan halen , ok.
Maar voor de rest van de wereld is dat van geen enkel belang .
Deus Vult
outremer

Keer terug naar Voorspellingen