Ik heb wiegedood gehad denk ik
De Bruyne Stefan schreef:Voor mensen die nog twijfelen wil ik gerust eens een kopietje opsturen van mijn brief.Ook wil ik de chef en de Directeur van toen hartelijk bedanken voor deze brief die mezelf zeer veel steun in moeilijke dagen opgebracht heeft.
De Bruyne Stefan schreef:Voor vanalles is een oplossing.Denk ik.
De Bruyne Stefan schreef:Ik heb ook nog gekookt voor de scouts en gidsen van Keerbergen zomer 1994 te Lourdes en Argeles in de Pyrinëen.Litanie van de Gidskes:"hij heeft haar gelijk een kuikentje maar in de keuken is het de chef,t'is de Stef".
Maar als de wereld mij ooit respecteerd voor wie ik ben,ga ik zeker voor de hongerigen in de wereld eten klaar maken.
Als de wereld mij niet respecteerd voor wie ik ben ook.Maar dan zal ik eerder niet mogen omdat ik nu ook aan een psychische ziekte lijd.
Voor vanalles is een oplossing.Denk ik.
De Bruyne Stefan schreef:Om nog maar eens te bewijzen dat deze topic niet het lulhoekje is.Heb ik mij kandidaat gesteld bij skepp voor een open onderzoek naar het bovennatuurlijke.Indien het onderzoek positief zou zijn,heb ik skepp verteld dat ze hun prijs naar eigen goeddunken mogen besteden.
Ik hoop dat men mij niet weerd om medische of andere redenen.
Ik zou het zeer spijtig vinden moest bv:iemand met het down syndroom over paranormale eigenschappen bezitten en men die persoon zou weren om welke reden dan ook.
Ik heb er goede hoop op en kijk uit naar de reactie van skepp.
Wie weet mag ik dan een uitmuntend vol au ventke klaar maken!
De Bruyne Stefan schreef:Dus mijn antwoord werd neen,met daarachter de aanvulling dat ik van de Heilige geest kom dat dit door de medische wereld onderzocht is en erkend.
De Bruyne Stefan schreef:Mijn standpunt blijft dat ik door deze maatschappij onmenselijk behandel word en het voor mij daarmee psychologisch onmogelijk is 100% volgens deze regels te leven.
Keer terug naar Godsdienst/Religie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast