Raafje schreef:Wolkenstein, zou je zo vriendelijk willen zijn om je, nietszeggende, oneliners voor je te willen houden! Als je weer zin krijgt om te trollen ga dat dan ergens anders doen!
Raafje.
Desseron schreef:Ik vraag mij af wat de forumgebruikers denken over het verschijnsel (vrijwillige) "prostitutie" waarbij een vrouw zich tegen betaling ter beschikking stelt van voornamelijk mannen. Is dit een respectabele bezigheid, een niet respectabele maar te tolereren activiteit of een te verbieden activiteit. Daarnaast kan men zich vragen stellen over het al dan niet officieel erkennen van het beroep en de daarbijhorende fiscale implicaties. Graag uw commentaar.
Rani schreef:Axxyanus,
Ik ben het volledig met je eens, sigarettenrook stoort enorm tijdens het eten, zeker als ze op het randje van de asbak ligt 'op te smoren'
Sigaretten zijn slecht voor de gezondheid, daarin heb je ook gelijk.
Het enige waar 'niet rokers' niet bij stilstaan - of misschien niet willen inzien? - is dat er eens te meer een vrijdheidsbeperking wordt ingevoerd die eigenlijk niet nodig zou zijn.
Waarom niet? Tabak op zich is niet schadelijk, er zitten zelfs stoffen in die dementie en Alzheimer tegengaan/houden/stagneren.
Rani schreef:Echter, eens te meer wordt de gewone persoon beperkt, maar mogen de multinationals hun gang blijven gaan.
Zij mengen zoveel chemische stoffen door de tabak, om verslaving te versterken, voor het nodige geldgewin, etc., dat de verbranding hiervan, van deze stoffen, kankerverwekkend zijn.
Rani schreef:Dat is mijn grootste ergernis, dat de grote vissen buiten schot blijven :twisted:
Maar het 'wiet'decreet, dat keuren ze wel goed, of laten ze oogluikend toe??
Rani schreef:Ik rook zelf, al vele jaren, in mijn jonge jaren was het een vorm van beleefdheid om iemand een sigaret aan te bieden.
Wie moet ik verantwoordelijk stellen voor mijn verslaving?
Mezelf, omdat ik in die periode opgroeide en het toen de normaalste zaak van de wereld was?
Schadevergoeding eisen van de multinationals?
Rani schreef:Ben altijd een hoffelijke roker 'geweest'.
Als er iemand naast mij zat te eten wachtte ik netjes tot zij gedaan hadden.
Hield ik achteraf mijn sigaret buiten hun bereik.
Wuifde ik de overtollige rook weg, zodat deze zeker niet hun richting kon uitgaan.
wolkenstein schreef:Rani,
Ik verbond het oorspronkelijke onderwerp 'prostitutie, etc.' met het 'roken e.d.' waar op een gegeven moment nogal over uitgeweid werd. Mijn opmerking dat 'een hoer van mij best een sigaretje mocht opsteken' was als luchtige hint naar het afdwalen naar 'roken e.d.' bedoeld. Was echt helemáál niet op jou gericht!
Vg® W
http://www.prostitutie.nl/studie/faq/faq.html
fred778899 schreef:nu heb ik weer gezondigd
kom net van het schipperskwartier
daar ben ik bij een heel mooie dame langst geweest
maar nu spreekt sm en shemales mij enorm aam
en dat is wel tegen mijn moraal
wat moet ik doen
ben ik dan een homo als ik een shemale wil?
graag jullie hulp
Keer terug naar Godsdienst/Religie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten