Moet onze Lieven Heer het weer allemaal alleen doen.

Geloofspunten/theologie, fundamentalisme, creationisme, intelligent design, tegenstrijdigheden in godsdienstige geschriften, discriminatie, mirakelverhalen, religieuze belevingen, rituelen, waarden en normen ...

Re: Moet onze Lieven Heer het weer allemaal alleen doen.

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 23 jul 2009, 20:29

Best wel wat verwarrend.U probeerde de dokters misschien iets wijs te maken.Ik allesins niet.
Als je twee rode ogen hebt met aders doorlopen is het emotioneel moeilijk voor de oogarts als de kandidaat recruut niets wil zeggen.Zelfs niet als hij door een oogmeettoestel dient te kijken.T'his -10 oordeelde de arts.Dat ze me na een klapeke en een oefening, zelf lieten zeggen, dat ik een oogontsteking had, was voor de artsen genoeg om me te vertellen dat ik waarschijnlijk mijn legerdienst niet ging moeten doen.

Overigens wil ik nog een beetje kritiek uiten op Skepp.Het onderwerp Godsdienst/Religie is het drukst bezochte onderwerp op het Skepp forum.Geen enkel probleem met mensen die Skeptisch tegenover een onderwerp staan.Wel had ik gehoopt hier meer gelijk gestemde te kunnen vinden.Inplaats daarvan komen er forumgangers die niet onderbouwde kritiek hebben en al te gemakkelijk iemand insinueeren dat hij een leugenaar of zeveraar is als ze zelf niet met harde bewijzen kunnen voor de dag komen.Blijkbaar moet Godsdienst en religie een bijzondere aantrekkingskracht uit oefenen op onze meestal vrijen van religie en godsdienst.Of hoe moeten we nu deze destructieve gedachten omschrijven. :roll:
De Bruyne Stefan

Berichtdoor marcdep » 24 jul 2009, 08:00

Godsdienst oefent inderdaad aanlokkeleijke reacties uit.
Het optreden van de paus doet mijn lachspieren al activeren.
Als ik de paus zie moet ik steeds aan Sinterklaas denken, hij deelt altijd cadeautjes uit aan de kinderen met het geld van de ouders. Die kinderen trappen er in, net als die miljoenen gelovigen die in aanbiddding vallen voor een Duitser die in al de weelde van het vatikaan woont terwijl er velen zijn die nog niet eens rondkomen in de maand.

En dan die nieuwjaarsboodschap, dat is toch om te huilen.
marcdep

Berichtdoor Mees » 24 jul 2009, 19:46

De Bruyne Stefan schreef:Het onderwerp Godsdienst/Religie is het drukst bezochte onderwerp op het Skepp forum.

Stefan, gelet op het feit dat godsdienst/religie de oerkwak van alle kwak is, is het dus ook evident dat dit op een sceptisch forum uitgebreid (het meest) gehekeld wordt.
Irreverence is the champion of liberty and its only true defence (Mark Twain)
Mees

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 10 aug 2009, 20:30

Op 22 augustus 2009 viert onzer allen Stefan zijn 41 jaar.Het toeval wil dat de Belgische RKK zijn 60ste verjaardag van de verschijningen van Maria te Banneux in ieder geval de erkening ervan ook op 22 augustus 2009 viert.Hoewel ik skeptisch sta tegenover zomaar verschijningen vind ik dit jaar mijn verjaardag dus al geslacht.Maar voor Skepp gaan we van 22 augustus eens iets speciaal maken,hoop ik.Met niet te veel bloed!
De Bruyne Stefan

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 22 aug 2009, 20:56

We hebben (mijn fammillie en ik) er een oecumenise verjaardag van gemaakt.
Vandaag 22.08 de viering van de erkening van de Maria verschijningen te Banneux.
Voor de Moslims 22.08 mijn verjaardag als begin voor de ramadam.Voor de Chineesen een take way uitgebreide maaltijd van op de Aarschotsesteenweg.Waar in het restaurant natuurlijk een plakje hangt met als opschrift "Christ is the head of the house".Juist de Indische cultuur is niet volledig tot zijn recht gekomen,maar wie weet volgend jaar.

Kortom waarom is het zo goed als onze lieven Heer door het leven te moeten.Nu nog een beetje erkening indien mogelijk.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Blueflame » 22 aug 2009, 23:13

Ik hoop dat het een leuke dag was, Stefan.
Ik had je trouwen een berichtje gestuurd (PB/PM).
Dat kan je zien bovenaan, naast Gebruikerspaneel. Daar staat waarschijnlijk' 1 nieuw bericht'.
Eigenlijk is het nu wel te laat .... dat je dat niet kon voorzien !!

Mvg.
Nonsense is our core business
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 23 aug 2009, 09:00

Beste Blueflame bedankt voor je wensen,ik zal dit jaar mijn best doen om geen ongegronde en soms harde kritiek over Skepp te uiten.Maar de Prof van de KUL heeft gezegd wie niet geloofd in mijn psychotische overtuiging petrol mag pissen.Dus mag ik mij tog wel outen denk ik.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor The Menace » 23 aug 2009, 13:42

Stefan schreef:Maar de Prof van de KUL heeft gezegd wie niet geloofd in mijn psychotische overtuiging petrol mag pissen.Dus mag ik mij tog wel outen denk ik.

Beste Stefan,

1) Geloven dat jij een psychotische overtuiging hebt

is iets anders dan

2) meegaan in die overtuiging.

Begrijp je dat?

Overigens ben ik een dagje te laat, maar bij deze alsnog een welgemeende felicitatie :!: :D

Groetjes, Dennis
Utinam logica falsa tuam philosophiam totam suffodiant.
The Menace

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 23 aug 2009, 21:18

Dat begrijp ik zeker Denis.Dus de psychiaters hebben me verteld dat het geen rare gedachten zijn.Dat ze wel een probleem hebben juist hetzelfde als mij te zeggen,maar hun overtuiging komt wel in mijn buurt.
Verder ga ik niet dicussiëren.
Maar een kans berekening dat de verjaardag van iemand die letterlijk van 7 geesten afkomt,met de verjaardag van de verschijningen van Maria en het begin van de Ramadam is rationeel geen toeval.

Groeten van de kosmo.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Blueflame » 23 aug 2009, 23:11

De Bruyne Stefan schreef: Maar een kans berekening dat de verjaardag van iemand die letterlijk van 7 geesten afkomt,met de verjaardag van de verschijningen van Maria en het begin van de Ramadam is rationeel geen toeval.

Groeten van de kosmo.

Stefan,

Dat klopt niet. Het begin van de Ramadan verschilt van jaar tot jaar, daar dat met de maancyclus te maken heeft.

De volgende begindagen van de ramadan:

* 22 augustus 2009
* 11 augustus 2010
* 1 augustus 2011
* 20 juli 2012
* 9 juli 2013
* 28 juni 2014
* 18 juni 2015
* 6 juni 2016
* 27 mei 2017
* 16 mei 2018
* 6 mei 2019
* 24 april 2020
* 13 april 2021
* 2 april 2022
* 23 maart 2023

Voor hoeveel mensen zou dat wel niet gelden dan?

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor The Menace » 24 aug 2009, 12:06

Stefan schreef:Verder ga ik niet dicussiëren.

Als je dat niet wil, dan respecteer ik dat en zal ik je verder niet lastig vallen. Maar je zou me een plezier doen als je toch nog op één vraag wil antwoorden:

Mag iemand petrol pissen als hij niet gelooft

1) dat jij een psychotische overtuiging hebt?
of
2) dat jij van de zeven geesten van God komt?

(Je vertelde namelijk dat je begrijpt dat dat twee verschillende dingen zijn.)

PS. Ik hoop antwoord 2), gezien de benzineprijzen... :wink:
Utinam logica falsa tuam philosophiam totam suffodiant.
The Menace

Berichtdoor Kitty » 24 aug 2009, 15:45

The Menace schreef:

Moet ik dan Euro loodvrij of Super gaan pissen. 8)
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Kitty

Berichtdoor Digit » 24 aug 2009, 15:50

Kitty schreef:
The Menace schreef:

Huisbrand !

Zie je al een dame op de vulopening van een benzinetank mikken ? Laat dát aan de jongens ! :wink: :D :D :D

Groetjes,

Digit :oops:
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Fishstick » 24 aug 2009, 16:15

Digit schreef:
Kitty schreef:
The Menace schreef:

Huisbrand !

Zie je al een dame op de vulopening van een benzinetank mikken ? Laat dát aan de jongens ! :wink: :D :D :D

:

Zoals altijd brengt de technologie soelaas: http://www.videovat.com/videos/1007/int ... unnel.aspx
Fishstick

Berichtdoor Kitty » 24 aug 2009, 18:45

:mrgreen: :mrgreen: zo zie je maar, daar gaat je exclusiviteit. :mrgreen: :mrgreen:
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Kitty

Berichtdoor Digit » 24 aug 2009, 20:23

Dat ligt er maar aan ! Al eens gekeken hoe hoog de vulopening bij de meeste auto's staat en of er terugslagklep op dat ding zit ? 8)

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Fishstick » 24 aug 2009, 21:42

Digit schreef:Dat ligt er maar aan ! Al eens gekeken hoe hoog de vulopening bij de meeste auto's staat en of er terugslagklep op dat ding zit ? 8)

Groetjes,

Digit

Keukenladder :mrgreen:
Fishstick

Berichtdoor Kitty » 25 aug 2009, 00:17

Je hebt mij overtuigd Digit, ik begin der maar niet aan. Sorry jongens, het blijft duur tanken. :P

Kitty

Berichtdoor Digit » 25 aug 2009, 08:47

Fishstick schreef:
Digit schreef:Dat ligt er maar aan ! Al eens gekeken hoe hoog de vulopening bij de meeste auto's staat en of er terugslagklep op dat ding zit ? 8)

Groetjes,

Digit

Keukenladder :mrgreen:

Dat is natuurlijk óók een manier om bekijks te hebben aan het tankstation ! Én een flinke hap uit de kofferruimte ! :lol: :lol:

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 25 aug 2009, 22:14

Beste Blueflam,ik heb het over de samenloop van de omstandigheden.1trein is niet zo speciaal zelfs al is het het ergste treinongeluk van na de 2de wereldoorlog (22 dooden) een tweede treinongeval op dezelfde plaats terwijl ik sta toetekijken is dat al des te meer.Als ik kan lichaamstaal lezen waren ze bij de buurspoorwegen er tog niet helemaal gerust in toen ik bij hun op bezoek kwam.

Voor alle duidelijkheid psychotisch wil zeggen dat iemand een leefwereld beleefd die de andere mensen niet ervaren.Dit wil niet zeggen dat de psychose niet reeël kan zijn.
Mijn psychotische overtuiging is dat ik bijna doodservaringen meemaakte op 2jaar waarbij ik in contact kwam met 7 geesten.Nadat mijn levensloop te spectaculair was om alleen te dragen heb ik medische hulpgezocht.De conclusie was dat er bij mij en omgeving dingen gebeuren waar geen medische wetenschappelijke verklaring voor is.

Dat de ramadam op 22augustus start dat de verjaardag te Banneux op 22 augustus en samen met mijn verjaardag samenvalt gebeurd enkel in 2009.

Als ik het dan over de dag erna mag hebben word Miss Venezuela Stefania Fernandez Miss Universe.Waarschijnlijk zien jullie het gelijke met mijn naam niet maar ik wel.Een verband met mij en een Miss Venezuela heb ik al in een ander topic uitgelegd.
Ok nog maar eens, de Miss Venezuela die ik ontmoete beweerde dat ik de enige was die voor de liefde Gods tot bij haar kwam.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Timmber » 26 aug 2009, 19:15

De Bruyne Stefan schreef:Beste Blueflam,ik heb het over de samenloop van de omstandigheden.1trein is niet zo speciaal zelfs al is het het ergste treinongeluk van na de 2de wereldoorlog (22 dooden) een tweede treinongeval op dezelfde plaats terwijl ik sta toetekijken is dat al des te meer.Als ik kan lichaamstaal lezen waren ze bij de buurspoorwegen er tog niet helemaal gerust in toen ik bij hun op bezoek kwam.

Voor alle duidelijkheid psychotisch wil zeggen dat iemand een leefwereld beleefd die de andere mensen niet ervaren.Dit wil niet zeggen dat de psychose niet reeël kan zijn.
Mijn psychotische overtuiging is dat ik bijna doodservaringen meemaakte op 2jaar waarbij ik in contact kwam met 7 geesten.Nadat mijn levensloop te spectaculair was om alleen te dragen heb ik medische hulpgezocht.De conclusie was dat er bij mij en omgeving dingen gebeuren waar geen medische wetenschappelijke verklaring voor is.

Dat de ramadam op 22augustus start dat de verjaardag te Banneux op 22 augustus en samen met mijn verjaardag samenvalt gebeurd enkel in 2009.

Als ik het dan over de dag erna mag hebben word Miss Venezuela Stefania Fernandez Miss Universe.Waarschijnlijk zien jullie het gelijke met mijn naam niet maar ik wel.Een verband met mij en een Miss Venezuela heb ik al in een ander topic uitgelegd.
Ok nog maar eens, de Miss Venezuela die ik ontmoete beweerde dat ik de enige was die voor de liefde Gods tot bij haar kwam.

Sorry Stefan. Slecht nieuws man. Aangezien Miss Venezuela Miss Universe geworden is op mijn verjaardag kan dat enkel betekenen dat we voor elkaar bestemd zijn. Zodra ik wat centjes gespaard heb stap ik op een vliegtuig om haar dit te gaan vertellen en haar mijn liefde gods (Ga en vermenigvuldig u) te gaan betuigen. Nogmaals sorry voor dit slechte nieuws.
Timmber

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 18 sep 2009, 19:10

Buiten Koning en Koningin nog 7ministers naar Rome voor Heilig verklaring Onze Pater Damiaan.Onze Damiaan zal ze graag zien komen in hun Mercedes-S klasse,kortom hipocrisie ten top!
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Blueflame » 19 sep 2009, 00:17

Goed gezien, Stefan.

Ik had het wel graag gezien: den Albert, Paola en 7 mininsters op een ezel naar Rome .... . (Ocharme die beestjes! Sorry Gaia)

A fellowship with nine companions .... waar doet dat me nu weer aan denken ??

Mvg.
Blueflame
Site Admin

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 24 okt 2009, 20:13

11 oktober heilig verklaring van Pater Damiaan.Natuurlijk verjaren 2 nonkels van mij ook op 11 oktober.Waarvan 1 mijn peter is.

Op de plechtigheid in de sint-Pietersbasiliek was ook de Hawaiaanse vrouw aanwezig die van kanker genezen was.Deze was bijgestaan door de arts die haar genezing vaststelde.

Dus ga ik dit bij mijn psychiater tog nog eens aanklagen.Deze zegt dat hij aan het medisch geheim verbonden is wat mijn problematiek betrefd.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Fishstick » 27 okt 2009, 15:23

De Bruyne Stefan schreef:11 oktober heilig verklaring van Pater Damiaan.Natuurlijk verjaren 2 nonkels van mij ook op 11 oktober.Waarvan 1 mijn peter is.

.

Maak dat mee, 't is dan toevallig ook de verjaardag van Dawn French, Joan Cusack, Luke Perry, Hans Geritssen en Joop Goudsblom, en nog zo'n miljoenen andere mensen.
Fishstick

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 27 okt 2009, 22:04

Dat zijn allemaal mensen uit niet dezelfde fammillie van Onze Lieven Heer.

Dus nog even het mysterie van 26 december 2003 en 26 december 2004 oplossen.Jawel 26 december is de naamdag onzer allen Stefanus.Nu wil ik best geloven dat er een miljoen andere Stefanen zijn.Maar die komen dan niet letterlijk van de 7 geesten van God.
Dus in plaats van te dansen op de 350.000 slachtoffers (ofwel vier keer Hiroshima) .Kom als studiekring en zijn aanhangers eens uit de hoek,orgineel,hoe gaan we Stefan De Bruyne ,sociaal in onze wereld integreren.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 30 okt 2009, 09:16

Jawel,26 december 2003 was de aardbeving te Iran,de stad Bam werd hierbij getroffen.Jawel,26 december 2004 was er de aardbeving in de Indische Oceaan met als gevolg een tsunamie.
Heeft men bij skepp nog nooit eens gedacht dat de medische wereld misschien wel eens gelijk zou kunnen hebben.Dat onze Lieven Heer psychologisch niet te stoppen is,dat de bewijzen van zijn psychotische overtuiging erzijn.
Arme studie kring die zich bezighoud met aromatherapie in plaats met het onderzoek naar het bestaan van God.
De vorige post op het Godsdienst religie forum dateert van dinsdag 27.10. heeft er echt in de wereld niemand oog naar de verhalen van onzer allen Stefan De Bruyne aandacht.

Tog nog groeten van de kosmo.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor marcdep » 30 okt 2009, 14:15

Ikzelf lees met volle aandacht uw verhalen.
Hoe meer verhalen hoe liever.
marcdep

Berichtdoor Peepoll » 30 okt 2009, 15:15

Ja, tis goeie fictie he... :wink:
Peepoll

Berichtdoor willem_betz » 30 okt 2009, 17:59

we wachten in spanning het vervolg af van het verhaal over Stefan en de zeven geestjes. Misschien zullen we allen nog eens petrol pi....
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Peepoll » 30 okt 2009, 18:10

willem_betz schreef:het verhaal over Stefan en de zeven geestjes

:lol:
Peepoll

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 31 okt 2009, 10:56

Natuurlijk zijn het wel feiten die ik aanhaal.26 December is de naamdag van de heilige Stefanus.Dat is al misschien honderden jaren zo.Op mijn blog staat het medisch psychiatrisch verslag.
Hoewel de psychiaters er ook mee verveeld zitten, uitspraak van de medisch specialist :"gij met uwen God altijd!" "Wij willen de slachtoffers van de tsunamie helpen" geen enkel probleem, hoewel voorkomen is beter dan genezen.

Wat het petrol pi .. betrefd.Dat komt niet alleen van het diensthoofd van de K.U.L. ook de medische staf Neder Hover Heembeek heeft me vrijgesteld van de militaire dienstplicht om medische redenen.Vrijstellen,wil zeggen dat men iemand ontheft van zijn taak met als bedoeling deze persoon in te zetten in een andere taak in het meer algemeen belang.Dus aan allemaal groeten van de groote chef van de doktors van het leger.De mensen die komen beweren dat ik mijn militaire dienstplicht wel heb moeten doen spreken de waarheid niet en zijn vantasten.

Die geestjes als ge op het einde van uw leven ervoor staat zul je wel merken dat het zo geen geestjes zijn.Maar alle variaties zijn goed van klein naar heel klein en van groot naar heel groot.Dit is geen fictie.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 01 nov 2009, 00:00

Nog even over die geestjes.Natuurlijk gaat het hier zeer waarschijnlijk over de scheppers van het Universum.Dat deze scheppers soms boos worden om het onrecht dat de persoon die zij gestuurd hebben aangedaan word kan ik best begrijpen.
Daarom is het ook zo onrechtvaardig om peuters van 2 jaar leugenaars te noemen.Dat dit dan door mensen gebeurd die zig zogezegd geneesheer noemen is totaal voor een beschaving anno 2010 onaanvaarbaar.Geen respect voor het ongeboren kind,geen respect voor het geboren kind,word dan nen slechte beenhouwer in plaats van een mijnheer doktor.
Dus de meer dan 350.000 slachtoffers mogen we gerust op de duivels maatschappij van België hunne rug schuiven.Waarvan de eerste minister geen Christen is;geen democraat is en zeker geen vlaming is,dus gewoon nen beroeps leugenaar of kortweg een duivel met twee bokkehorens en ne staart met ne pijl.
Het kleuren spectruum van de 7 geesten Gods gaat dus van wit tot wit,wat ik best een mooie kleur vind.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Planoudes » 01 nov 2009, 12:57

De Bruyne Stefan schreef:Nog even over die geestjes.Natuurlijk gaat het hier zeer waarschijnlijk over de scheppers van het Universum.

Wie heeft de scheppers van het universum geschapen?
Tantum religio potuit suadere malorum
http://atheistmovies.blogspot.com/
Planoudes

Berichtdoor Peepoll » 01 nov 2009, 13:18

De Bruyne Stefan schreef:Vrijstellen,wil zeggen dat men iemand ontheft van zijn taak met als bedoeling deze persoon in te zetten in een andere taak in het meer algemeen belang.

Nee, in uw geval is het vrijstelling omdat je onbekwaam bent...
Aan je spelling en zinsstructuren te zien ben je laagbegaafd, bijna mentaal gehandicapt. Dat maakt je dus onbekwaam voor de militaire dienstplicht.
Peepoll

Berichtdoor De Bruyne Stefan » 01 nov 2009, 23:02

Peepoll dan vergist je u weer voor de zoveelste keer.Ik heb een diploma hoger secundair onderwijs.Ik heb een aanbevelingsbrief van de K.U.L. met als score van mijn stage uitmuntend.Wat dan het leger betrefd,vroeg de grote chef van de Doktors of ik graag naar het leger wou komen.Mijn antwoord was toen :"als ik mag kiezen liever niet".Ik ken personen zonder diploma lager secundair onderwijs,die bij de para's geweest zijn als beroepsmilitair.
Informeer u eerst voor ge vanalle kwakzalverij uit uw nek slaagt.Jij vergeet misschien niet de puntjes op de i te plaatsen.Als persoon om een opbouwende discussie mee te houden,bent u niet geschikt.Uw enige argument is dat de persoon waarmee u discussiërt een leugenaar is,terwijl de bewijzen er zijn.Dus u bent nog dommer dan een mentaal gehandicapte.Gewoon een niets betekennend duiveltje die in zijn wijwater vat van ne goede pastoor aan het spartelen is.
De Bruyne Stefan

Berichtdoor Planoudes » 01 nov 2009, 23:53

De Bruyne Stefan schreef:Uw enige argument is dat de persoon waarmee u discussiërt een leugenaar is,terwijl de bewijzen er zijn.

Ha, dat wilde ik lezen zie. De bewijzen zijn er. Ik kan haast niet wachten tot ik ze hier kan vernemen. Hou me niet langer in spanning!

Tussen haakjes, als je het hebt over de grote Chef van de Doktors, wie bedoel je dan? Heeft die mens geen naam?
Tantum religio potuit suadere malorum
http://atheistmovies.blogspot.com/
Planoudes

Berichtdoor willem_betz » 02 nov 2009, 00:43

Laten we vriendelijk blijven voor elkaar. Stefaan mag hier af en toe zijn zegje doen als hij niet overdrijft. Hij is al jaren in psychiatrische behandeling zegt hij zelf, zijn inzichten zijn soms erg verfrissend en uit onverwachte hoek. Over de bovennatuurlijke gebeurtenissen die meermaals in zijn omgeving gebeuren, daar zijn we nog niet helemaal van overtuigd. 8)
Geloof je alle nonsens, of sommige niet? Hoe maak je het onderscheid?
De hevigste missionarissen en propagandisten voor kwakzalvers zijn vaak hun slachtoffers zelf.
willem_betz
Beheerder

Berichtdoor Derrick » 02 nov 2009, 10:29

Peepoll schreef:Aan je spelling en zinsstructuren te zien ben je laagbegaafd, bijna mentaal gehandicapt. Dat maakt je dus onbekwaam voor de militaire dienstplicht.

Aan de inhoud van je proza te zien is je empathisch vermogen onbestaande, bijna empathisch gehandicapt. Dat maakt je dus onbekwaam voor menselijke contacten.
Tegen moedwil en domheid hebben zelfs de goden geen verhaal
Derrick

Berichtdoor Peepoll » 02 nov 2009, 11:33

Derrick schreef:
Peepoll schreef:Aan je spelling en zinsstructuren te zien ben je laagbegaafd, bijna mentaal gehandicapt. Dat maakt je dus onbekwaam voor de militaire dienstplicht.

Aan de inhoud van je proza te zien is je empathisch vermogen onbestaande, bijna empathisch gehandicapt. Dat maakt je dus onbekwaam voor menselijke contacten.

Probeert u met Stefan eens een reele discussie te houden, daartoe dient dit forum toch?
Peepoll

VorigeVolgende

Keer terug naar Godsdienst/Religie