Pedofilie-gen naast Bedienaar van de eredienst-gen

Geloofspunten/theologie, fundamentalisme, creationisme, intelligent design, tegenstrijdigheden in godsdienstige geschriften, discriminatie, mirakelverhalen, religieuze belevingen, rituelen, waarden en normen ...

Pedofilie-gen naast Bedienaar van de eredienst-gen

Berichtdoor ludoke » 14 maart 2010, 17:09

Bij herhaling verschijnen persartikelen die het "roepingsgehalte" van pubers koppelen aan mensenschuwheid, schaamte, teruggetrokkenheid enz...
Iets stouter zijn de berichten dat het pedo-gen wellicht ligt naast het priester-gen.
Dat er iets loos was met die wereldvreemde jongetjes, die massaal rare keuzes maakten was al lang onderwerp voor stalken in de scholen. Iets genetisch wordt snel aangevoeld door kinderen, ook als volwassen Vlaamse parochianen heldhaftig opzij kijken.
ludoke

Re: Pedofilie-gen naast Bedienaar van de eredienst-gen

Berichtdoor Timmber » 14 maart 2010, 17:35

ludoke schreef:Bij herhaling verschijnen persartikelen die het "roepingsgehalte" van pubers koppelen aan mensenschuwheid, schaamte, teruggetrokkenheid enz...
Iets stouter zijn de berichten dat het pedo-gen wellicht ligt naast het priester-gen.
Dat er iets loos was met die wereldvreemde jongetjes, die massaal rare keuzes maakten was al lang onderwerp voor stalken in de scholen. Iets genetisch wordt snel aangevoeld door kinderen, ook als volwassen Vlaamse parochianen heldhaftig opzij kijken.

Begin allereerst maar eens met die uitspraken te staven. Liefst in het Nederlands en niet in je gebruikelijke koeterwaals.
Timmber

Re: Pedofilie-gen naast Bedienaar van de eredienst-gen

Berichtdoor ludoke » 15 maart 2010, 10:21

Nederlands

ABN..
OK...Ik wacht één week : zoals past bij een Beschaafd volk zal, met beleefde vertraging, deze week ook iets te lezen zijn in Vlaamsche gazetten over de onderbroekenkultuur van "onze Pasters en kapelaans" in de gouden mei-68 periode, toen de stoom nog onder hunnen toga uitsteeg.

Ook zal ik lezen dat "huwen" de oplossing is.. alsof ze nu al niet al weldoende door de wijken sluipen.
Ten andere een kindervriend is niet geholpen met volwassen vrouwen knarst Satan reeds in het Vatikaans Bordeel.

Ik wacht ook op de eerste gen-onderzoeken door de opvolgers van Prof Cassiman aan de KUL.
Ikzelf , als Bipolaire ADHD'er, heb mijn gen reeds gelokaliseerd gekregen.
ludoke

Keer terug naar Godsdienst/Religie