De Turing-test en robots die verhalen schrijven.

Einde der tijden, mislukte voorspellingen, Nostradamus, voorspellingen in verschillende culturen, self-fulfilling prophesies, ...

De Turing-test en robots die verhalen schrijven.

Berichtdoor Icesurfer » 08 jul 2011, 22:09

Op het forum voor leden en sympathisanten houden we bij, waar en wat er over de ASP ( Atheistisch Seculiere Partij )
http://www.atheistischseculierepartij.nl/ geschreven wordt. Nu vonden we deze week rare verhalen over de ASP.
Wat blijkt het zijn door robots gegenereerde verhalen, die automatisch en chaotisch verder het internet
in gestuurd worden ? We hebben dus herkend dat het een robot is !
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turing-test

--------------------------------------------------------------------------------

We staan op:
http://mitglied.multimania.de/trucamspeaka/

Ziet er een beetje gek uit daar !
Wat vinden jullie ?

Steun de atheistisch seculiere partij irrsinn bron genie, irrsinn und ruhm.Ik was totaal niet bezig met het halloween pompoen maken geloof, omdat ik het te druk had met feesten.Daarom noemde ik zionisme en neo-nazisme satanisme omdat de satan de eersten der egoisten was.Helaas waren er halloween pompoen maken geen puntjes diakritische tekens in de vroege koranen.En ik ben deels hierdoor juist een praktiserende moslim geworden.-iv wereldwijd strijden wij voor onze halloween pompoen maken mensenrechten.Gustav weil, history of the islamic peoples.Het gaat mij eigenlijk meer om de filologische herkomst van de naam allah en-lil lil il vanuit sumerie dan de koran of het geloof halloween pompoen maken zelf.Maar drieeenheid, vergoddelijking van jezus dat soort dingen ik ben niet mee ns maar iedereen heeft zijn eigen vrijwil.Een beetje tegenstrijdig als je het mij halloween pompoen maken vraagt.Bij het christendom moest de kerk hervormen, want de boodschap van jesus was compatible met de moderne samenleving.

--------------------------------------------------------------------------------

Is ook robot-site !
Naam ' multi mania ' -> veel gekte !

Weer een rare site :

http://yocubema.herobo.com/265.html

(We staan bijna helemaal onderaan)

Denk dat het door robot rosie 'gecreeerde' tekst is.
De naam van de site duidt ook al op robot -> he robo

Schilderijen gezichten

Posted Admin in Uncategorized by rosie | Edit

En wanneer zij tot door het ontbreken van licht schilderijen gezichten hetzelfde doen als wat inwoners omgekomen dat is een. Niet alleen in nederland hetgeen zij met hem vereenzelvigen. In de buitenwijken schilderijen gezichten keer eerder geprobeerd om europa. De nacht schilderijen gezichten dus kunt u mijn beweringen gewoon en niet door het bedekken handboeken schilderijen gezichten het betreffende vakgebied. Ralf 09-04-rsquo11 0903 huseyin, zijn beloftes zoals het paradijs zon en schild in amersfoort. En wanneer zij tot vergeleken met de genocide op de auteur van de koran, schilderijen gezichten zien schilderijen gezichten de door vielen. Misschien kunnen we dan beter communiseren he huseyin 07-04-rsquo11. Mensen, ga toch wat anders doen mohammed schilderijen gezichten niet niet geschreven is door schilderijen gezichten nu in onze tijd nog elke hinderlaag. schilderijen gezichten Waarlijk er is een aanslagen door moslims gepleegd. Dat de ware god de mijn conclusie dat de koran schilderijen gezichten afkomstig is van een alwetende god en dat de zorg aan elkaar verlenende familie word. Toen mohammed naar medina ervaringdeskundige ten eerste je begrijp voor de werkelijke schilderijen gezichten Maar schilderijen gezichten waren niet als bewakers over hen gezonden. Alles schilderijen gezichten schilderijen gezichten schilderijen gezichten levende uit het dode voort de grond gelijk gemaakt of asp atheistisch seculiere partij maken.
Wanneer iemand zich bewust wordt van de realiteit,
schijnt het licht daarvan voor hem uit,
de lamp van Aladdin, het licht dat ons leidt.

[ Inayat Khan ]
Icesurfer

Keer terug naar Voorspellingen