Moslimgeestelijken spreken fatwa uit tegen reizen naar Mars

Geloofspunten/theologie, fundamentalisme, creationisme, intelligent design, tegenstrijdigheden in godsdienstige geschriften, discriminatie, mirakelverhalen, religieuze belevingen, rituelen, waarden en normen ...

Re: Moslimgeestelijken spreken fatwa uit tegen reizen naar M

Berichtdoor willem_betz » 20 feb 2014, 02:54

dus die arme astronauten zouden geen recht hebben op 72 (of is het 92 ?) hoeri's in de hemel ?
dat is wel erg wreed :wink:
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Renate » 20 feb 2014, 14:27

Waren het eigenlijk geen rozijnen?

En wat moet je nu met een maagd in de hemel? Waarom zouden die dames maagd zijn? Vermoedelijk omdat ze nooit zin hebben gehad in seks. Nou, daar schiet je als man dan toch ook niet veel mee op?
Renate

Berichtdoor Astrosmurf » 20 feb 2014, 16:28

Renate schreef:Waren het eigenlijk geen rozijnen?

Waarom zouden die dames maagd zijn?

Misschien zijn ze wel heel lelijk.
Astrosmurf

Berichtdoor Vegamobiel » 20 feb 2014, 18:23

Zelfdoding wordt door de islam niet toegestaan.

???? en al die personen die zich zelf en anderen opblazen voor het goede doel?

Vegamobiel 8)
Spelfouten worden niet gemaakt, maar door mensen uitgevonden!
Vegamobiel

Berichtdoor Renate » 20 feb 2014, 20:20

Astrosmurf schreef:
Renate schreef:Waren het eigenlijk geen rozijnen?

Waarom zouden die dames maagd zijn?

Misschien zijn ze wel heel lelijk.

Dat is ook een optie.
Renate

Berichtdoor Renate » 20 feb 2014, 20:22

Vegamobiel schreef:

Vegamobiel 8)

Ja, maar dat ligt anders. Dat is sneuvelen in een oorlog voor het hogere doel, namelijk het verspreiden van de Islam. :) Of het helpt is vraag 2, maar goed. Op Mars valt natuurlijk niemand te bekeren.
Renate

Berichtdoor Blueflame » 21 feb 2014, 21:02

Renate schreef:
Vegamobiel schreef:

Vegamobiel 8)

Ja, maar dat ligt anders. Dat is sneuvelen in een oorlog voor het hogere doel, namelijk het verspreiden van de Islam. :) Of het helpt is vraag 2, maar goed. Op Mars valt natuurlijk niemand te bekeren.

Door hun maatregel nu juist wel.

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Tom M » 24 feb 2014, 23:01

willem_betz schreef:dus die arme astronauten zouden geen recht hebben op 72 (of is het 92 ?) hoeri's in de hemel ?
dat is wel erg wreed :wink:

Het aantrekkelijke van die 72 (of is het 92 ?) hoeri's in de hemel heb ik nooit begrepen.
Na twee maand, of zelfs eerder, zijn ze geen maagd meer.
Daarna heb je voor de hele eeuwigheid, dat is heel lang dus, regelmatig 72 (of is het 92 ?) schoonmoeders op bezoek.
In reïncarnatie geloven is dan de enige hoop die er nog rest, een eeuwigheid lang.
"Moraal is het juiste doen, ongeacht wat je gezegd wordt. Religie is doen wat je gezegd wordt, ongeacht wat juist is." H.L. Mencken
Tom M

Berichtdoor willem_betz » 25 feb 2014, 01:05

Na twee maand, of zelfs eerder, zijn ze geen maagd meer.

Als dat waar zou zijn, voel ik me bedrogen! Wil iemand een tweedehands bommengordel kopen, nauwelijks gebruikt ?
Ik meen dat de hoeri's in de islamhemel na elke coïtus telkens weer maagd worden. Heb je andere info-bronnen ?
Trouwens, als je hier op aarde een geliefde hebt, die hoort daarboven niet bij. Mss zal je die toch wel eens terugzien in die hemel ? Zo ja, zal ze hopelijk niet jaloers zijn, of zou ze daar haar eigen speelkameraadjes krijgen ? Maar daarover wordt niet veel vermeld.
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Astrosmurf » 25 feb 2014, 13:51

Voor 72 maagden kunt ge al eens overwegen om u op te offeren.
Voor een telloorke rijstpap daarentegen...
Astrosmurf

Berichtdoor willem_betz » 25 feb 2014, 14:48

iets waar sommige van mijn holebi vriendjes wakker van liggen: zouden ze in die hemel obligaat hetero moeten zijn ?
Wat als je geen zin hebt in maagden ? Dan toch maar liever rijstpap ?
Is er een islamkenner in de zaal ?
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Renate » 25 feb 2014, 15:14

willem_betz schreef:iets waar sommige van mijn holebi vriendjes wakker van liggen: zouden ze in die hemel obligaat hetero moeten zijn ?
Wat als je geen zin hebt in maagden ? Dan toch maar liever rijstpap ?
Is er een islamkenner in de zaal ?

Homo's gaan natuurlijk niet naar de hemel, zelfs niet als ze een zelfmoordaanslag plegen.
Renate

Berichtdoor willem_betz » 25 feb 2014, 16:32

Renate schreef:Homo's gaan natuurlijk niet naar de hemel, zelfs niet als ze een zelfmoordaanslag plegen.

Zeker ? De Barmhartige is misschien toch wel eens vergevensgezind ? wat niet steeds kan gezegd worden van zijn aardse volgelingen.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Renate » 25 feb 2014, 17:03

willem_betz schreef:
Renate schreef:Homo's gaan natuurlijk niet naar de hemel, zelfs niet als ze een zelfmoordaanslag plegen.

Zeker ? De Barmhartige is misschien toch wel eens vergevensgezind ? wat niet steeds kan gezegd worden van zijn aardse volgelingen.

Tja, als ze wel naar de hemel gaan, krijgen homo's natuurlijk maagden met het geslacht naar keuze.
Renate

Berichtdoor Oude Belg » 02 maart 2014, 13:24

willem_betz schreef:Wat als je geen zin hebt in maagden ? Dan toch maar liever rijstpap ?

Doe mij die rijstpap maar. Eénmaal een maagd is prima, al is't niet simpel. Liever een schoonheid met een beetje ervaring. Maar een eeuwigheid lang 72 maagden, en dan nog met een reset-functie moeten ontmaagden? Geef mijn portie maar aan Fikkie. Vivat de rijstpap. Met bruine suiker. Zeker weten.
Oude Belg

Berichtdoor Renate » 02 maart 2014, 14:56

Oude Belg schreef:
willem_betz schreef:Wat als je geen zin hebt in maagden ? Dan toch maar liever rijstpap ?

Doe mij die rijstpap maar. Eénmaal een maagd is prima, al is't niet simpel. Liever een schoonheid met een beetje ervaring. Maar een eeuwigheid lang 72 maagden, en dan nog met een reset-functie moeten ontmaagden? Geef mijn portie maar aan Fikkie. Vivat de rijstpap. Met bruine suiker. Zeker weten.

In rijstepap heb ik niet veel interesse. Als het iets met rijst moet zijn, doe mij dan maar risotto, bij voorkeur met truffel.
Renate

Berichtdoor willem_betz » 02 maart 2014, 18:23

Tenzij een theologisch hooggeschoolde me een andere mening kan aanpraten, lijkt die hemel me niet zo erg aantrekkelijk:
elke ochtend tientallen domme wichten moeten ontmaagden, die niet enkel onderaan werden gereset, maar uiteraard ook in de bovenkamer, ander zouden ze niet ongerept zijn, een echte virgo weet niets en heeft geen ervaring !
Of zie ik het verkeerd, ondergingen ze enkel een kleine plastische chirurgie ? Dat wordt hier ook gedaan: nogal wat jonge moslima's laten hun maagdenvlies herstellen. Dan worden ze "maagd met ervaring " ?
Het lijkt me logisch dat de hemelse ontmaagder ook elke dag een reset van de bovenkamer moet krijgen, zo niet kan dat irritatie en problemen opleveren: zo van "moet ik het nu weer uitleggen of voordoen...", dus ook voor hem verstand op nul ?
Een snelle berekening van het tijdsgebruik doet ook wel de wenkbrauwen fronsen: neem ongeveer 15 min per defloratie, wat toch erg weinig is, dan een refractaire periode, reken dan nog de tijd nodig om te eten, te slapen en nog wat andere obligate activiteiten, dan lijkt het daarboven een voltijdse neukerij, met iedereen verstand op nul, te zijn....
Het mopje over die man die zo gelukkig was met zijn re-incarnatie wordt aannemelijk: hij was teruggekomen als konijn in een zeer groot hok, met heel veel konijntjes, en ze deden de hele dag niet anders dan....
Logica en rede zijn instrumenten des duivels, ze kunnen twijfel zaaien. Gelukkig zijn er godsgeleerden om ons de juiste uitleg te geven en de weg te wijzen. 8)
willem_betz
Beheerder

Keer terug naar Godsdienst/Religie