een exacte en verifieerbare voorspelling

Einde der tijden, mislukte voorspellingen, Nostradamus, voorspellingen in verschillende culturen, self-fulfilling prophesies, ...

een exacte en verifieerbare voorspelling

Berichtdoor redwasp » 12 okt 2008, 10:32

salaam,

op 14 oktober is er een massale UFO-waarneming voorspeld door een australische actrice. de informatie werd naar haar gechanneld, dus het kan bijna niet anders dan dat het waar is (tenzij het intergalactische chanel-verkeer weer gestoord was wegens atmosferische omstandigheden natuurlijk).

hier meer: http://www.niburu.nl/index.php?articleID=19158

pax,

redwasp
la illaha ila allah, wahdahu, la sharikalahu
redwasp

Berichtdoor KoenVB » 13 okt 2008, 18:58

Tijd om een aspirine te nemen, ik heb zowat koppijn gekregen bij het lezen van zo'n gigantische berg onzin. Eens benieuwd met welk excuus ze voor de dag komen als er niks gebeurt.
KoenVB

Berichtdoor Piet5 » 13 okt 2008, 21:57

Aan dat excuus wordt nu al gewerkt door de aliengelovigen.
De tijd om dat buitenaardse ruimteschip te zien te krijgen is verlengd van één nacht tot drie.
Wees wijs op je levensreis
Piet5

Berichtdoor Blueflame » 13 okt 2008, 23:29

Ze zijn daar zeker al mee bezig. Het topic is net aangepast.

Zelfs als Blossom het bij het verkeerde eind blijkt te hebben wat betreft de aangegeven datum, is het wel duidelijk dat, gezien het feit hoe we er als mensheid voor staan, toch vroeg of laat een dergelijke gebeurtenis te verwachten is. Volledig contact en tussenkomst (tot op zekere hoogte) in het menselijk bestaan zal vooraf gaan met een reeks van soortgelijke scenario’s als voorgaand beschreven. Op deze manier zal aan de hele wereld voor eens en altijd kenbaar worden gemaakt dat buitenaardsen echt bestaan. Ze zullen zichzelf, hoe dan ook, bekend maken.

Je moet weten hoe zo'n tekstje werkt. Zet zin één voor de laatste zin. Dat is de boodschap die er nu al in zit en er bij sommigen onbewust al ingekropen is : Zelfs als Blossom het bij het verkeerde eind blijkt te hebben wat betreft de aangegeven datum, ze zullen zichzelf, hoe dan ook, bekend maken.

Ik zal u zeggen wat van dit hele gedoe aan is : veel te veel aandacht voor een onnozele zweefteef.
En wie dat 'aangebrand' vindt, zal morgen zelf op de blaren mogen zitten.

MVg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Piet5 » 14 okt 2008, 12:44

Dit fenomeen skeptisch volgend op new age websites noemde een overtuigde channeler op dit gebied van aliëns de naam van scientology.
Verder zijn die gelovigen ervan overtuigd dat alles anders moet.
Piet5

Berichtdoor redwasp » 14 okt 2008, 14:19

roj,

Piet5 schreef:Dit fenomeen skeptisch volgend op new age websites noemde een overtuigde channeler op dit gebied van aliëns de naam van scientology.

twee vraagjes:

A. je zin is een beetje rommelig opgesteld en ik snap niet of:

1. jij de persoon bent die, het fenomeen skeptisch volgend, die naam tegengekomen bent
    2. jij, terwijl je het fenomeen skeptisch aan het volgen was, de overtuigde channeler bent tegengekomen die refereerde naar de Co$
    3. jij die man, die zelf het fenomeen skeptisch aan het volgen was, tegenkwam die regereerde naar de Co$
    4. die man de referentie naar de Co$ via channeling doorkreeg

kun je dat misschien duidelijk maken?

B. wat is de juiste link tussen deze voorspelling en de Co$?

salaam,

redwasp
la illaha ila allah, wahdahu, la sharikalahu
redwasp

Berichtdoor Piet5 » 14 okt 2008, 17:24

Op de site van merudi werd via een videofilmpje gesproken over "the global awakening is here" en "scientology is only one of the many cults associated with project ????" (???? = onverstaanbaar voor mij)
Er was geen channeler, maar een woordvoerdster aan het woord.
Raadselachtig is www.blossomgoodchild.com/ voor mij.
Dat komt omdat ik een "white cloud" ken met universele aspiraties.
De missie van dat buitenaardse ruimteschip duurt 66 uur.
Vanuit Finland werd een foto gepresenteerd met mogelijk een ruimteschip erop, maar die optie is verworpen door wie op hét ruimteschip wachten.
Dat mijn geschrijf in dezen rommelig overkomt, mijn excuses daarvoor.
Piet5

Keer terug naar Voorspellingen