Michelle Whitedove

Einde der tijden, mislukte voorspellingen, Nostradamus, voorspellingen in verschillende culturen, self-fulfilling prophesies, ...

Michelle Whitedove

Berichtdoor Blueflame » 07 nov 2008, 21:56

Michelle Whitedove, de winnares van 'Psychic challenge' in de USA vertelt in tv familie [ http://www.tvfamilie.be/ ] wie de winnaar van 'het zesde zintuig - VTM ' wordt.

Uit goede bron heb ik vernomen dat dat Philip zou zijn ( volgens haar voorspelling dus ).

We zullen zien ..... .

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor willem_betz » 08 nov 2008, 19:57

De echte para's zal je niet aantreffen in die VTM uitzending. Die zitten allemaalin grote villa's op een tropisch eiland hun miljoenen te tellen die ze met de lotto gewonnen hebben! :P
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Re: Michelle Whitedove

Berichtdoor Timmber » 09 nov 2008, 02:07

Blueflame schreef:Michelle Whitedove, de winnares van 'Psychic challenge' in de USA vertelt in tv familie [ http://www.tvfamilie.be/ ] wie de winnaar van 'het zesde zintuig - VTM ' wordt.

Uit goede bron heb ik vernomen dat dat Philip zou zijn ( volgens haar voorspelling dus ).

We zullen zien ..... .

Mvg.

Mja. En heeft ze haar punt gemaakt voor de opnames of na?
Timmber

Re: Michelle Whitedove

Berichtdoor Blueflame » 09 nov 2008, 13:35

Timmber schreef:
Blueflame schreef:Michelle Whitedove, de winnares van 'Psychic challenge' in de USA vertelt in tv familie [ http://www.tvfamilie.be/ ] wie de winnaar van 'het zesde zintuig - VTM ' wordt.

We zullen zien ..... .

Mvg.

Mja. En heeft ze haar punt gemaakt voor de opnames of na?

Die bedenking heb ik me ook gemaakt, Timmber. Ik heb nog gedacht om ze er bij te zetten.
Die para's kennen elkaar vaak. Hebben ze met elkaar gesproken ? Je kan dat niet uitsluiten.

Daardoor is deze voorspelling sowieso niets waard.
Als het fout is, dan is het een foute voorspelling.
Is het juist, dan ben je niet zeker of informatie niet via de normale weg is uitgewisseld.

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Blueflame » 24 nov 2008, 21:25

Ik heb net de aflevering van 20 november gezien en kan u mededelen dat deze voorspelling FOUT was. Philip moest de reeks verlaten.

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Keer terug naar Voorspellingen