Jezus Christus en dien gekruisigd

Geloofspunten/theologie, fundamentalisme, creationisme, intelligent design, tegenstrijdigheden in godsdienstige geschriften, discriminatie, mirakelverhalen, religieuze belevingen, rituelen, waarden en normen ...

Re: Jezus Christus en dien gekruisigd

Berichtdoor Digit » 20 jul 2012, 11:03

Net té optimistisch, Ad ! Kwakventers, religioten en andere waaspraters hebben de gewoonte om na een stevige dreun een tijdje te mokken en dan te herbeginnen alsof er niets is gebeurd. Ik denk dat Strootje daarvoor wél een ander tropic zal uitkiezen en daar dan opnieuw "wij zijn allemaal god" beginnen sjanten !

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Renate » 20 jul 2012, 11:19

Digit schreef:Net té optimistisch, Ad ! Kwakventers, religioten en andere waaspraters hebben de gewoonte om na een stevige dreun een tijdje te mokken en dan te herbeginnen alsof er niets is gebeurd. Ik denk dat Strootje daarvoor wél een ander tropic zal uitkiezen en daar dan opnieuw "wij zijn allemaal god" beginnen sjanten !

Groetjes,

Digit

Wat ongeveer vergelijkbaar is met de uitspraak dat atheïsme ook een geloof is.
Renate

Berichtdoor Digit » 20 jul 2012, 11:30

Renate schreef:Wat ongeveer vergelijkbaar is met de uitspraak dat atheïsme ook een geloof is.

Renate,

Ik zie niet direct het verband - al zal dat wel aan mij liggen ! Kan je even verduidelijken ?

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Berichtdoor Renate » 20 jul 2012, 16:08

De heer Strootman roept dat iedereen een god is en dat dat dus ook voor atheïsten geldt. Kortom, ook de atheïst gelooft in god. Dus is atheïsme ook een geloof, iets wat gelovigen ook maar al te vaak beweren. Alsof gezond zijn ook een vorm van ziekte is.
Renate

Berichtdoor Timmber » 20 jul 2012, 17:09

Digit schreef:Net té optimistisch, Ad ! Kwakventers, religioten en andere waaspraters hebben de gewoonte om na een stevige dreun een tijdje te mokken en dan te herbeginnen alsof er niets is gebeurd. Ik denk dat Strootje daarvoor wél een ander tropic zal uitkiezen en daar dan opnieuw "wij zijn allemaal god" beginnen sjanten !

Groetjes,

Digit

http://www.youtube.com/watch?v=EryhQdXTjP8
Timmber

Vorige

Keer terug naar Godsdienst/Religie