eindtijdprofetiespeurder

Einde der tijden, mislukte voorspellingen, Nostradamus, voorspellingen in verschillende culturen, self-fulfilling prophesies, ...

eindtijdprofetiespeurder

Berichtdoor religiefoob » 29 jul 2011, 00:42

Beste SKEPP vrienden,

Dit wilde ik toch even onder de aandacht brengen.

http://eindtijdprofetiespeurder.blogspot.com/

Groeten Peter.
Koran 2:256, ‘Er is geen dwang in de godsdienst’. De islam leert dat dit vers door latere openbaringen ‘opgeheven’ is. Het principe van de abrogatie wordt in de Koran zelf uiteengezet, het is geen bedenksel van buitenstaanders. Koran 2:106.
religiefoob

Re: eindtijdprofetiespeurder

Berichtdoor Pulsar » 29 jul 2011, 00:59

Het zijn blijkbaar drukke tijden voor de onheilsprofeten. Ik kreeg vandaag in de brievenbus een uitnodiging voor het congres van Jehova's Getuigen in Flanders Expo...
Pulsar

Berichtdoor Renate » 29 jul 2011, 07:53

De Jehova's hebben de eindtijd al vaker voorspeld.

Ik dacht dat deze man alle eindtijdvoorspellingen kritisch onder de loep zou nemen, maar nee, hij kijkt alleen maar naar signalen die hij in overeenstemming kan brengen met de voorspellingen in de bijbel.
Renate

Berichtdoor willem_betz » 30 jul 2011, 02:28

Renate schreef:De Jehova's hebben de eindtijd al vaker voorspeld.

Jaja, die zijn daar erg bedreven in. Hoe dikwijls zijn die al met z'n allen boven op een berg gaan zitten wachten op het einde ?
Gelukkig merkten ze dan achteraf dat ze een klein rekenfoutje hadden gemaakt, tja de bijbel interpreteren is geen kleintje, zelfs niet voor hen die het full-time lijken te doen. :D :D
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor slechtweervandaag » 17 sep 2011, 00:32

Renate schreef:Ik dacht dat deze man alle eindtijdvoorspellingen kritisch onder de loep zou nemen, maar nee, hij kijkt alleen maar naar signalen die hij in overeenstemming kan brengen met de voorspellingen in de bijbel.

Heb van de bib een boek gratis meegekregen wegens verstrijken vervaldatum over voorspellingen in het jaar 2000,. :D De auteur is Hal Lindsey, de auteur van "de planeet die aarde heette" over het uitkomen van bijbelse profetieën ( de apocalyps ) i.v.m. het einde der tijden. Leest zeer makkelijk, had het in een 1/2 uur uit.
Er staat geen enkele voorspelling in.
HIj vertelt, liefst beeldend en fantasierijk, wat er nu op de wereld gebeurt en beweert dat het is voorspeld.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hal_Lindsey
slechtweervandaag

Keer terug naar Voorspellingen