Moet onze Lieven Heer het weer allemaal alleen doen.

Geloofspunten/theologie, fundamentalisme, creationisme, intelligent design, tegenstrijdigheden in godsdienstige geschriften, discriminatie, mirakelverhalen, religieuze belevingen, rituelen, waarden en normen ...

Re: Moet onze Lieven Heer het weer allemaal alleen doen.

Berichtdoor Blueflame » 24 maart 2012, 23:23

De Bruyne Stefan schreef:Dat een brave hardwerkende postbode 1100 euro verdiend en een judas als Leonard 8.000 euro verdiend,ben ik niet mee akkoord.

Dat begrijp ik Stefan. Ik heb het soms ook wat moeilijk met die grote verschillen.
Dát er een verschil is, is geen probleem vind ik. Leonard is wat langer naar school geweest dan de gemiddelde postbode, maar je zou verwachten dat hij dan ook eens wat langer zou nadenken voor hij wat zegt, niet?

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Fishstick » 28 maart 2012, 10:32

Blueflame schreef:
De Bruyne Stefan schreef:Dat een brave hardwerkende postbode 1100 euro verdiend en een judas als Leonard 8.000 euro verdiend,ben ik niet mee akkoord.

Dat begrijp ik Stefan. Ik heb het soms ook wat moeilijk met die grote verschillen.
Dát er een verschil is, is geen probleem vind ik. Leonard is wat langer naar school geweest dan de gemiddelde postbode, maar je zou verwachten dat hij dan ook eens wat langer zou nadenken voor hij wat zegt, niet?

Mvg.

Aan de andere kant vind ik niet dat Leonard een 8x meer verdienstelijke functie uitvoert dan een postbode.
Fishstick

Berichtdoor marcdep » 28 maart 2012, 11:07

ik zou zelfs meer zeggen. Wat is eigenlijk zijn verdienste aan de maatschappij ?
marcdep

Berichtdoor On track! » 28 maart 2012, 12:31

Fishstick schreef:Aan de andere kant vind ik niet dat Leonard een 8x meer verdienstelijke functie uitvoert dan een postbode.

Maar Fishtick toch! Bedenk eens hoeveel personen Leonard van het RK-gedachtegoed losweekt. De hvv zou het zelfs met een tienvoudig budget niet beter kunnen! :lol:

Mvg
"Everything is vague to a degree you do not realize till you have tried to make it precise."
-Bertrand Russell-
On track!

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 30 maart 2012, 19:13

Het antwoord is natuurlijk dat Herman Van Holsbeek (manager van RSCA) ook maar een diploma humaniora heeft.
Overigens wie heeft de studies van Leonard gesubsidieerd.
Daarbij heb ik een diploma HSB-Keuken en kwam ik uit de eerste latijnse en was geslaagd.Tog volgens mezelf heb ik het uitgedocterde pedagogisch project dat de leerkrachten uitgestipeld hadden,met glans doorlopen.
De leerkrachten hebben dus empathie voor het plan van God met onze Lieven Heer.Niet enkel kwa uiterlijk:dik,ros en scheel ook kwa opleiding kiest God voor de underdog.
Vandaag kan ik bijna onmiddelijk met mijn diploma kok de hongerigen gaan eten geven.Als je dan bekijkt wat dat soort als Leonard gaat doen.Ik ken nog die grap van Urbanus uit mijn jeugd.Voor alle hongerige kindjes in de wereld !! Hippe pip hoera.
Bij Leonard word dat dan we zullen samen eens bidden voor de hongerige kindjes en onze lieven Heer sluiten we uit de maatschappij.
Op 13.03.2012 lees ik op de trein in de namiddag de Metro en Mieke Van Hecke staat erin met een artikel dat we Roger Vangeluwe maar beter zouden moeten vergeven.
Ik heb bijna nooit iemand kwaad gedaan,mij sluiten ze gewoon uit de maatschappij omdat ik een overtuiging heb dat ik een zending door het hogere heb die door de medische wereld met bewijzen word onderbouwd.
Een jaar geleden spraak de ombudsman van de ggz dat ik nu wel al een boekje enzo had maar dat het nog wel 2 jaar kon duren eer de geesten van de maatschappij hiervoor enige openheid konden opbrengen.
De groepspraktijk van mijn huisartsen zegt we gaan uw discussie niet in de media voeren.Waar dan wel? Op het skepp-forum misschien? Op mijn blog is na 4 jaar nog altijd geen enkele volger.
Ik begrijp het niet dus eerst Vangheluwe vergeven , en dan gewoon verder gaan met het uitsluiten van een persoon met een psychische handicap.Ik kijk uit naar het vervolg met de oorlog met God!!

PS:God is dus voor de sociale integratie van een persoon met een handicap,moesten jullie het nog niet weten.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Blueflame » 30 maart 2012, 23:23

De Bruyne Stefan schreef:
PS:God is dus voor de sociale integratie van een persoon met een handicap,moesten jullie het nog niet weten.

Ik ook, Stefan, ik ook.
Gisteren toevallig nog examen gehad over sociale economie (dat gaat over die dingen).
'k Denk wel dat ik geslaagd ga zijn.
Ik hoop het alleszins ;-)

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 31 maart 2012, 10:12

Nog één keer naar het ongeluk met de autocar van 13.03.2012.

Dus ik ga nog één keer de verbanden tussen onze lieven Heer en het ongeluk leggen.

Eerst wil ik dus zeggen dat ik dus 9jaar op de Sint-Lambertus parochie gewoond heb.Dit is een verband.
Vervolgens ken ik dus 5 toptours chauffeurs of ex chauffeurs persoonlijk.Waaronder dus de VDAB instructeur die mij tot buschauffeur opgeleid heeft Dennis V. Overigens had ik op 7 februari 2012 een openhartig gesprek met Frieda de regio secretaris van het ACV en die dus ook chauffeur bij toptours geweest was.
Ik wil hier geen steen gooien tog is mijn gedacht,dat een rijke organisatie als het ACV iets meer mocht doen voor onze Lieven Heer,dan wachten in een gesprek tot ik met een eigen oplossing kom die dan ook weer niet concreet is.
Dan ken ik nog 2 chauffeurs die famillie zijn van De famillie Corremans dit is de famillie die dit autocarbedrijf leid.
Dan was er nog een ex-collega Koen C. bij Belgavia wiens vorige werkgever Toptours was.
Op 13.03.2012 werden 8 politieagenten voor het koninklijk paleis omvergemaaid door een auto,volgens de Burgemeester klopte dit niet.Bij de slachtoffers in Heverlee was ook een kindje bij wiens vader politieagent was.Famillie van mij 2 personen werken ook voor de politie van wie ik dit nieuws hoorde.
De dodelijke slachtoffers werden vanuit Sion over gevlogen,ook verschillende gekwetsten lagen in Sion in de kliniek.Ik heb dit in de Bijbel opgezocht.De berg Sion komt veel in de Bijbel voor.Ook zag de apostel Johannes tijdens zijn visioen in de openbaring,het lamGods op de berg Sion staan.
Bij het ongeluk was volgens mij wel heel duidelijk hoe deken de Gendt,dit naar hem toetrok,ook Bisschop Leonard ging in de school langs de morgend waanneer het ongeluk pas gebeurd was.Het Lamgods is in oorlog met de geestelijken van de RKK,die onze Lieven Heer geen plaats in de wereld geven.Wat natuurlijk immoreel is.Komen vertellen dat God bestaat is het werk van Onze Lieven Heer niet van Deken De Gendt ook niet van Leonard.Iemand zijn werk afpakken is immoreel.Dus van mijn part 28 martelaren van God en ik persoonlijk ga er alles aan doen dat zulks een ongeluk nooit meer kan gebeuren.
Als de geestelijken ook willen dat zo iets nooit meer gebeurd zullen ze al op zijn minst de oorlog tegen God moeten staken.Onze lieven Heer een deftige plaats in de maatschappij moeten geven met een officieel werk.De kans is klein dat ze dit gaan doen.Dus als de Belgische maatschappij weer door de hand Gods geslagen gaat worden is dit te danken aan zijn imoreele geestelijken op de eerste plaats.Overigens is mijn natuurlijke vader een ex-broeder van Oostakker en volgens hem ging het er in het klooster niet eerlijk aan toe.Dus ik kan het weten uit persoonlijke ervaring en uit een tweede bron.

mvg.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor willem_betz » 01 apr 2012, 03:47

Ja, die berg Sion moet wel heel speciaal zijn, daarom willen zoveel mensen er heen, we noemen ze Zionisten. dat kan geen toeval zijn .
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 01 apr 2012, 10:21

Iron,Lion, Zion: ik ben 100kg beton, Leeuwtje van sterrebeeld en nu nog die plaats in Zwitserland erbij.
Daarbij komt natuurlijk dat de ex-baas (mijn baas) van de Nachtuil dus toen ik er werkte 10 miljoen +10% extra (verjaardag trekking van de lotto) zijn boeltje gepakt heeft en richting Jamaica getrokken is om zijn hotteletje te beginnen.Natuurlijk was Pancho een fan van de rastafari muziek,wat wel zijn band dus met de zionisten had.Ik heb hem wel een keer naar zo een optreden gebracht en hij heeft me wel een deel verteld over de zionisten.

Maar zover met de zionisten ga ik niet mee,ik hou niet zo van Marihuana een afkeer heb ik nu ook weer niet.

Tog vind ik het weer teveel om toeval te zijn.Als je niet in God gelooft geen enkel probleem.Als je wel in God gelooft heeft wat ik hier op dit forum zit te posten zin.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 14 apr 2012, 16:20

Tog ik heb natuurlijk geen probleem,met mensen die beweren dat ik in een waan leef.Maar de feiten zijn de feiten,dus dan maar weer pascontrole.En wat staat erop 22.08.1968 geboorteplaats Leuven.U-Leven 32 jaar voor het millenium.
Nu gaan ze van Skepp misschien weer zeggen ik wil niet alle mensen eten geven op de wereld die een waan hebben een afspiegeling van Onze Lieven Heer te zijn en die geboren zijn 32 of 33 jaar voor het millenium.Maar tijdens het millenium was ik dus 32 jaar woonde in groot Leuven (u-leven) en had natuurlijk een moeder die Godelieve,Maria noemde.Daarbij alle andere feiten en we komen volgens het VLABO aan een opsomming te veel om toeval te zijn.Daarbij gaat mijn verhaal natuurlijk dat ik door die 7 geestjes op levenspad gestuurd ben tijdens BDE en is de cirkel rond.En hebben we een verhaal dat psychologisch voor 99.9% correct blijkt.Dus zoals in de reclame van cola zero voor 0.0000000.....1 te bewijzen dat ik een charlatan ben of te ziek om de missie van de geest van God anno 2012 te leiden.En beste Willem,ik vind jou een toffe maar de medische wereld vertelt het zo bij mij.En dus ben ik ook nog nooit behandeld geweest in een instelling voor welk probleem dan ook.Daarbij komt dat een huisarts vertelt heeft dat men mijn discussie niet in de media gaan houden.Het volgende feit.
Dus we zijn vrolijke vrienden met ieder zijn eigen visie van mijn probleem.En als er dus iets strafs in mijn omgeving gebeurd zet ik het op dit topic.En ik weet dat jullie blij zijn met de aanwezigheid van een persoon,van wie zo goed als onmogelijk te bewijzen valt dat hij geen afspiegeling van Onze Lieven Heer.Of zoals een persoon het op de vakbond zei,zo een mensen als ik geven kleur aan de maatschappij.En ook hoop dat we opweg met de mensheid naar het paradijs zijn.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 30 apr 2012, 22:21

22 augustus word Maria koningin van Hemel en aarde gevierd sinds 1953 in de Spaanse katholieke kerken is dit al sinds de 19 de eeuw.
Dus een mooiere dag kon mijn moeder Godelieve,Maria haar niet voorstellen als 22 augustus 1968 de geboortedag van onze Lieven Heer juist dezelfde dag als de dag van de viering van Maria koningin van Hemel en aarde.

Nen dikke proficiat voor de schepper van mijn wereld,hopelijk denken de andere aardbewoners er ook zo over.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Blueflame » 30 apr 2012, 23:25

De Bruyne Stefan schreef:Nen dikke proficiat voor de schepper van mijn wereld,hopelijk denken de andere aardbewoners er ook zo over.

Absoluut!
Het is soms een wat ..... bizarre .... maar soms ook ..... verrassende wereld.
En ik heb de indruk dat jij de landkaart van die wereld goed kan lezen.

Geniet van de feestdag morgen, Stefan.

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 15 mei 2012, 10:38

Vaticaanse achterkamertjes, ik heb naar de brandpunt reportage van KRO gekeken.Nu begrijp ik waarom ik niet in de media mag komen.Zoals de kapitain van de 600 miljoen euro kostende ploeg van de Engelse league vertelde "het is niet om geld sinds kind droom ik daarvan" geld was alleen een middel,voor de rest niet belangrijk.
Kunstwerken verduisterd van het vaticaans erfgoed in het buitenverblijf van de paus.Den dikke rosse scheele kan het doen voor zijn zending met 925 euro proficiat wat een wereld.Nu begrijp ik Willem beter gewoon ontkennen van het bestaan van de hemel de maatschappij kan anders tog haar onregelmatigheden niet rechtvaardigen.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 17 mei 2012, 19:29

De Heer was neergedaalt en heeft het volgende verhaal te vertellen,waarschijnlijk moeilijk voor de mensen te geloven maar de bewijzen zijn er.

In de reeks treinongelukken.Vrijdag 11.05.2012 zijn er twee goederen treinen op elkaar gebotst te Godinne.Het verband is dat ik in Godinne hospital geholpen ben bij een barst in mijn arm.Dit was in mijn jeugd met het kamp van Zon en vreugd waar dus ook Daisy Vancauwenberg (Miss globe) aanwezig was.Ik ben toen twee maal in deze kliniek geweest en ik geloof dat er buiten mijn moeder ook nog Rafke Van Bierbeek bijwas.Het kamp waarbij ik mijn arm moest laten verzorgen was niet hetzelfde jaar als met Daisy.Het kamp was te Arbre in het kasteel.
Natuurlijk niet zo speciaal alleenstaand maar dus met de andere treinongelukken weer teveel om toeval te zijn.Gelukkig is het geen katastrofe geworden.Maar er was tog een redelijk gevaar voor omwoonenden die geëvacueerd diende te worden.

In het kwaade oog geloof ik niet.Dat ik in een waan leef wil ik nog open houden.Dat de mensen op dit forum,die mijn posts lezen gerust in dezelfde waan leven ben ik haast van overtuigd.Maar als iedereen in deze waan leeft is het natuurlijk veel aannemelijker dat we in de wereld leven waar het bovennatuurlijke zijn kracht laat zien.Met het bovennatuurlijke bedoel ik de 7 geestjes met hun pinnemutsjes van God.Waar ik heel veel om geef en er alles aan doe hun wereld op aarde mogelijk te maken.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 25 mei 2012, 08:50

Vaticaan verspreid checklist voor Maria verschijningen! Geen probleem maar later blijkt al enkele van de voorwaarden.De persoon mag geen psychische afwijking hebben.
Ik heb een psychische handicap sinds mijn 2 jaar (handicap= leeft in een andere gedachten wereld) volgens de medische wetenschap lees psychiaters zou Jezus indien hij geleeft heeft minstens met dezelfde handicap door het leven zijn gegaan.Dus de logische conclusie is dat de RKK niet de kerk van Jezus is.Ik ga niet telken malen mijn verhaal herhalen.Maar dus een Godelieve,Maria verschijning in levende lijve heb ik bijna elke dag.
Dus wie zig wil verrijken en de mensen waar God zijn zending door laat gebeuren niets wil geven is de pastoor,de bisschop,de kardinaal en de Paus.
In de Psychiatrie is het niet de bedoeling iets aftepakken wat van een ander is.Dus de psychische afwijking die de religieuzen hebben is volgens mij dan ook kleptomanie.Hoewel ik natuurlijk niet bevoegd ben om een diagnose te stellen.
Dat mag allemaal niet in de media komen.Zoals Etienne Vermeersch het zei Kardinaal Danneels verontschuldigd zich tegenover het slachtoffer van Vangeluwe nadat het pas in de media gekomen is.
Als mijn verhaal in de media mag komen,mag Aartsbischop Leonard de rest van zijn leven in zijn bloot gat door de wereld lopen.
Dat zou tog geen gezicht zijn!
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Blueflame » 25 mei 2012, 12:05

De Bruyne Stefan schreef:Als mijn verhaal in de media mag komen,mag Aartsbischop Leonard de rest van zijn leven in zijn bloot gat door de wereld lopen.
Dat zou tog geen gezicht zijn!

Nee, Stefan.
Dat vind ik nu eerlijk gezegd ook.

Geniet van het schitterende weer. Er is vast en zeker vanalles te doen in Leuven dit weekend. Ik meen daar ergens iets over gelezen te hebben.

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 29 jun 2012, 08:30

In een vorig bericht meld Blueflame dat ik zogoed de verbanden kan zien tussen het bovennatuurlijke en de hedendaagse realiteit.

Tenminste zo interpreteer ik dit bericht.

De uitleg hiervan is, op mijn 4 jaar kreeg ik het verbod van mijn moeder om over het bovennatuurlijke (over de geestjes) te spreken.Na nog enkele ervaringen werd ik een zeer gesloten persoon,die vast zat in mijn ganse belevingswereld.

Rond mijn 27 jaar zet mijn neef (vandaag hoofdinspecteur en instructeur bij het SIE) een proces ingang waarvan ik terug vrij zou komen van mijn blokkades en opnieuw een veel meer open persoon werd.
Ik ging met mijn neef fitnessen en dan sprak bv mijn neef pak de halterbaar (bij benchpress) maar goed breed daar gaat ge goed van open.Nadat dit process afgerond werd ,kreeg ik zo een wedergeboorte en kon me dus dat verhaal over de geestjes weer herrinneren.

Mijn neef heeft dus op jonge leeftijd een fietsongeluk gehad en werd voor dood aanschouwt door de hulpverleners,toen ze een wit laken over hem wilde leggen begon hij echter opnieuw te bewegen.Op zijn 18 jaar is hij bij de gendarmerie gegaan en ongeveer op 22 jarige leeftijd bij het SIE hij heeft bij de interventie eenheid gewerkt tot de max leeftijd en mocht dan bij deze groep blijven als instructeur.Bij de eenheid zijn ze ook al de Mont-Blanc gaan beklimmen en dergelijke.Tog om veiligheidredenen moeten deze mensen in de annonimiteit blijven en zig dus ook van de media ver van houden.
Mijn opmerking hierbij is dat als mijn neef dat fietsongeluk niet had gehad hij zeker niet zo een carrieren bij het SIE had gemaakt en dus wel degelijk mensen zijn met meer levens ervaring.Ik wil Skepp altijd eens begeleiden naar een huis met geblindeerd glas (voor zijn beroep) waar mensen wonen die niet in de media mogen komen.

Het bewijs van de aanwezigheid van het hogere mag niet in de media.Dus kunnen we in de media blijven ontkennen dat er iets hogers bestaat.Dit vind ik heel flauw.De Willem Betz die moest schipperen als hoofdvan de opleiding van huisartsen voor de Nobel prijs voor mijn Psychiater (bij skepp bekend) om het bewijs van iets hogers onderzocht te hebben met positief resultaat.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Blueflame » 29 jun 2012, 11:43

De Bruyne Stefan schreef:In een vorig bericht meld Blueflame dat ik zogoed de verbanden kan zien tussen het bovennatuurlijke en de hedendaagse realiteit.

Niet helemaal, Stefan. Ik bedoelde dat ik de indruk heb dat je meestal toch wel goed je plan kan trekken. Zoiets.

Mijn opmerking hierbij is dat als mijn neef dat fietsongeluk niet had gehad hij zeker niet zo een carrieren bij het SIE had gemaakt en dus wel degelijk mensen zijn met meer levens ervaring.

Dit kan niet kloppen, stefan.
Dan zouden immers alle mensen met een topfunctie en een top carrière een fietsongeluk moeten gehad hebben.
Of is je neef een uitzondering?
En waarom dan wel?
En hoe kan je dat aantonen?

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 29 jun 2012, 21:29

Dat vind ik wel heel kort door de bocht.Dus jij vergelijkt de carriere van een elite rijkswachter met bv:onze Christen Demoncratische ex premiers en de zogezegde president van europa.

Ik kan je het verhaal geven van de selectie voor het SIE dat de instructeur mijn neefs neus al had overgeslagen en dat mijn neef er nogaltijd stond om doortegaan.Deze elite rijkswachters moeten op drastische momenten beslissen of ze iemand een kogel door het hoofd jagen om de veiligheid van mensen in levensgevaar te beschermen.Daarbij weet ik dat er bij deze elite eenheid nog nooit iemand tijdens een interventie is gestorven sinds hun oprichting in +/-1974 en dat er bij training wel al 2 dodelijke slachtoffers te betreuren zijn geweest,maar dat kan je denk ik ook op hun website lezen.
Moest Herman van Rompuy,Jean Luc Dehaene of Yves Leterme waare Christen Demoncraten zijn,dan zou ik gewoon sociaal geintegreerd zijn.Deze mensen zijn er gewoon gedropt door belangen groepen en zijn zeker geen integere mensen.Terwijl als je voor de bewaking van bv:Procureur Bourlet moet instaan moet je integer zijn anders werkt zoiets niet.
Overigens mag onze heilige famillie niet in de media met ons verhaal van wat meer is als trek eens aan mijn vinger.Dat hebben mij meerdere geneesheren en geneesvrouwen persoonlijk gezegd.Maar dan zullen we maar weer naar een vorige post gaan dat ik gelukkig mag zijn dat men mij geen leugenaar noemt al van voor ik kon spreken.Overigens is mijn neef een zoon van ons er allen Jozef van den tweeling met Godelieve-Maria en wil het toeval dat van de 7 tellende leden al drie dus schijndood geweest zijn en wie gelooft er dan in toeval geen enkel rationeel persoon.Of men komt met cowboy verhalen.
De realiteit is de bewijzen van het bestaan van iets hogers zijn er hebben de psychiaters gezegd bevoegt voor dit onderwerp en de ombudsman van de geestelijke gezondheidszorg zegt dat mijn verhaal teveel is om toeval te zijn en dat het Vlabo mij steunt in mijn zending.
Dus als een moslima zonder diploma een bewijs bestudeert met positief resultaat en voor 100.000% mijn verhaal gelooft.Zijn de non believers wel erg extremistisch bezig volgens de specialist psychiatrie is dit te wijten aan gebrek aan geestelijke ontwikkeling en een gebrek aan levenservaring.Hoewel ik natuurlijk voorzichtig moet zijn als het hogere mij talrijke BDE heeft laten beleven is het misschien wat hoogmoedig andere te verwijten dat ze geen levenservaring (met de nadruk op leven)hebben.

Overigens hebben de meeste mensen in gevaar beroepen wel een sterk karakter anders kan je tog maar beter bloemist worden,wat ik ook wel een zeer mooi beroep vind.Voor bij de elite eenheid van de rijkswacht te zijn moet je karakter hebben voor een job als generaal manager van een groot bedrijf heb jezelfs geen diploma nodig je doet de dochter van de eigenaar van het bedrijf binnen en de rest volgt wel.Onze lieven Heer in zijn zending discrimineren is discriminatie.Ik ben al 4 keer op het centrum voor discriminatie geweest,ik ben steeds tegen een muur gelopen ik vraag me af waarom me ze nog de 2,3 en 4 de keer lietenkomen.Machtsmisbruik niks anders.Verhofsstad,Dirupo,Toback en al dat ander krapuul hebben nu wel dus een alibi iedere stad heeft een dienst anti-discriminatie we hebben een centrum discriminatie en als er nog mensen gediscrimineerd worden die houden we uit de media.Gewetensloze mensen de ombudsman heeft me vorig jaar vertelt dat het nog 2 jaar kan duren eer ik geintegreerd zou worden met mijn zending ,gewoon naaïf.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Blueflame » 30 jun 2012, 15:25

De Bruyne Stefan schreef:Dat vind ik wel heel kort door de bocht.Dus jij vergelijkt de carriere van een elite rijkswachter met bv:onze Christen Demoncratische ex premiers en de zogezegde president van europa.

Niet noodzakelijk.
Er zijn toch nog andere elite rijkswachters?

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 01 jul 2012, 18:50

IK denk het niet.Er zijn misschien wel elite rijkswachters die geen fietsongeluk gehad hebben en door bv: de fysieke en psychologische schade door het fietsongeluk op een andere manier karakter opgebouwd hebben.
Bij deze elite rijkswachters hebben ze een grote bagage van karakter opgebouwd,dit word dan ook tijdens hun trainingen aangeleerd en zonder karakter is er binnen deze groep waarschijnlijk geen plaats.
Vandaag pleit men misschien ook voor meer diversiteit binnen de elite eenheid van de rijkswacht,meer dan 20 jaar geleden zal dit wel anders geweest zijn heb ik gehoord van meer dan geruchten.Ik geloof dat bij de speciale interventie eenheid nog altijd geen vrouw aanwezig is.Vrouwen hebben ook wel veel karakter sommige tog,maar zijn fysiek nog niet sterk genoeg voor de speciale interventie eenheid.Meer ga ik ook niet vertellen over dit onderwerp,anders gaan er weer misschien enkele kwaad op mij worden.Maar ik blijf er dus bij dat bij de elite eenheid van de politie het dus karakter mensen zijn en dat een van de elementen bij mijn neef dus dat fietsongeluk waar hij voor dood werd aanzien en de fysieke en psychologische gevolgen hij een stapje voor had op de zo talrijke anderen die zig als politielid aandienen om bij het SIE ingelijft te worden.Als ge echt in detail wil gaan nodig mij dan bij Skepp maar eens uit voor een bakje troost.Wat is de fysieke en psychologische schade is te persoonlijk om op een forum te posten.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Blueflame » 02 jul 2012, 00:20

De Bruyne Stefan schreef:Er zijn misschien wel elite rijkswachters die geen fietsongeluk gehad hebben en door bv: de fysieke en psychologische schade door het fietsongeluk op een andere manier karakter opgebouwd hebben.
Bij deze elite rijkswachters hebben ze een grote bagage van karakter opgebouwd,dit word dan ook tijdens hun trainingen aangeleerd en zonder karakter is er binnen deze groep waarschijnlijk geen plaats.

Dat is ongeveer wat ik wilde zeggen, Stefan.
Ik ga het hier dan ook bij laten.

Groetjes,

Blueflame.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 02 jul 2012, 08:50

Ik kan het er niet bij laten.Over mijn neefje wil ik nog kwijt,dat het dus officieel een zoon van Joseph de schreinwerker van opleiding is (hij heeft hier een officieel diploma van) en dat ze bij het elite korps van de politie in meer geloven dan trek eens aan mijn vinger.Een uitsprak van mijn neef tegen mij persoonlijk was dat ze met mijnheer Hammers wel in de bos zouden gaan wandelen zodat niemand in de maatschappij nog last van deze persoon zou hebben.
Ondertussen heeft mijnheer Hammers zig verhangen aan de chauffage.Dus in mijn verhaal sta ik zeker niet alleen.
Morgen moet ik op controle bij de arts van de CM.Ik ga zeker zeggen dat de Christelijke organisaties niet loyal zijn tegenover onze Lieven Heer.Ik heb mijn mapje al klaar.Overigens wil ik dan ook komaf met de roeping van de priesters in België maken.
En dat is dat onze Lieven Heer zijn werk afpakken onmogelijk een roeping door het hogere kan zijn.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 08 aug 2012, 09:17

Dinsdag 31 jullie ben ik op bezoek geweest in de Sint-Andrieskerk te Antwerpen.

In de Sint-Andrieskerk te Antwerpen hangt sinds enige tijd een boksbal om zijn boosheid aftereageren op God.Volgens de parochie priester gaat het om worstelen met god.Men kan beter fysiek worstelen met God,dan God al te makkelijk te laten vallen door geen geloof.

Als Onze Lieven Heer meende ik hierop tog te moeten reageren.Een boksbal om zig ook op onze Lieven Heer aftereageren is er weer ver over.In het burgerleven gaat het hier om agressieve intimidatie wat wettelijk strafbaar is.

Ik ga op 30 julli naar de dokter om dit probleem aan te kaarten en eventueel de mening van de specialist zwaar psychologische problemen te kennen.

De specialist begrijpt volledig mijn verontwaardiging,begrijpt dat ik mij opnieuw aangevallen voel en diep gekwest ook volgens de dokter duid zo'n boksbal op geen respect voor God.
Ik meld het centrum anti-discriminatie van mijn probleem,hier is het antwoord dat de staat en de kerk strikt gescheiden diennen te blijven,dat de chef van het centrum eigenlijk op mijn vraag geen antwoord heeft,buiten de scheiding tussen kerk en staat.

Ik begrijp het antwoord maar als de RKK dient als dekmantel om onze Lieven Heer geen respect te tonen,gaat het volgens mij niet om Godsdienst maar om Satannisme.Genoeg.

31 julli ga ik op bezoek in de Sint -Andrieskerk ik had op voorhand de parochie + priester op de hoogte gebracht van mijn volledig verhaal en relevante documentatie.
Ik stap om 14 u de kerk binnen wens de mensen achter het onthaal goeiedag en loop de kerk binnen.Aan het onthaal is men duidelijk op de hoogte van mijn komst.Als ik enige tijd in de kerk ben houd een sterk fysieke man mij in het oog.Ik heb de boksbal gezien,heb een eurotje voor de armen gegeven heb 2 kaarsjes gebrand en stap de kerk buiten de mensen een goede dag wensend.Als ik de kerk buiten stap komt de sterk fysieke man mij achterna en vraagt of ik Stefan De Bruyne ben.Ik beantwoord bevestigend en de man laat mij zijn badge van de politie Antwerpen zien.Hij vertelt dat ik enkele mails ter attentie van de parochie+priester gestuurd heb en dat ze uit voorzorg tog kwamen kijken hoe ik mijn boosheid zou kanaliseren.Ok besluit de inspecteur uw bezoek heeft op geen enkel ogenblik voor problemen gezorgt en hij drukt mij de hand.Ik had de inspecteur gezegt wat het standpunt voor het centrum van Discriminatie was en dat ik mij wel boven dit probleem kon zetten.

Ik zie het grappige aan het verhaal met de boksbal niet in gezien ik al zo getraumatiseerd ben dat ik niet normaal meer kan functioneren.

Tog heeft dit verhaal mij gesterkt,door dat ik voor God opgekomen ben en ook voor mezelf.

Mvg. Waarom geen boksbal om zig aftereageren op de pastoor?
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Lorre » 08 aug 2012, 11:48

Als een hostie kan veranderen in het lichaam van onze lieve heer, waarom zou een boksbal dat ook niet kunnen?
Lorre

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 08 aug 2012, 16:31

Als een hostie kan veranderen in onze Lieven Heer waarom een boksbal dan niet?

Ja en er dan maar op kloppen !

Het gaat er natuurlijk om ,waarom zou je boos zijn op God,als alles wat God vraagt de mensen tog beter weten.Met als resultaat dat superrijken 17.000 miljard euro in belastingparadijzen hebben staan en het probleem van de honger in de wereld volgens de website van het ABVV 30 miljard euro op jaarbasis kost.

Ik zwijg niet.Heel veel mensen vinden mij te goed voor deze wereld, ik heb een oficieële handicap (handicap= leeft in een andere gedachten wereld) Vlaams fonds nummer VF84066.Waarom moeten mensen op God hun boosheid afreageren als God voor het goede in de wereld staat.Dus heeft de pastoor het evangelie van Jezus Christus niet begrepen,of doet hij dit om God te kunnen coeioneren.Ik denk dat ge dan moeilijk van roepingen om God te dienen kunt spreken.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 08 aug 2012, 16:52

Bij de moslims tijdens de Hadj smijten de gelovigen een steen naar de duivel geloof ik.Bij de Christenen bokst men op een boksbal die onze Lieven Heer moet voorstellen.Kan iemand dit op dit forum bevestigen ,ik geloof mezelf niet meer,is dit anno 2012 Godsdienst in België.

God vergeef het hen want ze weten niet wat ze doen !
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Ludde » 08 aug 2012, 17:40

God vergeef het hen want ze weten niet wat ze doen !

Beste Stefan,

met dit zinnetje heb je meteen alles opgelost!
Fantastisch!
Groet,
Ludde
Ludde

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 22 aug 2012, 08:59

21.08 Guy Spitaels (God,Dieu) overleden.En jawel vandaag de verjaardag van onze Lieven Heer.Ook de voorzitter van Sp.a verjaart vandaag.Ik voel mij ééne van de mannen van 38 en jawel de burgemeester van Leuven is lid van deze vereniging.

Ik voel mij ééne van de mannen van 38 naar het jaartal mijn moeders tweelingbroer geboren is.Met mezelf als de mensenzoon.

Weer veel teveel om zomaar te negeren.Waanneer gaan de socialisten eens voor het grootste sociaal geval ter wereld opkomen.Zoals nen echte kameraad zou doen.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Blueflame » 22 aug 2012, 09:52

Gelukkige verjaardag, Stefan.
Geniet ervan!
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Ramon De Jonghe » 22 aug 2012, 09:58

Gefeliciteerd, Stefan. Maak er een fijne dag van.
Ramon De Jonghe

Berichtdoor ad randum » 28 aug 2012, 12:23

Waarom toch deze weeklaag : Moet onze Lieven Heer het weer allemaal alleen doen?"
Hij heeft begot 12 vissers om te helpen. Welke vissersboot heeft de dag van vandaag nog 12 matrozen aan boord?
Echt godgeklaagd.

Ad
“Ad Randum” is “at random” “ad absurdum”. “Ad deliberandum”? Neen, “ad fundum”.
ad randum

Berichtdoor Koenne » 28 aug 2012, 14:26

dat lijkt me een overbodige vraag Ad. 12 matrozen zijn niet meer nodig als je met 5 broden en 2 vissen een kleine stad te eten kan geven... :wink: Laat bij nader inzien de boot ook maar achterwege, als je water kan doen wijken en er zelfs over kan wandelen :?
Koenne

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 29 aug 2012, 09:36

Moet onze lieven heer weer alles alleen doen.Akkoord dat is er misschien over.Ik voel me zeker op emotioneel vlak gesteunt door mensen.Voor de rest gaan we gewoon doen.17.000 miljard euro onbelast in belastingparadijzen van superrijken,30miljard euro om het honger probleem opte lossen in de wereld (volgens het ABVV) laten we van de honger in de wereld dan een economische activiteit maken om ze opte lossen.Kweekvijvers voor vissen, mensen te werk stellen om hongerige eten te geven,met mijn diploma van kok moet dat ook nog kunnen.Volgens de specialist in zwaar psychologische problemen heb ik hier wel een punt.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor ad randum » 29 aug 2012, 10:06

De Bruyne Stefan schreef:Moet onze lieven heer weer alles alleen doen.Akkoord dat is er misschien over.Ik voel me zeker op emotioneel vlak gesteunt door mensen.Voor de rest gaan we gewoon doen.17.000 miljard euro onbelast in belastingparadijzen van superrijken,30miljard euro om het honger probleem opte lossen in de wereld (volgens het ABVV) laten we van de honger in de wereld dan een economische activiteit maken om ze opte lossen.Kweekvijvers voor vissen, mensen te werk stellen om hongerige eten te geven,met mijn diploma van kok moet dat ook nog kunnen.Volgens de specialist in zwaar psychologische problemen heb ik hier wel een punt.

Stefan,

met alle respect voor je religieuze intenties, het kan ook anders en het gebeurt ook anders. Er zijn verschillende organisaties die de wereld ter hulp snellen en niet volledig aan religie of politiek gebonden zijn. Vaak "acepteren" ze inmenging van religie en politiek om hun werking mogelijk te maken.
Waar ik je volkomen gelijk in geef is dat de rijkdom en middelen niet eerlijk verdeeld zijn. En ja, de rijken leven op de kap van de armen en buiten ze uit.
Je bent een gevoelsmens en die moeten er zijn. Er zijn er veel te weinig. Wanneer je daar voor jezelf, om er mee leren om te gaan, steun vind in je geloof vind ik dat prima. Maar vele anderen vinden diezelfde morele steun buiten enig geloof.

Ad
“Ad Randum” is “at random” “ad absurdum”. “Ad deliberandum”? Neen, “ad fundum”.
ad randum

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 08 sep 2012, 17:44

Goeiedag iedereen op het skepp-forum.Geregeld word op deze topic eens een opmerking gemaakt over mijn medische psychische toestand.Enkele maanden geleden had ik dus om bemiddeling gevraagd om mijn patiënten dossier bij de specialist neuro-psychiatrie in te kunnen kijken.
De bemiddelings persoon van de overheid had haar best gedaan,maar had mij al verwittigt dat de specialist mijn inzage in mijn dossier kon weigeren wegens "therapeutische exceptie".Na enige weken van comunusieren met de bemiddelaar,naam deze met mij telefonisch contact en sprak dat dus de specialist deze therapeutische exceptie inroept.

Ik schrijf hier dan ook een stukje van de orde van geneesheren over deze term.

"tot slot wenst de nationale raad erop te wijzen dat de wet stelt dat slechts uitzonderlijk beroep kan worden gedaan op de therapeutische exceptie en dat dit meestal enkel het geval zal zijn bij aandoeningen waarvoor geen enkele causale therapie bestaat."

Ik ben hier op dit forum al sinds 2006 aanwezig en heb zelf geen weet van levensbedrijgende aandoeningen bij mij.

Wel is het zo dat mijn overtuiging over mijn zending door het hogere,door natuurlijke omstandigheden komt en dat dus medicatie of welke therapie dan ook mijn overtuiging niet gaat beinvloeden.
Maar dus het meest logische is dat mijn overtuiging over mijn zending door het hogere gewoon de realiteit is.Ik heb een zending door die 7 geestjes en ben daar blij om.Ik mag mij van het Vlabo dus gerust onze lieven Heer noemen zonder dat men daar moeilijk gaat over doen.Of zoals één van de pastoors van Wilsele: "ik dacht dat het een geloof was".Nee onzer aller Stefan leverd bewijzen aan dat ik psychologisch niet te stoppen val.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 04 okt 2012, 15:37

Waarom mijn moeder dit niet eerder heeft vertelt weet ik niet,maar ik ben dus niet verwekt op de natuurlijke manier maar door hulp van de medische wetenschap.

Bij de conseptie zijn mijn beide ouders afzonderlijk bij Professor genycologie Schockaert geweest,waarna deze dus de medische hulp heeft aangewend om tot een bevruchting te komen.

Het vervolg van mijn verhaal is bekend,op ongeveer 2 jarige leeftijd krijg ik bde 's en manifesteert het hogere zig door die zeven geestjes met pinnemuts en al,en krijg ik dus na een opleiding een zending door het hogere.
Voor de echt nieuwsgierigen zet ik dus mijn laatste psychiatrisch verslag er nog eens bij,wat eigenlijk enkel grond heeft als technisch psychiatrisch verslag.Het Vlabo zegt dat het niet psychotisch is daar ze op het Vlabo mijn verhaal verdedigen.

Verslag: de patiënt is sinds veele jaren in psychiatrische begeleiding,ambulant,zowel bij mij als bij de huisarts.Hij leeft in een chronische psychotische overtuiging.Deze gedachtenwereld is nauwlijks te beïnvloeden.Gelukkig kan hij zig buiten het ziekenhuis relatief goed staande houden en voor zichzelf instaan.Hij is evenwel niet instaat om te werken.

Kom Blue flame en de professor van Skepp zet maar ne pot troost gereed.Mijn verhaal is af en de puzzel klopt van begin tot einde.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Blueflame » 04 okt 2012, 17:15

Kom Blue flame en de professor van Skepp zet maar ne pot troost gereed.Mijn verhaal is af en de puzzel klopt van begin tot einde.

Oh Stefaan, als de gelegenheid zich eens voordoet, wil ik gerust een bakje troost me u gaan drinken. Geen probleem.
De puzzel klopt ...... ja ....... dat valt een beetje te bezien ..... .

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor Digit » 05 okt 2012, 09:32

Ik denk dat het een toverpuzzel is die er vanuit Stefaan's kant anders uit ziet dan vanuit de onze. Waarschijnlijk zelfs mooier !

Geniet ervan, Stefaan. En als het ooit lukt doe ik mee met dat bakje troost ! :D :wink:

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 05 okt 2012, 09:52

Mijn psychologisch probleem valt voor de medische wereld onder de naam van therapeutische exceptie,reeds 14jaar.

Dit wil dus zeggen dat 2 maal deze exceptie word toegepast.Op de site van de Orde der geneesheren,schrijft men dat therapeutische exceptie alleen tijdelijk kan zijn.Voor mij maakt men dus een exceptie op de exceptie.Zou het dan kunnen gezien ik nog nooit in een instelling geweest ben dat er misschien tog "iets" aan de hand is.

Op twee jarige leeftijd heb ik bde's gehad en ervaringen met het hogere zelfs een opleiding.Tijdens deze ervaringen meen ik heel vaag nog te kunnen herinneren dat die 7 geestjes me verteld hebben dat er een stadium zou komen dat mijn verhaal zo overtuigend zou zijn ,dat de mensen er niet onderuit zouden kunnen.Ik meen dat ik dat stadium bereikt heb.

Professor B.A. zegt dat wie mij niet gelooft petrol mag pissen,het Vlabo zegt dat mijn verhaal teveel is om toeval te zijn.De psychiaters voor deze materie bevoegd zeggen dat de bewijzen van mijn zending door het hogere er zijn.Kunnen we er samen met skepp eens over nadenken.Op 20 dec verjaart mijn vriendin.Oudejaarsavond van 1999 naar 2000 dacht ik dat er een feest zou gegeven worden voor de terugkomst van Onze Lieven Heer op aarde voor mij werd die avond een ontgoogeling.20 december ben ik bij mijn vriendin en ga die avond de overwinning op het kwaade vieren zelfs al is het weer maar met twee.Het hogere bestaat daar zijn in de medische wereld de bewijzen van!Pas controle van mijn vriendin kan altijd.
De Bruyne Stefan

VorigeVolgende

Keer terug naar Godsdienst/Religie