Het beeld van God

Geloofspunten/theologie, fundamentalisme, creationisme, intelligent design, tegenstrijdigheden in godsdienstige geschriften, discriminatie, mirakelverhalen, religieuze belevingen, rituelen, waarden en normen ...

Het beeld van God

Berichtdoor Ricklucas » 12 mei 2014, 13:02

Beste leden van het SkeppForum,

Mijn naam is Rick Lucas, ik ben masterstudent psychologie op de Universiteit van Amsterdam. Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar welk beeld men van God heeft. Verschillende mensen blijken er namelijk verschillende ideeën op na te houden over wie God is en wat hij doet. Ik ben heel hard op zoek naar religieuze mensen die mee willen werken aan mijn onderzoek en daarom wil ik u vragen om deze korte online vragenlijst in te vullen. De vragenlijst zal rond de 10 minuten in beslag nemen en wordt geheel anoniem verwerkt. Het zou echt fantastisch zijn als u mij uit de brand kan helpen. Onder de deelnemers wordt een waardebon van bol.com ter waarde van 50€ verloot! Hier vindt u de vragenlijst :

https://nlpsych.qualtrics.com/SE/?SID=S ... VYUgXBNQEZ

Alvast hartelijk dank voor uw deelname!

Rick Lucas
Student sociale psychologie Universiteit van Amsterdam
Ricklucas

Re: Het beeld van God

Berichtdoor Blueflame » 12 mei 2014, 19:02

Ricklucas schreef:De vragenlijst zal rond de 10 minuten in beslag nemen en wordt geheel anoniem verwerkt. Het zou echt fantastisch zijn als u mij uit de brand kan helpen. Onder de deelnemers wordt een waardebon van bol.com ter waarde van 50€ verloot!

En die komt dan op miraculeuze wijze bij de juiste persoon terecht?

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Renaat » 12 mei 2014, 19:49