Godzijdank...

Geloofspunten/theologie, fundamentalisme, creationisme, intelligent design, tegenstrijdigheden in godsdienstige geschriften, discriminatie, mirakelverhalen, religieuze belevingen, rituelen, waarden en normen ...

Re: Godzijdank...

Berichtdoor Digit » 31 jan 2010, 12:28

Marc,

Probeer eens iemand anders gelukkig te maken ! Ergens in jouw omgeving moet er toch wel iemand zijn die dat verdient en waarvoor jij iets kunt betekenen !

"Wer glücklich ist, kan glücklich machen.
Wer's tüt, vermehrt sein eigenes glück"

De oorsprong van deze spreuk zal ik nog wel eens uitleggen !

Groetjes,

Digit
Wat is, IS !
Digit

Re: Godzijdank...

Berichtdoor marcdep » 31 jan 2010, 17:54

Iemand gelukkig maken?
Dat doe ik bijna dagelijks in mijn praktijk.
Ook buiten mijn praktijk zie ik heel dikwijls de glimlach van mijn kinderen en kleinkinderen.
In mijn sociale contacten ben ik doorgaans de olijkerd die andere mensen laat lachen.
Huilen doe ik zelf wel, maar alleen als ik alleen ben en dat ben ik doorgaans wel, zelfs al ben ik gezelschap.
Mijn eenzaamheid laat ik nooit aan iemand merken, buiten dit virtuele forum dan.
Een mens moet toch eens zijn hart kunnen luchten en dat kan niet in het reële leven, anders wordt je gemeden als de pest.

Dagelijks wordt me de vraag gesteld: "hoe gaat het met je". Steevast antwoord ik : "goed", terwijl het niet goed gaat.

Terwijl ik nu aan het schrijven ben, gaat er een goed gevoel door me heen, ik heb daarstraks eten gegooid op mijn platform en ben nu gelukkig dat de vele vogels hun maagje kunnen vullen.
Een mens kan toch rap content zijn.
marcdep

Vorige

Keer terug naar Godsdienst/Religie