Arme VS (gebed om te danken voor president Trump)

Geloofspunten/theologie, fundamentalisme, creationisme, intelligent design, tegenstrijdigheden in godsdienstige geschriften, discriminatie, mirakelverhalen, religieuze belevingen, rituelen, waarden en normen ...

Arme VS (gebed om te danken voor president Trump)

Berichtdoor Renaat » 03 sep 2017, 01:15

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/09/01 ... mp--die-o/

Wat valt er meer te doen dan diep te zuchten. Arme wereld.

Renaat
Renaat

Re: Arme VS (gebed om te danken voor president Trump)

Berichtdoor Mees » 03 sep 2017, 08:44

Renaat schreef:https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/09/01/-heer--u-heeft-ons-een-president-geschonken--donald-trump--die-o/
Wat valt er meer te doen dan diep te zuchten. Arme wereld.

Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. Dus ja, god's gift to mankind... the pussy grabber :wink: :wink: :wink:
Irreverence is the champion of liberty and its only true defence (Mark Twain)
Mees

Re: Arme VS (gebed om te danken voor president Trump)

Berichtdoor Renate » 03 sep 2017, 09:24

Tja, men vertrouwd liever op een niet bestaande sprookjesfiguur en een vent die liever een muur bouwt om mensen tegen te houden, dan maatregelen te nemen om het land tegen extreem weer te beschermen, dan dat men het menselijk vernuft en regelgeving gebruikt om te voorkomen dat een orkaan zoveel schade aan kan richten. Want ja, daarvoor heb je een sterke overheid nodig en daar lijkt men in de VS toch nog al wat bezwaren tegen te hebben, tenzij die overheid de portemonnee trekt om schade te vergoeden. Voor de rest lijkt het citaat van Bush (naar ik meen) te gelden: "de meest angstaanjagende woorden in het Engels zijn; "Ik ben van de overheid en ik ben hier om u te helpen.""
Renate

Keer terug naar Godsdienst/Religie