daimenz schreef:de Wereld zal niet vergaan ,maar het zelfde van Miljoenen jaren zal ooit nog eens gebeuren.
Wanneer is de Grootste vraag , en wees blij dat we het niet weten. en wees blij dat die belg het mis had, anders konden we niet meer replayen.
* ik droomde een paar keer ' over een Grote vuurbal we stonden ik met een vriend voor een grote vuurbal zo groot als de zon,
dit was het enige wat zichtbaar was en niets anders. (ik beschrijf het beter : Je staat in de ruimte voor de zon en dat is het.)
en ik gaf hem een hand en zei.. dan wij samen als het toch moet. want die stond klaar om te springen , want de wereld was er niet meer.
en ik schoot wakker. dit droomde ik meerdere keren. wat het betekend weet ik niet.
*- mij vorige droom was , ik stond met iemand in een maisveld en ik zei kom langs hier..ga mee met me.
etc etc.. deze droom had ik een betekenis , ik legde later van tijd de droom aan de persoon uit , want overeen kwam met de werkelijkheid dat ik hier niet kan posten.
het is te lang om te posten.
Maar ! mijn vuurbal droom blijft me Achtervolgen. en ik vind er geen antwoord op.
Wat dat betekent weet ik ook niet, ik kan geen dromen analyseren (als dat al kan).
Want dat zijn het hé, dromen .
Iedereen droomt al wel eens (of elke nacht misschien wel) maar meer dan dat moet je er niet achter zoeken.
Als je met "wat het betekent weet ik niet" bedoelt wat je uit je dromen over jou kan halen , ok.
Maar voor de rest van de wereld is dat van geen enkel belang .